En niet vergeten, de poffertjes en crackertjes.quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Dikke party! Gezelligheid, strippende dames, suikervrije ranja! Alles!
Heb je die originele foto ook?quote:
Mini Megan Fox?quote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeej!![]()
![]()
KUTPOST SLOTJE!quote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeej!![]()
![]()
Voor dat eerste kan ik wel zorgen, dat 2e denk ik niet.quote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hou een papiertje voor je met de naam "Bozz" en een kwijlsmiley en zorg dat Laster met een droopy gezicht op de achtergrond te zien is
Zonder het tweede is het eerste ook niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat eerste kan ik wel zorgen, dat 2e denk ik niet.![]()
Doe er ook 1 bij met Pierre is lief!quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat eerste kan ik wel zorgen, dat 2e denk ik niet.![]()
Ik heb in ieder geval een stuk er in zitten waar bijna iedereen in voorkomt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder het tweede is het eerste ook niet leuk
Zelfs kutrabarber?quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een stuk er in zitten waar bijna iedereen in voorkomt.
Ik vind hem nu al leukquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zelfs hem ja.![]()
Of hij er blij van word is een 2e.
Wel een goeie beat op de achtergrondquote:
Wtf, op 0.20, de Rossdale move!quote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu is ie compleet.
Jij in het gears-shirtje en Bozz rockt in dat homefront-shirtje.
Kk slechte soep.
Die komt vanavond, heb die psd niet hier.quote:Op maandag 18 april 2011 10:33 schreef Bozz187 het volgende:
Yay een pica van mij op fokmaar missy waar is de OP aanpassing?
nice!quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die komt vanavond, heb die psd niet hier.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik was trouwens laatst een keer bier drinken met Rossdale, en ik heb tegen het einde van de avond maar een en ander op film gezet. Mijn god, wat kan die kerel dansen![]()
Hoogtepunten:
1.20 : Rossdale doet de fameuze "One-Leg-Grab"-move. Kijk het publiek kapot gaan!![]()
1.38 tot 1.54 : Rossdale doet een "Crouched Walker"!![]()
![]()
2.12 tot 2.50 : Gekkenhuis!
3.32 tot 3.41 : Hier dansen we eindelijk samen!![]()
3.58 tot 4.15 : Rossdale doet zijn signature move![]()
4.20 : Nog een keer samen dansen
Hahahahahah, 3.32quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik was trouwens laatst een keer bier drinken met Rossdale, en ik heb tegen het einde van de avond maar een en ander op film gezet. Mijn god, wat kan die kerel dansen![]()
Hoogtepunten:
1.20 : Rossdale doet de fameuze "One-Leg-Grab"-move. Kijk het publiek kapot gaan!![]()
1.38 tot 1.54 : Rossdale doet een "Crouched Walker"!![]()
![]()
2.12 tot 2.50 : Gekkenhuis!
3.32 tot 3.41 : Hier dansen we eindelijk samen!![]()
3.58 tot 4.15 : Rossdale doet zijn signature move![]()
4.20 : Nog een keer samen dansen
Echte bazen kunnen die balanceren op hun hoofd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, probeer dan nog maar eens je bier vast te houden!
If i tell you, i'll have to kill you.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Pringles, in welke buurt woonde jij nou?
Bouwmeesterpauperbuurt dusquote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen die balanceren op hun hoofd.
[..]
If i tell you, i'll have to kill you.
quotes van mij? Wat komt er te staan dan? Kanker?quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die komt vanavond, heb die psd niet hier.
+ quotes van tliciouz en tauch.
Is een inside joke eigenlijk, een maat van me die dyslectisch is schreef dat altijd bij alle verjaardagen. Niemand hem vertellen dat dat niet klopte en nu is het standaard geworden voor iedereen.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is een inside joke eigenlijk, een maat van me die dyslectisch is schreef dat altijd bij alle verjaardagen. Niemand hem vertellen dat dat niet klopte en nu is het standaard geworden voor iedereen.
Yep, naast de mijne.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quotes van mij? Wat komt er te staan dan? Kanker?
Windows movie maker? Sony Vegas?quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
Hoe plak ik allemaal korte stukjes film achterelkaar?
Knippen en plakken, tenzij je het digitaal doet dan doe je het virtueel.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
met plakbandquote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
Stuur maar gewoon los naar mij toe.quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb nog helemaal geen programma.Ik heb met mijn webcam steeds korte stukjes opgenomen. Maar zou in hemelsnaam niet weten hoe ik dat dan achterelkaar zet.
Staat er op ja. Maar dat probeerde ik al een keer eerder en toen lukte het ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Heb je windows? gebruik je gewoon movie makert.
Awwww yeaaaah!quote:Op maandag 18 april 2011 11:06 schreef tliciouz het volgende:
Jongens hebben jullie gezien wat voor een weer het de hele week word? En dit weekend. 4 dagen lang vrij en lekker zonnen en bbqen.
Ik zal eens kijken of ik vandaag een nieuwe foto kan maken, het ziet er redelijk verwijfd uit geef ik wel toequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Contract is niet verleng, ik zit vanaf 13 mei zonder werk
Dat is kenzer.quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Jouw profielfoto kan wel een kappertje gebruiken jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik vandaag een nieuwe foto kan maken, het ziet er redelijk verwijfd uit geef ik wel toe![]()
Succesquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Wist je van te voren al dat ze dit gingen bespreken dan?quote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef Michhas het volgende:
Ik kan wel janken! Midden in een verhuizing, en dan dit, gebeurd mij weer hoor
quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft het iets te maken met je knie? Dat zou dom zijn.
Vraag een gesprek aan!quote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef Michhas het volgende:
Ik kan wel janken! Midden in een verhuizing, en dan dit, gebeurd mij weer hoor
Randstad zat erbij, ik kan niks.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist je van te voren al dat ze dit gingen bespreken dan?
Ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft het iets te maken met je knie? Dat zou dom zijn.
Ja blijkbaar waarderen ze mijn pogingen om weer te gaan werken niet. Heb tussendoor nog geprobeerd om te gaan werken, dat ging niet dus heb me toen weer ziek gemeld, dat tellen ze dan ook gewoon mee als ziekmelding.quote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef KoningStoma het volgende:
Maar je gaat toch juist eerder dan aangeraden aan de slag?Dat is toch juist iets goeds
Kanker inderdaad zegquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
Wat een kankerdag.
Excuseer mijn taalgebruik.
mister, je mag die quote van pierre er ook nog wel bij zetten. Ik heb er smakelijk om gelachen.quote:
Welke?quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
mister, je mag die quote van pierre er ook nog wel bij zetten. Ik heb er smakelijk om gelachen.
Godsklere, wat spammen jullie hard.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik (semi-)citeer PierreTT: "En iedereen die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt is een verkapte autist en moet z'n bek houden!!!!!11!!1![]()
![]()
"
Ontslag door ziektequote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja blijkbaar waarderen ze mijn pogingen om weer te gaan werken niet. Heb tussendoor nog geprobeerd om te gaan werken, dat ging niet dus heb me toen weer ziek gemeld, dat tellen ze dan ook gewoon mee als ziekmelding.
Verder heb ik vorig jaar een keer oorontsteking gehad, en keelontsteking.
Nope.quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Michhas, kut man.Kan je het niet een maandje of 2 rekken?
En je hebt geen ontslagtermijn?quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
Zit in Fase B bij Randstad, was al bijna 2 jaar werkzaam voor Randstad, en had altijd erg goed contact (persoonlijk en zakelijk) met mijn intercedent.
Echter is ze 3 weken geleden overgeplaatst naar een andere afdeling binnen Randstad. Heb het idee dat het daar een beetje mee te maken heeft, zij deed echt álles voor me.
Maar Fase B houdt in dat je om de drie maanden een nieuw contract krijgt. En mijne loopt op 16 mei af, en wordt nu dus niet verlengd.
Nee ik heb geen ontslag gekregen, mijn contract is gewoon niet verlengdquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En je hebt geen ontslagtermijn?
Bieden ze ook op geen enkele manier, nieuw werk aan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ontslag gekregen, mijn contract is gewoon niet verlengd
Ja normaal wel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bieden ze ook op geen enkele manier, nieuw werk aan?
Jezus wat kut.quote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja normaal wel.
Fase B is zeg maar dat je gedetacheerd bent aan Randstad. Stel nou dat ik door een herorganisatie of faillisement van het bedrijf ofzo zonder werk was komen te zitten, iets waar ik zelf niks aan kon doen, dan was Randstad verplicht mij een maand mijn oude salaris door te betalen en vergelijkbaar werk voor mij te zoeken.
Echter kiest Randstad er nu dus ook voor om mijn contract niet te verlengen. Dus ik zal een andere baan moeten zoeken buiten Randstad om.
Ja het is een hele nare samenloop van omstandigheden in dit geval.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het is een hele nare samenloop van omstandigheden in dit geval.
Die knie, mijn intercedente die weggaat, het bedrijf dat aan het reorganiseren is en dus om de meest lompe redenen mensen probeert te dumpen...
Ach ja, shit happens, ik ga op zoek naar nieuw werk en red me wel weer, er zijn genoeg uitzendbureau's die me willen hebben en ik ben best trots op mijn CV, dus komt goed
Wat een rotstreek, maar gewoon doen wat Tauchmeister zegt en het komt allemaal goedquote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja normaal wel.
Fase B is zeg maar dat je gedetacheerd bent aan Randstad. Stel nou dat ik door een herorganisatie of faillisement van het bedrijf ofzo zonder werk was komen te zitten, iets waar ik zelf niks aan kon doen, dan was Randstad verplicht mij een maand mijn oude salaris door te betalen en vergelijkbaar werk voor mij te zoeken.
Echter kiest Randstad er nu dus ook voor om mijn contract niet te verlengen. Dus ik zal een andere baan moeten zoeken buiten Randstad om.
Het komt ook wel goed, maar het blijft nu even kutquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Wat een rotstreek, maar gewoon doen wat Tauchmeister zegt en het komt allemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
Oeh, ik kreeg net telefoon van werk, dat ze voor mij een nieuw adres hebben op de donderdag middag voor vast. Zou dat betekenen dat mijn contract verlengt word? Lijkt me wel toch?Want ze zouden niet voor 2 weken mij nog nemen en daarna weer die gene overplaatsen naar een ander. Toch?
NIceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM eens terug![]()
quote:
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet klagen Michhas ik zie mijn vriendin donderdag pas weer
Dan voel ik je pijn baasquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.
Jij hebt tenminste een vriendin.quote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin.
Oh believe me, als ik voor vandaag een dagje vrijgezel kon zijn zou ik het wel weten man, dan zou vanavond al mijn geilheid gelest zijnquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin.
Valt mee. Ik sta pas droog sinds vrijdag dus 't valt nogal mee.quote:
Daar heb ik Leiden voor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh believe me, als ik voor vandaag een dagje vrijgezel kon zijn zou ik het wel weten man, dan zou vanavond al mijn geilheid gelest zijn
heb je al ww aangevraagd?quote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat jouw naam erbij?
Nee.
Oprotten dus.
Kanker nou eens op man, zielige teringautist.quote:
Of eventjes AWESOME REACH spelenquote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh believe me, als ik voor vandaag een dagje vrijgezel kon zijn zou ik het wel weten man, dan zou vanavond al mijn geilheid gelest zijn
Ik trap weer met 2 benen in z'n strontpoel van getroll hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren
quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of eventjes AWESOME REACH spelen
Leuke meisjes zijn dat vaak.quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook altijd vooral van die meisjes die net begonnen zijn met de opleiding
kneedeep bro...quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik trap weer met 2 benen in z'n strontpoel van getroll hoor.
Ik zie mijn vriendin wellicht niet meer op die manierquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
What happened?quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin wellicht niet meer op die manier
quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, het begint er wel op te lijken.. gaat sowieso al aantal weken niet zo lekker allemaal... wat wil je ook, na zo'n lange tijdquote:
Hoe lang al dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, het begint er wel op te lijken.. gaat sowieso al aantal weken niet zo lekker allemaal... wat wil je ook, na zo'n lange tijd
Whutquote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klote man, hetgene wat je me de vorige keer verteld hebt heeft er toch niets mee te maken hoop ik?quote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, het begint er wel op te lijken.. gaat sowieso al aantal weken niet zo lekker allemaal... wat wil je ook, na zo'n lange tijd
Het speelt wel mee in ieder gevalquote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klote man, hetgene wat je me de vorige keer verteld hebt heeft er toch niets mee te maken hoop ik?
Poe, 6 jaar denk ik nu ongeveer?quote:
Dat is lang! Zonde man.quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het speelt wel mee in ieder geval
[..]
Poe, 6 jaar denk ik nu ongeveer?
Dat het slecht gaat met mijn vriendin betekent niet meteen dat ik haar wil omleggenquote:Op maandag 18 april 2011 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
Pierre, kijk anders even in dit topic.
![]()
Hoe zou jij een dood lichaam verstoppen?
niet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat het slecht gaat met mijn vriendin betekent niet meteen dat ik haar wil omleggen
Maar je bent toch een gamer? En dan wil je toch per definitie hele winkelcentra omleggen omdat je geestelijk instabiel bent?quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat het slecht gaat met mijn vriendin betekent niet meteen dat ik haar wil omleggen
Heb toch al een tijdje bij de Polymoon in Zevenaar gewerkt remember?quote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef Bozz187 het volgende:
Hey mich alvast een tip voor een baan voor staalfabriek! Is wel een mooi baantje volgens mij
Nee, op maandag éxtra geil, dat bedoelde ikquote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas heeft dat alleen op Maandag? ouderdom nu al?
Nou nou nou hij is nog niet voor de trein gesprongen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
want is zonde om er een eind aan te maken na zo'n tijd.
Stel je niet aan!quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
Nee, op maandag éxtra geil, dat bedoelde ik
Alhoewel ik me soms wel als een oude man voel
Ja dat klonk wel erg dramatisch he?quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nou nou nou hij is nog niet voor de trein gesprongen.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
Nee, op maandag éxtra geil, dat bedoelde ik
Alhoewel ik me soms wel als een oude man voel
Ja dat is wel erg fijn inderdaad. Net als tandpastaquote:
quote:
Ja ik wou dat filmpje plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar. Zit er al de hele tijd mee te kutten.quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef Bozz187 het volgende:
Nou nou wat een feestige stemming zeg al depri gebeuren. Tamz plaats wat picas is iedereen weer vrolijk
sorry bozzquote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wou dat filmpje plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar. Zit er al de hele tijd mee te kutten.
nu het toch over kut gaat. Zit er kut in het filmpje.quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wou dat filmpje plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar. Zit er al de hele tijd mee te kutten.
Had je al een track & trace dingetje?quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef Michhas het volgende:
Wtf man, vorige week woensdag die Turtle Beach besteld, heb hem nog steeds niet binnen
Ja, die staat al sinds woensdag op hetzelfde:quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Had je al een track & trace dingetje?
quote:Bestel
Scan door de chauffeur bij het laden van de bestelauto. Hiermee geeft de chauffeur aan het pakket voor aflevering te hebben ingeladen.
Nee wel tiet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu het toch over kut gaat. Zit er kut in het filmpje.
Wat lukt er niet btw
oh dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wel tiet.Nou ja geen blote tet.
Maar ik krijg ze niet achter elkaar.
Uh ja, hij zou woensdag bezorgd worden, heb hem dinsdag besteld. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag niks. vandaag niks.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef KoningStoma het volgende:
Worden die dingetjes wel op maandagen bezorgd?
Maandags wordt er niet bezorgd. Geen excuus maar toch.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uh ja, hij zou woensdag bezorgd worden, heb hem dinsdag besteld. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag niks. vandaag niks.
Kutkabouter misschien?quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu het toch over kut gaat. Zit er kut in het filmpje.
Wat lukt er niet btw
Dan zou ik toch even contact opnemen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uh ja, hij zou woensdag bezorgd worden, heb hem dinsdag besteld. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag niks. vandaag niks.
Alleen dringende shit. Ik heb er gewerkt.quote:
Bij de TNT jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alleen dringende shit. Ik heb er gewerkt.
Aah oke, ik dacht dat track en trace een TNT systeem was.quote:
Nee heb je tegenwoordig bij alle postbedrijven.quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Aah oke, ik dacht dat track en trace een TNT systeem was.
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moest je weer stoppen met xboxen?
Gelijk heeft ze!quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.
WTF.
Dan leg je uit dat het goedkoper en makkelijker is om die bij de lokale frietboer te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.
WTF.
Net alsof ik daar niet gezond eet.quote:
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan leg je uit dat het goedkoper en makkelijker is om die bij de lokale frietboer te halen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.Ze denkt ook dat ik gameverslaafd ben, maakt niet uit wat ik zeg. en allebei m'n ouders hebben het nu constant over die tristan, dat hij ook COD speelde.
![]()
19 mei wordt ik 20. Maar ik woon niet meer bij m'n ouders gelukkig. Maar als ik daar ben, en ik zit even lekker te gamen dan beginnen ze er heel de tijd over dat ik moet stoppen met die gameverslaving en iets nuttigs moet gaan doen.quote:
Haha ik had mijn vader zaterdag aan de telefoon en was in Amsterdam. Zegt ie ja kijk maar uit dat er niet zo'n gek met een geweer rondloopt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.Ze denkt ook dat ik gameverslaafd ben, maakt niet uit wat ik zeg. en allebei m'n ouders hebben het nu constant over die tristan, dat hij ook COD speelde.
![]()
gewoon doen joh en dan die shit verkopen in de trein!quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net alsof ik daar niet gezond eet.En kom op zeg. Desnoods koop ik ze daar wel maar ik ga geen fucking aardappelen meenemen in de trein, kom op man.
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon doen joh en dan die shit verkopen in de trein!
mams blij jij rijk. win win
dat zijn bazen die schijt hebben!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
kut kom er weer te laat achter anders had ik deze shit michhas kado gedaan voor de operatie
nog steeds!quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!
Wreed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.
hoezo juist wel nog ff wat jewgold fixen jeweetquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.
Gewoon bij de NSB gaan, dan hoef je geen moeite te doen voor dat goud, dan krijg je het ook wel.quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo juist wel nog ff wat jewgold fixen jeweet
nsb dat was voor watjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon bij de NSB gaan, dan hoef je geen moeite te doen voor dat goud, dan krijg je het ook wel.
SS of NSDAP dan. Jij had bij de SS-motorbrigade moeten gaan.quote:
de motor brigade was niks veels te weinig motoren. had er laatst nog iets over gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
SS of NSDAP dan. Jij had bij de SS-motorbrigade moeten gaan.
quote:Wij hebben uw aanvraag voor een T-Mobile abonnement ontvangen, hartelijk dank daarvoor.
Als onderdeel van de aanvraagprocedure voeren wij een risico-onderzoek uit, waarvan een kredietwaardigheidonderzoek onderdeel uitmaakt (Algemene Voorwaarden T-Mobile Abonnee art. 3.3). Voor dit onderzoek maken wij gebruik van de persoonsgegevens die u hebt ingevuld bij uw aanvraag.
Het resultaat van dit onderzoek wijst uit dat wij u op dit moment helaas geen aanbod voor een T-Mobile abonnement kunnen doen. Wij kunnen ons voorstellen dat u wilt weten wat de reden daarvan is. Of wellicht bent u van mening dat uw aanvraag onterecht is afgewezen? U kunt dan via deze link het formulier met benodigde gegevens downloaden, invullen en opsturen naar ..
Wat was bij jou de reden dan? Want ik kan geen reden bedenken? Ik heb altijd alles netjes betaald. Enige wat ik me kan bedenken is dat iemand een achterstand heeft gehad op dit adres aangezien hier meerdere mensen wonen of mijn ouders want die betalen nooit wat op tijd ..quote:
Bij mij was het een fout, aangezien ik voor de eerste keer een abonnement afsloot.quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat was bij jou de reden dan? Want ik kan geen reden bedenken? Ik heb altijd alles netjes betaald. Enige wat ik me kan bedenken is dat iemand een achterstand heeft gehad op dit adres aangezien hier meerdere mensen wonen of mijn ouders want die betalen nooit wat op tijd ..
Ja ik MOET een brief sturen en mag niet bellen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij mij was het een fout, aangezien ik voor de eerste keer een abonnement afsloot.
Even klantenservice bellen en het was gefixt.
Die eerste keer dat ik mn abbo afsloot, was via internet.quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik MOET een brief sturen en mag niet bellen.
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die eerste keer dat ik mn abbo afsloot, was via internet.
Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam, die nam m weer mee.
Hadden ze toch die aansluitkosten berekend. Ik steeds die kutklantenservice bellen en zij maar zeggen dat t geregeld zou worden..steeds niet gebeurd.
Doordat stond ik ook op een zwarte lijst ofzo, en kreeg ik brieven van een incassobureau.
Na een brief gestuurd te hebben waarin ik ze vies pwnde, hadden ze alles ingetrokken.
Dan wordt het bij jou, Tuigmeister.quote:Op maandag 18 april 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom staat er trouwens LintmanenAFCA in dat plaatje? Moet LintwormenAFCA zijn, denk ik.
Wie de fak ben jij dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zet deze bazen user er ook in dan
Ja, toen dat achter de rug was, was ik ook gewoon naar de Hi-winkel gegaan om het daar te regelen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf.maar dat heb ik dus allemaal niet gehad, nooit een brief van een incassobureau nooit een achterstand. Wat een crap.
dan moet je teminsten 1 keer ownen in een game sessie op de xbox sorryquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Xbox-fanboys/meidquote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je teminsten 1 keer ownen in een game sessie op de xbox sorry
quote:
Daar moet je toch wel wat meer voor doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Vertel, wat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar moet je toch wel wat meer voor doen
Niet fucken met Gemaskerde hequote:
Ja toch.quote:
er is hier niemand die op ps3 speeltquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja toch.
Is hier echt serieus helemaal niemand die COD:MW2 op de PS3 speelt?
Jammer van die spitse neus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hinese_forenzen.html
weet niet of ie al gepost was hier maar wat een kleine bazen
spleet ogen bedoel je, trouwens je weet wat ze zeggen over chinezenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
spleet ogen bedoel je, trouwens je weet wat ze zeggen over chinezen
die hebben de speelt overdwars
Waarom is het volgens jou een wanproduct online?quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik speel wel PS3, maar dan voornamelijk blu-rays![]()
Op een gegeven moment moet je gewoon toegeven dat het een behoorlijk wanproduct is online.
Omdat ik er godverdomme niet goed van wordt dat verbindingen niet standhouden, lag heb als een malle en dan heb ik het niet eens over die kut updates/installs en errors!quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waarom is het volgens jou een wanproduct online?
Klopt dat het inderdaad wel meerdere keren voorkomt dat de server eruitligt na een game, maar lang niet altijd. Gebeurt ook wel eens dat het midden in het spel vastloopt, sending blocks, finding new host etc. Dat is wel behoorlijk klote, maar meestal heb ik daarna weer een goede server te pakkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik er godverdomme niet goed van wordt dat verbindingen niet standhouden, lag heb als een malle en dan heb ik het niet eens over die kut updates/installs en errors!
Geniaal.quote:
haha zag em net al op dumpert ja geniaalquote:
En met xbox hek da nie, plus dat het hele online gebeuren veel beter is geregeld.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klopt dat het inderdaad wel meerdere keren voorkomt dat de server eruitligt na een game, maar lang niet altijd. Gebeurt ook wel eens dat het midden in het spel vastloopt, sending blocks, finding new host etc. Dat is wel behoorlijk klote, maar meestal heb ik daarna weer een goede server te pakken
Ahhhh dat zag ik telkens op 4chan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een nieuwe gevonden om ergerlijk door de mic te douwen
Je gaat toch wel een filmpje kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Frankii het volgende:
Ga ik vanavond gamen of een filmpje kijken?
COD:MW2 natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Frankii het volgende:
Ga ik vanavond gamen of een filmpje kijken?
Dude fuck off, er speelt hier niemand op de PS3, en verder komen hier geen nieuwe mensen behalve jijquote:
Wel netjes blijven he...quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude fuck off, er speelt hier niemand op de PS3, en verder komen hier geen nieuwe mensen behalve jij
SNAP HET NOU
Trolololololoquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude fuck off, er speelt hier niemand op de PS3, en verder komen hier geen nieuwe mensen behalve jij
SNAP HET NOU
Matige troll.quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Trolololololo
Alsof dat ondertussen nog niet duidelijk was, niet zo slim om te gaan happen he.
Hoezo niet zo slim? Er zitten verder geen consequenties aan vast hoor, ik wou gewoon even duidelijk maken dat je fucking irritant bent.quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Trolololololo
Alsof dat ondertussen nog niet duidelijk was, niet zo slim om te gaan happen he.
Ben je een kloon van BzP?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Trolololololo
Dat zal ik maar als een compliment zien.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo niet zo slim? Er zitten verder geen consequenties aan vast hoor, ik wou gewoon even duidelijk maken dat je fucking irritant bent.
Je bent welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ga dan niet lopen etteren als een of andere kutblaag.
Aan 1 kutkabouter hebben we genoeg.
Dat is een compliment ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat zal ik maar als een compliment zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is een compliment ja!
Ben je je oude sig vergeten? Niemand hier kan en mag jouw plaats innemen! Jij bent de perverse etterbak van deze SC, en niemand anders!Dat weet ik ook wel. Wat moeten jullie zonder mijn getroll af en toe om jullie scherp te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ross kan het niet zo goed hebben geloof ik, hij heeft me ge-defriend op facebook.![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Wat moeten jullie zonder mijn getroll af en toe om jullie scherp te houden.
Alleen ross kan het niet zo goed hebben geloof ik, hij heeft me ge-defriend op facebook.![]()
Oja dat moest ik ook nog doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Wat moeten jullie zonder mijn getroll af en toe om jullie scherp te houden.
Ik had ook geen vrij gevraagd, maar mijn contract wordt toch niet verlengdquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben echt helemaal vergeten vrij te vragen, maar goed ik reis elke dag wel op en neer.
Ik moest lachen maar zo leuk is het helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had ook geen vrij gevraagd, maar mijn contract wordt toch niet verlengd
Hehe nee ik ben zeker hiero! Ga in februari naar Zuid-Afrika, dan is het daar zomerquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
He maar Sander, ben je met de zomerfeesten dan wel in Nimwegen en niet in Zuid Afrika?
Ah tof!quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben zeker hiero! Ga in februari naar Zuid-Afrika, dan is het daar zomer
Nee want moet waarschijnlijk gewoon werken. En mocht mijn contract niet verlengt worden slaap ik bij een vriendin in Neerbosch oost.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Parvus het volgende:
Slaap jij niet in Druten met de zomerfeesten dan?
Arnhem is sowieso makkelijker, er rijden 's nachts echt nog superveel treinen hierheenquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Parvus het volgende:
Slaap jij niet in Druten met de zomerfeesten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |