Windows movie maker? Sony Vegas?quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
Hoe plak ik allemaal korte stukjes film achterelkaar?
Knippen en plakken, tenzij je het digitaal doet dan doe je het virtueel.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
met plakbandquote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
Stuur maar gewoon los naar mij toe.quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb nog helemaal geen programma.Ik heb met mijn webcam steeds korte stukjes opgenomen. Maar zou in hemelsnaam niet weten hoe ik dat dan achterelkaar zet.
Staat er op ja. Maar dat probeerde ik al een keer eerder en toen lukte het ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Heb je windows? gebruik je gewoon movie makert.
Awwww yeaaaah!quote:Op maandag 18 april 2011 11:06 schreef tliciouz het volgende:
Jongens hebben jullie gezien wat voor een weer het de hele week word? En dit weekend. 4 dagen lang vrij en lekker zonnen en bbqen.
Ik zal eens kijken of ik vandaag een nieuwe foto kan maken, het ziet er redelijk verwijfd uit geef ik wel toequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Contract is niet verleng, ik zit vanaf 13 mei zonder werk
Dat is kenzer.quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Jouw profielfoto kan wel een kappertje gebruiken jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik vandaag een nieuwe foto kan maken, het ziet er redelijk verwijfd uit geef ik wel toe![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |