Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet klagen Michhas ik zie mijn vriendin donderdag pas weer
Dan voel ik je pijn baasquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.
Jij hebt tenminste een vriendin.quote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin.
Oh believe me, als ik voor vandaag een dagje vrijgezel kon zijn zou ik het wel weten man, dan zou vanavond al mijn geilheid gelest zijnquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin.
Valt mee. Ik sta pas droog sinds vrijdag dus 't valt nogal mee.quote:
Daar heb ik Leiden voor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh believe me, als ik voor vandaag een dagje vrijgezel kon zijn zou ik het wel weten man, dan zou vanavond al mijn geilheid gelest zijn
heb je al ww aangevraagd?quote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat jouw naam erbij?
Nee.
Oprotten dus.
Kanker nou eens op man, zielige teringautist.quote:
Of eventjes AWESOME REACH spelenquote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh believe me, als ik voor vandaag een dagje vrijgezel kon zijn zou ik het wel weten man, dan zou vanavond al mijn geilheid gelest zijn
Ik trap weer met 2 benen in z'n strontpoel van getroll hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren
quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of eventjes AWESOME REACH spelen
Leuke meisjes zijn dat vaak.quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook altijd vooral van die meisjes die net begonnen zijn met de opleiding
kneedeep bro...quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik trap weer met 2 benen in z'n strontpoel van getroll hoor.
Ik zie mijn vriendin wellicht niet meer op die manierquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
What happened?quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin wellicht niet meer op die manier
quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin wellicht niet meer op die manier
Nou, het begint er wel op te lijken.. gaat sowieso al aantal weken niet zo lekker allemaal... wat wil je ook, na zo'n lange tijdquote:
Hoe lang al dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, het begint er wel op te lijken.. gaat sowieso al aantal weken niet zo lekker allemaal... wat wil je ook, na zo'n lange tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |