Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.quote:
Ik ben bij Harry Potter 1 en 2 in slaap gevallenquote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel eens gedaan. Tijdens een date waarbij we naar Red Dragon gingen.
Onnodig te zeggen dat die date ook heel saai was.
Die heb ik ooit eens op zaterdagmiddag op RTL gezien ofzo. Het enige moment ook wat geschikt is voor zo'n film als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.
Ik zou nog wel wachten tot de pauze denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.
Het is dat we hadden gratis kaartjes hadden, anders waren we er sowieso al niet heengegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
Die heb ik ooit eens op zaterdagmiddag op RTL gezien ofzo. Het enige moment ook wat geschikt is voor zo'n film als je het mij vraagt.
Dat kan wel kloppen. Hij heeft als klein jochie ook nog in the Wizard of Ozz gespeeld, samen met Diana Ross.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is op zich wel een valide reden om de volgende keer met een m16 naar de film te gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dat is op zich wel een valide reden om de volgende keer met een m16 naar de film te gaan.
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?
Bejaarden in een scootmobiel neerknallen. Wat een sukkel eigenlijk, daar heb je nooit last van in de bioscoop.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.
wel in het dorpquote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Bejaarden in een scootmobiel neerknallen. Wat een sukkel eigenlijk, daar heb je nooit last van in de bioscoop.
Verdoving voor gaatjes?....quote:Op maandag 18 april 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Twee gaatjes laten vullen bij de tandarts. Nu als een kwijlende ramenlikker wachten tot de verdoving is uitgewerkt.
Ik zie wel een markt. Zinloze massamoorden op bestelling. Met een mooie webwinkel. 'Toevoegen aan winkelwagentje en naar kassa'.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?
Misschien moeten we slechtziende jagers inschakelen die bontkraagjes voor een dartelend konijn aanzien.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.quote:
WATJE!quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
Ik ben een keer een tijd arbeidsongeschikt geweest door een tandartsverdovingquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
'leveringsdatum en -tijd' selecterenquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie wel een markt. Zinloze massamoorden op bestelling. Met een mooie webwinkel. 'Toevoegen aan winkelwagentje en naar kassa'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |