SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bootje84 op 18-04-2011 08:36:59 ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?quote:echter wil ik dit niet aangezien ik niet degene ben die fout zit
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.quote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
Schopje R&P, en de grappenmakers verwijderdt.
dattum...quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef RetepV het volgende:
Eh, tja, eh, misschien dat iemand je even goed duidelijk moet maken dat alles wat je in fora schrijft public domain is, en iedereen het kan lezen?
- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school
Zelfs Gadhafi kan jouw postgeschiedenis lezen als 'ie dat zou willen.
Je schrijft:
[..]
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?
Dus in feite ben jij wel degene die fout zit.
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Ik ben best open op het internet, ervan uitgaande dat familie het niet zal lezen.
Nee, precies. Die verwijderde van mij ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.
Je bedoelt dat als het om een bloedverwant gaat, ze helemaal niks met jou te maken heeft?quote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind niet dat TS fout zit, afgaande op zijn probleem. Het gaat hier om zijn zus. Niet om een werkgever, een vriend, de politie, wat dan ook. Nee, om een heel directe bloedverwant. Dat is gênant en lijkt niet nodig.
Een ofttopic post over spelling, wat draagt dat bij aan het topic?quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.
Dan had TS z'n post nog maar eens na moeten lezen voor hij op invoeren klikte. Je weet zelf ook wel dat grove taalfouten de lezer afleiden van de inhoud. En in dit geval is het nog eens extraquote:Op maandag 18 april 2011 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ofttopic post over spelling, wat draagt dat bij aan het topic?
Het gaat ook niet om de vraag wíe het kan lezen. Het gaat om de vraag wie er moeite in stopt om het te vinden. Zij heeft de kwade intentie om mij in een kwaad daglicht te stellen. En mijn benoeming dat het ook jaloezie kan zijn of is, heb ik meerdere redenen voor.. Zij voelt zich altijd tekort gedaan als ik iets krijg. Alleen vergeet ze voor het gemak even de dingetjes die zij dan krijgt, maar ja.. Dat is dan bijzaak natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef RetepV het volgende:
Eh, tja, eh, misschien dat iemand je even goed duidelijk moet maken dat alles wat je in fora schrijft public domain is, en iedereen het kan lezen?
- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school
Zelfs Gadhafi kan jouw postgeschiedenis lezen als 'ie dat zou willen.
Je schrijft:
[..]
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?
Dus in feite ben jij wel degene die fout zit.
tsja, of je het waardeert heeft er niet zoveel mee te maken als 't ware.quote:Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef Civilian het volgende:
Tjah als je je leven online plempt kan iedereen het lezen en daar moet je ook niet mee zitten.
Ik vind er wel een groot verschil tussen zitten dat iemand af en toe eens een post leest dan, wat TS zijn zus doet, hem continu in de gaten houden.
Dat zou ik ook niet waarderen
En dit is relevant omdat...?quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oja, ff ter info. Ik woon sinds kort in mijn eigen huis. Het huis wat ik van haar gekocht heb.
Omdat ze daar camera's en afluisterapparatuur heeft geplaatst om hem te bespieden natuurlijk!quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar je bent er zelf de schuld aan.quote:Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef Civilian het volgende:
Tjah als je je leven online plempt kan iedereen het lezen en daar moet je ook niet mee zitten.
Ik vind er wel een groot verschil tussen zitten dat iemand af en toe eens een post leest dan, wat TS zijn zus doet, hem continu in de gaten houden.
Dat zou ik ook niet waarderen
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:10 schreef BertV het volgende:
Woont je zus nog thuis?
Ik snap niet dat ze het spannend vindt om haar kleine broertje te volgen.
Niet helemaal gezond.
Hallo zus van Bootje84.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |