Die zie ik ook nog de spreien onder pissen hoor met die kapotte kut van haarquote:Op maandag 18 april 2011 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Smerig ja
Ah, flip is over een uur aan de beurt.
Die weten tenminste hoe je tv maaktquote:Op maandag 18 april 2011 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
Als Mo en Maik nou op dat bed hadden gelegen, zouden ze dan daar ook keihard liggen pompen?
Yup, met haar hersens krijgt ze haar kant echt niet omlaagquote:Op maandag 18 april 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
Mo tilt gelijk dat vlot naar een hoger niveau dat zie je zo
Echt wel, ze is namelijk heel vlot van begripquote:Op maandag 18 april 2011 03:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, met haar hersens krijgt ze haar kant echt niet omlaag
Nee ik doe het altijd thuis waar een camera op me gericht is, waar minstens 10.000 man naar kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 03:39 schreef bull1966 het volgende:
dat er in 2011 nog steeds mensen zijn die sex hebben met de lichten uit en achter gesloten gordijnen en onder de dekens .
want sex is vies
geeft een extra kick toch ??quote:Op maandag 18 april 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee ik doe het altijd thuis waar een camera op me gericht is, waar minstens 10.000 man naar kijken.
hih, vlot.quote:Op maandag 18 april 2011 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt wel, ze is namelijk heel vlot van begrip
Klopt, maar om het eten,drinken, schijten nou 24 uur vast te leggen.quote:Op maandag 18 april 2011 03:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
geeft een extra kick toch ??
het is net als eten drinken en schijten
zonder kan de mens niet overleven
Dat vraag je aan een worst>?quote:
tja ik miste de ballen in de commentsquote:
Haha, kijk maar in m'n postgeschiedenis, je zult vast genoeg vinden. Maar op dit soort punten zal het wel aan de opvoeding liggen denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 03:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
tja ik miste de ballen in de comments
daar gaan we weer met de opvoeding van voor 1950quote:Op maandag 18 april 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, kijk maar in m'n postgeschiedenis, je zult vast genoeg vinden. Maar op dit soort punten zal het wel aan de opvoeding liggen denk ik.
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 18 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
Off-topic, maar zouden een paar familieleden van deze mensen http://www.nu.nl/algemeen(...)es-in-eindhoven.html niet wat zijn voor een paar dagen SST?
Hebben we het dan over jouw opvoeding? Offeh..quote:Op maandag 18 april 2011 03:51 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar gaan we weer met de opvoeding van voor 1950
Hoe staat het met je bloeddruk?quote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
met seks is zeker niks mis
maar als je de hele tijd op tv loopt te janken dat je moeder meekijkt
en dan vooral na de sex niet ff je eigen wast of een douche pakt vind ik ronduit stinksmerig
even een handdoekje erlangs halen en hop de volgende ochtend zo weer in de kleren vind ik echt onbegrijpelijk
het zelfde dat ze zich zelf een meisje noemt ze is verdomme 30 jaar dan ben je toch een vrouw
ik vind het een vreselijke engnek en wordt echt kotsmisselijk van dat stiekeme gedoe van haar van mij mag ze echt oprotten het liefst vandaag dan morgen
Eensch.quote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
en dan vooral na de sex niet ff je eigen wast of een douche pakt vind ik ronduit stinksmerig
even een handdoekje erlangs halen en hop de volgende ochtend zo weer in de kleren vind ik echt onbegrijpelijk
het zelfde dat ze zich zelf een meisje noemt ze is verdomme 30 jaar dan ben je toch een vrouw
ik vind het een vreselijke engnek en wordt echt kotsmisselijk van dat stiekeme gedoe van haar van mij mag ze echt oprotten het liefst vandaag dan morgen
sex is vies bah en zeker voor het huwelijkquote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
Ontken je ook dat Monique vies is?quote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sex is vies bah en zeker voor het huwelijk
Betonnen platen ookquote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef mirandardam het volgende:
[..]
prima helemaal niks mis mee hoezo?
de waarheid is hard
Precies! Shanon is tenminste met 20 al oma!quote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
Ik denk ik meld het even, want niemand heeft het erover itt dat ze het had verpest netquote:
de stem vind het wel goed denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even, want niemand heeft het erover itt dat ze het had verpest net
duhh ???quote:Op maandag 18 april 2011 04:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik die seks-posts van je ook niet meer serieus.
mo en maik zijn echt verliefdquote:Op maandag 18 april 2011 04:05 schreef Day het volgende:
Volgens mo is maik gisteravond niet wezen stappen. WRONG!!
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 april 2011 04:05 schreef Day het volgende:
Volgens mo is maik gisteravond niet wezen stappen. WRONG!!
Hoe weet jij dat?quote:
iemand die blind is ziet dat nogquote:
En die heb je het gevraagd?quote:
Die zijn hun eigen verhaallijn gaan geloven.quote:Op maandag 18 april 2011 04:09 schreef bull1966 het volgende:
je zag het aan maik tijdens het exit filmpje en bij mo ligt het er wel heel dik bovenop
Huh, ligt hij er bij monique weer bovenop? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 18 april 2011 04:09 schreef bull1966 het volgende:
je zag het aan maik tijdens het exit filmpje en bij mo ligt het er wel heel dik bovenop
benjij wel naar de goede sst aan het kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 04:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die zijn hun eigen verhaallijn gaan geloven.
Maik is al lang vergeten wie mo en wat SST isquote:
Als ie dat al ooit geweten heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maik is al lang vergeten wie mo en wat SST is
wij van wc eend adviseren wc eendquote:Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maik is al lang vergeten wie mo en wat SST is
Twitter.quote:
Ik twijfel daar ook niet aan, maar twijfel wel of ze het gaan redden. En dat heeft niks met de buitenwereld te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 04:09 schreef bull1966 het volgende:
Ah ok, dacht dat je hem misschien was tegengekomenquote:
vergeet m'n achternaam niet die is sjittquote:
En hoe vereerd Mo is om ooit nog in gezelschap van zijn familie te mogen zijn. Dat ze zo op elkaar lijken en dat ze héél veel heeft geleerd van Flip.quote:Op maandag 18 april 2011 04:16 schreef Day het volgende:
Flip mag mo nu vergezellen. Ik verwacht zielige verhalen en tranen.
jaloers ???quote:Op maandag 18 april 2011 04:19 schreef PC eend het volgende:
Ja hoor mo ligt op het vlot en ze er wordt gelijk weer gepompt
quote:Op maandag 18 april 2011 04:23 schreef bull1966 het volgende:
ik ga pitten
wens iedereen een truste dalik
Trustequote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef mirandardam het volgende:
truste ik ga ook slapen want ik dat gejank en gemiep heb ik echt geen zin in
Eh, ja dat blijktquote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Day het volgende:
Maik beweert da mo maar 5% van de tijd heeft gehuild en dat ze heel veel humor heeft............tja, hij is veel weggeweest.
5% is 72 minuten per dag. Klopt toch ongeveer?quote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Day het volgende:
Maik beweert da mo maar 5% van de tijd heeft gehuild en dat ze heel veel humor heeft............tja, hij is veel weggeweest.
Das maar 3 minuten per uur, dat klopt nietquote:Op maandag 18 april 2011 04:26 schreef Ifa het volgende:
[..]
5% is 72 minuten per dag. Klopt toch ongeveer?
Volgens mij bedoelt hij iets anders.quote:Op maandag 18 april 2011 04:26 schreef Ifa het volgende:
[..]
5% is 72 minuten per dag. Klopt toch ongeveer?
Inderdaad, wie is hier nou de hoogbegaafde..quote:Op maandag 18 april 2011 04:37 schreef Day het volgende:
Mo vraagt hoe flip denkt dat het bij de kijkers over zou komen als zij niet zou nomineren. Flip: als ik de kijker was zou ik denken: die is dom!
Ben benieuwd hoe ze op die jankfilm reageert.quote:Op maandag 18 april 2011 04:47 schreef Ifa het volgende:
Mo denkt dat er, doordat ze nog nooit genomineerd is, geen compilatiefilmpje van haar te zien zijn geweest. Ze heeft in ieder zelf wel al een copulatiefilmpje gezien.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2011 04:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze op die jankfilm reageert.
Dag11, dag 12, dag 13, dag 14....etc.quote:
Ooit een keer een compilatie gezien in de daily.quote:
Leeft helemaal in haar eigen wereldjequote:Op maandag 18 april 2011 04:50 schreef Day het volgende:
Volgens mo heeft maik toch nog zoveel stemmen gehad omdat hij in een mooie lovestory zat.![]()
Dat wijf spoort echt niet, hoor.
Waarom denk jij dan?quote:Op maandag 18 april 2011 04:50 schreef Day het volgende:
Volgens mo heeft maik toch nog zoveel stemmen gehad omdat hij in een mooie lovestory zat.![]()
Dat wijf spoort echt niet, hoor.
Nou ja, als single zijnde de mooiboy uithangen werkt toch een stuk beter bij de breezersletjes dan wanneer je een vriendin aan je hebt hangen..quote:Op maandag 18 april 2011 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan?
Veel meer heeft hij toch niet gepesteerd?
Volgens mij heeft hij altijd vrij laag gestaan en had ze het over het percentage van zijn exitpoll?quote:Op maandag 18 april 2011 04:53 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nou ja, als single zijnde de mooiboy uithangen werkt toch een stuk beter bij de breezersletjes dan wanneer je een vriendin aan je hebt hangen..
Wat was er zo 'mooi' aan hun lovestory? Een mooie lovestory (voor die jonge meiden) is de verhaallijn van jo en flip.quote:Op maandag 18 april 2011 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan?
Veel meer heeft hij toch niet gepesteerd?
Maik is eigenlijk heel sympathiek. Gewoon een aardige jongen. Hij was alleen niet zo leuk voor het spel, viel niet op, voegde niets toe. En die 'love story' heeft ongetwijfeld voor meer ergernissen dan positieve emoties gezorgd.quote:Op maandag 18 april 2011 04:55 schreef Day het volgende:
[..]
Wat was er zo 'mooi' aan hun lovestory? Een mooie lovestory (voor die jonge meiden) is de verhaallijn van jo en flip.
Maik heeft die stemmen gewoon zelf verdiend, want zonder haar was hij prima te verdragen.
Ik snp ook nu pas waarom. Hij is er ook veel mee bezig, alleen spreekt hij dat niet tegn iedereen uit, zoals mo.quote:Op maandag 18 april 2011 05:01 schreef Ifa het volgende:
Afgaande op de toon nu en vanmiddag, lijkt ze Philip als gesprekspartner meer serieus te nemen dan anderen.
Ja, ze moeten het vlot 24 uur lang met 2 personen bemannen. Er is een heel schema voor de aflossing, 3 uur op het vlot per persoon ...quote:Op maandag 18 april 2011 05:03 schreef Grunge. het volgende:
Om die fouten in haar spreektaal, bedoel ik. Op haar Hyves stonden ook een paar hele grote.
Maarre, liggen ze buiten voor een missie? Ik hoorde iets over dat ze daar nog een uur en een kwartier moesten liggen?
Ja, is een missie. Maar die is nog niet afgelopen, hoor. Mo mag er zo af en wordt vervangen door laura. Ze gaan door tot 12 uur, portugese tijd, geloof ik.quote:Op maandag 18 april 2011 05:03 schreef Grunge. het volgende:
Om die fouten in haar spreektaal, bedoel ik. Op haar Hyves stonden ook een paar hele grote.
Maarre, liggen ze buiten voor een missie? Ik hoorde iets over dat ze daar nog een uur en een kwartier moesten liggen?
Nachtploeg lijkt behoorlijk uit gedund idd.quote:Op maandag 18 april 2011 05:17 schreef Grunge. het volgende:
Er kijken minder mensen, hè? Vroeger zouden er nu nog heel wat mensen gestreamed en erover geFOK!'t hebben, zelfs op zondagnacht.
Ze schijnt geloof ik alle rls gevolgd te hebben hier op fok.quote:Op maandag 18 april 2011 05:20 schreef Grunge. het volgende:
Whehehe. Monique die op fora kijkt. Oei.
Ja, inderdaad. Ik merk het ook aan mezelf, ik zet amper nog streams op. Blijkbaar is er iets gebeurd waardoor het nu nog minder leuk is, maar ik weet eigenlijk even niet zo gauw wat.quote:Op maandag 18 april 2011 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nachtploeg lijkt behoorlijk uit gedund idd.
En ik weet niet hoe het loopt nu maar in het begin was het volgens mij het best lopende rls forum ooit.
Ik vang wel eens iets op over streamlocksquote:Op maandag 18 april 2011 05:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik merk het ook aan mezelf, ik zet amper nog streams op. Blijkbaar is er iets gebeurd waardoor het nu nog minder leuk is, maar ik weet eigenlijk even niet zo gauw wat.
Monique en Flip liggen erquote:Op maandag 18 april 2011 05:37 schreef Sonera het volgende:
Goedemorgen allemaal! Mo weer lekker doorgegaan over hetgeen wat haar 'niks'. Intereseert? Ligt Lau er nu op ik zie niks meer getypt?
Yep die sokkel-missie was vele malen boeiender, dit soort dingen maakt het wel intressanter om snachts te kijken, mits ze wakkerblijven that is.quote:Op maandag 18 april 2011 05:24 schreef ariehaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat er niet zoveel mensen kijken. Dit zou een spannende nacht moeten zijn, met 24 uur mensen wakker. Niet dus....
Ik mis Karim wel met deze missie, vooral de gesprekken met Gerard.
quote:Op maandag 18 april 2011 07:25 schreef Grunge. het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze van de ene op de andere seconde in slaap gevallen?
Goodmorning.....quote:Op maandag 18 april 2011 07:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Er gaat vandaag genomineerd worden en er zou een brief komen voor Jo en misschien een koffertje met 15 duizend euro voor de liefhebber, die dan meteen kan vertrekken
zal wel de truc worden als jo en mo op de bank komen, mo pakt dan de koffer en jo kan weer blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 07:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Er gaat vandaag genomineerd worden en er zou een brief komen voor Jo en misschien een koffertje met 15 duizend euro voor de liefhebber, die dan meteen kan vertrekken
Nou als Jo en Mo samen genomineerd zijn denk ik dat Mo zoizo wel kan vertrekken, gezien de polls die wel eens op de sst-site staanquote:Op maandag 18 april 2011 07:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal wel de truc worden als jo en mo op de bank komen, mo pakt dan de koffer en jo kan weer blijven
Alles voor de JoShow hè.quote:Op maandag 18 april 2011 07:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal wel de truc worden als jo en mo op de bank komen, mo pakt dan de koffer en jo kan weer blijven
Ordinair, vooral.quote:Op maandag 18 april 2011 07:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat een rare titel voor een Cos, zal wel aan mij liggen
Zie geer nog niet rondlopen inddquote:Op maandag 18 april 2011 08:05 schreef Ecila111 het volgende:
Philip moest Gerard wakker maken, is hij dat vergeten?
Nee, ligt niet alleen aan jou, ik vind het een ranzige titelquote:Op maandag 18 april 2011 07:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat een rare titel voor een Cos, zal wel aan mij liggen
bij spix doen ze het alle 4 gewoon 2 keer het vlot en 2 keer slaapkamer .quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Ecila111 het volgende:
Ik heb 2x slaapkamer + 2x zwart: stimt das?
laat hem dan maar uit de streams ;-)quote:Op maandag 18 april 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Karim al terug
Dan pas ga ik weer kijken, ik kan Servia niet verdragen namelijk
Volgens mij zit Karim nog op de zolder. Hij zal denk ik vanavond tijdens de daily terugkomen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Karim al terug
Dan pas ga ik weer kijken, ik kan Servia niet verdragen namelijk
nee 09:00 uur onze tijd moet gewisseld wordenquote:Op maandag 18 april 2011 08:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
Het is tijd voor een wissel lau eraf gerard erop maar nergens geluid of beweging te zien ..
Even uit en weer aan, vol verlangen... niets gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 08:22 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
bij spix doen ze het alle 4 gewoon 2 keer het vlot en 2 keer slaapkamer .
oh oke dan kan het nog goedkomenquote:Op maandag 18 april 2011 08:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee 09:00 uur onze tijd moet gewisseld worden
alleen de bedoeling was dat flip m ging wakker maken, maar die ligt nu volgens mij diep te pitten....quote:Op maandag 18 april 2011 08:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
oh oke dan kan het nog goedkomen
die zo hem wel roepen want servio zei het nog tegen flip en dan zo geer op de goudvissenbank verder gaan slapen maar die hebben we niet meer in beeld gehad .quote:Op maandag 18 april 2011 08:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alleen de bedoeling was dat flip m ging wakker maken, maar die ligt nu volgens mij diep te pitten....
Geen idee of het een grap was, maar het kwam van Stervioquote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goedemorgen
Vandaag komt Karim dus terug![]()
Jo krijgt een brief
En er is iets met 15.000 euro. Hoe is dat verhaal de wereld ingekomen? Was het niet gewoon een grap van Gerard om te kijken hoe de rest daarop zou reageren?
dus best kans dat ie er al ligt indd.quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
die zo hem wel roepen want servio zei het nog tegen flip en dan zo geer op de goudvissenbank verder gaan slapen maar die hebben we niet meer in beeld gehad .
quote:Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wie snurkt er af en toe zo erg, dacht dat er iets mis was met het terrarium
Volgens mij Servioquote:Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik was ook al in de war, dacht dat het mijn hond was..quote:Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
dat zou een bak zijn....wakker worden in de veronderstelling je medebewoners zien...en je ziet alleen maar water.quote:Op maandag 18 april 2011 08:35 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Ik was ook al in de war, dacht dat het mijn hond was..
Tijd voor wat actie daar, kunnen ze het vlot er niet uit hijsen en die twee laten afdrijven op zee ofzo..
goedemorgen... volgens mij heeft servio zoiets gezegd dat dat ook bij het spel element zou kunnen horen... en toen vond geer dat ook een leuk ideequote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goedemorgen
Vandaag komt Karim dus terug![]()
Jo krijgt een brief
En er is iets met 15.000 euro. Hoe is dat verhaal de wereld ingekomen? Was het niet gewoon een grap van Gerard om te kijken hoe de rest daarop zou reageren?
en dan reactie van de overige bewoners.. niet 'waar zijn lauraar en hoe-heet-ie-ook-alweer' maar 'waar is ons vlot??'quote:Op maandag 18 april 2011 08:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn....wakker worden in de veronderstelling je medebewoners zien...en je ziet alleen maar water.
ze heeft alleen zogenaamd geslaapwandelt zodat er opnames van gemaakt konden worden om aan de rest te kunnen laten zienquote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zag vannacht Jo en Sharon slapen op dat vlot en dat bewoog door het hele zwembad. En ik maar wachten tot Jo zou gaan slaapwandelen.
Ah! 'Puinruimen'!quote:Op maandag 18 april 2011 04:16 schreef Ifa het volgende:
De twee weken met Johanna is ie anders snel vergeten:
"SST_Maik Maik
Ik wil trouwens nog even duidelijk maken dat Johanna nooit mijn vriendin geweest is. Ik ben als single het huis ingegaan! #sstnl"
ja, maar ze kan zich ook vergissenquote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze heeft alleen zogenaamd geslaapwandelt zodat er opnames van gemaakt konden worden om aan de rest te kunnen laten zien
nou mocht het waar zijn van dat slaapwandelen................quote:Op maandag 18 april 2011 08:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja, maar ze kan zich ook vergissen
ik vind haar juist zo fanatiek soms, behalve dan met die karim missiequote:Op maandag 18 april 2011 08:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
die verknald nog weleens een missie he?
met zo'n enorme salto hoppa het water in...quote:Op maandag 18 april 2011 08:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
Nu maar wachten op geer dat ie zo maar even een bommetje in het zwembad maakt en lau er vanaf flikkerd dan hebben we deze missie maar gehad ..
Dat is voor haar al heel wat.quote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
wakker is een groot woord ze bewoog even
en dat is al heel wat voor haar....quote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
wakker is een groot woord ze bewoog even
Johanna niet veel beter dan Mo, die had hem ook gewoon terug genomen als Maik had gezegd dat alles goed kwam na het huis.. Ook beetje ranzig toch na alles wat hij heeft gedaan daar? Vooral dat ie het ook niet uitsluit dat ie nog ff meer wil prikken dan alleen vrouwen..quote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hoop dat hij ooit zijn vergissing inziet. alleen kan hij Johanna dan wel vergeten
hij lijkt me idd wat oversekstquote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Johanna niet veel beter dan Mo, die had hem ook gewoon terug genomen als Maik had gezegd dat alles goed kwam na het huis.. Ook beetje ranzig toch na alles wat hij heeft gedaan daar? Vooral dat ie het ook niet uitsluit dat ie nog ff meer wil prikken dan alleen vrouwen..
lijkt eh hij heeft zelf verteld dat hij sexverslaafd wasquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hij lijkt me idd wat oversekst
oh echt?quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
lijkt eh hij heeft zelf verteld dat hij sexverslaafd was
Als die mot nou terug kwam...quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Blackprinces het volgende:
zo hoe servio er ook bij ligt zeg met ze mond open....
die paar woorden die hij zei kon ik nog wel volgen en onthoudenquote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh echt?
Nou ja ik heb dan ook niet veel naar ze gewauwel geluisterd..
quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh echt?
Nou ja ik heb dan ook niet veel naar ze gewauwel geluisterd..
geer moet zo laura aflossenquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
Oh My God!! Ligt die langneus nou gewoon te snurken naast Lau? Wie moet wie aflossen?
lau gaat eraf en geer komt eropquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
Oh My God!! Ligt die langneus nou gewoon te snurken naast Lau? Wie moet wie aflossen?
geer moet lau bijna aflossen maar geer slaapt nog anders hadden we die wel in beeld gehadquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Blackprinces het volgende:
zo hoe servio er ook bij ligt zeg met ze mond open....
wat ik begrepen heb is dat ze het best leuk gehad hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oke. Heeft Geer al samen met Jo op dat vlot gelegen? Werden ze niet gillend gek van elkaar?
Nee hoor, ze hadden best leuke gesprekken. Gerard zat Jo een beetje te fokken. Was wel grappig.quote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oke. Heeft Geer al samen met Jo op dat vlot gelegen? Werden ze niet gillend gek van elkaar?
Waarom heb ik dat nou gemistquote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hadden best leuke gesprekken. Gerard zat Jo een beetje te fokken. Was wel grappig.
Dat zingt joanna regelmatig.quote:
9 uur portugese tijd hequote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
Missie misluukt?? Het is al 9 uur geweest en in geen velden of wegen Gerard te bekennen.
Dat doen ze expres bij de regie om het spannend te maken. Nou, ik houd het bijna niet meer van de spanning, zit met het zweet in mijn handen.quote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Blackprinces het volgende:
nog minder dan een kwartier en ik zie geer nog niet..
We lopen 15 minuten achter ze hebben dus nog 11 minutenquote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
Missie misluukt?? Het is al 9 uur geweest en in geen velden of wegen Gerard te bekennen.
best wel ja...quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Laura danst bijna net zo haha
Of beledig ik het meisje die het daar zingt nu?
Klopt ook, in het streamverslag topic staat en overzicht..quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo dacht dat iemand hiet zei 9 uur Nederlandse tijd.
ja 9 uur nederlandse tijd moeten ze aflossenquote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo dacht dat iemand hiet zei 9 uur Nederlandse tijd.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lol Servio schrok zich wezenloos van dat gegil van Lau!!
quote:Op maandag 18 april 2011 09:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
laura servio is wakker krijg nou wat
die ligt binnen 10 tellen in bed..quote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
wat zal laura zeggen als ze zo van het vlot af is .. ik gok en nu even lekker slapen
Ben zo moequote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
wat zal laura zeggen als ze zo van het vlot af is .. ik gok en nu even lekker slapen
Ze zei gisteren al als ik morgenochtend eraf kom kan ik nog 3 kwartier slapenquote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze heeft indd tussen het zielig doen en huilen de ronde gedaan bij iedereen ja.quote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft Monique nu al van iedereen uitgefigulierd wie op wie stemt?
Volgens mij wel en ze geeft duidelijk aan: IK WIL NIET WEGquote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
en wie stemt op wie? Of zijn we er nog niet achter? Mag die langneus ook nomineren?quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze heeft indd tussen het zielig doen en huilen de ronde gedaan bij iedereen ja.
alleen karim nog niet en jo volgens mij ook niet maar die durft ze denk niet want dan moet ze vertellen dat zij op jo gaat stemmenquote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Huh gisteren wou ze zichzelf nog nominerenquote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Volgens mij wel en ze geeft duidelijk aan: IK WIL NIET WEG
dat weet ik niet, ik vergeet toch altijd te onthouden wie wie gaat nominerenquote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
en wie stemt op wie? Of zijn we er nog niet achter? Mag die langneus ook nomineren?
Bijna, nou ja geen namen expliciet, maar JO,Lau,Geer en Flip zijn al aan de beurt geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
En kan er ook op Karim gestemd worden?quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
en wie stemt op wie? Of zijn we er nog niet achter? Mag die langneus ook nomineren?
Ze is soooooo bang wat Nederland over haar denkt. Ze denkt dat ze beter niet genomineerd kan worden, want dat ze er misschien wel uit vliegt dan, Nederland weet nog steeds niet hoe lief Moniqueje wel is.quote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Huh gisteren wou ze zichzelf nog nomineren
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou ik ook doen als jo bij mij in bed ligt...
ik hoop het ook ik had hoop toen flip zei dat hij haar ging nomineren maar of hij dat doorzet weet ik nog zo net nietquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En kan er ook op Karim gestemd worden?
Ik hoop zo dat Mo genomineerd staat
Flip ging toch weer op Sharon? Vanwege haar vette kluis??quote:Op maandag 18 april 2011 09:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik hoop het ook ik had hoop toen flip zei dat hij haar ging nomineren maar of hij dat doorzet weet ik nog zo net niet
Wel als hij vermoed dat Mo op Jo gaat stemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 09:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik hoop het ook ik had hoop toen flip zei dat hij haar ging nomineren maar of hij dat doorzet weet ik nog zo net niet
ja sharon en mo en geer ook mo zijn er al 2 danquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Flip ging toch weer op Sharon? Vanwege haar vette kluis??
En dat gaat Mo doen en Laura ook En zelfs Sharon Van de vrouwen kan Jo het verwachten nuquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wel als hij vermoed dat Mo op Jo gaat stemmen.
welke van de 2?quote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Dakotamu het volgende:
heb liever dat dat stuk ongedierte wat nu in het zwembad ligt eruit vliegt, kan die kop niet meer zien
Ja slim, laat sjer met al dat geld donderdag het huis verlaten.. flip snapt het niet helemaal volgens mij ;0quote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Die 2 gaan altijd op elkaar stemmen. De 2e stem van Flip gaat naar Karim denk ik en die van Sharon naar Mo of Lauraquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Flip ligt toch te slapen?quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ze schreeuwen toch niet tegen die hond???
die langpootmug, Lauraquote:
Lau is vriendjes met iedereen, die wordt niet weggestemd door de spelers. Als ze nou allemaal automatisch genomineerd zouden zijn zou ze wel grote kans maken om op te rotten.quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
lau maar eerst even uitroeien dan
Jo gaat op Laura stemmen, nou dan doet haar schoothondje het ook, da's al 2quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lau is vriendjes met iedereen, die wordt niet weggestemd door de spelers. Als ze nou allemaal automatisch genomineerd zouden zijn zou ze wel grote kans maken om op te rotten.
Ik denk dat ze het van Mo echt wel zou winnenquote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lau is vriendjes met iedereen, die wordt niet weggestemd door de spelers. Als ze nou allemaal automatisch genomineerd zouden zijn zou ze wel grote kans maken om op te rotten.
Jo en Lau waren toch beste vriendjes?? Watskeburt?quote:Op maandag 18 april 2011 09:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo gaat op Laura stemmen, nou dan doet haar schoothondje het ook, da's al 2
juistquote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef Poezewoes het volgende:
Hoop dat ze weer eens wat anders gaan verzinnen met nomineren, en dat er nu eens iemand anders op de stoel komt bv Mo die nog nooit genomineerd is door haar gemanipuleer, want zo is Maik er ook ingehouden veel te lang omdat niemand Maik meer durfde te nomineren vanwege het Jank gedrag van Mo!!
Nee Jo vindt Laura vervelend doenquote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jo en Lau waren toch beste vriendjes?? Watskeburt?
Jo heeft het gisteren de hele dag over gehad dat Laura zo negatief tegen haar doet..quote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jo en Lau waren toch beste vriendjes?? Watskeburt?
Tja Lau trekt eindelijk haar muil eens open (en dan eens niet om te gapen), daar kan Jo niet tegen...quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo heeft het gisteren de hele dag over gehad dat Laura zo negatief tegen haar doet..
Echt!! Cool. Wat heeft Lau gedaan dan? Ze doet toch niks anders dan alleen maar slapen. Das zo niet negatief toch?quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo heeft het gisteren de hele dag over gehad dat Laura zo negatief tegen haar doet..
Volgens mij kan ze aardig wat stemmen verwachten hoor, zeker als ze niet op Karim en Servio mogen.. (Karim vrijstelling en Servio omdat ie weg gaat verwacht ik nog best)quote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef Poezewoes het volgende:
Hoop dat ze weer eens wat anders gaan verzinnen met nomineren, en dat er nu eens iemand anders op de stoel komt bv Mo die nog nooit genomineerd is door haar gemanipuleer, want zo is Maik er ook ingehouden veel te lang omdat niemand Maik meer durfde te nomineren vanwege het Jank gedrag van Mo!!
Wat heeft laura tegen jo gezegd dan?quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja Lau trekt eindelijk haar muil eens open (en dan eens niet om te gapen), daar kan Jo niet tegen...
Ze had het er vannacht nog over op het vlot met Sharon. Toen suggereerde ze ook dat ze misschien wel op Lau of Mo ging stemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
nou ze is wel erg snauwerig soms hoor, dus is niet de eerste keer dat ze iets zegt.quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja Lau trekt eindelijk haar muil eens open (en dan eens niet om te gapen), daar kan Jo niet tegen...
ja, gister met die kaarten.quote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft laura tegen jo gezegd dan?
Klopt hoor en ze is nooit positief, ze geeft zelden een compliment, kraakt mensen ter plekke in een zogenaamd grapje af. Alleen als iemand huilt trekt ze haar giraffeogen en gaat kriebelenquote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ze is wel erg snauwerig soms hoor, dus is niet de eerste keer dat ze iets zegt.
Alleen meestal is het achter de rug van de persoon in kwestie
quote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Echt!! Cool. Wat heeft Lau gedaan dan? Ze doet toch niks anders dan alleen maar slapen. Das zo niet negatief toch?
Joanna was (heel irritant) aan het rond springen met de brieven voor Mo en Sharon en aan het zeggen dat er een foto van Liam (neefje van Mo) in zat en dat het van hun broertje en zus was enzo, en toen zei Laura dat ze hier mee op moest houden omdat het anders teleurstellend kon zijn voor (het was ook minder dan Jo deed laten overkomen) hun, dat vond Jo ongepast...quote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft laura tegen jo gezegd dan?
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 09:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt hoor en ze is nooit positief, ze geeft zelden een compliment, kraakt mensen ter plekke in een zogenaamd grapje af. Alleen als iemand huilt trekt ze haar giraffeogen en gaat kriebelen
Jo vindt alles ongepast wat tegen haar in gaatquote:Op maandag 18 april 2011 09:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[..]
Joanna was (heel irritant) aan het rond springen met de brieven voor Mo en Sharon en aan het zeggen dat er een foto van Liam (neefje van Mo) in zat en dat het van hun broertje en zus was enzo, en toen zei Laura dat ze hier mee op moest houden omdat het anders teleurstellend kon zijn voor (het was ook minder dan Jo deed laten overkomen) hun, dat vond Jo ongepast...
Ze mochten de brieven trouwens pas openmaken als de pizza klaar was daarom was er tijd tussen
jo was heel beteuterd hierover en reageerde, ik was alleen maar blij voor jullie hoorquote:Op maandag 18 april 2011 09:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[..]
Joanna was (heel irritant) aan het rond springen met de brieven voor Mo en Sharon en aan het zeggen dat er een foto van Liam (neefje van Mo) in zat en dat het van hun broertje en zus was enzo, en toen zei Laura dat ze hier mee op moest houden omdat het anders teleurstellend kon zijn voor (het was ook minder dan Jo deed laten overkomen) hun, dat vond Jo ongepast...
Ze mochten de brieven trouwens pas openmaken als de pizza klaar was daarom was er tijd tussen
er komt de laatste weken niks positiefs meer dr mond uitquote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ze is wel erg snauwerig soms hoor, dus is niet de eerste keer dat ze iets zegt.
Alleen meestal is het achter de rug van de persoon in kwestie
Ja, je MOET alles maar leuk vinden wat jo zegt en doet, zo niet dan ben je 'negatief'.quote:Op maandag 18 april 2011 09:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo vindt alles ongepast wat tegen haar in gaat
Ze is de tafel voor het ontbijt aan het dekenquote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef Blackprinces het volgende:
al op stream 1 lau voorbij zien stiefelen op weg naar bed??
Ik moet meteen weer denken aan die kofferactie. Wat was dat mens lelijk tegen Alex, notabene haar zogenaamde man, die ze weg heeft weten te krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 09:25 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
er komt de laatste weken niks positiefs meer dr mond uit
ik ben wederom in shock....quote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef Niki.P het volgende:
Even zodat de mensen van later vandaag het ook weten Laura is active de tafel aan het deken!!! En ligt dus niet
Jo heeft ook wel erg lange tenen hoor. Kan weinig kritiek verdragen. Zou mooi zijn als die lange genomineerd zou staan maar dan niet samen met Moquote:Op maandag 18 april 2011 09:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jo was heel beteuterd hierover en reageerde, ik was alleen maar blij voor jullie hoor
nee ze is in de keuken aan het opruimenquote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef Blackprinces het volgende:
al op stream 1 lau voorbij zien stiefelen op weg naar bed??
Geweldigquote:Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
Haha, Geer denkt dat het vlot een clue is voor het geheim van Karim. iets met begrafenissen in India
truequote:Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jo heeft ook wel erg lange tenen hoor. Kan weinig kritiek verdragen. Zou mooi zijn als die lange genomineerd zou staan maar dan niet samen met MoWant dan komt ze weer met de meeste stemmen terug en gaat ze NOG irritanter doen. Laat haar maar samen met Flip, Jo of Geer genomineerd staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |