Die zie ik ook nog de spreien onder pissen hoor met die kapotte kut van haarquote:Op maandag 18 april 2011 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Smerig ja
Ah, flip is over een uur aan de beurt.
Die weten tenminste hoe je tv maaktquote:Op maandag 18 april 2011 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
Als Mo en Maik nou op dat bed hadden gelegen, zouden ze dan daar ook keihard liggen pompen?
Yup, met haar hersens krijgt ze haar kant echt niet omlaagquote:Op maandag 18 april 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
Mo tilt gelijk dat vlot naar een hoger niveau dat zie je zo
Echt wel, ze is namelijk heel vlot van begripquote:Op maandag 18 april 2011 03:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, met haar hersens krijgt ze haar kant echt niet omlaag
Nee ik doe het altijd thuis waar een camera op me gericht is, waar minstens 10.000 man naar kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 03:39 schreef bull1966 het volgende:
dat er in 2011 nog steeds mensen zijn die sex hebben met de lichten uit en achter gesloten gordijnen en onder de dekens .
want sex is vies
geeft een extra kick toch ??quote:Op maandag 18 april 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee ik doe het altijd thuis waar een camera op me gericht is, waar minstens 10.000 man naar kijken.
hih, vlot.quote:Op maandag 18 april 2011 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt wel, ze is namelijk heel vlot van begrip
Klopt, maar om het eten,drinken, schijten nou 24 uur vast te leggen.quote:Op maandag 18 april 2011 03:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
geeft een extra kick toch ??
het is net als eten drinken en schijten
zonder kan de mens niet overleven
Dat vraag je aan een worst>?quote:
tja ik miste de ballen in de commentsquote:
Haha, kijk maar in m'n postgeschiedenis, je zult vast genoeg vinden. Maar op dit soort punten zal het wel aan de opvoeding liggen denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 03:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
tja ik miste de ballen in de comments
daar gaan we weer met de opvoeding van voor 1950quote:Op maandag 18 april 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, kijk maar in m'n postgeschiedenis, je zult vast genoeg vinden. Maar op dit soort punten zal het wel aan de opvoeding liggen denk ik.
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 18 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
Off-topic, maar zouden een paar familieleden van deze mensen http://www.nu.nl/algemeen(...)es-in-eindhoven.html niet wat zijn voor een paar dagen SST?
Hebben we het dan over jouw opvoeding? Offeh..quote:Op maandag 18 april 2011 03:51 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar gaan we weer met de opvoeding van voor 1950
Hoe staat het met je bloeddruk?quote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
met seks is zeker niks mis
maar als je de hele tijd op tv loopt te janken dat je moeder meekijkt
en dan vooral na de sex niet ff je eigen wast of een douche pakt vind ik ronduit stinksmerig
even een handdoekje erlangs halen en hop de volgende ochtend zo weer in de kleren vind ik echt onbegrijpelijk
het zelfde dat ze zich zelf een meisje noemt ze is verdomme 30 jaar dan ben je toch een vrouw
ik vind het een vreselijke engnek en wordt echt kotsmisselijk van dat stiekeme gedoe van haar van mij mag ze echt oprotten het liefst vandaag dan morgen
Eensch.quote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
en dan vooral na de sex niet ff je eigen wast of een douche pakt vind ik ronduit stinksmerig
even een handdoekje erlangs halen en hop de volgende ochtend zo weer in de kleren vind ik echt onbegrijpelijk
het zelfde dat ze zich zelf een meisje noemt ze is verdomme 30 jaar dan ben je toch een vrouw
ik vind het een vreselijke engnek en wordt echt kotsmisselijk van dat stiekeme gedoe van haar van mij mag ze echt oprotten het liefst vandaag dan morgen
sex is vies bah en zeker voor het huwelijkquote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
Ontken je ook dat Monique vies is?quote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sex is vies bah en zeker voor het huwelijk
Betonnen platen ookquote:Op maandag 18 april 2011 03:58 schreef mirandardam het volgende:
[..]
prima helemaal niks mis mee hoezo?
de waarheid is hard
Precies! Shanon is tenminste met 20 al oma!quote:Op maandag 18 april 2011 03:55 schreef mirandardam het volgende:
Ik denk ik meld het even, want niemand heeft het erover itt dat ze het had verpest netquote:
de stem vind het wel goed denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even, want niemand heeft het erover itt dat ze het had verpest net
duhh ???quote:Op maandag 18 april 2011 04:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik die seks-posts van je ook niet meer serieus.
mo en maik zijn echt verliefdquote:Op maandag 18 april 2011 04:05 schreef Day het volgende:
Volgens mo is maik gisteravond niet wezen stappen. WRONG!!
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 april 2011 04:05 schreef Day het volgende:
Volgens mo is maik gisteravond niet wezen stappen. WRONG!!
Hoe weet jij dat?quote:
iemand die blind is ziet dat nogquote:
En die heb je het gevraagd?quote:
Die zijn hun eigen verhaallijn gaan geloven.quote:Op maandag 18 april 2011 04:09 schreef bull1966 het volgende:
je zag het aan maik tijdens het exit filmpje en bij mo ligt het er wel heel dik bovenop
Huh, ligt hij er bij monique weer bovenop? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 18 april 2011 04:09 schreef bull1966 het volgende:
je zag het aan maik tijdens het exit filmpje en bij mo ligt het er wel heel dik bovenop
benjij wel naar de goede sst aan het kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 04:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die zijn hun eigen verhaallijn gaan geloven.
Maik is al lang vergeten wie mo en wat SST isquote:
Als ie dat al ooit geweten heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maik is al lang vergeten wie mo en wat SST is
wij van wc eend adviseren wc eendquote:Op maandag 18 april 2011 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maik is al lang vergeten wie mo en wat SST is
Twitter.quote:
Ik twijfel daar ook niet aan, maar twijfel wel of ze het gaan redden. En dat heeft niks met de buitenwereld te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 04:09 schreef bull1966 het volgende:
Ah ok, dacht dat je hem misschien was tegengekomenquote:
vergeet m'n achternaam niet die is sjittquote:
En hoe vereerd Mo is om ooit nog in gezelschap van zijn familie te mogen zijn. Dat ze zo op elkaar lijken en dat ze héél veel heeft geleerd van Flip.quote:Op maandag 18 april 2011 04:16 schreef Day het volgende:
Flip mag mo nu vergezellen. Ik verwacht zielige verhalen en tranen.
jaloers ???quote:Op maandag 18 april 2011 04:19 schreef PC eend het volgende:
Ja hoor mo ligt op het vlot en ze er wordt gelijk weer gepompt
quote:Op maandag 18 april 2011 04:23 schreef bull1966 het volgende:
ik ga pitten
wens iedereen een truste dalik
Trustequote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef mirandardam het volgende:
truste ik ga ook slapen want ik dat gejank en gemiep heb ik echt geen zin in
Eh, ja dat blijktquote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Day het volgende:
Maik beweert da mo maar 5% van de tijd heeft gehuild en dat ze heel veel humor heeft............tja, hij is veel weggeweest.
5% is 72 minuten per dag. Klopt toch ongeveer?quote:Op maandag 18 april 2011 04:24 schreef Day het volgende:
Maik beweert da mo maar 5% van de tijd heeft gehuild en dat ze heel veel humor heeft............tja, hij is veel weggeweest.
Das maar 3 minuten per uur, dat klopt nietquote:Op maandag 18 april 2011 04:26 schreef Ifa het volgende:
[..]
5% is 72 minuten per dag. Klopt toch ongeveer?
Volgens mij bedoelt hij iets anders.quote:Op maandag 18 april 2011 04:26 schreef Ifa het volgende:
[..]
5% is 72 minuten per dag. Klopt toch ongeveer?
Inderdaad, wie is hier nou de hoogbegaafde..quote:Op maandag 18 april 2011 04:37 schreef Day het volgende:
Mo vraagt hoe flip denkt dat het bij de kijkers over zou komen als zij niet zou nomineren. Flip: als ik de kijker was zou ik denken: die is dom!
Ben benieuwd hoe ze op die jankfilm reageert.quote:Op maandag 18 april 2011 04:47 schreef Ifa het volgende:
Mo denkt dat er, doordat ze nog nooit genomineerd is, geen compilatiefilmpje van haar te zien zijn geweest. Ze heeft in ieder zelf wel al een copulatiefilmpje gezien.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2011 04:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze op die jankfilm reageert.
Dag11, dag 12, dag 13, dag 14....etc.quote:
Ooit een keer een compilatie gezien in de daily.quote:
Leeft helemaal in haar eigen wereldjequote:Op maandag 18 april 2011 04:50 schreef Day het volgende:
Volgens mo heeft maik toch nog zoveel stemmen gehad omdat hij in een mooie lovestory zat.![]()
Dat wijf spoort echt niet, hoor.
Waarom denk jij dan?quote:Op maandag 18 april 2011 04:50 schreef Day het volgende:
Volgens mo heeft maik toch nog zoveel stemmen gehad omdat hij in een mooie lovestory zat.![]()
Dat wijf spoort echt niet, hoor.
Nou ja, als single zijnde de mooiboy uithangen werkt toch een stuk beter bij de breezersletjes dan wanneer je een vriendin aan je hebt hangen..quote:Op maandag 18 april 2011 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan?
Veel meer heeft hij toch niet gepesteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |