Die zie ik ook nog de spreien onder pissen hoor met die kapotte kut van haarquote:Op maandag 18 april 2011 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Smerig ja
Ah, flip is over een uur aan de beurt.
Die weten tenminste hoe je tv maaktquote:Op maandag 18 april 2011 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
Als Mo en Maik nou op dat bed hadden gelegen, zouden ze dan daar ook keihard liggen pompen?
Yup, met haar hersens krijgt ze haar kant echt niet omlaagquote:Op maandag 18 april 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
Mo tilt gelijk dat vlot naar een hoger niveau dat zie je zo
Echt wel, ze is namelijk heel vlot van begripquote:Op maandag 18 april 2011 03:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, met haar hersens krijgt ze haar kant echt niet omlaag
Nee ik doe het altijd thuis waar een camera op me gericht is, waar minstens 10.000 man naar kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 03:39 schreef bull1966 het volgende:
dat er in 2011 nog steeds mensen zijn die sex hebben met de lichten uit en achter gesloten gordijnen en onder de dekens .
want sex is vies
geeft een extra kick toch ??quote:Op maandag 18 april 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee ik doe het altijd thuis waar een camera op me gericht is, waar minstens 10.000 man naar kijken.
hih, vlot.quote:Op maandag 18 april 2011 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt wel, ze is namelijk heel vlot van begrip
Klopt, maar om het eten,drinken, schijten nou 24 uur vast te leggen.quote:Op maandag 18 april 2011 03:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
geeft een extra kick toch ??
het is net als eten drinken en schijten
zonder kan de mens niet overleven
Dat vraag je aan een worst>?quote:
tja ik miste de ballen in de commentsquote:
Haha, kijk maar in m'n postgeschiedenis, je zult vast genoeg vinden. Maar op dit soort punten zal het wel aan de opvoeding liggen denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 03:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
tja ik miste de ballen in de comments
daar gaan we weer met de opvoeding van voor 1950quote:Op maandag 18 april 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, kijk maar in m'n postgeschiedenis, je zult vast genoeg vinden. Maar op dit soort punten zal het wel aan de opvoeding liggen denk ik.
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 18 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
Off-topic, maar zouden een paar familieleden van deze mensen http://www.nu.nl/algemeen(...)es-in-eindhoven.html niet wat zijn voor een paar dagen SST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |