quote:
I'm in!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kijk, zoiets... is toch leuuukk![]()
[ afbeelding ]
He, bedankt voor de tip.quote:
Dat is nog altijd alive & kicking.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef VeX- het volgende:
Wat is er met het centrale topic gebeurd? Vond het soms wel interessant leesmateriaal.
Nee, je irritante hoofd stond nog in MyAT en reageerde op de verkeerde meet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij weer. Je vindt ons wel fascinerend, of niet?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je irritante hoofd stond nog in MyAT en reageerde op de verkeerde meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
![]()
My Active TopicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Jij struint volgens mij ook heel FOK af op zoek naar meets, of niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Socios het volgende:
Lees zojuist pas van deze meet en zie dat de inschrijving gisteren gesloten is.
Kan ik toch nog `deelnemen´ of ben ik echt te laat? Zaterdag 28 mei is helemaal prima.
Inschrijving is in principe niet gesloten voor regelmatige posters in de topicreeks over versieren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Socios het volgende:
Lees zojuist pas van deze meet en zie dat de inschrijving gisteren gesloten is.
Kan ik toch nog `deelnemen´ of ben ik echt te laat? Zaterdag 28 mei is helemaal prima.
Genoeg topics van mij in R&P waaruit blijkt dat ik moeite heb met het `versieren´ van vrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Socios mag van mij komen. Hij wilt aapjes kijken maar dat is geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |