abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 17 april 2011 @ 23:24:52 #1
35723 crew  GGMM
pi_95648483

quote:
AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.

''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).

''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''

De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95648656
Ik heb echt kalmeringsmiddelen nodig de komende tijd denk ik.
  zondag 17 april 2011 @ 23:29:45 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_95648751
Wat een superoptie dat ieder topic in de reeks nu automatisch in de MyAT staat!
En inderdaad, wordt wel superspannend de komende weken. Hopen dat PSV volgend weekend morst.
Life is what you make it.
  zondag 17 april 2011 @ 23:30:19 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95648776
Zou mooi zijn als Ajax kampioen wordt. Ik hoop het. Want dan zijn Steek en El Hamdaoui de belangrijkste spelers gebleken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 17 april 2011 @ 23:30:43 #5
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95648793
quote:
15s.gif Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou mooi zijn als Ajax kampioen wordt. Ik hoop het. Want dan zijn Steek en El Hamdaoui de belangrijkste spelers gebleken. :{

Goeie grap wel weer :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 17 april 2011 @ 23:31:22 #6
13462 BansheeBoy
pi_95648824
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ze hebben beiden de meeste punten gepakt voor de club. Eigenlijk moet je Sulejmani ook in dat rijtje plaatsen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_95648849
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met BSB
  zondag 17 april 2011 @ 23:33:09 #8
189963 nubreektmijnklomp
pi_95648939
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Zo kun je het zien, als je denkt dat het jaloezie is. Misschien heeft het ook wel met iets heel anders te maken.
Wat een bullshit, natuurlijk is het jaloezie. Het is de grootste club van nederland en recordhouder. De fans zijn gemiddeld genomen gewoon hetzelfde als andere clubs. Iedereen krijgt een grote mond als ze het goed doen, kijk naar Den haag nu en Twente. Az toen ze kampioen werden. PSV. Allemaal krijgen ze praatjes.

Alleen Rotterdam snapt blijkbaar niet helemaal hoe voetbal werkt en geeft geen fuck om de eigen club, alleen om de haat tegen Ajax.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 17 april 2011 @ 23:33:34 #9
189963 nubreektmijnklomp
pi_95648957
quote:
15s.gif Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze hebben beiden de meeste punten gepakt voor de club. Eigenlijk moet je Sulejmani ook in dat rijtje plaatsen. :{

El ham heeft bar weinig punten gepakt voor de club.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 17 april 2011 @ 23:34:48 #10
13462 BansheeBoy
pi_95649025
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Clubtopscorer. Nog steeds, terwijl hij de helft niet heeft meegedaan. :')

pi_95649123
quote:
15s.gif Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Betekend niet dat je "punten pakt" voor de club, de 3 - 0 maken of de 1 - 0 (wat bijvoorbeeld dan ook de eindstand is) dat is punten pakken. Zoals toby vanmiddag dus. Al blijft het een teamsport en pakt dus niet 1 speler de punten voor de club.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_95649144

[ Bericht 100% gewijzigd door Nelis89 op 17-04-2011 23:37:48 ]
pi_95649153
quote:

[..]

Wat een bullshit, natuurlijk is het jaloezie. Het is de grootste club van nederland en recordhouder. De fans zijn gemiddeld genomen gewoon hetzelfde als andere clubs. Iedereen krijgt een grote mond als ze het goed doen, kijk naar Den haag nu en Twente. Az toen ze kampioen werden. PSV. Allemaal krijgen ze praatjes.

Alleen Rotterdam snapt blijkbaar niet helemaal hoe voetbal werkt en geeft geen fuck om de eigen club, alleen om de haat tegen Ajax.
Maar uit jouw verhaal haal ik dat Ajax superieur is.. vanwege het verleden, en dat ook al andere betere resultaten halen Ajax superieur blijft en niemand mag zeggen wij zijn de beste. Maar zelf wel het verkondigen?

PS: Ik ben ook niet jaloers, ik stoor me aan de arrogantie en zielig smoesjes voor als het een keer niet lukt. En dat vele fans zo blind als iets zijn en als het niet goed voor ajax is is het altijd fout.
  zondag 17 april 2011 @ 23:37:38 #14
189963 nubreektmijnklomp
pi_95649174
quote:
15s.gif Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Omdat er steeds iemand anders in de spits staat ja, Bijna geen van z'n goals waren bepalend. En in belangrijke wedstrijden heeft hij het laten afweten waardoor we ook weer punten verloren.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95649189
quote:

[..]

Sterker nog, als die flapdrol die pingel tegen Roda erin schoot, stond je nu bovenaan :')

Maar nee, meneer moest weer achterlijk laks en ongeconcentreerd die penalty nemen.
pi_95649243
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

PS: Ik ben ook niet jaloers, ik stoor me aan de arrogantie en zielig smoesjes voor als het een keer niet lukt. En dat vele fans zo blind als iets zijn en als het niet goed voor ajax is is het altijd fout.
Ik kwam er even niet op maar dat is inderdaad ook wat ik ongeveer wilde zeggen :P
pi_95649259
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Sterker nog, als die flapdrol die pingel tegen Roda erin schoot, stond je nu bovenaan :')

Maar nee, meneer moest weer achterlijk laks en ongeconcentreerd die penalty nemen.
Wat was die echt slechte wedstrijd van ajax thuis? Tegen.. NAC dacht ik? Toen scoorde hij .. wonnen jullie, anders stond je 3 punten achter, dus in principe met die penalty sta je op de juiste plaats..
  zondag 17 april 2011 @ 23:39:30 #18
13462 BansheeBoy
pi_95649285
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Omdat er steeds iemand anders in de spits staat ja, Bijna geen van z'n goals waren bepalend. En in belangrijke wedstrijden heeft hij het laten afweten waardoor we ook weer punten verloren.
Dat je überhaupt champions league hebt gespeeld dit seizoen is ook aan hem te danken. Belangrijk doelpunt hoor. :{

zondag 17 april 2011 @ 23:41:08 #19
189963 nubreektmijnklomp
pi_95649368
quote:

[..]

Maar uit jouw verhaal haal ik dat Ajax superieur is.. vanwege het verleden, en dat ook al andere betere resultaten halen Ajax superieur blijft en niemand mag zeggen wij zijn de beste. Maar zelf wel het verkondigen?
Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Ajax gewoon de meest bekende club is met de meeste prijzen en supporters. Mensen hebben altijd iemand nodig om te haten en daardoor word vaak Ajax gekozen omdat ze in het verleden succesvol waren. Hoge bomen vangen veel wind weet je. Tegenwoordig hebben we daardoor blijkbaar nog steeds status en daar trekken mensen zich graag aan op.

Ik zeg niet dat we momenteel de beste zijn, maar omdat er momenteel niemand de beste is (elk jaar een andere kampioen en dergelijke) moet er toch iemand gehaat worden.

Je ziet ook dat steeds meer mensen zich aan psv gaan irriteren (ook buiten ajax) Omdat ze een van de beste clubs van nederland waren de laatste 10 jaar.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 17 april 2011 @ 23:43:26 #20
189963 nubreektmijnklomp
pi_95649494
quote:

[..]

Hypocrisie ten top natuurlijk. Als je PSV dit jaar hebt gezien en de PSV fans. Net zo arrogant als Ajacieden en constant onterechte rode kaarten en het gedrag van Toivonen en dergelijke goedpraten. Jullie gedragen je hetzelfde als waar jullie ons Ajacieden van betichten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95649588
quote:

[..]

:')

Ben je echt zo dom? Gebeurt dat bij PSV niet? Gebeurt dat bij Twente niet?

Hypocriet.
★★★
  zondag 17 april 2011 @ 23:47:16 #22
189963 nubreektmijnklomp
pi_95649684
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hypocriet.
Echt hé. Met die onzin die hij nu verkondigt over Ajax gedraagt hij zich eigenlijk precies hetzelfde als waar hij ons blijkbaar om haat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95649935
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hypocrisie ten top natuurlijk. Als je PSV dit jaar hebt gezien en de PSV fans. Net zo arrogant als Ajacieden en constant onterechte rode kaarten en het gedrag van Toivonen en dergelijke goedpraten. Jullie gedragen je hetzelfde als waar jullie ons Ajacieden van betichten.
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hypocriet.
Natuurlijk wel.. dat hoor je me ook niet zeggen, maar IK .. vind dat het bij Ajax anders ligt, hoe/wat/waarom kan ik niet precies zeggen..

Het is niet zomaar dat 17 clubs ajax iets niet gunnen en blij zijn als ze weer geen kampioen worden, hoe triest dat ook is..
pi_95650055
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk wel.. dat hoor je me ook niet zeggen, maar IK .. vind dat het bij Ajax anders ligt, hoe/wat/waarom kan ik niet precies zeggen..

Het is niet zomaar dat 17 clubs ajax iets niet gunnen en blij zijn als ze weer geen kampioen worden, hoe triest dat ook is..
Je vind dat, omdat iedereen het altijd roept. Maar eigenlijk is het precies het zelfde zoals bij elke anderen club die om de titel zou spelen.
pi_95650147
quote:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar er zal altijd jaloezie zijn naar de grootste. Underdog zijn is ergens ook wel fijn, niet alleen in de sport. Kijk bijvoorbeeld naar Barcelona, beste club ter wereld, krijgt nu ook genoeg 'haters'. Ook Twente heeft er een beetje last van, vorig jaar was het de stiekeme favoriet voor half (voetballend) Nederland, juist omdat zij zo klein waren. Dit jaar is er weer meer 'haat' tegen Twente omdat ze weer doorgaan met hun succes.
In ieder geval noemde ik Ajax de grootste club, dit is niet vanwege mijn fan zijn, maar objectief. Ajax heeft internationaal nog steeds een grotere naam dan PSV en in Nederland is het de club met de grootste begroting en aanhang (qua bedrijven en supporters en daarmee dus qua aandacht). Dat het sportief gezien niet meer de grootste is, is waar en zal uiteindelijk (als het zo doorgaat) ook er voor zorgen dat een andere club de grootste wordt.
Omdat het de grootste is, spiegelen ze kleinere clubs zich het liefst met Ajax. Voor NAC en Willem II is PSV het hoogtepunt van het jaar, voor Heracles is dat Twente. Voor Ajax heb je vooral ADO, Utrecht en Feyenoord, al blijft het daar niet bij. De 'haat' (en daarmee de aandacht) voor Ajax is ook groter bij een Heerenveen en Groningen vergeleken met PSV en Twente.
Door juist constant die aandacht en die 'haat' maak je een club juist groot. En ja, ergens wil ik dat nog jaloezie noemen, want eigenlijk wil elke club wel boven Ajax staan en een grotere begroting hebben.
Niet dat ik nu de grote Calimero wil gaan uithangen, want er gaat ook wel veel aandacht uit naar Ajax en er is bij een bepaalde groep een arrogantie vanwege het verleden, maar dat is niet bij iedereen.
Overigens vind ik het bij PSV en Twente anders, natuurlijk willen die Ajax ook zien falen, maar dat is voornamelijk vanuit sportief oogpunt.

En de verschillen in meningen bepalen ook waarom je supporter van een club bent, dus ik ga er niet van uit dat je nu direct denkt, dat Ajax is me toch een mooi ploegje, ik koop volgend jaar een seizoenskaart.
pi_95650210
quote:

[..]

[..]

Ah, kijk. Jij vindt dat het bij Ajax anders ligt :')

Ik weet waarom het bij Ajax anders ligt: Omdat ze de grootste club zijn in Nederland. Zo makkelijk is het.

Ga maar naar Spanje, daar kun je zien dat er haat is tegen Real Madrid, In Italië gebeurt dat bij AC Milan ..
★★★
  zondag 17 april 2011 @ 23:59:11 #27
189963 nubreektmijnklomp
pi_95650230
quote:

[..]

[..]

Goeie argumenten. Dat komt gewoon omdat toen deze generatie voetbalfans tot stand kwam Ajax en Feyenoord de succesclubs waren. Waar rivalen van andere fans zich aan optrokken. Aangezien Feyenoord al een tijdje in een (nog) mindere periode dan Ajax zit kiezen mensen er nu voor Ajax als grootste rivaal te kiezen. Als Feyenoord na 2002 succesvol was gebleven hadden mensen nu een hekel aan Ajax en Feyenoord.

Zo simpel is het nou eenmaal. Want zo anders zijn de fans en spelers en dergelijke niet dan de andere clubs. Alleen mensen zien niet in dat ze zelf ook arroganter zouden worden als hun club het beter zou doen. Zie je ook bij Ado nu, zag je bij AZ en Twente ook. En PSV ook natuurlijk. Als PSV ook gewoon constant in de top mee blijft draaien en om de eerste plek vecht, krijgen mensen daar ook een hekel aan.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 18 april 2011 @ 00:01:02 #28
189963 nubreektmijnklomp
pi_95650306
Bij PSV en Twente ik dat logisch, dat zijn directe rivalen momenteel. Maar bij die andere clubs is het gewoon lompe jaloezie om het heel bot te zeggen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95650504
Waarom hebben jullie het sowieso over een aanvaller die scoort (of niet scoort, al valt er van scoren meer te zeggen) en dat er dan wat te danken valt?

'Onmogelijke' goals maken of het team op sleeptouw nemen, dat zouden dan de extra eigenschappen moeten zijn om daar sowieso over te kunnen praten.

Een aanvaller hoort gewoon te scoren (al was dat bij Ajax dit seizoen soms een gevoelig onderwerp).

Een aanvaller beoordelen over zijn waarde op aantal goals, vooral bij El Ham, is gewoon een verkapte manier om te proberen te beargumenteren of die speler je aanspreekt of niet.
  maandag 18 april 2011 @ 00:07:26 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95650525
Toch altijd grappig om te zien hoe niet Ajacieden over Ajax denken, dat krijg je als je eigen club niet boeiend genoeg is.

Verder over vandaag, het was weer kantje boord en we staan nog steeds 3e oftewel we hebben nog niets, maar volgend weekend hebben wij toch de makkelijkste wedstrijd van de 3 koplopers
pi_95650552
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Tarado het volgende:
Toch altijd grappig om te zien hoe niet Ajacieden over Ajax denken, dat krijg je als je eigen club niet boeiend genoeg is.

Verder over vandaag, het was weer kantje boord en we staan nog steeds 3e oftewel we hebben nog niets, maar volgend weekend hebben wij toch de makkelijkste wedstrijd van de 3 koplopers
Klopt. Maar niks is makkelijk, de komende 3 wedstrijden gaan erg lastig worden (ben een beetje bang voor Excelsior :') )
★★★
pi_95650557
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Adames het volgende:

[..]

En de verschillen in meningen bepalen ook waarom je supporter van een club bent, dus ik ga er niet van uit dat je nu direct denkt, dat Ajax is me toch een mooi ploegje, ik koop volgend jaar een seizoenskaart.
Ook de plek waar je geboren wordt + familie/vrienden die kunnen bepalen welke club je het meest aan gaat staan (vaak).

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bij PSV en Twente ik dat logisch, dat zijn directe rivalen momenteel. Maar bij die andere clubs is het gewoon lompe jaloezie om het heel bot te zeggen.
Dat zou kunnen, en kan goed zijn ja.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Tarado het volgende:
Eigen club niet goed genoeg is? Of 'mijn cluppie' nou goed of slecht speelt kan ik toch wel een mening hebben over Ajax, of van mij apart over elke andere club?
pi_95650599
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ook de plek waar je geboren wordt + familie/vrienden die kunnen bepalen welke club je het meest aan gaat staan (vaak).

Die beïnvloeden inderdaad nogal je mening. Al was dat eigenlijk het minst interessant van de post.
  maandag 18 april 2011 @ 00:10:33 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95650641
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt. Maar niks is makkelijk, de komende 3 wedstrijden gaan erg lastig worden (ben een beetje bang voor Excelsior :') )
Uit had ik je mening wel gedeeld, maar thuis zou dat geen probleem moeten zijn en vergeleken met Den Haag en Feyenoord uit is het toch de makkelijkste wedstrijd
  maandag 18 april 2011 @ 00:10:37 #35
189963 nubreektmijnklomp
pi_95650643
quote:

[..]

Niks kan, is gewoon zo!

:P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95650687
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Die beïnvloeden inderdaad nogal je mening. Al was dat eigenlijk het minst interessant van de post.
Tja het is een beetje eindeloze discussie.. feit is dat grote groepen fans van ook psv ook arrogant zijn, dat van beide grote groepen weinig mensen realistisch/neutraal kunnen kijken.
pi_95650693
quote:

[..]

[..]

[..]

Eigen club niet goed genoeg is? Of 'mijn cluppie' nou goed of slecht speelt kan ik toch wel een mening hebben over Ajax, of van mij apart over elke andere club?
Ik vind resultaat (toen je jong was) volgens mij nog wel één van de belangrijkere oorzaak. Denk dat je de aankomende jaren heel wat meer Twente en PSV-supporters zult zien. Merk dat er van ver buiten Rotterdam heel veel fans zijn die al aardig op leeftijd raken.
Al komt dat misschien ook door de opkomst van een prof-club hier in de omgeving die heel wat fans heeft weggekaapt.
  maandag 18 april 2011 @ 00:12:02 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95650699
quote:

[..]

[..]

[..]

Boeiend genoeg en ja hoor je mag van mij een mening hebben over iedere club
pi_95650778
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uit had ik je mening wel gedeeld, maar thuis zou dat geen probleem moeten zijn en vergeleken met Den Haag en Feyenoord uit is het toch de makkelijkste wedstrijd
Ohja, het is wel thuis. Dat scheelt wel veel tegen Excelsior ;)
★★★
  maandag 18 april 2011 @ 00:16:25 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95650850
Als je uit AMSTERDAM KOMT BEN JE VOOR AJAX! KOM JE UIT OSS, BEN JE VOOR TOP. KANKERLULLLLLLLL

:D :D :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_95650878
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Als je uit AMSTERDAM KOMT BEN JE VOOR AJAX! KOM JE UIT OSS, BEN JE VOOR TOP. KANKERLULLLLLLLL

:D :D :D
:') :?
★★★
pi_95650911
Heeft Overtoom in de jeugdopleiding van Ajax gezeten?
★★★
  maandag 18 april 2011 @ 00:18:05 #43
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95650914
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:') :?
Ken je dat filmpje niet?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_95650936
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ken je dat filmpje niet?
Neuh. :@
★★★
  maandag 18 april 2011 @ 00:19:36 #45
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95650957
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Neuh. :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_95650982
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Overtoom in de jeugdopleiding van Ajax gezeten?
Voor zover ik weet zat hij bij AZ in de jeugd. Denk dat je Tom Overtoom bedoelt :P
pi_95650999
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet zat hij bij AZ in de jeugd. Denk dat je Tom Overtoom bedoelt :P
Bedoel die neger van Heracles :P

Tom Overtoom speelt wel in de jeugd zag ik net :P
★★★
pi_95651036
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Willy niet. Vanaf AZ C1 (wikipedia uiteraard)
pi_95651046
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ook ;) Die zat in de jeugd van AZ
  maandag 18 april 2011 @ 00:23:06 #50
189963 nubreektmijnklomp
pi_95651055
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Tja het is een beetje eindeloze discussie.. feit is dat grote groepen fans van ook psv ook arrogant zijn, dat van beide grote groepen weinig mensen realistisch/neutraal kunnen kijken.
Je kijkt altijd in het voordeel van je eigen club ja, omdat je die het meest gunt. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')