Met dank aan Pheno dus!quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nog geen een gezien dit jaar
Nou dan heb ik je er iig een bespaard voor dit jaarquote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nog geen een gezien dit jaar
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Het is zeker knap, mijn ouders kunnen het ook al zo ontzettend lang
Maar als die naar elkaar kijken dan zie je die klik ook gewoonquote:
Ja duh, als jij hem zou zien, zien de muggen hem ook, en dan kan hij geen verrassingsaanval op ze uitvoeren!quote:
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als die naar elkaar kijken dan zie je die klik ook gewoon![]()
Laptop en BB van m'n werk, is genoegquote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan koop je een ebook/ipad, dat is geen telefoon
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMijn pappie en mammie hebben dat ook
Ondanks al het gedoe... Dan moet je gewoon bij elkaar passen
Nee, schat, die heb je ECHT hoorquote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik vanavond beter slaap. De nachten van drie , vier uur slaap breken me aardig op. Maar ik heb geen zin om naar de huisarts te gaan, die man gooit toch alles op psychisch. Zelfs die blinde darm was psychisch
Misschien wat melatonine proberen? Of ehm warme melk etc?quote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik vanavond beter slaap. De nachten van drie , vier uur slaap breken me aardig op. Maar ik heb geen zin om naar de huisarts te gaan, die man gooit toch alles op psychisch. Zelfs die blinde darm was psychisch
Niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, schat, die heb je ECHT hoor
Beschaafde tango van Robert Long, was net bij Symp op de radioquote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
KG, uit welke kampbuurt heb je die teksten opgevangen?
Dan had je hem echtquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet meerte lang mee rondgelopen en toen het al te laat was hadden ze door dat ik geen psychische buikpijn had
Whehehe, sukkelsquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet meerte lang mee rondgelopen en toen het al te laat was hadden ze door dat ik geen psychische buikpijn had
Het eerste zegt me niets en het tweede vind ik het te laat voor, en ik vind een warme sjaal in bed al prima, warme melk maakt het beddengoed zo nat.quote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien wat melatonine proberen? Of ehm warme melk etc?
Melatonine kan in pilletjes en ondersteund de nachtrustquote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eerste zegt me niets en het tweede vind ik het te laat voor, en ik vind een warme sjaal in bed al prima, warme melk maakt het beddengoed zo nat.
Werkt niet echt op telefoonquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beschaafde tango van Robert Long, was net bij Symp op de radioMoet je maar meeluisteren.
Is een tomatenextract dat ook gebruikt wordt in slaapmiddelquote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eerste zegt me niets en het tweede vind ik het te laat voor, en ik vind een warme sjaal in bed al prima, warme melk maakt het beddengoed zo nat.
Jammer dat ik die scan niet mocht waar je het eten in mijn gehele buik zag ronddrijven, behalve waar het hoortquote:
dat werkt echt heel goedquote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Melatonine kan in pilletjes en ondersteund de nachtrust
quote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat ik die scan niet mocht waar je het eten in mijn gehele buik zag ronddrijven, behalve waar het hoort
Ooit wel, vroeger, toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven.quote:
Koen heeft nog een zooi laptops!quote:
quote:
Dat lijkt me wat gezonder dan van de paella van twee dagen terugquote:
Green Dayquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Symp, wat vind je van Good Riddance van Greenday? Die wil ik op mijn begrafenis
quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat gezonder dan van de paella van twee dagen terug
quote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als ze bij jou opeens een Thijs in je buik vinden dan schrikken ze ook wel hoor
Ik heb daar geen goede versie van.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Symp, wat vind je van Good Riddance van Greenday? Die wil ik op mijn begrafenis
nee, die van anderen vond ik engquote:
He, als Arnold Schwarzenegger het kan, dan kan ik het ook!quote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als ze bij jou opeens een Thijs in je buik vinden dan schrikken ze ook wel hoor
Want jij hebt ook een Duits accent?quote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als Arnold Schwarzenegger het kan, dan kan ik het ook!
Dat stond in het script!quote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als Arnold Schwarzenegger het kan, dan kan ik het ook!
Van onze 2e hebben we 3dquote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die van anderen vond ik eng
Nee, ik heb ook een dikke buik! En ben senator in SIm City!quote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want jij hebt ook een Duits accent?
Dus die schrok niet. Damn, wat een spoiler voor hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |