Ja, maar ik moet bekennen, ik ben er aan toequote:
Mogguh Zwollequote:Op maandag 18 april 2011 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bekennen, ik ben er aan toeWerk kost me op het moment meer energie dan dat het me oplevert
En sinds zaterdag heb ik al tering hoofdpijn
Maar dat mag de pret niet drukken, goedemorgen Kuukeltje![]()
waarom ben jij zo vroeg op dan?quote:Op maandag 18 april 2011 07:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was om kwart over 6 al op
En als ik zo thuis ben duik ik ook mijn bedje weer in![]()
ik hoorde al dat jullie geroddeld hadden vrijdagquote:Op maandag 18 april 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeZie m'n sig
![]()
Had ik al gezegd dat ik je skills bewonderSymph en ik vinden dat jij mee moet doen aan mijn man kan alles, want jij kunt ook alles
![]()
[..]
Komt ie hoor
[ afbeelding ]
Ja?quote:
ik lust dat allemaalquote:Op maandag 18 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja?Er zitten echt lekker dingen in
In het grote bakje zitten tomaatjes, een eitje (wat te klein was voor mijn vormpje blijkbaar) en zeewiersalade met sojaboontjes. In de andere zit rijst met gekleurde en sesamzaadjes met wasabi en plum smaak en komkommer en een kippenflesje met sojasaus
![]()
Ik denk dat ik daar van alleen het ei en de rijst lustquote:Op maandag 18 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja?Er zitten echt lekker dingen in
In het grote bakje zitten tomaatjes, een eitje (wat te klein was voor mijn vormpje blijkbaar) en zeewiersalade met sojaboontjes. In de andere zit rijst met gekleurde en sesamzaadjes met wasabi en plum smaak en komkommer en een kippenflesje met sojasaus
![]()
Goedemorgenquote:
Hai lieve toekquote:
Lusten wel, maar lekker vinden is andersquote:
Deze is voor mijquote:
al is het een roze bakjequote:Op maandag 18 april 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is voor mij![]()
Maar ik wil er wel een keertje eentje voor je maken hoor
Doe ik wel een blauw bakje maar moet je het wel meenemen naar je werk
![]()
bijna weekend! Ja wel aardig en met jou?quote:
Inderdaad nog maar 5 dagen werkenquote:Op maandag 18 april 2011 08:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
bijna weekend! Ja wel aardig en met jou?
Ook wel aardigquote:Op maandag 18 april 2011 08:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
bijna weekend! Ja wel aardig en met jou?
Wel een slechte paashaas danquote:
werk zequote:Op maandag 18 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook wel aardigIk moet nu eerst naar het werk, tot strakjes
wat is daar raar aan?quote:Op maandag 18 april 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is voor mij![]()
Maar ik wil er wel een keertje eentje voor je maken hoor
Doe ik wel een blauw bakje maar moet je het wel meenemen naar je werk
![]()
werksequote:Op maandag 18 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook wel aardigIk moet nu eerst naar het werk, tot strakjes
Dat ze hier alleen maar sushi bestellen en nooit van thuis uit meenemenquote:
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee![]()