die huizen die jij komt posten bedoel jequote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een tumblr? Zetten chicks daar alleen maar plaatjes op van dingen die ze graag zouden willen, maar nooit doen/zullen krijgen?
ik post uit verveling plaatjes die ik leuk vindquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een tumblr? Zetten chicks daar alleen maar plaatjes op van dingen die ze graag zouden willen, maar nooit doen/zullen krijgen?
huizen?quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
die huizen die jij komt posten bedoel je?!
Ja, en ze rippen ze allemaal van elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Zijn ook wel leuke plaatjes, soms. Maar ik snap dat van elkaar jatten en op je eigen tumblr zetten dan weer nietquote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en ze rippen ze allemaal van elkaar.
haha watquote:
okeoke ik spacequote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn ook wel leuke plaatjes, soms. Maar ik snap dat van elkaar jatten en op je eigen tumblr zetten dan weer niet.
[..]
haha wat? Gaat t goed met je, want ik volg je niet
moet je anders op google zoeken naar leuke plaatjesquote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn ook wel leuke plaatjes, soms. Maar ik snap dat van elkaar jatten en op je eigen tumblr zetten dan weer niet.
[..]
haha wat? Gaat t goed met je, want ik volg je niet
iscoolquote:
Nee, ik zeg ook op tumblr staan leuke plaatjes en gifjes. Maar ik snap niet dat chicks van die random tumblrs hebben, met gestolen plaatjes etc. That's all.quote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moet je anders op google zoeken naar leuke plaatjes
alle foto's zijn ooit gestolen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
iscool
[..]
Nee, ik zeg ook op tumblr staan leuke plaatjes en gifjes. Maar ik snap niet dat chicks van die random tumblrs hebben, met gestolen plaatjes etc. That's all.
nee hook me upquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
skylark heb je die vrije trap van seedorf gezien![]()
quote:
deed hij het zo maar bij De Penaltyquote:
Linkje?quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..].
ga mn tumblr nou kijken, je moet mn header zien. heb ik heeeeeeeeelemaal zelfgemaakt.![]()
Cutequote:
maak een gif van de celebration van Kahquote:
hahaha die was zo baasquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
maak een gif van de celebration van Kah
Waarom haat toch iedereen op die manquote:
ik snap het ook niet, ik zie wel wat in een bro-mance met hem.quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom haat toch iedereen op die manik hou van hem <3
Is in jouw omgeving ook iedereen anti-robinho dit dat?quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, ik zie wel wat in een bro-mance met hem.
ja manquote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is in jouw omgeving ook iedereen anti-robinho dit dat?
quote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
hoe kan je niet verliefd zijn
[ afbeelding ]
ik heb ook altijd overal mijn telefoon in de hand.quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cute.
[ afbeelding ]
Vrouwen die de hele avond met hun telefoon in de hand staan. Rete irritant. Ik betrapte mezelf er gisteren ook op.
Ja, maar dan straal je echt uit van PRAAT NEIT TEGEN ME ik ben busy met mijn phonna en ik heb schijt aan jouquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb ook altijd overal mijn telefoon in de hand.
quote:
ik kijk er niet op, ik hou hem alleen beet. en dan heb ik het rode lichtjes syndroom.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan straal je echt uit van PRAAT NEIT TEGEN ME ik ben busy met mijn phonna en ik heb schijt aan jou
Vind ik dan.
welke pokoes zitten er?quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef Skylark. het volgende:
fyah download the The Ultimate Millenium Megamix van Samus Jay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |