De mooiste club met het lelijkste stadion?quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat Ajax de beste club van Nederland is, alleen dat het de mooiste is.
Je hebt al vaker laten zien dat je totaal geen denkend vermogen hebt en maar al te graag trollt, maar goed, toch nog even de uitleg.quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
kampioen te worden.
Vorig jaar tegen Twente en nu weer tegen Psv op VOORHAND lopen janken dat wij een resultaat moeten boeken tegen jullie Eindhovense vrienden.
Louter omdat JULLIE na 10 jaar weer eens kampioen van Nederland willen worden.
Dus zorg gewoon zelf dat je voortaan zelf je puntjes pakt, je pretendeert toch de beste van Nederland te zijn of wat de fuck?
Dus... Vanaf nu niet meer bedelen maar gewoon je eigen shizzle bij elkaar, prutsers
Haters gaan haten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De mooiste club met het lelijkste stadion?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FeyenoordVitesss maakt PSV wel even af.
Als Psv alles wint en jullie winnen alles wie is er dan kampioen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt al vaker laten zien dat je totaal geen denkend vermogen hebt en maar al te graag trollt, maar goed, toch nog even de uitleg.
Aangezien Ajax moeilijk zelf alle punten kan pakken die je kan pakken, hoop je dat je concurrenten ook punten verliezen. Toevallig spelen ze komend weekend tegen Feyenoord, maar hou alsjeblieft op met denken dat die kutclub van je enigszins belangrijker is. Ik heb ook geen topics gezien vandaag over dat Ajax Heracles nodig zou hebben. Toch zou het fijn zijn geweest als Heracles punten had gepakt.
Jawel, Europees voetbal. Champions League zelfs. En Feyenoord?quote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Psv alles wint en jullie winnen alles wie is er dan kampioen?
Helemaal niets.........
De meesten van die stinkgrachtenneuzen vinden dat ruimtenschip zelf toch zelf ook lelijk?quote:
Jullie gaan gewoon weer netjes EL spelen en wij met een beetje mazzel wij ook nog.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Jawel, Europees voetbal. Champions League zelfs. En Feyenoord?
Het is niet het mooiste stadion van Nederland nee, maar dan kan Ajax toch nog wel de mooiste club zijn? Dat bedoelde ik met mijn opmerking.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De meesten van die stinkgrachtenneuzen vinden dat ruimtenschip zelf toch zelf ook lelijk?
Of is er inmiddels een nieuwe generatie opgestaan de de Meer niet meer heeft mee gemaakt en zweert bij de arena?
Je bent echt achterlijk hè?quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon weer netjes EL spelen en wij met een beetje mazzel wij ook nog.
Je raakt gefrustreerd wat schattigquote:
nee, ik heb medelijden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je raakt gefrustreerd wat schattig![]()
Het is of/of. Of jullie gaan EL spelen waardoor wij CL gaan spelen (winnen van PSV). Of wij spelen misschien el en mischien CL en jullie lopen de play-offs mis.quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon weer netjes EL spelen en wij met een beetje mazzel wij ook nog.
Ik nietquote:
Er zijn nog 3 wedstrijden te spelen joh maak je niet druk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is of/of. Of jullie gaan EL spelen waardoor wij CL gaan spelen (winnen van PSV). Of wij spelen misschien el en mischien CL en jullie lopen de play-offs mis.
Van Heerenveen nog welquote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 wedstrijden te spelen joh maak je niet druk.
Wij winnen van Psv en jullie verliezen uit bij Heerenveen. Iedereen weer helemaal vrolijk behalve jullie.
Jongen, deels boeit het me verder ook niks.quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van Heerenveen nog wel. Ik zie ons eerder verliezen van Twente en het daardoor mislopen. of Excelsior, maar Heerenveen bakt er buiten assaidi en Narsingh niks van.
Daar beschuldigden we jullie alleen vorig jaar een keer van, omdat jullie een week daarvoor nog van Twente wonnen en goed speelden, en daarna jullie supporters de training verstoorden de spelers bedreigden en zeiden dat ze van Twente moesten verliezen, waarna ze zonder het te proberen met 6-0 of zo van Twente verloren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen, deels boeit het me verder ook niks.
Alleen waarom elke keer dat gekanker dat Feyenoord maar moet stunten, en als ze dan verliezen (wat niet eens zo vreemd is tegen teams als Twente of Psv) dat we niet aan onze sportieve plicht hebben voldaan
gelukkig was er toen de vernedering over 2 wedstrijden bij de bekerfinalequote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar beschuldigden we jullie alleen vorig jaar een keer van, omdat jullie een week daarvoor nog van Twente wonnen en goed speelden, en daarna jullie supporters de training verstoorden de spelers bedreigden en zeiden dat ze van Twente moesten verliezen, waarna ze zonder het te proberen met 6-0 of zo van Twente verloren.
Ja, toen verzuimde jullie je sportieve plicht en verklootte jullie voetbal als sport een beetje. Als niet heel Feyenoord van te voren had lopen roepen dat jullie moesten verliezen had er geen haan naar gekraaid. En vooral omdat jullie nog in de race waren voor de 4e plek was het nog achterlijker.
Wie zijn 'jullie' ?quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar beschuldigden we jullie alleen vorig jaar een keer van, omdat jullie een week daarvoor nog van Twente wonnen en goed speelden, en daarna jullie supporters de training verstoorden de spelers bedreigden en zeiden dat ze van Twente moesten verliezen, waarna ze zonder het te proberen met 6-0 of zo van Twente verloren.
Ja, toen verzuimde jullie je sportieve plicht en verklootte jullie voetbal als sport een beetje. Als niet heel Feyenoord van te voren had lopen roepen dat jullie moesten verliezen had er geen haan naar gekraaid. En vooral omdat jullie nog in de race waren voor de 4e plek was het nog achterlijker.
Nee omdat die schijtburgermeester een lafaard bleek en het opeens zo nodig over 2 wedstrijden moest.quote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gelukkig was er toen de vernedering over 2 wedstrijden bij de bekerfinale
en in een wedstrijd hadden jullie wel een kans gemaakt tegen een ontketend ajax met een suarez in vormquote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee omdat die schijtburgermeester een lafaard bleek en het opeens zo nodig over 2 wedstrijden moest.
Waarschijnlijk niet, maar sowieso een grotere kans dan eerst een fucking uitduel (zonder publiek) in die jodentempel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en in een wedstrijd hadden jullie wel een kans gemaakt tegen een ontketend ajax met een suarez in vorm
Ja, dat vonden wij Ajacieden toch ook. Maar verloren hadden jullie sowieso. Het was jullie burgemeester die ging huilen, heb ik niks mee te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar sowieso een grotere kans dan eerst een fucking uitduel (zonder publiek) in die jodentempel.
En daar gaat het dan ook niet om. Het gaat er om dat een bekerfinale gewoon een wedstrijd hoort te zijn. Zoals overal in Europa
Vast wel, ze zijn er gek genoeg voor.quote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie zijn 'jullie' ?
Denk je nou echt dat na die 10-0 nog iemand in Rotterdam ene ruk geeft om jullie titel-aspiraties?
Jullie sporen echt niet daar
Jullie denken echt dat we door die paar schreeuwende malloten wij die wedstrijd in Enschede hebben verloren?quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat vonden wij Ajacieden toch ook. Maar verloren hadden jullie sowieso. Het was jullie burgemeester die ging huilen, heb ik niks mee te maken.
[..]
Vast wel, ze zijn er gek genoeg voor.
Ja wij sporen niet, jullie hebben dat ook echt vorig jaar niet ook al gedaan. Dus het is niet raar als jullie het nu weer zouden doen.
Maar ja, havenarbeider hé
Ik niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie denken echt dat we door die paar schreeuwende malloten wij die wedstrijd in Enschede hebben verloren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |