De mooiste club met het lelijkste stadion?quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat Ajax de beste club van Nederland is, alleen dat het de mooiste is.
Je hebt al vaker laten zien dat je totaal geen denkend vermogen hebt en maar al te graag trollt, maar goed, toch nog even de uitleg.quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
kampioen te worden.
Vorig jaar tegen Twente en nu weer tegen Psv op VOORHAND lopen janken dat wij een resultaat moeten boeken tegen jullie Eindhovense vrienden.
Louter omdat JULLIE na 10 jaar weer eens kampioen van Nederland willen worden.
Dus zorg gewoon zelf dat je voortaan zelf je puntjes pakt, je pretendeert toch de beste van Nederland te zijn of wat de fuck?
Dus... Vanaf nu niet meer bedelen maar gewoon je eigen shizzle bij elkaar, prutsers
Haters gaan haten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De mooiste club met het lelijkste stadion?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FeyenoordVitesss maakt PSV wel even af.
Als Psv alles wint en jullie winnen alles wie is er dan kampioen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt al vaker laten zien dat je totaal geen denkend vermogen hebt en maar al te graag trollt, maar goed, toch nog even de uitleg.
Aangezien Ajax moeilijk zelf alle punten kan pakken die je kan pakken, hoop je dat je concurrenten ook punten verliezen. Toevallig spelen ze komend weekend tegen Feyenoord, maar hou alsjeblieft op met denken dat die kutclub van je enigszins belangrijker is. Ik heb ook geen topics gezien vandaag over dat Ajax Heracles nodig zou hebben. Toch zou het fijn zijn geweest als Heracles punten had gepakt.
Jawel, Europees voetbal. Champions League zelfs. En Feyenoord?quote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Psv alles wint en jullie winnen alles wie is er dan kampioen?
Helemaal niets.........
De meesten van die stinkgrachtenneuzen vinden dat ruimtenschip zelf toch zelf ook lelijk?quote:
Jullie gaan gewoon weer netjes EL spelen en wij met een beetje mazzel wij ook nog.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Jawel, Europees voetbal. Champions League zelfs. En Feyenoord?
Het is niet het mooiste stadion van Nederland nee, maar dan kan Ajax toch nog wel de mooiste club zijn? Dat bedoelde ik met mijn opmerking.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De meesten van die stinkgrachtenneuzen vinden dat ruimtenschip zelf toch zelf ook lelijk?
Of is er inmiddels een nieuwe generatie opgestaan de de Meer niet meer heeft mee gemaakt en zweert bij de arena?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |