Buitenlanders(zandmensen) moeten altijd te koop lopen met in hun ogen "mooie spullen"quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het niet gewend zijn in een fatsoenlijke auto te rijden en daarom constant er mee te koop lopen..
Steve Brown is en blijft een baas!quote:Op woensdag 20 april 2011 05:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat een kkkneus is die Peterrrr rrrr de Vrrrrwwwies.![]()
Soberzo mensen die samenwerken met de ibahesj.
En nog steeds naar een pauperketen als de Mac gaan om vervolgens je auto te showen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef amenth het volgende:
[..]
reed vroeger al mee in de dikste mercedessen sst
denk je heel mijn familie rijdt in peugeots?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En nog steeds naar een pauperketen als de Mac gaan om vervolgens je auto te showen.. Niets gewend dus.
Geen idee, kan mij ook bar weinig schelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef amenth het volgende:
[..]
denk je heel mijn familie rijdt in peugeots?
ik werk en werk mag ik dan ook nog genieten van mn autoquote:Op woensdag 20 april 2011 10:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, kan mij ook bar weinig schelen.
Natuurlijk, maar opscheppen bij een paupertent is nogal sneu.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk en werk mag ik dan ook nog genieten van mn auto
quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Amenth, de retard van FOK!. Rot op naar je eigen land man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |