Amsterdam, was ik al, maar de liefde is weer als herboren!quote:
Oh niet die jongen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amsterdam, was ik al, maar de liefde is weer als herboren!
dat zit ik ook met een half oog te kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie mensen line dancing doen op Net 5, ik loop helemaal warm Vaduz!
ADHDquote:
Jawel, maar in het echt zag ie er minder dashing uit, zeg maar.quote:
Ik heb er een klein stukje van gezien laatst, ik vond hem wel oke, maar uiteraard is een foto toch anders.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, maar in het echt zag ie er minder dashing uit, zeg maar.
En dan ook een WEEEEEEHAAAAAAAA aan het eindquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Linedancen, boeren kiel aan, rode zakdoek omgeknupt. Laarsjes die de vloer tikken.
Slaap lekkerquote:
Ja en ik zag hem vrijdag buiten de bios, en hij had de shine zeg maar niet, die ie wel op foto of videomateriaal heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er een klein stukje van gezien laatst, ik vond hem wel oke, maar uiteraard is een foto toch anders.
In het echie buiten de bios?quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en ik zag hem vrijdag buiten de bios, en hij had de shine zeg maar niet, die ie wel op foto of videomateriaal heeft.
Ja.quote:
Ohquote:
Slaap lekker Bosquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me gereedmaken voor de nachtrust
Do jutri
Nukkua!quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me gereedmaken voor de nachtrust
Do jutri
Ah, ff googlenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |