Nooit. Wij moesten Jordy uit ons hoofd leren, gelukkig is het er nooit in gebleven:quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Zeeland het volgende:
Hoevaak hebben jullie de film Taxi bekeken bij Frans?
Wacht, ik zoek wat anders.quote:
Wij keken altijd films bij geschiedenisquote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
Ha die asperges![]()
![]()
[..]
Nooit. Wij moesten Jordy uit ons hoofd leren, gelukkig is het er nooit in gebleven:
Geschiedenis heb ik ooit een werkstuk gemaakt voor een oertijd project het staat er nu nog.quote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij keken altijd films bij geschiedenis
Informatieve
I concur.quote:
Beter dan een aardappelversierproject van 5 jaar geleden dat er nu nog steeds staat --> De aardappels zijn niet goed meer.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Geschiedenis heb ik ooit een werkstuk gemaakt voor een oertijd project het staat er nu nog.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan een aardappelversierproject van 5 jaar geleden dat er nu nog steeds staat --> De aardappels zijn niet goed meer.
Of een zakje chips dat al 6 Jaar in de prijzenkast ligt
Nee, het is een leeg zakje dat iemand er voor de grap door die gleuf heen heeft geduwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Mijn werkstuk was gewoon kei mooi, een tentje gemaakt van verschillende dierenhuiden en een kampvuur dat ging "branden" d.m.v. een 9V batterij. En mijn neefje zag hem staan in de klasquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, het is een leeg zakje dat iemand er voor de grap door die gleuf heen heeft geduwd.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Zeeland het volgende:
In HAVO 4 heb ik een telefoon kapot geschoten. We waren gewoon in het wilde weg aan het schieten met een bal en die kwam toen per ongeluk tegen de telefoon. Uiteindelijk is natuurlijk nooit meer achterhaald wie dat toen gedaan had. Altijd grappig als ze dat dan toch nog proberen te ontdekken, zetten ze je in een lokaal tot iemand het zegt. Iets wat natuurlijk nooit gebeurd.Inderdaad. Ze kunnen je nooit eeuwig vasthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn werkstuk was gewoon kei mooi, een tentje gemaakt van verschillende dierenhuiden en een kampvuur dat ging "branden" d.m.v. een 9V batterij. En mijn neefje zag hem staan in de klas![]()
Ik vind kei zo'n stom woord.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn werkstuk was gewoon kei mooi, een tentje gemaakt van verschillende dierenhuiden en een kampvuur dat ging "branden" d.m.v. een 9V batterij. En mijn neefje zag hem staan in de klas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mensen die omdòòd zeggen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind kei zo'n stom woord.Wij gebruikten daarvoor het woord 'omdòòd'
![]()
Klacht: Mensen die kei zeggen en geen kei bedoelen.
kei skon jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mensen die omdòòd zeggen.
Ben jij ook al skaffa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |