Die heeft ze sinds haar geboorte al hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef superworm het volgende:
Terugsmsen, "voor jou heb ik ook buiten de vakantie wel een gaatje hoor"
Zonder vraagteken aan het eind van dat sms'je is het inderdaad veel leuker.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Avise het volgende:
Kreeg smsje van ''Oke dan mag het, sorry als ik je wakker maak. xx''
waarop ik stuurde ''Oke gezellig, heb je 'n gaatje in je vakantie''jeuj volgens mij is het gelukt
Luister, het klinkt misschien lullig, maar hij heeft gewoon geen interesse in je. Dat zou je zelf toch ook moeten zien nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Avise het volgende:
''Heb je een gaatje in je vakantie?''
''Haha ja vast wel, weet alleen nog niet wanneer ik zal even kijken. Ciao x.''
Tot zover gekomen.
Idd eenzaam maar zoekt een gaatje yeah right.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Luister, het klinkt misschien lullig, maar hij heeft gewoon geen interesse in je. Dat zou je zelf toch ook moeten zien nu.
ik vond deze toch beterquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
''Hhm thanks, sometimes its hard to stay postive, but im trying. dont worry i'll be fine it just takes time. Bye :3''
Dus jij denkt dat dit helemaal niks is?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Luister, het klinkt misschien lullig, maar hij heeft gewoon geen interesse in je. Dat zou je zelf toch ook moeten zien nu.
Ik denk het niet nee. Hij houd je duidelijk aan het lijntje nu. Als een jongen interesse heeft in een meisje doet ie meestal niet zo afstandelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Avise het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit helemaal niks is?
Dat had ik al 20 posts geleden gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Avise het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral ff met die gozer af moet spreken en pas als dat mislukt is of als je hem gezien hebt hier nog eens terug moet keren met een update, echt veel zinnig advies lijkt er namelijk niet in te zitten (aan stom gelul waarom hij niks is heb je weinig, daar kom je uiteindelijk zelf wel achter als dat zo is)quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Avise het volgende:
[..]
Als hij echt wat in je ziet had hij gelijk al een dag voor je gepriktquote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Avise het volgende:
''Heb je een gaatje in je vakantie?''
''Haha ja vast wel, weet alleen nog niet wanneer ik zal even kijken. Ciao x.''
Tot zover gekomen.
Bel hem gewoon in plaats van te sms'en. Dan kan je zijn reactie al een stuk beter peilen(stemgeluid etc.). Het beste is natuurlijk als je hem irl spreektquote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Avise het volgende:
Ja ik snap jullie punt ook allemaal wel, ik vind het zelf ook rot dat ie totaal niet enthousiast doet. Ik ga hem zoiezo ff met rust laten en over 'n paar dagen pas weer contact zoeken.
En zal hem ook 1 reminder sturen, wanneer dit niks is zal ik 'm proberen te vergeten.
Jullie hebben ook wel gelijk met dat afstandelijk enzo, Its just hard to believe. en hij is nou ook niet 100% sociaal aangelegd dus misschien bedoelt ie 't wel beter dan ie stuurd.
Ach ik wil mezelf geen waan ideeen geven.
Avise,quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet maar heb ook steeds de gedachte dat ie te goed voor mij is, aangezien hij echt heel knap is enzo. En ook dat niet anthousiast enzo geven me steeds meer het gevoel dat het niks word terwijl ik 'm wel echt heel leuk vind...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |