Een vrouw in de friendzone? Nah.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Avise het volgende:
ik ben bang dat ik in de friendzone kom aangezien hij vaak zn problemen bij me verteld (Ik vraag wel eens hoe het nou gaat)
Je herkent een koelkast nog niet als je ertegenaan loopt he?quote:Hij verteld nu dat niemand bij hem langs wil komen omdat hij in een dorp ver weg woont en dat niemand 20 km wil rijden voor hem en dat zn ouders vaak weg zijn etc. Vind ik heel zielig en zou met liefde langskomen maar ik durf het niet want straks zegt hij nee omdat ie me niet leuk vind...
Jahaaaaaaaaquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Dus jullie denken dat ik, diegene die hem 1 keer heeft gezien in RL. moet vragen of ik langs kan komen een keer. ofzo?
Wel wat spannends dragen, en je haar doen. En dan een uitgebreid verslag van het seksueel contact.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Dus jullie denken dat ik, diegene die hem 1 keer heeft gezien in RL. moet vragen of ik langs kan komen een keer. ofzo?
Precies; of je spreekt ergens anders af om iets leuks te gaan doen samen. Als je hem leuk vind is er niets mis mee om de eerste stap te nemen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Nou kijk, als die jongen aangeeft dat er niemand langs wil komen terwijl zn ouders weg zijn en hij dat dus kennelijk jammer vindt, is jouw eerste reactie: 'aaaaaaah.... Ik kan wel een keertje langskomen haha knipoogje tongetje'quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Je moet niet zoveel nadenken en gewoon gezellig chatten. Er komt echt wel heel binnenkort weer een inkoppertje van zijn kant. Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Avise het volgende:
Hij reageert niet meer, heeft ie wel vaker is heel irritant. Ik trek me dat echt aan ofzo van hij negeert me ofzo.![]()
Maar als hij reageert dan iets van ''Echt klote dat je je zo voelt, en daarna van, Ik wil wel 20km voor je fietsen?' ofzo? Andere zinnen?
Dat lijkt me gelijk iets te wanhopig. Alhoewel dat voor jongens niet zo erg is lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Avise het volgende:
Hij reageert niet meer, heeft ie wel vaker is heel irritant. Ik trek me dat echt aan ofzo van hij negeert me ofzo.![]()
Maar als hij reageert dan iets van ''Echt klote dat je je zo voelt, en daarna van, Ik wil wel 20km voor je fietsen?' ofzo? Andere zinnen?
Oke, I gonna give it a try then. Moet ie wel reagerenquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelijk iets te wanhopig. Alhoewel dat voor jongens niet zo erg is lijkt me.
Doe het maar iets veiliger, zo van "ik wil best eens langskomen.''
Begin er nou niet overquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je nou de liefde van je leven uit Amsterdam al vergeten?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je nou al de liefde van je leven uit Amsterdam al vergeten?
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Avise het volgende:
[..]
Begin er nou niet over![]()
Nee maar als ie niet meer reageert, een subtiel ''doei'' met iets erbij ofzo? gewoon vragen en dan weggaan met een vraag ofzo? en dan afwachten? Ik wil niet steeds vragen ''Ben je er nog'' da's zo stalkerig
Moet zeggen dat bellen terwijl je nog een 'gesprek' hebt wellicht een beetje apart over kan komen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.
Dit ging over een "zij" hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.
Hij is druk bezig met het pimpen van zijn andere meisjesquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Avise het volgende:
[..]
Begin er nou niet over![]()
Nee maar als ie niet meer reageert, een subtiel ''doei'' met iets erbij ofzo? gewoon vragen en dan weggaan met een vraag ofzo? en dan afwachten? Ik wil niet steeds vragen ''Ben je er nog'' da's zo stalkerig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |