bij de wibra of de zeemanquote:
Ik draag ook wel eens iets zwarts in de zomer, maar voor een zomerjurkje vind ik het niet leuk.quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik draag zo vaak zwart in de zomer
Ik zou 't te heet vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag ook wel eens iets zwarts in de zomer, maar voor een zomerjurkje vind ik het niet leuk.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Bedankt sedan, nu zie ik weer allemaal leuke Karen Millen jurkjes
Kunnen we samen in zo'n vaal gordijn gaan lopen.quote:
Zit wel iets in ja... Ligt ook aan het model.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag ook wel eens iets zwarts in de zomer, maar voor een zomerjurkje vind ik het niet leuk.
Dus wel in de privé van je kamer?quote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou 't te heet vinden.
Maar ik draag niet zo vaak jurkjes, zeker niet in het openbaar.
ik heb die van mij niet bij de wieb of zeeman gekocht..quote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we samen in zo'n vaal gordijn gaan lopen.
Een hele waslijstquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wel iets in ja... Ligt ook aan het model.
Maar goed, vertel eens waar je naar op zoek bent?
Nja, ik kan geen wit dragen, dus zwart heb ik al snelquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wit krijg je galbulten?quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik kan geen wit dragen, dus zwart heb ik al snel
Ik maak wit altijd viesquote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik kan geen wit dragen, dus zwart heb ik al snel
nee, daar lijk ik helemaal een lijk inquote:
en datquote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak wilt altijd viesDus ik draag 't niet.
En zwart fleurt je zo lekker op?quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, daar lijk ik helemaal een lijk in
nou, daar lijk ik minder flets in dan in witquote:
Je snapt dat ik je nu voor me zie in een elegante designjurk hequote:
Jij en je dure smaak.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Je snapt dat ik je nu voor me zie in een elegante designjurk he
Je bedoelt dat ik WT's smaak een beetje snapquote:
Nu ik wat minder geld heb haal ik hier nog wel eens wat.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik je nu voor me zie in een elegante designjurk he
Nee, dit ging echt over jouw smaak.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Je bedoelt dat ik WT's smaak een beetje snap
Je draagt jurken?quote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ik wat minder geld heb haal ik hier nog wel eens wat.
http://www.topvintage.nl/(...)-jurk-zwart-wit.html
Vintagequote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ik wat minder geld heb haal ik hier nog wel eens wat.
ik vind dat hart juist wel wat hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
VintageAl is die wel behoorlijk... lelijk
Tenminste, dat rare hart, de rest is leuk
Ja, ik zag het ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, net voorstukje van Source Code op tv... dat lijkt me best een interessante film!
Ik vind het een beetje te.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat hart juist wel wat hebben
mja, goede kwaliteit kleding van die site.. daar heb ik ook mijn vintagejurkje vandaan
ik vind er weinig op staan op het moment.. toen ik mijn jurk kocht stonden er zoveel meer opquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te.
Er staan idd prachtige jurken op die site
ja jezus!! ik gleed zowat van de bank af man.. maar wat zijn we in vredesnaam aant kijken met al die voorstukjes? Wel leuk overigens.. kan alleen mn afstandsbediening niet vinden..quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook.
Sowieso, Jake Gyllenhaal.
Mja, ik denk ook dat het je 'stijl' moet zijnquote:
Ik weet het niet, ik heb dansen gekeken en vervolgens niet weggezapt. Ik vind het maar raar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ja jezus!! ik gleed zowat van de bank af man.. maar wat zijn we in vredesnaam aant kijken met al die voorstukjes? Wel leuk overigens.. kan alleen mn afstandsbediening niet vinden..
Season of the witch.quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en welke was die laatste met nicholas cage? die MOET ik zien!!
drive angry toch?quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000115/quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik denk ook dat het je 'stijl' moet zijn
Luister nou maar gewoon naar mij...quote:
Ze bedoelt van de trailers die net op rtl5 waren, niet zíjn laatste film.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000115/
ik kijk de laatste tijd niet eens meer op die site, bang om wat leuks tegen te komen.. kan t niet betalenquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.Al is dat polkadot wel echt mijn ding.
En nu zie ik een geweldig jurkje, is 't meteen een van de duursten
Braaf zo!quote:
daarom maar de hele imdb link gegevenquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze bedoelt van de trailers die net op rtl5 waren, niet zíjn laatste film.
Ja, boohquote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kijk de laatste tijd niet eens meer op die site, bang om wat leuks tegen te komen.. kan t niet betalen
ik wil dit badpakquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, boohDe jurken die ik mooi vind zijn allemaal 100 + euro
Fruitquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil dit badpak
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Die is echt briljantquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil dit badpak
[ afbeelding ]
Ja.. maar 90 euroquote:
Auwquote:
http://www.topvintage.nl/(...)-jurk-zwart-wit.htmlquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Auw
http://www.topvintage.nl/(...)o-jurk-rood-wit.htmlDenk alleen niet dat rood mij zo goed staat
into the wild ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
Aargh, hoe heet die geweldige film van die jongen die jarenlang in de outback van Atlanta (ofzo?) leeft en vervolgens sterft na het eten van een verkeerd besje? Ik ben het kwijt.
Mja, die zag ik. Maar, zwart... Waarom niet blauw?quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. marineblauw was mooier geweest..quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die zag ik. Maar, zwart... Waarom niet blauw?
astuquote:
Verlaat, maar dank u zeer!!quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze bedoelt van de trailers die net op rtl5 waren, niet zíjn laatste film.
dit niet wat voor jou?quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die zag ik. Maar, zwart... Waarom niet blauw?
Die schoenen jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit niet wat voor jou?
[ afbeelding ]
Vooral die schoenen eronder ookquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit niet wat voor jou?
[ afbeelding ]
ik vind dat badpak ook wel wat hebben.. minder als de mijne, maar nog steedsquote:
Ik vind die wat jij poste mooierquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat badpak ook wel wat hebben.. minder als de mijne, maar nog steeds
hmm.. die vind ik minderquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]En dan met een witte petticoat eronder
Kost maar 200 euro in totaal
Aan staat ie zo leukquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. die vind ik minder
ik wil ook nog een petticoat voor onder mijn jurk
ja, ik ook, maar ik heb meer met zwartquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan staat ie zo leukIk houd van kersjes!
Ik vind de petticoats op die site best duur... 70 euro
Die jurk is er ook in 't zwartquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar ik heb meer met zwart![]()
ja, die kan je zeker goedkoper krijgen!
Mja, de kwaliteit van topvintage is wel echt top.. dus dan kan je er een kopen voor 40 euro ofzo... maar dan is ie lang zo mooi nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die jurk is er ook in 't zwartMaar, dat vind ik voor de zomer niet zo...
Alhoewel, ik heb een fijn zomerjurkje liggen dat ook zwart is
Graag een rijke oude man met zwak hartquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Er zit niks anders op, GvsE. Een rijke man, dat moeten we hebben
Goed punt!quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, de kwaliteit van topvintage is wel echt top.. dus dan kan je er een kopen voor 40 euro ofzo... maar dan is ie lang zo mooi niet
bij zwart zie je minder snel vlekken
Sparenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt!Maar goed, ik heb toch geen 135 euro
Zoquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of Bruce Willis, Of Slash, Of Johnny Depp
Nee, sparenquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sparen![]()
wanneer ben je jarig?![]()
papa en mama lief aankijken
ze hadden die toen ook met mooiere bovenkant, net zoals mijn jurkquote:
Die is gaafquote:
Oh, ik vind die bovenkant juist mooiquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hadden die toen ook met mooiere bovenkant, net zoals mijn jurk
En je ouders herinneren zich dat nog?quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sparenBen al een paar maand terug jarig geweest.
Hoiquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is gaafzeker als diegene die hem draagt donker haar heeft
Daar kan ik toch best wel mee trouwen?quote:
Wanneer ga jij die jurk dragen?quote:
Vast welquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je ouders herinneren zich dat nog?
Tuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar kan ik toch best wel mee trouwen?
Dan heb je je ouders niet dronken genoeg gevoerd.. valt me van je tegenquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel
Nou ja, sparen maarmij staat die ook wel, ondanks dat ik blond ben. Vind ik
Dat moet wel lukkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijkals je nog 4 andere mannen kan vinden heb je iedere dag een ander
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je je ouders niet dronken genoeg gevoerd.. valt me van je tegen
Ja hoor, gewoon je pony oprollen
Hahaquote:
Als iemand 'm voor me kooptquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer ga jij die jurk dragen?![]()
Volgende meet
Ik welquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesMooie zwarte hakken eronder, of rode. De perfecte rode hakken heb ik overigens nog niet gevonden
Die tijd komt welquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel
ik mag en kan ze alleen nog niet dragen
tis toch niet zo moeilijk om 7 mannen op te noemen waar je het wel op kan?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Pff ik zou er dus echt niet zo veel kunnen verzinnen die ik leuk vind.
Dat is doodsimpelquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis toch niet zo moeilijk om 7 mannen op te noemen waar je het wel op kan?
Kom je wel eens in den bosch?quote:
opnoemen. nuquote:
Is er al een datum voor een meet dan?quote:
Mannen maken mij niet zo veel uit.quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis toch niet zo moeilijk om 7 mannen op te noemen waar je het wel op kan?
Kan ik er ook wel 7 van opnoemen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er al een datum voor een meet dan?
[..]
Mannen maken mij niet zo veel uit.Vrouwen daarintegen
![]()
Ik kan maar weinig bekende vrouwen die ik echt leuk vind
Ik kom er bijna dagelijks doorheen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom je wel eens in den bosch?
in die straat tussen station en lush, zit aan de linkerkant (vanaf station) een geweldig schoenenwinkeltje
Johnny Deppquote:
Ah nee.. Leo? For real?quote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom er bijna dagelijks doorheen.Eens een stop maken als ik tijd heb dus
[..]
Johnny Depp
Christian Bale
Brad Pitt
Gerard Butler
De jongen die vorige week tegenover me in de trein zat ()
Leo DiCaprio
Collega op kantoor ()
Ik kom wel een aardig eindquote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ik er ook wel 7 van opnoemen hoor
zie nou wel dat t niet zo moeilijk isquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom wel een aardig eind![]()
Liv Tyler
Mia Tyler
Sarah Jezebel Deva
Alle zusje van Charmend
Zo dat is 7
ja, een verschrikkelijke rotkopquote:
Kloptquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zie nou wel dat t niet zo moeilijk is
quote:
Ik zou zijn looks wel willen hebben hoorquote:
en ik vind m.. te.. ploffie.. kweet niet.. zn babyvet blijft terugkomenquote:
ze is het met me eensquote:
Geen probleem meequote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik vind m.. te.. ploffie.. kweet niet.. zn babyvet blijft terugkomen
ik zou daar graag eens een rondje willen maken met mn cameraquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind die Fantasy Fair dingen altijd wat te extreem, maar dit is toch wel erg vet gedaan:
[ afbeelding ]
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou daar graag eens een rondje willen maken met mn camera
Sja, hij weet gewoon niet wat 'echte' vrouwen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen probleem meeZoals ik zei, hij heeft iets
En hij is rijk, dus kan m'n smaak wel financieren. Alleen ben ik geen model, dus geen kans
Weet je dat de meeste er zo dagenlijks bij lopen niet zoals die gast op de foto.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind die Fantasy Fair dingen altijd wat te extreem, maar dit is toch wel erg vet gedaan:
[ afbeelding ]
ikquote:
Dat is wel zijn grootste faal jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, hij weet gewoon niet wat 'echte' vrouwen zijn
Heb ooit een filmpje op Youtube gezien waarmee iemand met een camera dus langs mensen ging die ook zo verkleerd waren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou daar graag eens een rondje willen maken met mn camera
Jawel, maar hij kan het zich veroorloven ze niet te hoeven batsenquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, hij weet gewoon niet wat 'echte' vrouwen zijn
Ik ga wel mee, als je niet alleen durftquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hij kan het zich veroorloven ze niet te hoeven batsen
Hoeveel Fokkers zouden daar rondlopen verkleedquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, als je niet alleen durft
quote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken schrok van mn snurklach
(verstopte neus, dikke keel)
Ik durf wel alleen, k weet zeker dat ik harder bijt.. maar toch leuker met meer dan jezelf alleen daarheenquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, als je niet alleen durft
Varken lag te slapenquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel van iemands lachje
Goodnight kloonquote:
ook net in bed gaan liggen met dat doel, ben alleen wel erg wakkerquote:
Samen alleenquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook net in bed gaan liggen met dat doel, ben alleen wel erg wakker
En alleen
Blegh, kutgevoel
Doe eens nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef JoeBravo het volgende:
Goed moment om Sleep alone van Bat For Lashes aan te slingeren.
Ik ga ook niet zo laat naar bed vanavond denk ik...quote:
klopt. So?quote:
quote:
quote:
Dumpenquote:
Kom dan...!quote:
Laat die stomme mannen maar hoor Yuks, kom maar bij mij knuffelenquote:
Graagquote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat die stomme mannen maar hoor Yuks, kom maar bij mij knuffelen
Helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat die stomme mannen maar hoor Yuks, kom maar bij mij knuffelen
Blijf van mij Yuki af ja!quote:
quote:
Je gunt het mij niet om ook eens een nacht in slaap geknuffeld te worden?quote:
Nou, dan niet...quote:
quote:
Sorry, mijn mijn mijnquote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gunt het mij niet om ook eens een nacht in slaap geknuffeld te worden?
Jij hebt heul geen fijne stoppelbaardquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze verkiest mij gewoon boven jou ja
Passen wij samen in jouw keuken dan?quote:
Nee ik ben lekker zacht natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen fijne stoppelbaard
Denk ik
quote:
Er staat er hier 1 naast mijn bedquote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Mensen, niet vechten
Ik wil gewoon een knuffel![]()
Hij is ouder dan jij bent, is dat een probleemquote:
Ik wilde mezelf best een avondje aan Yuks uitlenen, da's heel wat andersquote:
Als ie maar niet helemaal ondergekwijld isquote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij is ouder dan jij bent, is dat een probleem
Zo'n vieze oude stinkbeer zeker?quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij is ouder dan jij bent, is dat een probleem
Nopequote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie maar niet helemaal ondergekwijld is
Nee, die is allang doodquote:
Wat schattig dat je die dan nog naast je bed hebt staanquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, die is allang dood
deze stond vroeger bij mijn wieg, heb ik niet actief mee geknuffeld
Dit is een slecht weekend voor mijn imagoquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat schattig dat je die dan nog naast je bed hebt staan
quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is een slecht weekend voor mijn imago
Awwwww, koetsjekoe!quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is een slecht weekend voor mijn imago
Subtiele binnenkomerquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok ik snap t niet meer doen s95 en missb elkaar nou of wat.
Zo moet dat...niks er omheen draaien, op tafel die feitenquote:
*digitaal knuffelt*quote:
Dankquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*digitaal knuffelt*
10111010011011110100100100011
Dat had ze verteldquote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat. Je weet waar ze dr jurkjes koopt etc biecht eens op
en dat gehint en gedoe hier en laatst ook iets over krassen die ze had gemaakt op je dashboard ofzo, vertel gewoon eens hoe t zitquote:
Je hebt duidelijk zelf je conclusies al getrokkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat gehint en gedoe hier en laatst ook iets over krassen die ze had gemaakt op je dashboard ofzo, vertel gewoon eens hoe t zit
Uhu dat kloptquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat gehint en gedoe hier en laatst ook iets over krassen die ze had gemaakt op je dashboard ofzo, vertel gewoon eens hoe t zit
en waar bemoei jij je mee.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk zelf je conclusies al getrokken
Maakt het nog iets uit wat ze zeggen?
Dit is wel singles hequote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en waar bemoei jij je mee.
Nee maar dat subtiele gehint etc ben gewoon benieuwd maar er wordt wel erg om de hete brij heen gedraaid zeg
:p
Ze doen elkaar of ze doen alsof ze elkaar doen....dus óf we hebben een nieuw singles stelletje ( en binnenkort dus ook weer een singles break-upquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wordt er hier ooit dan eerlijk en rechtstreeks antwoord gegeven?quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar dat subtiele gehint etc ben gewoon benieuwd maar er wordt wel erg om de hete brij heen gedraaid zeg
Oh sorry, ik wist niet dat het een privé discussie wasquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze doen elkaar of ze doen alsof ze elkaar doen....dus óf we hebben een nieuw singles stelletje ( en binnenkort dus ook weer een singles break-up) óf we krijgen weer zo'n drama als lotus/kardinaal met een hoop bashen
Win-win
valt niet veel over te vertellenquote:
Die deden alsof ze een relatie hadden en ook al had iedereen ze door...ze bleven het volhoudenquote:
Ouchquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die deden alsof ze een relatie hadden en ook al had iedereen ze door...ze bleven het volhouden
vond ik toch best goed van ze.. uithoudingsvermogen enzulksquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die deden alsof ze een relatie hadden en ook al had iedereen ze door...ze bleven het volhouden
ja dat wrl, heb wel weer zin in n echte rel eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze doen elkaar of ze doen alsof ze elkaar doen....dus óf we hebben een nieuw singles stelletje ( en binnenkort dus ook weer een singles break-up) óf we krijgen weer zo'n drama als lotus/kardinaal met een hoop bashen
Win-win
al lang niet meer gehad nee.. kan jij er geen maken?quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat wrl, heb wel weer zin in n echte rel eigenlijk
quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
Waarschijnlijk roepen ze nunog dat het echt was als ze dit lezen
daar draait singles toch op?quote:
Faalquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die helmonders houden het ook nooit lang vol he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
Zo...dat was weer een verhaal uit de oude singles doos ( nee, niet jij missb).
Meneer Aart gaat slapen![]()
Volgens mij probeert ze nu de voorbereidingen te treffenquote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al lang niet meer gehad nee.. kan jij er geen maken?
Ze is al zon half uur naar bed hoorquote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
Zo...dat was weer een verhaal uit de oude singles doos ( nee, niet jij missb).
Meneer Aart gaat slapen![]()
zou niet weten waarover of waarmeequote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al lang niet meer gehad nee.. kan jij er geen maken?
voorbereidingen heb je niks aan.quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze nu de voorbereidingen te treffen
hmm.. jammer.. ik wil een relquote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zou niet weten waarover of waarmee
Deze helmonder ligt over zo'n 5 uur op zijn wekker te schelden....quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die helmonders houden het ook nooit lang vol he?
ach.. dat is pas over 5 uurquote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze helmonder ligt over zo'n 5 uur op zijn wekker te schelden....
quote:
en weer heb jij t over missb, doe erns met de billen bloot of bang voor je ex ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze is al zon half uur naar bed hoor
Trusten
Daar gaat de tijd langzamer toch?quote:Op zondag 17 april 2011 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. dat is pas over 5 uur
iets met brabantse nachten enzo
zoietsquote:
Is dat verboden dan?quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en weer heb jij t over missb, doe erns met de billen bloot of bang voor je ex ofzo
Ja, tegen de wet enzoquote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat verboden dan?![]()
Wat m'n ex vindt kan me echt aan m'n reet roesten op het moment
Zolang ik maar weet hoe het zelf zitquote:Op maandag 18 april 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Achja sneu gedoe dat of doen alsof of er zo omheen draaien. Bedtijd
Wet van singles?quote:
zijn er andere wetten dan?quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang ik maar weet hoe het zelf zit
Trusten
[..]
Wet van singles?![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga eens slapen jullie, werkschuw tuig!
Jou moest ik net hebben. Heb jij nog nette velgen steek 4x100?quote:
Niet meer, laatst set weggedaan maar niks meer liggen nu.quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou moest ik net hebben. Heb jij nog nette velgen steek 4x100?
Bummer.. Dan gaan we verder zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meer, laatst set weggedaan maar niks meer liggen nu.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meer, laatst set weggedaan maar niks meer liggen nu.
Ik moest jullie allebei nog hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bummer.. Dan gaan we verder zoeken
Ik wel...hoewel net is een groot woord...ze zijn niet kapot ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou moest ik net hebben. Heb jij nog nette velgen steek 4x100?
Ben stiekem op zoek naar een maatje groter en ET40, helaaschquote:Op maandag 18 april 2011 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wel...hoewel net is een groot woord...ze zijn niet kapot ofzo.
15", ET35, geen banden. Kan je zo op komen halen omdat ik zo'n aardige jongen ben
niks werkschuw.. niet ingedeeld.. das heul wat andersquote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga eens slapen jullie, werkschuw tuig!
Spanning ende sensatie op de vroege ochtendquote:Op maandag 18 april 2011 06:41 schreef CherryLips het volgende:
Kwartier lang allemaal sirenes langs horen komen en een motoragent in de achtertuinen de halfnaakte buurman stond weer op z'n balkon
picsquote:Op maandag 18 april 2011 06:41 schreef CherryLips het volgende:
Kwartier lang allemaal sirenes langs horen komen en een motoragent in de achtertuinen de halfnaakte buurman stond weer op z'n balkon
Het had van mij wel een uurtje later gemogenquote:Op maandag 18 april 2011 06:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie op de vroege ochtend
Rentenieren noem jij onsuccesvol?quote:Op maandag 18 april 2011 07:05 schreef El_Matador het volgende:
Medesuccesvollen der aarde!
anders konden we nu gewoon in bed kunnen blijven liggen stinken...
Wel als je zo achterlijk vroeg opstaat...quote:
Niet als je vriendin moet werkenquote:Op maandag 18 april 2011 07:05 schreef El_Matador het volgende:
Medesuccesvollen der aarde!
anders konden we nu gewoon in bed kunnen blijven liggen stinken...
www.112meldingen.nl kan je zien wat er wasquote:Op maandag 18 april 2011 06:41 schreef CherryLips het volgende:
Gaat de Rode Brug zo voeg open joh?quote:
24/7 open, maar ze werkt in A'damquote:Op maandag 18 april 2011 08:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat de Rode Brug zo voeg open joh?
24/7 demand hè?quote:Op maandag 18 april 2011 08:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat de Rode Brug zo voeg open joh?
Nothing out of the ordinaryquote:Op maandag 18 april 2011 08:13 schreef PeuRac het volgende:
Ijsselstein - A12 en al 30min bezigben er nog niet
Sterktequote:Op maandag 18 april 2011 08:16 schreef L-E het volgende:
Naar de tandarts om gaatjes te laten vullen..
Vorige week reed ik rond dezelfde tijd een stuk snellerquote:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorige week reed ik rond dezelfde tijd een stuk sneller
T duurde ff voordat we uit bed en de douche kwamenquote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
En had zoenmevrouw zich toen niet verslapen? Ergo, was je toen niet later op weg?
Dat is haar punt niet.quote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T duurde ff voordat we uit bed en de douche kwamen
Vertaling: we waren op tijd wakker, maar vetrokken weer te laatquote:
daar gaan we weerquote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T duurde ff voordat we uit bed en de douche kwamen
Whehehe, gaatjes vullen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:16 schreef L-E het volgende:
Naar de tandarts om gaatjes te laten vullen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |