bij de wibra of de zeemanquote:
Ik draag ook wel eens iets zwarts in de zomer, maar voor een zomerjurkje vind ik het niet leuk.quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik draag zo vaak zwart in de zomer
Ik zou 't te heet vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag ook wel eens iets zwarts in de zomer, maar voor een zomerjurkje vind ik het niet leuk.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Bedankt sedan, nu zie ik weer allemaal leuke Karen Millen jurkjes
Kunnen we samen in zo'n vaal gordijn gaan lopen.quote:
Zit wel iets in ja... Ligt ook aan het model.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag ook wel eens iets zwarts in de zomer, maar voor een zomerjurkje vind ik het niet leuk.
Dus wel in de privé van je kamer?quote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou 't te heet vinden.
Maar ik draag niet zo vaak jurkjes, zeker niet in het openbaar.
ik heb die van mij niet bij de wieb of zeeman gekocht..quote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we samen in zo'n vaal gordijn gaan lopen.
Een hele waslijstquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wel iets in ja... Ligt ook aan het model.
Maar goed, vertel eens waar je naar op zoek bent?
Nja, ik kan geen wit dragen, dus zwart heb ik al snelquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wit krijg je galbulten?quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik kan geen wit dragen, dus zwart heb ik al snel
Ik maak wit altijd viesquote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik kan geen wit dragen, dus zwart heb ik al snel
nee, daar lijk ik helemaal een lijk inquote:
en datquote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak wilt altijd viesDus ik draag 't niet.
En zwart fleurt je zo lekker op?quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, daar lijk ik helemaal een lijk in
nou, daar lijk ik minder flets in dan in witquote:
Je snapt dat ik je nu voor me zie in een elegante designjurk hequote:
Jij en je dure smaak.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Je snapt dat ik je nu voor me zie in een elegante designjurk he
Je bedoelt dat ik WT's smaak een beetje snapquote:
Nu ik wat minder geld heb haal ik hier nog wel eens wat.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik je nu voor me zie in een elegante designjurk he
Nee, dit ging echt over jouw smaak.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Je bedoelt dat ik WT's smaak een beetje snap
Je draagt jurken?quote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ik wat minder geld heb haal ik hier nog wel eens wat.
http://www.topvintage.nl/(...)-jurk-zwart-wit.html
Vintagequote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ik wat minder geld heb haal ik hier nog wel eens wat.
http://www.topvintage.nl/(...)-jurk-zwart-wit.html
ik vind dat hart juist wel wat hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
VintageAl is die wel behoorlijk... lelijk
Tenminste, dat rare hart, de rest is leuk
Ja, ik zag het ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, net voorstukje van Source Code op tv... dat lijkt me best een interessante film!
Ik vind het een beetje te.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat hart juist wel wat hebben
mja, goede kwaliteit kleding van die site.. daar heb ik ook mijn vintagejurkje vandaan
ik vind er weinig op staan op het moment.. toen ik mijn jurk kocht stonden er zoveel meer opquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te.
Er staan idd prachtige jurken op die site
ja jezus!! ik gleed zowat van de bank af man.. maar wat zijn we in vredesnaam aant kijken met al die voorstukjes? Wel leuk overigens.. kan alleen mn afstandsbediening niet vinden..quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook.
Sowieso, Jake Gyllenhaal.
Mja, ik denk ook dat het je 'stijl' moet zijnquote:
Ik weet het niet, ik heb dansen gekeken en vervolgens niet weggezapt. Ik vind het maar raar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ja jezus!! ik gleed zowat van de bank af man.. maar wat zijn we in vredesnaam aant kijken met al die voorstukjes? Wel leuk overigens.. kan alleen mn afstandsbediening niet vinden..
Season of the witch.quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en welke was die laatste met nicholas cage? die MOET ik zien!!
drive angry toch?quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000115/quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik denk ook dat het je 'stijl' moet zijn
Luister nou maar gewoon naar mij...quote:
Ze bedoelt van de trailers die net op rtl5 waren, niet zíjn laatste film.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000115/
ik kijk de laatste tijd niet eens meer op die site, bang om wat leuks tegen te komen.. kan t niet betalenquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.Al is dat polkadot wel echt mijn ding.
En nu zie ik een geweldig jurkje, is 't meteen een van de duursten
Braaf zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |