is toch goed?quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sorry, vergeten het nr te veranderen
Aha .... snap ik alleen niet dat psv bovenaan staat en feijenoord nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV had meer moeite met Willem II dan Feyenoord.
Ze kunnen makkelijk van PSV winnen, alleen de haat jegens Ajax houdt ze tegen. Anders werd het 10-0 in de Kuip.quote:
Feyenoord heeft RYO nu.quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Aha .... snap ik alleen niet dat psv bovenaan staat en feijenoord niet
Schaam je, een Feyenoord-topic openen als Ajacied.quote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
Hier vind je de OP.
Doeiii.quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry jongens, maar Sommige Feyenoord 'supporters'....!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch "sommige"?
Heb je de OP van het topic wel gelezen ?
Het is gewoon stemmingmakerij.quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch "sommige"?
Heb je de OP van het topic wel gelezen ?
ik mag toch hopen dat je zelf ook graag wilt winnen, zeker na die heelveel - 0.quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef voice-over het volgende:
Heerlijk gevoel ... 020'ers die wanhopig en argwanend naar Rotterdam kijken volgende week.
Sorry, maar ik wou graag deze TT maken om twijfelende Feyenoorders over de streep te trekken.quote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schaam je, een Feyenoord-topic openen als Ajacied.![]()
Erger dan dat van FireFox.
Jij post dit ook in elk topic hé? Hopen dat je reacties krijgtquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry jongens, maar Sommige Feyenoord 'supporters'....!
Feyenoord gaat de competitie beslissen ..quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
Opeens een hoop volk hier die je normaal nooit ziet of hoort.
quote:Begin oktober 2010 verklaarde Kah dat Feyenoord zijn droomclub is. Hij wil in 2011, als zijn contract afloopt bij Roda JC, graag transfervrij overstappen naar de Rotterdamse club, waar ook al zijn ex-ploeggenoot en vriend Sekou Cissé speelt. Kah zegt met zijn ervaring de jonge ploeg te kunnen helpen en dat hij de Kuipbewoners binnen aanzienlijke tijd weer kampioen kan maken.
Toffe kerel maar als speler een en al onrust.quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor hé, wat vinden jullie Feyenoorders hier nou van?
Een quote van Kah (die van Roda jc)
[..]
Idd, laat maar lekker wegblijven. Sympathieke vent maar daar win je de oorlog niet mee.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toffe kerel maar als speler een en al onrust.
Sinds wanneer speelt Cissé bij ons?quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor hé, wat vinden jullie Feyenoorders hier nou van?
Een quote van Kah (die van Roda jc)
[..]
Sinds vorig seizoen, alleen hij speelt nooit.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Cissé bij ons?
die haat houd de supporters tegenquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze kunnen makkelijk van PSV winnen, alleen de haat jegens Ajax houdt ze tegen. Anders werd het 10-0 in de Kuip.
ik ook, goeie speler met ervaring, Bahia en Vlaar gaan weg, dus heb je goedkoop een nieuwe verdediger.quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou Kah eigenlijk heel graag zien spelen in de Kuip. Een mentaliteit waar een hoop jonge gastjes nog een punt aan kunnen zuigen, en een leuke gast binnen de groep ook. Onrust valt wel mee, vergelijk hem wat dat betreft eens met Bahia. Hij heeft meer inzicht dan, breekt desnoods iemands poten en zal een tegenstander nooit maar dan ook nooit laconiek uit zijn rug laten lopen. Een rood kaartje per seizoen moet je incalculeren maar ach, daar hebben we er meer van lopen.
Ik vind 'm te onvoorspelbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou Kah eigenlijk heel graag zien spelen in de Kuip. Een mentaliteit waar een hoop jonge gastjes nog een punt aan kunnen zuigen, en een leuke gast binnen de groep ook. Onrust valt wel mee, vergelijk hem wat dat betreft eens met Bahia. Hij heeft meer inzicht dan, breekt desnoods iemands poten en zal een tegenstander nooit maar dan ook nooit laconiek uit zijn rug laten lopen. Een rood kaartje per seizoen moet je incalculeren maar ach, daar hebben we er meer van lopen.
vind je bijna niet transfervrijquote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind 'm te onvoorspelbaar.
Zo kan die 2 wedstrijden achter elkaar goed spelen en dan een paar maanden bagger.
Ik heb liever iemand die constant is, dan maar geen benenbreker.
Wie zegt dat het ons niet bevalt?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
Wat doen die teringneuzen hier allemaal?![]()
Rot dan gewoon op naar dat andere topic als het je hier niet bevalt.
FeyenoordRyo
je gaat je zeker bekeren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie zegt dat het ons niet bevalt?
Klopt er is maar een club de mooiste van Nederland.quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie zegt dat het ons niet bevalt?
Omdat het vandaag mijn verjaardag is geef ik een rondje.quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Ah, de Ajacieden zijn ook weer terug hier
Thee, koffie?
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het vandaag mijn verjaardag is geef ik een rondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |