is toch goed?quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sorry, vergeten het nr te veranderen
Aha .... snap ik alleen niet dat psv bovenaan staat en feijenoord nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV had meer moeite met Willem II dan Feyenoord.
Ze kunnen makkelijk van PSV winnen, alleen de haat jegens Ajax houdt ze tegen. Anders werd het 10-0 in de Kuip.quote:
Feyenoord heeft RYO nu.quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Aha .... snap ik alleen niet dat psv bovenaan staat en feijenoord niet
Schaam je, een Feyenoord-topic openen als Ajacied.quote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
Hier vind je de OP.
Doeiii.quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry jongens, maar Sommige Feyenoord 'supporters'....!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch "sommige"?
Heb je de OP van het topic wel gelezen ?
Het is gewoon stemmingmakerij.quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch "sommige"?
Heb je de OP van het topic wel gelezen ?
ik mag toch hopen dat je zelf ook graag wilt winnen, zeker na die heelveel - 0.quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef voice-over het volgende:
Heerlijk gevoel ... 020'ers die wanhopig en argwanend naar Rotterdam kijken volgende week.
Sorry, maar ik wou graag deze TT maken om twijfelende Feyenoorders over de streep te trekken.quote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schaam je, een Feyenoord-topic openen als Ajacied.![]()
Erger dan dat van FireFox.
Jij post dit ook in elk topic hé? Hopen dat je reacties krijgtquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry jongens, maar Sommige Feyenoord 'supporters'....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |