hoi ik ben Bert ik ben 47 jaar oud en houd van lekker jonge jongens zoals jij!quote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ga nu maar op zoek naar een andere jongen
Thanks, ik zal eens kijken als ik ooit weer een beetje geld hebquote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef n8n het volgende:
[..]
daar is duur, markten in amsterdam vooral, zaterdagochtend[ afbeelding ]
Geduld! Was even een lapo aan het maken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 paar voor ¤20, alleen damesquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Thanks, ik zal eens kijken als ik ooit weer een beetje geld heb
quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Wow die zijn hard emo wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT WAARquote:
Niet haten.quote:
JEWEETZquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow die zijn hard emo wel ja
[..]
WAT WAAR
Kwijl stroomt uit mijn mond op dit moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn schoenen.
De meeste zijn vertrapt, eigenlijk draag ik alleen nog die blauwe nike dunk high en die Vans vulcanized.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Rustig aan mevrouwtje. Als je zo doorgaat krijg je gewoon geen sticker, begrepen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DIT MOEST GEWOON NUMMER 70 ZIJN.
LET NOU EENS OP VERDOMME
Die was heel snel vol!quote:
Nog steeds?quote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
Oh, moest trouwens 71 zijn.
Excuses, dat is de bier van vannacht.
Vannacht/vannochtend.. etc.quote:
En daarna gezonken?quote:
fappen met een strop om je nekquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
Medeklinkerbotsing is emoseksueel.
Ze valt op emo's
Kan best hoor ik ook somsquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
Ze valt op emo's
Mijn dank is verpletterend!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn dank is verpletterend!
Hij is mooi geworden
daarom piratenemo'squote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Henkie94 het volgende:
Mijn UI is onmogelijk te verpiratiseren.
www.vd.nlquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens wat hebben jullie gedaannou wil ik schoenen en kleding kopen
Neem dan een andere!quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Henkie94 het volgende:
Mijn UI is onmogelijk te verpiratiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Sorry voor m'n mindcontrol machine.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens wat hebben jullie gedaannou wil ik schoenen en kleding kopen
* dralion13 stelt zich beschikbaarquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Neem dan een andere!
Ik heb ook een piraten poes genomenNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem![]()
XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouquote:
roddels verspreidenquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
Ze valt op emo's
Large.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
http://www.large-online.nl/
omdat emoseksueel ?
Dure kutwinkelquote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEE!
Hier: http://www.riverisland.com
quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
omdat emoseksueel ?
Ja, nou, alle keren dat ik daar iets besteld heb, paste het nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
omdat emoseksueel ?
Rijlessen bij een kledingwinkel?quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dure kutwinkelnooit geslaagd daar.
kommahquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil iemand hatennnnn, wie biedt zich aan?
quote:
Ja hoi.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dan?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Fotoboek van Beachquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Overseas.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ook alleen maar broeken van large
overseaz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |