Dit dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Proletariaat het volgende:
Ik eigenlijk ook welmijn cijfers zijn niet al te best maar ik doe dan ook niet veel en kan me er niet druk om maken
Gymnasium. Op dit moment alles boven de zeven, dus het kan haast niet misgaan.quote:
Ja joh, het kan NERGENSSSSS anders aan liggen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef HSG het volgende:
Weer een voorbeeld hoe triest het wel niet is gesteld met het onderwijs in Nederland.
omdat daarvoor niet genoeg punten in brugklasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom doe je dan geen VWO mongool
Zeker dat je niet op VMBO hoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat daarvoor niet genoeg punten in brugklas
?quote:
Als je nu zulke goede cijfers haalt, in bijvoorbeeld de derde of de vierde, hadden je leraren/mentor je wel aangeraden om VWO te gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat daarvoor niet genoeg punten in brugklas
heb het wel eens gehoord van leraren of VWO niet te doen is , maar geen interesse inquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je nu zulke goede cijfers haalt, in bijvoorbeeld de derde of de vierde, hadden je leraren/mentor je wel aangeraden om VWO te gaan doen.
Mijn eerdere conclusie dat je een mongool bent blijkt dus te kloppen.
scherpquote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar op je 25e nog geen diploma van de middelbare school te hebben?
valse geb datum hèquote:
quote:
13 op school komenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar op je 25e nog geen diploma van de middelbare school te hebben?
Miss door ook nog mbo en hbo te doen naast een jaar tussenuit..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
13 op school komen
dan beginnen op vwo, 14 worden. met je 15e in havo2. 16 in vmbo3, 17 vmbo 4, 18 op havo 4, 19 op havo 5, 20 op havo5 omdat je het niet haalt. 21 op vwo 5 22 op vwo5 omdat je echt te dom voor woorden bent. 23vwo 6.
Meer kan ik er niet bij verzinnnen
Net alsof je veel hebt aan een VWO diploma later....quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef TheQuestioner het volgende:
Vorig jaar ook Havo gedaan en ook geen flikker uitgevoerd. Eigenlijk nooit op de Havo iets gedaan behalve beetje opgelet in lessen en met 7ens en 8en geslaagdVerbaas me altijd over het feit dat mensen uberhaupt moeite hebben met havo... Het niveau qua leerstof is zoooooooo fucking laag.
Maar in tegenstelling tot TS ben ik 17 jaar en doe ik nu 6VWO(2 jaar in 1) Net zoals ieder zou moeten doen die op de Havo zit, zonder boek open te doen geslaagd is en iets wil bereiken.
Je doet wel eindelijk middelbare school op normaal niveau en kan inplaats van na 7 jaar in coma gelegen toch met enige kennis naar universiteit gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Net alsof je veel hebt aan een VWO diploma later....
Nee, maar je hebt wel veel aan een universitair diploma.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Net alsof je veel hebt aan een VWO diploma later....
Of TS zit op het verkeerde niveau.quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef HSG het volgende:
Weer een voorbeeld hoe triest het wel niet is gesteld met het onderwijs in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde vraag aan jou: waarom doe je geen VWO?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:28 schreef masterofthetelecaster het volgende:
ik zit nu ook in 5HAVO, N&G
't is zo simpel dat ik er bijna bang van wordt
zo zijn er van die freaks die zes weken voor biologie tentamens leren en vervolgens de helft van mijn cijfer (7,5) halen terwijl ik alleen op let in de les.
naja, om antwoord te geven op je vraag, ook ik heb dus teveel tijd en te weinig bezigheden om deze periode te vullen, dus ik hang de hele dag een beetje niks te doen, stressende klasgenoten uit te lachen en te genieten van het weer en meisjes in bikini's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |