wow gast! Welk niveau doe je?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, ik sta er goed voor. Moet voor alles tussen de 2 en de 3 zien te halen, dus daar maak ik me geen zorgen om.
Dit dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Proletariaat het volgende:
Ik eigenlijk ook welmijn cijfers zijn niet al te best maar ik doe dan ook niet veel en kan me er niet druk om maken
Gymnasium. Op dit moment alles boven de zeven, dus het kan haast niet misgaan.quote:
Ja joh, het kan NERGENSSSSS anders aan liggen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef HSG het volgende:
Weer een voorbeeld hoe triest het wel niet is gesteld met het onderwijs in Nederland.
omdat daarvoor niet genoeg punten in brugklasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom doe je dan geen VWO mongool
Zeker dat je niet op VMBO hoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat daarvoor niet genoeg punten in brugklas
?quote:
Als je nu zulke goede cijfers haalt, in bijvoorbeeld de derde of de vierde, hadden je leraren/mentor je wel aangeraden om VWO te gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat daarvoor niet genoeg punten in brugklas
heb het wel eens gehoord van leraren of VWO niet te doen is , maar geen interesse inquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je nu zulke goede cijfers haalt, in bijvoorbeeld de derde of de vierde, hadden je leraren/mentor je wel aangeraden om VWO te gaan doen.
Mijn eerdere conclusie dat je een mongool bent blijkt dus te kloppen.
scherpquote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar op je 25e nog geen diploma van de middelbare school te hebben?
valse geb datum hèquote:
quote:
13 op school komenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar op je 25e nog geen diploma van de middelbare school te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |