Ik vraag dat mezelf eigenlijk ook regelmatig afquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef 38half het volgende:
Laten ze maar een RIAGG voor haar in gaan schakelen. Ik word echt GEK van dat wijf! Manlief vraagt zich af, waarom ik dan kijk.
Hahahahah nou daar zou ik als ik haar was maar wel doen,zich druk maken hahahahahquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jawel, want ze is nu onzeker hoe de opmerking bedoelt is.
Opmerking: maak je niet druk om wat andere denken
Dat is liefdequote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Stability het volgende:
heeft laura zelf geen dikke trui meegenomen? heeft iedere keer die klef trui van falex aan
dat klopt, vertelquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef D. het volgende:
Volgens mij passen mensen het nummer in de TT nog steeds handmatig aan
hmm hmm echte liefde he? het straalt er ook vanaf bij lauraquote:
ze zijn benieuwd hoe het gaat lopen, daar gaat het overquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
En wat zeggen Laura en Philip over het nomineren?
Dat weet Sharon toch ook niet, zij zien Mo heel anders omdat ze niet alles zien zoals wij.quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Sonera het volgende:
Wat een zeikerd.. Ser durft niet te zeggen hoe Ned. Over Mo denkt dan flipt ze gelijk.. En Shar je bent een leuke meid maar hou op met liegen tegen Mo ze heeft gelijk Ned. Mag der niet!
sinds wanneer is datquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doet ie automatisch, dus nu is 1155 overgeslagen
oh dus dat hoef je niet meer te doen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Yep kwam ik ook vandaag pas achter.quote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
En door deze manier van huilen en zielig doen zal ze wel weer de dans ontlopen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef liqrich het volgende:
Mo is niet weg te krijgen, als niemand haar nomineert pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |