quote:
quote:
Ik vond het een mooie quotequote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Wil je in de Liam Neeson sferen blijven hangen?
Kingdom of Heaven
Godver de godverquote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Baszh het volgende:
Die van Neon Genesis Evangelion... iemand mag hem noemen ik moet weg.
Ik wil wel een boost geven:quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Hmm ik had dit antwoord goed genoeg gevonden
Maar wat nu te doen met de volgende vraag?
ACTUELE STAND APRIL 2011:quote:
Over Silver Surfer en Green Goblin jr. zou je kunnen discussieren, maar ik doe niet moeilijk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef lamers het volgende:
Green Goblin
Green Goblin jr.
Sandman
Venom
Dr Ock
Magneto
Sabratooth
Mystique
Pyro
Juggernaut
William Stryker
Doctor Doom
Silver Surfer
Iron Mongor
Whiplash
Kingpin
Bulls Eye
Oh je wil niet dat we allemaal sequels gaan opnoemen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef lamers het volgende:
Deathstrike idd. Kon er niet opkomen.
10 slashermovies met de originele killer uit de 1e film
Yupquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef DragonFodder het volgende:
Friday the 13 th - moeder van Jason Voorhees
Scream - vriendje van Sidney en zijn vriend. Skeet ulrich en matthew lilliard, karakternamen ken ik niet meer
Halloween - Michael myers
Bedoel je het zo?
die bestonden toen nog lang nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Sands het volgende:
Psycho is toch juist de eerste echte slasher?
Ik ga hem nu kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die film wel wil kijken
Ik ben inderdaad stonedquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Stoned zeker? Hoewel dat bij die film niet nodig zal zijn
Neem maar van mij aan dat jullie binnenkort een vraag over deze film krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
succes met de meest nutteloze film van het jaar
Dat komt al dicht in de buurt, maar het is eerder de locatie dan het seizoen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Onnozel omdat ie zich in de zomer afspeelt?
Mja, dat reken ik wel goed, voor een groot deel op een strand van een tropisch eiland.quote:
Omfg trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, dat reken ik wel goed, voor een groot deel op een strand van een tropisch eiland.
Nu de titel nog.
Semi-goed.quote:
Om wat er komen gaat waarschijnlijk. En omdat ik al je dirty work gedaan hebquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Om wat er komen gaat waarschijnlijk. En omdat ik al je dirty work gedaan heb
quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef liever punten aan degenen die het moeilijkere of uitdagendere gedeelte van de vraag beantwoorden, niet aan de inkopper.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef liever punten aan degenen die het moeilijkere of uitdagendere gedeelte van de vraag beantwoorden, niet aan de inkopper.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
the black hole als het geen still van de film is
Iemand wilt punten scoren zien ikquote:
Wilt? Zien ik? Ben je Rotterdams ofzo?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wilt? Zien ik? Ben je Rotterdams ofzo?
Ot: the dentist?
ROTTERDAMMER???quote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wilt? Zien ik? Ben je Rotterdams ofzo?
Ot: the dentist?
I knew...quote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ROTTERDAMMER???![]()
![]()
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer
quote:
Daar kan je ook niets aan doenquote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ROTTERDAMMER???![]()
![]()
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer
The dark knight rises zou 4 zijn, als toekomstige titels ook tellenquote:Op zondag 17 april 2011 23:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh dragon had er maar 3
dan nog the lookout
is daar uberhaupt al meer dan 1 seconde voor gefilmd?quote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The dark knight rises zou 4 zijn, als toekomstige titels ook tellen
De hype bestaat, therefore de film bestaatquote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
is daar uberhaupt al meer dan 1 seconde voor gefilmd?
quote:Op maandag 18 april 2011 00:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De hype bestaat, therefore de film bestaat
Daar heb ik geen zinnig antwoord op.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef lamers het volgende:
[..]
Dus de Arrested Development film bestaat ook
tagline van welke film?quote:You'll laugh. You'll cry. You'll hurl.
Dragon +1quote:
Hehe, ik zal straks wel weer eens wat normale vragen stellenquote:Op maandag 18 april 2011 09:23 schreef Gillingham het volgende:
Street Fighter
Honda
Jean-Claude Vandamme
Wat is dat toch met die crappy gameverfilmingen de laatste tijd?
Maar natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
Streefighter
Jean Claude van Damme
Raul Julia
Kylie Minogue
Guille
Bison
Honda
Vega
Ryu
quote:
Dat is snelquote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef Dopekoe het volgende:
Nicolas Cage
Kick Ass
The sorcers apprentice
Season of the witch
Drive angry
Recente films en nieuws van gisterquote:Op maandag 18 april 2011 09:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat is snel![]()
Dopekoe +1
ACTUELE STAND APRIL 2011:
58 SamuelofSEK
46 Sands
28 Asap
23 Gillingham
17 Doff
17 Dopekoe
13 Mainport
12 Patch
12 De-Sombrero
10 Michelangelo2
10 Robby87
10 lamers
7 DragonFodder
6 Njosnavelin
5 hornage
5 FireFox1
5 Baszh
5 SaintOfKillers
4 picodealion
4 Flitspaal
4 ShaoliN
3 Haarklip
3 InTrePidIvity
2 Che_
2 Tem
2 Hulkio
2 wyccie
2 serge.pol
2 YellowBlacks
1 victorinox
1 single_queen
1 macondo
1 The_Substitute
1 HilarityEnsues
1 BlaBlaBlatter
De voor of bijnamen mogen ookquote:Op maandag 18 april 2011 10:08 schreef Hulkio het volgende:
Pfff das te lang geleden voor mij.... Ik kan je wel wat namen geven van stemacteurs, mag dat ook?
quote:
Jensen ofzo, voornaam weet ik niet.quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Jep, maar wil er ook nog een naam bij hebben!
Jep, alleen dan uitgebreid omschreven.quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Asap het volgende:
4, kijkend naar het plaatje. Kijkt wat depri, dus een Jumper?
Correct! Tja... ook lastig hints geven voor die laatste....quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Doff het volgende:
Wilbur wants to kill himself
Die Bier heb ik niet gezien.
Dat is niet de Engelse titel en de a en de e moeten eigenlijk aan elkaar vastzitten...quote:
Gastquote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Dat is niet de Engelse titel en de a en de e moeten eigenlijk aan elkaar vastzitten...
Ik dacht al, die moet Doff weten.quote:
Wie sprak dit op welke gelegenheid uit?quote:"It was a big year for 3D movies. Toy Story, Despicable Me, Tron. It seemed like everything this year was three-dimensional. Except the characters in The Tourist. I already feel bad about that joke. I tell you what, I'm jumping on the bandwagon, because I haven't even seen The Tourist. Who has? But it must be good because it's nominated, so shut up, OK? And I'd like to crush this ridiculous rumor that the only reason The Tourist was nominated was so that the foreign press of could hang out with Johnny Depp and Angelina Jolie. That was not the only reason; they also accepted bribes."
Geen flauw idee....quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Doff het volgende:
Eitje.
[..]
Wie sprak dit op welke gelegenheid uit?
God hoe heet hij nou, David Brent van The Office, tijdens de oscars.quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Doff het volgende:
Eitje.
[..]
Wie sprak dit op welke gelegenheid uit?
Jaquote:
Ik ben een Dragonball fan, maar die film was echt niet om aan te zien...quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja. Een van de meest tenenkrommende films ooit als je de Dragonball anime kent.
Was idd een baggerfilm maar vond het wel grappig om Goku en Bulma terug te zien als koppeltje in de US versie van Shamelessquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ben een Dragonball fan, maar die film was echt niet om aan te zien..., echt te slecht voor woorden. The last airbender kwam hier ook aardig in de buurt...
quote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef lamers het volgende:
Grease natuurlijk en is dat niet die gast van Renegade?
Hehe idd, een andere (kwaliteits)quote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef lamers het volgende:
Geen idee ik weet wel dat hij ook een sextape heeft met een oude playmate.
De naam van hem is: Lorenzo Lamasquote:
Protest! Hij is wel (als acteur) te zien in 10th & Wolf en als "Frozen Vintage Car Man" in Vanilla Sky!quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef lamers het volgende:
[..]
Is geen acteur. Met wie hij hem gemakt heeft is wel actrice natuurlijk.
Dan moet ik Kim Kardashian ook goed rekenenquote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Protest! Hij is wel (als acteur) te zien in 10th & Wolf en als "Frozen Vintage Car Man" in Vanilla Sky!
Verder hebben we nog Colin Farrel, Tom Sizemore en Rob Lowe.quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Asap het volgende:
Dustin Diamond
Actrices mogen ook?
Paris Hilton
Pamela Anderson
Kim Kardashian
Beiden in Transformers the movie (1986) idd... , maar wat was nog de overeenkomst van beiden naast het feit dat ze in deze film speelden?quote:
1e zit wel in de buurt, heeft met hun dood te maken en deze filmquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
Gingen op dezelfde datum dood en werden op dezelfde datum geboren
Michelangelo2 +1quote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
Laatste film voordat ze doodgingen.
Had dat te maken met gevangenschap?quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Mainport het volgende:
Waarom was er enige controverse rond het winnen van Somewhere als beste film bij het filmfestival Venetië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |