die bestonden toen nog lang nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Sands het volgende:
Psycho is toch juist de eerste echte slasher?
Ik ga hem nu kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die film wel wil kijken
Ik ben inderdaad stonedquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Stoned zeker? Hoewel dat bij die film niet nodig zal zijn
Neem maar van mij aan dat jullie binnenkort een vraag over deze film krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
succes met de meest nutteloze film van het jaar
Dat komt al dicht in de buurt, maar het is eerder de locatie dan het seizoen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Onnozel omdat ie zich in de zomer afspeelt?
Mja, dat reken ik wel goed, voor een groot deel op een strand van een tropisch eiland.quote:
Omfg trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, dat reken ik wel goed, voor een groot deel op een strand van een tropisch eiland.
Nu de titel nog.
Semi-goed.quote:
Om wat er komen gaat waarschijnlijk. En omdat ik al je dirty work gedaan hebquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Om wat er komen gaat waarschijnlijk. En omdat ik al je dirty work gedaan heb
quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef liever punten aan degenen die het moeilijkere of uitdagendere gedeelte van de vraag beantwoorden, niet aan de inkopper.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef liever punten aan degenen die het moeilijkere of uitdagendere gedeelte van de vraag beantwoorden, niet aan de inkopper.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
the black hole als het geen still van de film is
Iemand wilt punten scoren zien ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |