Ik stel eisen. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dames toch, wat zijn jullie kritisch!!
Verkeerde eisen zijn ook eisen!quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
Ik stel eisen. Zouden meer mensen moeten doen.
Je exen bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik stel eisen. Zouden meer mensen moeten doen.
Dat zeg je alleen omdat ik hier nu ben he?quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
Duurt lang!
Weekend was heeerlijk
Wat is goede vriend B. toch een fijne vent
quote:
en ze toch huntenquote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja geen gezeik op de ttik haat fucking lapo's
We hadden een blonde Duitse bij ons die hij toch leuk vond...quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ik hier nu ben he?
quote:
Het hoeft niet meer.quote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hadden een blonde Duitse bij ons die hij toch leuk vond...
Dus er is nog hoop.
En de dames niet?quote:
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen enzoquote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef -Engel- het volgende:
Mijn bro heeft zonder te weten mams, pa en mij op ijs getrakteerd... Mocht ie op Fok! zitten >>>> TNX bro
Kan nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen enzo
Praten? Met.. een 'mens'?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen enzo
Jij hebt jouw witte prins op zijn stalen paard gescoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
jullie hebben zn spaarpot leeggeroofd?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt jouw witte prins op zijn stalen paard gescoord?Niet bepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vallen broers daar ook onder?quote:
Beetje kaas, meer niet. Wat denk je wel niet van me?quote:
Mams dus.... de eeuwenoude afspraak is... als zij wast en ze vind geld in je broekzak dan is het voor haar....quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie hebben zn spaarpot leeggeroofd?
Hij heeft jullie toch bedankt door te trakteren?quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vallen broers daar ook onder?
Ik heb hem geholpen zijn huis te poetsen en zijn reactie op het belletje van mams was... O...
Wij hadden een vloekpot. Was iets effectiever.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mams dus.... de eeuwenoude afspraak is... als zij wast en ze vind geld in je broekzak dan is het voor haar....
Jammerquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mams dus.... de eeuwenoude afspraak is... als zij wast en ze vind geld in je broekzak dan is het voor haar....
Dat je ouders nog geen miljonair zijn dan met een dochter als jij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden een vloekpot. Was iets effectiever.
Misschien dat ik straks ook een beetje kaas pak.. als ik wat heb gegetenquote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje kaas, meer niet. Wat denk je wel niet van me?
Zonder dat te weten jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft jullie toch bedankt door te trakteren?
Ik heb het niet van een vreemdequote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je ouders nog geen miljonair zijn dan met een dochter als jij.
Wij hebben nooit een pot gemaakt. Ma was verstandig genoeg om te weten dat dat toch niet zou werkenquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gehad...quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef CherryLips het volgende:
wehe ik was net uitgeschoten met de mosterd: het zat op m'n shirt, m'n broek en m'n slippers en ik kom er net pas achter dat er nog een klodder in m'n nek zat
Een L-E actie!quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef CherryLips het volgende:
wehe ik was net uitgeschoten met de mosterd: het zat op m'n shirt, m'n broek en m'n slippers en ik kom er net pas achter dat er nog een klodder in m'n nek zat
Batsen!quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
Natuurlijk. Wat moet hij nu met een blondine.
Het is eerlijk... zij doet moeite en het kost haar stroom etc... verder hoef je niet meer te vouwen of te strijken..... voor die 20 cent die ze ooit bij mij heeft gevonden, mag ze dat best doen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat is niet eerlijk
dan zou zelfs ik gaan wassen
quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is eerlijk... zij doet moeite en het kost haar stroom etc... verder hoef je niet meer te vouwen of te strijken..... voor die 20 cent die ze ooit bij mij heeft gevonden, mag ze dat best doen.
Het huishouden!quote:
Vampire catquote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik weet niet waar ze het vandaan trekt, maar Varken heeft meer tampons dan ik in mn badkamer heb
Hmm.. bij mijn bro nog niet..quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]mijn moeder haalde vroeger vaak zat briefgeld uit mn zakken
Nee, helemaal vers in het plastic nogquote:
Gezelligquote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks ook een beetje kaas pak.. als ik wat heb gegeten
Vrouwen die maar matig zuigen.quote:
vers nog welquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, helemaal vers in het plastic nog![]()
nja, nu niet meer
Ongebruikte tampons, ik heb er niks mee...quote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, helemaal vers in het plastic nog![]()
nja, nu niet meer
hehe of wel, en ze zegt t nietquote:
Euhm.. werken op maandag hoop ikquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezellig
Ga je nog wat doen met Pasen?
Nja, ongebruikt.. wat jij wiltquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ongebruikte tampons, ik heb er niks mee...
Jij bent RaaR.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Euhm.. werken op maandag hoop ik
Cheesiness alom.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je blijft ook echt een vetnek he?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent RaaR.
Eieren zoeken op de gynaecologie-afdeling?
Als het maar schoon wordt. Hoe je het doet valt binnen de kaders van vrije keus.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Ik hou meer van stofwissen met zo'n dingesding.
Je shirtje? Ja, ik had een tekst getypt en toen was de Lapo. kutcomputer, mijn hele beeld is ook geel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]zoiets
Had je mn nieuwe hippiejurk al gezien???
Eten is niet de bedoeling.quote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Jaha, het was meer de 'eet' associatie de ik erbij kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neeehee.. dat was een shirtje.. ik heb het over hippieJURKquote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je shirtje? Ja, ik had een tekst getypt en toen was de Lapo. kutcomputer, mijn hele beeld is ook geel.
Helemaal voor jou!
Het wordt weer zomer... Vrouwen in zomerjurkjes maakt mij blij
Ik vind jouw associaties maar vreemdquote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Jaha, het was meer de 'eet' associatie de ik erbij kreeg
Stuur maarquote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neeehee.. dat was een shirtje.. ik heb het over hippieJURK
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dito.quote:
vers <--> voedsel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind jouw associaties maar vreemd
Nope.. hij is hippiequote:
nee, tampons <--> vers <-->voedselquote:
Daarom bestaat er naald en draadquote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind m wel leuk maar pas er 2 keer in qua lengte
daar ben ik niet zo goed meequote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom bestaat er naald en draad
Yes yes, the end is nearquote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, tampons <--> vers <-->voedsel
van kloon verwacht ik niks anders, maar van jou
maar.. omzomen kan je toch nog wel?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef smilez het volgende:
woah die spaghetti was echt fingerlicking good!![]()
![]()
Graag voor 1 juli dan, dan hoef ik ook niet zoveel moeite meer te doen voor woonruimtequote:
oehja, zometeen nog opa's macaroni maken..quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef smilez het volgende:
woah die spaghetti was echt fingerlicking good!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |