quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In madrid voor een bruiloft en fokmoe![]()
(t heerst blijkbaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ohja.. en ik doelde dan weer op de wijsheid dat je die bandjes beter voor had kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Sunnie: Of wijsheid met de jaren komt, weet ik niet. Zwembandjes komen wel met de jaren. dat is wat ik bedoelde eigenlijk.
Ik heb een hele rubberboot!quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Sunnie: Of wijsheid met de jaren komt, weet ik niet. Zwembandjes komen wel met de jaren. dat is wat ik bedoelde eigenlijk.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
niet heel charmant maar ach iig blij
Wat een grote! Leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Geweldig en je kijkt hartstikke trots! Terecht.quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Oh, dat ben ik niet met je eens. Heb intens genoten van de jaren waarin vreten en zuipen (ogenschijnlijk) ongelimiteerd doorgang konden vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. en ik doelde dan weer op de wijsheid dat je die bandjes beter voor had kunnen zijn
Leuk en terecht dat je een beetje trots kijkt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Ik niet althans, ik had de boel voor willen zijn achteraf omdat het mij zeer (te) veel moeite kost. Nu achteraf had ik graag eerder begonnen met fanatiek sporten zodat het lekkere niet zo veel negatieve gevolgen had gehadquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik niet met je eens. heb intens genoten van de jaren waarin vreten en zuipen ongelimiteerd doorgang konden vinden.![]()
Dat ik dan nu af en toe op dieet moet, heb ik er ook achteraf, wel voor over gehad.
Ok, ja, dat snap ik dan wel. Maar ik genoot toen niet echt van koken hoor, ik at gewoon de hele dag kroketten!quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet althans, ik had de boel voor willen zijn achteraf omdat het mij zeer (te) veel moeite kost. Nu achteraf had ik graag eerder begonnen met fanatiek sporten zodat het lekkere niet zo veel negatieve gevolgen had gehadWant ben het wel met je eens dat ik erg geniet van goed koken en lekker eten en zo..
Oh ik ook hoorquote:
Nou ja, zij vindt al dat dieet-gezeik hier gewoon rete-irritant. Dat zou ik vijftien jaar geleden net zo hebben gevonden, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ik ook hoorzoals ik zei heb ik dat ook heel lang gehad, pakte alleen voor mij persoonlijk achteraf niet zo goed uit, dat heeft verder ook niets met haar te maken.. Snapte alleen haar aangebrandheid niet zo goed
Ja, ze heeft een letter extra, dat trok me wel aan haarquote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik vind E-M de B. wel een leuk meisje trouwens! Ik zou ervoor gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |