Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef trovey het volgende:
En in de aanloop tot 30 april veranderd de voorspelling zeker tig keer.
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet neequote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedagquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet nee.
Okquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomenquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomen
Want allebei vieren kan ook niet natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
Koninginnedag![]()
Ieder jaar weer kankeren over carnaval, maar vervolgens op 30 april precies hetzelfde doen.
Bovenderivierders.
![]()
Gelukkig ben ik dan op vakantiequote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan op vakantie![]()
sowieso die Nederlandse 'feesten' stuk voor stuk
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UIquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemen. En als je niet op vakantie was, had je alsnog niemand om het mee te vieren.
Die is nog van het WK. Maar je ontwijkt de vraag, je haat Koninginnedag alleen maar omdat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UI
heb ik wel en ik vind het gewoon een kutfeest sowieso vind ik Nederland kut dus waarom zou ik zo'n oranje feest dan gaan vierenquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is nog van het WK. Maar je ontwijkt de vraag, je haat Koninginnedag alleen maar omdat je niemand hebt om het mee te vieren.
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zitquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
heb ik wel en ik vind het gewoon een kutfeest sowieso vind ik Nederland kut dus waarom zou ik zo'n oranje feest dan gaan vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |