quote:
Langzaam maar zeker komt hij tot bezinning. Vandaar ook die katers op zondag.quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
Het valt mij trouwens op dat Koosje een stuk rechtser is geworden vergeleken met 1 jaar geleden.
Wat bedoel je precies?quote:
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
Het valt mij trouwens op dat Koosje een stuk rechtser is geworden vergeleken met 1 jaar geleden.
Je signaturequote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.
De sfeer is trouwens erg goed de laatste tijd, weinig discussie over de islam of dergelijke bijzaken. Over een maand kan het natuurlijk weer anders zijn, dan zitten we misschien weer allemaal in de loopgraven.
Je bedoelt VKZ. Inderdaad, er was geen enkele bereidheid om naar elkaars standpunten te luisteren. Was puur links vs rechts.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.
De sfeer is trouwens erg goed de laatste tijd, weinig discussie over de islam of dergelijke bijzaken. Over een maand kan het natuurlijk weer anders zijn, dan zitten we misschien weer allemaal in de loopgraven.
Is dat een ziekte ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga toegeven dat ik de plank flink misgeslagen heb. Ik heb VS gekarakteriseerd middels dm en forum als iemand die geen verstand heeft en alleen maar loopt te blaaskaken, als zit er in dat laatste wel een kern van waarheid. Maar toch heeft VS wel iets amables over zich.
quote:
Niet alleen VKZ, ook in POL heb je soms periodes dat het hard tegen hard gaat. In zo'n periode lijken linkser en linkser en rechtsen rechtser.quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt VKZ. Inderdaad, er was geen enkele bereidheid om naar elkaars standpunten te luisteren. Was puur links vs rechts.
Geen idee wat het is.quote:
Lef heb je wel.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga toegeven dat ik de plank flink misgeslagen heb. Ik heb VS gekarakteriseerd middels dm en forum als iemand die geen verstand heeft en alleen maar loopt te blaaskaken, als zit er in dat laatste wel een kern van waarheid. Maar toch heeft VS wel iets amables over zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |