Hij begint om 17:00....quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Santello het volgende:
Fucking Sport1, ff de wedstrijd van de dag 20 min later uitzenden
Ik heb er 6, en op één ervan begint de wedstrijd om 16:55quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Santello het volgende:
Canal Digitaal heeft maar 1 kanaal voor Sport1
Ze hebben nu Bayern - Leverkusen live, pas daarna schakelen ze over.. Op een ander extra kanaal is het begin gewoon te zien vanaf 17:00quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
GO GUNNERS. RvP. ARSENAAAL!! ARSENAAL!! ARSENAAL!!!
Oh, jammer, die gratis kanaal begint het pas om 17:20..quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef vaasinbloem het volgende:
Oh, fuck, natuurlijk, gratis Sport 1 nog
Pff, die wedstrijd is allang gespeeld...quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, jammer, die gratis kanaal begint het pas om 17:20..
Eens.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef Nober het volgende:
voor Internazionale, Manchester United, FC Twente en voor de scheidsrechter bij Real Madrid-Barcelona.
Jep.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Iemand hier met Ziggo die me kan vertellen of 409 (sport 1 normaal) het ook doet? Heb signaal verlies problemen en de HD zender bokt soms nogal
Luis kreeg met een handsbal heel Ghana depressief, dan ben je wel een baas... al lag het bazendom ook wel aan Gyan die de penalty mistte.quote:
Kijk eens wat er op het veld staat en vergelijk dat met welke club dan ook in Nederland...quote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dit tenminste voetbal.. na die bagger van onze eredivisie
11 clubs zijn in handen van miljardairs(buitenlanders) in de PL. Als in Nederland de top 6 wordt overgenomen door miljardairs doen wij ook gewoon weer meequote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op het veld staat en vergelijk dat met welke club dan ook in Nederland...
Toch is een club als Arsenal er niet een die met geld smijt.quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
11 clubs zijn in handen van miljardairs(buitenlanders) in de PL. Als in Nederland de top 6 wordt overgenomen door miljardairs doen wij ook gewoon weer mee
Dat blijkt idd ook uit het aantal reacties daar.quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Piebe het volgende:
Omdat deze wedstrijd een eigen topic verdient.
Ik ben voor Arsenal, maar ook Arsenal is van Amerikanen volgens mij, en die hebben in het verleden best wel gesmeten met geld. Liverpool is ook lekker bezig met geld smijten. Dan heb je city en Chelsea nog en United die er ook wat van kan. Al die clubs in buitenlandse handen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Toch is een club als Arsenal er niet een die met geld smijt.
Bij Arsenal valt het wel mee.quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal, maar ook Arsenal is van Amerikanen volgens mij, en die hebben in het verleden best wel gesmeten met geld. Liverpool is ook lekker bezig met geld smijten. Dan heb je city en Chelsea nog en United die er ook wat van kan. Al die clubs in buitenlandse handen.
Vitesse is vanaf volgend seizoen Landskampioen tot 2030, en de Champion League gaan ze ook winnen voor 2015, misschien zelfs wel eerder. Máár dat geloven de mensen hier dan weer niet... ondanks een miljardair.quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
11 clubs zijn in handen van miljardairs(buitenlanders) in de PL. Als in Nederland de top 6 wordt overgenomen door miljardairs doen wij ook gewoon weer mee
no wai!quote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Luis, als hij 90 minuten blijft staan.
Ze knalden met hun hoofden tegen elkaar aan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef alors het volgende:
Ik heb gemist hoe het is gekomen... en aangezien er ook geen herhalingen voorbijkomen, hoe kwam het?
Geen idee ik heb spaans commentaar of portguees wat het isquote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waar had die commentator het nou over ? Iets met hillsborough 69?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disasterquote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waar had die commentator het nou over ? Iets met hillsborough 69?
Einde carriere ..?quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Met beademing en neckbrace ziet het er niet echt goed uit nee.
Oh bah, met Eboue of niet?quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze knalden met hun hoofden tegen elkaar aan.
Check.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Cara het volgende:
Kunnen jullie evt commentator updates over carragher hier posten? Ik heb geen geluid op mn werk. Maar dat zeg er wel heel slecht uit :x
laten we het voor hem hopen van welquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft zijn benen / voeten nog. Dus komt goed.
Hoe kunnen wij dat nou weten/zien? ?quote:
quote:'Jamie Carragher roerloos op het veld na botsing met teamgenoot. Lijkt minstens gebroken kaak en losse tanden'
7 puntenquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel punten staat Man Unt voor op Arsenal?
Arsenal heeft nog wel een wedstrijd minder gespeeld, maarja als ze dit niet winnen dan wordt het helemaaaal niks meer..quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus Man Unt kampioen. Dat gaan ze niet meer weggeven.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een last minute goal - wedstrijd.
Iddquote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe belangrijk het ook is, die kaart blijft gewoon weer oliedom.
[HervéDuclosLassalle-mode]quote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, Kuyt en van Persie. Wat een slotfase. Wenger chagrijnig weer, kut fransman
quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
Arsenal 1-1 Liverpool
1-0 Van Persie 90'+8 (pen)
1-1 Kuijt 90'+12 (pen)
quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een last minute goal - wedstrijd.
minimaal 8 minuten ..quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef sylvietjoo het volgende:
Kan het wel begrijpen van Wenger. Ongelooflijk slappe penalty, was bijna niks aan & de wedstrijd had al voorbij moeten zijn.
De eerste penalty vond ik ook niet helemaal terecht...quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef sylvietjoo het volgende:
Kan het wel begrijpen van Wenger. Ongelooflijk slappe penalty, was bijna niks aan & de wedstrijd had al voorbij moeten zijn.
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
@ ajacied4lfe Ik vond het nou ook niet echt netjes om tegen Wenger 'fuck off' te zeggen.
Ben benieuwd wat voor excuusjes wenger nou paraat heeft. Arsenal heeft kansen te over gehad om te winnen, maar toonde (alweer) geen doortastendheid. Hij zal wel zeggen dat Liverpool's penalty te soft was, maar Fabregas maakte ook een goeie schwalbe hoor.
En ze zijn een beetje moe:quote:on Liverpools late equaliser
We conceded the penalty after 11 minutes [of stoppage time] and the injury time was [supposed to be] eight minutes. It was no penalty and I dont see where the three minutes came from.
quote:At the moment we have problems to create plenty of chances, its true. But we are maybe jaded a bit physically as well. You could see that some players have played around 40-45 games and we lack a little bit of a change of pace, but we tried very hard.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wenger
[..]
En ze zijn een beetje moe:
[..]
Hij zei gewoon eindelijk eens wat iedereen denktquote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
@ ajacied4lfe Ik vond het nou ook niet echt netjes om tegen Wenger 'fuck off' te zeggen.
In de PL is Liverpool mijn favoriete club maar ik heb geen hekel aan Wenger, is gewoon een toptrainer, met (punt)verlies kan hij alleen niet zo goed omgaan dus dat zal veel mensen irriteren.quote:Op maandag 18 april 2011 08:03 schreef ForumPimp het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Arsene Wenger?
Er is gestemd door collega voetballers dus het moet je ook wel gegund worden.quote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele goede voetballer en leuk om naar te kijken maar of hij nu de beste was van dit seizoen
OK, nou het is hem gegund hoorquote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is gestemd door collega voetballers dus het moet je ook wel gegund worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Nober het volgende:
Rooney scoort heus nog wel, en anders doet Hernández dat nog wel.Heb geduld ffs.
Sinds Real Madrid-Barcelona, waar Marcelo een schop kreeg van Alves en minutenlang bleef liggen waarbij het nog maar de vraag was of het publiek zijn voet terug zou willen geven, is alles een penalty.quote:
Van de pijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
Marcelo bleef niet liggen, die sprong meteen juichend omhoog.
Zodat de kijker deze wedstrijd op dinsdag kan zien en Tottenham-Arsenal op woensdag? (al zullen er veel Barcelona-Real Madrid kijken morgen)quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Pff een uur gemist van de wedstrijd waarom plannen ze die wedstrijden ook zo kut op een dinsdag.
nr. 6quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Mark die heeft al zo'n 5 penalty's geconstateerd deze wedstrijd.
Ja zou kunnen maar zo moet ik de godganse dag die roosters in de gaten houden want anders mis ik zoveel wedstrijden van Newcastle want dan is het weer op een zondag dan op woensdag dan weer op dinsdag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef Nober het volgende:
Anderson's ogen bijna op het veld.
[..]
Zodat de kijker deze wedstrijd op dinsdag kan zien en Tottenham-Arsenal op woensdag? (al zullen er veel Barcelona-Real Madrid kijken morgen)
Gewoon op Premier League, Fixtures&Results kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar zo moet ik de godganse dag die roosters in de gaten houden want anders mis ik zoveel wedstrijden van Newcastle want dan is het weer op een zondag dan op woensdag dan weer op dinsdag.
Ja leuk, ManU heeft 3 dagen terug nog tegen Man City gespeeld hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Nober het volgende:
Champions League finale: Barcelona-Manchester United... wie was er zo van overtuigd?
Vind ik zo'n onzin, goede spelers onhoudt men toch welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Nober het volgende:
Als Ryan Giggs stopt gaat Manchester United nummer 11 dan nog ooit gebruiken? Retired numbers
Is toch wel een bijzondere manier om dat aan de speler te laten blijken, mits het niet te vaak gebeurt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin, goede spelers onhoudt men toch wel
Ik zal er verder niet wakker van liggen hoor maar George Best had dat dan ook wel verdiend en Bobby Charlton en zo zullen er nog wel een paar zijn bij ManUquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef Sportex het volgende:
[..]
Is toch wel een bijzondere manier om dat aan de speler te laten blijken, mits het niet te vaak gebeurt?
Zeker, denk dan ook niet dat United dat nu snel zal doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal er verder niet wakker van liggen hoor maar George Best had dat dan ook wel verdiend en Bobby Charlton en zo zullen er nog wel een paar zijn bij ManU
quote:Ferguson: 'Het is een belediging dat Hernández een gele kaart kreeg'
Manchester United liep dinsdagavond in de strijd om de Engelse titel averij op. Op bezoek bij Newcastle United kwam de ploeg van Sir Alex Ferguson niet verder dan een 0-0 gelijkspel. Edwin van der Sar had weinig moeite om zijn doel schoon te houden. Tim Krul had onder de lat meer mogelijkheden om zich te onderscheiden. The Mancunians staan zeven punten voor op Arsenal met een duel meer gespeeld. De Londenaren treffen woensdag Tottenham Hotspur.
In blessuretijd vroeg Manchester United om een penalty toen Javier Hernandez zich het strafschopgebied over het uitgestoken been van Danny Simpson liet vallen. De Mexicaan kreeg echter een gele kaart voor een fopduik. "Het was een duidelijke strafschop", vertelde Ferguson na afloop van het duel op St James's Park. "Het is een belediging dat Hernández een gele kaart kreeg. De scheidsrechter heeft een goede wedstrijd gefloten, maar viel toch uit de toon door geel te geven."
"Als het geen strafschop is, dan heb ik daar vrede mee", benadrukt Ferguson. "Maar het verstrekken van een gele kaart is een belediging. Er was contact, daar is geen twijfel over mogelijk."
Het gebeurt wel vaak, maar als ik die lijst zie dan snap ik het bij sommige spelers wel, vooral die overleden zijn (Foé, Di Tommaso, Fehér).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin, goede spelers onhoudt men toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |