Ow dat weet ik eigenlijk niet. Ik kocht altijd vloeibaar omdat dat meteen hielp. Tabletjes nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef trui het volgende:
van reglaPH bestaan toch ook tabletjes? die nam ik altijd. en die zijn wel langer houdbaar hoor.
Mja het wordt ook vaak gebruikt als medicijn tegen extreme zwangerschapsmisselijkheid, het is dus wel goed onderzocht of het mag enzo. Ik vind het vooral eng ivm de zorg voor Willow, want als ik helemaal high ben is het nogal lastig voor m'n kind zorgen...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef trui het volgende:
ooh arme innepin!!!!ik hoop niet voor je dat 't een maagzweer is zeg. en een medicijn waar je stoned van wordt, dat is toch best een beetje griezelig i.v.m. de baby. beterschap! antagel is wel tegen maagzuur dacht ik, althans, daar heb ik het wel eens voor genomen. vies vond ik 't, sorry!
scrubben trui. lekker scrubben met scrubzoutquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef trui het volgende:
ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat niet pijnlijk is lois.bovendien heb ik altijd zo snel last van ingegroeide haartjes als ze dan weer opkomen. dat is NOG pijnlijker. dus ik durf nog steeds niet.
Klopt, ik vind het halve journaal ook ramptoerismequote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan kun je het halve journaal wel ramptoerisme noemen... Mensen hebben de verhalen over het meisje en babylijkjes gehoord en vragen zich af hoe iemand in vredesnaam tot zulke daden komt. Ik snap best dat je dan die tweets gaat volgen, om daar misschien iets meer inzicht in te krijgen. Eerlijk gezegd vind ik het erg vreemd om daar zo veroordelend over te doen.
Maar ook goedemorgen allemaal! Het wordt gewoon wéér zo'n mooie dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |