Ik had het bericht van Blackprinces nog niet gezien toen ik posten...quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ok dank je, ik snap het...had al op het lijstje gekeken net in het streamverslag
maakt toch niet uit? bedankt in ieder geval voor je moeitequote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik had het bericht van Blackprinces nog niet gezien toen ik posten...
als ze thuis is (oh wacht ff ze heeft geen huis meer) gaat ze lekker naar een vakantiepark met Ian, kan hij lekker fietsen..quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Urb het volgende:
Joanna heeft er fakking verdriet van dat ze Ian's verjaardag niet heeft meegemaakt...![]()
![]()
Dus we hebben 2 keer moeten meegenieten dat ze in dat huis die verjaardag geviert heeft maar het is nog niet goed genoeg.![]()
Ga naar huis dan.
ja vind ik ook, en ik mis hem !quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het wel nog steeds raar dat we nog geen beelden van Karim hebben gezien...
ja vind ik ook raarquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het wel nog steeds raar dat we nog geen beelden van Karim hebben gezien...
Don't jinx it.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
Jo gaat steeds meer woorden eindigen op "os".
tip van sterfioquote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
Ikke ikke ikke ben kansloOS daar zit ik op te wachten.quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
yepquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
Van mij mag Karim wel weer terug komen. Brengt ten minste nog wat leven in de brouwerij...
ze is egoistosch, zeikeros, zeurderos, irritantos, dominantos...quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
Van mij mag Karim wel weer terug komen. Brengt ten minste nog wat leven in de brouwerij...
quote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
van god lOSquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze is egoistosch, zeikeros, zeurderos, irritantos, dominantos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |