quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef bull1966 het volgende:
[..]
[..]
zou ze dan misschien toch liegen
ik schrik ervan
best leuk voor haar moeder.. want die gaat pas slapen als iedereen naar bed ga... dat word een latertje danquote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja Laura hebben ze gelukkig zo ver mogelijk buiten de primetime gezet
hang je kont ff buitenboordquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
wat een gezeik om dat plassen, pis dan lekker in je broek denk ik dan missie is missie
En een overspellige man heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Iemand die bekstekker zegt.....
die griet is niks gewend...word wat als die een kind moet krijgen pffffquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
wat een gezeik om dat plassen, pis dan lekker in je broek denk ik dan missie is missie
Je bent niet de enige. Op Twitter is het het gesprek van de dag.quote:
ja of vraag een emmertje echt he, missie is missie ik zou het wel wetenquote:
ik mis um ookquote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Op Twitter is het het gesprek van de dag.
die besteld ze gewoon via internetquote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef Stability het volgende:
[..]
die griet is niks gewend...word wat als die een kind moet krijgen pffff
dat zou een bak zijn jaquote:Op zondag 17 april 2011 16:15 schreef bull1966 het volgende:
kan de stem niet ff omroepen dat de klok een half uur achterloopt
dat ze dus nog een half uur moeten blijven drijven LOL
quote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Op Twitter is het het gesprek van de dag.
quote:Joanna
21%
*
Gerard
20%
*
Karim
19%
*
Sharon
14%
*
Philip
13%
*
Laura
8%
*
Monique
5%
ja adoptiekindje, net als het hondje , het moet natuurlijk wel allemaal makkelijk gaan hequote:
en ze zal er dan nog bij zetten, gevraagd leuk kindje huidskleur onbelangrijk, moet kunnen slapen en poepen op commandoquote:Op zondag 17 april 2011 16:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ja adoptiekindje, net als het hondje , het moet natuurlijk wel allemaal makkelijk gaan he
waar dan? er ligt overal kunstgras of hout...hopelijk spoelen ze het wel weer schoon danquote:Op zondag 17 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
lau gaat seggie een plasje laten doen
ja een afgericht kindje net zoals ze zelf is hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ze zal er dan nog bij zetten, gevraagd leuk kindje huidskleur onbelangrijk, moet kunnen slapen en poepen op commando
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |