Inderdaad!quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef missmistreated het volgende:
mission failed toch? stem zei vanaf nu toch (2 pers erop) ?
Vanaf 12 uur portugese tijd begint het ofzoietsquote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef missmistreated het volgende:
mission failed toch? stem zei vanaf nu toch (2 pers erop) ?
Je bent een vervelende trol. Ga nu maar buitenspelenquote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds op grotendeels aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar avenrechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
en maar eisen stellen, je lijkt wel een Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds op grotendeels aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar avenrechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
Je wordt aangevallen op je zogenaamde psychische geleuter, en dat is je vaak genoeg uitgelegd.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
altijd beter als slapende mensen op bed..quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef waxmask het volgende:
Jippie 24 naar een vlot kijken...
Jullie zijn echt snel tevreden....
Ja nu heb je water als backdrop...de rest is hetzelfde...quote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef Sonera het volgende:
[..]
altijd beter als slapende mensen op bed..
Wat goed! Maar helemaal onvatbaar ben je niet, aangezien je de moeite neemt erop te reageren...quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik herhaal voor alle duidelijkheid: Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds grotendeels op aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar averechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef waxmask het volgende:
Jippie 24 naar een vlot kijken...
Jullie zijn echt snel tevreden....
Als ze niet op het vlot gaan tukken..quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...
geer en jo moeten van 12 tot 14 ( over een kwartier is het daar 12u )quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Sonera het volgende:
welke 2 beginnen en hoelang moet iedereen erop zitten? Me streams doen vaag zie niks
Dat was NIET de opdracht...let maar op ze gaan erop slapen...quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...
quote:
O ja dat kan natuurlijk ook...quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was NIET de opdracht...let maar op ze gaan erop slapen...
okee ze houden wel van dat duo samenquote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geer en jo moeten van 12 tot 14 ( over een kwartier is het daar 12u )
Nee, kloppen totaal niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij kloppen de kluisbedragen niet in de op ?
Wat leef jij moeilijk en je zo druk maken om andere wat ze schrijven.quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik herhaal voor alle duidelijkheid: Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds grotendeels op aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar averechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef Sonera het volgende:
[..]
heb zo'n klein vermoeden dat Lau mss ook wel een dutje zal doen...;)
Als je een trol wilt zien dan moet je bij Stranger1977 zijn, met zijn "o.m. smegmahoer hier, en psoriasiskudt daar". Als mijn mening trolling is, dan is hier 95% een trol. Ik spreek me tenminste uit. Ik zie anders graag een voorbeeld van waar ik trol in plaats van een eigen mening geef. Nogmaals dat inhakken op mij werkt averechts. Alleen aardigheid werkt.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent een vervelende trol. Ga nu maar buitenspelen
bok es op of ga es cossen mennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als je een trol wilt zien dan moet je bij Stranger1977 zijn, met zijn "o.m. smegmahoer hier, en psoriasiskudt daar". Als mijn mening trolling is, dan is hier 95% een trol. Ik spreek me tenminste uit. Ik zie anders graag een voorbeeld van waar ik trol in plaats van een eigen mening geef. Nogmaals dat inhakken op mij werkt averechts. Alleen aardigheid werkt.
Zoek hulp waarde vriend...zoek hulp...quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als je een trol wilt zien dan moet je bij Stranger1977 zijn, met zijn "o.m. smegmahoer hier, en psoriasiskudt daar". Als mijn mening trolling is, dan is hier 95% een trol. Ik spreek me tenminste uit. Ik zie anders graag een voorbeeld van waar ik trol in plaats van een eigen mening geef. Nogmaals dat inhakken op mij werkt averechts. Alleen aardigheid werkt.
en zo is hetquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
Lieve cossers, onze psych is weer aan het vissen om aandacht en jullie geven het haar ook. Gewoon even negeren, dan is de lol er weer vanaf en kunnen wij weer gezellig cossen. Waxmax heeft gelijk, gezelligheid in de cos wordt vaak verstoord door een of twee users. Laten we weer gewoon fokken en bewoners de hemel in prijzen en bashen
zo Shar gaat lekker! Koh pi pi zal happy wordenquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn bijgehouden kluisstanden, die ik betrouwbaarder acht...![]()
[ afbeelding ]
Dit is is geen eis.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en maar eisen stellen, je lijkt wel een Joanna
ik zie geen namenquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn bijgehouden kluisstanden, die ik betrouwbaarder acht...![]()
[ afbeelding ]
met stroop vang je strontvliegen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik had het al eerder geschreven. Mijn zoon is vrij dit weekend;>)quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoek hulp waarde vriend...zoek hulp...
quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
Lieve cossers, onze psych is weer aan het vissen om aandacht en jullie geven het haar ook. Gewoon even negeren, dan is de lol er weer vanaf en kunnen wij weer gezellig cossen. Waxmax heeft gelijk, gezelligheid in de cos wordt vaak verstoord door een of twee users. Laten we weer gewoon fokken en bewoners de hemel in prijzen en bashen
aardigheid moet je verdienen... wat ken jij zeuren en zuigenquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
Inderdaad ik maak me dus niet druk integendeel. Ieder inclusief mezelf schrijft gewoon lekker wat hij/zij kwijt wil.quote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat leef jij moeilijk en je zo druk maken om andere wat ze schrijven.
Moeten ze toch zelf weten !
respect ook!quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
aardigheid moet je verdienen... wat ken jij zeuren en zuigen
Doet pijn he...niersteentjes?quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad ik maak me dus niet druk integendeel. Ieder inclusief mezelf schrijft gewoon lekker wat hij/zij kwijt wil.
Ik verwacht een heerlijke plonsquote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ze hebben het over tegelijk opstappen en afstappen: dat liep met de missie van Gerard en Karim ook niet helemaal synchroon. Kan leuk worden dus.
dat ze er dronken af donderen??quote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
What's up with de Champie, wat zit daar voor een missie aan?
Misschien dat je het dan wel over SST wilt hebben, en niet over hoe zielig je jezelf vindt...quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad ik maak me dus niet druk integendeel. Ieder inclusief mezelf schrijft gewoon lekker wat hij/zij kwijt wil.
Vlot moet gedoopt wordenquote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
What's up with de Champie, wat zit daar voor een missie aan?
karim had dit ook leuk gevonden, 24 uur op het vlotquote:Op zondag 17 april 2011 13:12 schreef Injetta het volgende:
Is Karim nog steeds niet terug?
Dit vind ik echt zielig worden zeg. Ik hoop dat ze die man stiekem in een hotel hebben gezet i.p.v. opgesloten in een benauwd kamertje terwijl de rest lekker aan het chillen is bij het zwembad.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Blackprinces het volgende:
Ik doop het vlot om in de secret story titanic
ik zag vandeweek al hier op de cos, dat de grote FOK! baas DANNY hier al schreef , dat die psych een troll was....quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
... of gaan ijlen door een zonnesteek? Gaat dubbel zo hard zo opt water. Maar wanneer gaat iemand eens een missie cq medebewoners dwarsliggen, gewoon voor de leuk cq voor het spel? Dat gezapige gedoe... bhuuh!quote:
Je blijft doorzaniken dus je maakt wel degelijk druk. Iedereen post zelf wat die wil over wie of wat en dat bepaal jij niet, dat je er moeite mee hebt alla maar wie ben jij om te zeggen hoe we over iemand moeten reageren. Je bent geen fokbaas dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het feit dat je hier 'een rol' speelt is al vervelend. Dat je jouw mening als feiten wil verkopen stoort ookquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kan continu offtopic geneuzel in de trant van "moeten jullie nu niet ook op gerard zeuren", want dat zijn bijna al zn posts, niet gewoon met een topic ban bestraft worden? Bedoel, je mag er prima een afwijkende mening op na houden maar het is meer een spel om FOKkers af te zeiken om hun mening dan een echte mening over bijv. Gerard ventileren. Het enige wat nog een beetje leuk is aan SST is Fok en dan wordt momenteel aardig verziekt door 1 of 2 mensen imho. Die alles zo slecht en kut vinden op dit forum maar wel continu de moeite nemen om te komen zeiken in dit forum. Als je het niet leuk vindt, ga dan weg. Maar dat gebeurt natuurlijk niet omdat dit forum wss het enige is waar meneer nog een beetje tegen kan ageren. Wss thuis niets te vertellen ofzo :squote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag vandeweek al hier op de cos, dat de grote FOK! baas DANNY hier al schreef , dat die psych een troll was....
dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan continu offtopic geneuzel in de trant van "moeten jullie nu niet ook op gerard zeuren", want dat zijn bijna al zn posts, niet gewoon met een topic ban bestraft worden? Bedoel, je mag er prima een afwijkende mening op na houden maar het is meer een spel om FOKkers af te zeiken om hun mening dan een echte mening over bijv. Gerard ventileren. Het enige wat nog een beetje leuk is aan SST is Fok en dan wordt momenteel aardig verziekt door 1 of 2 mensen imho. Die alles zo slecht en kut vinden op dit forum maar wel continu de moeite nemen om te komen zeiken in dit forum. Als je het niet leuk vindt, ga dan weg. Maar dat gebeurt natuurlijk niet omdat dit forum wss het enige is waar meneer nog een beetje tegen kan ageren. Wss thuis niets te vertellen ofzo :s
Dat is iedereen na 1 post toch al duidelijk?quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag vandeweek al hier op de cos, dat de grote FOK! baas DANNY hier al schreef , dat die psych een troll was....
quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is niet Je-Psychiater-show, dimmen dus.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
aardigheid moet je verdienen... wat ken jij zeuren en zuigen
Zomaar wat qoutes uit de de laatste drie pagina's.quote:Op zondag 17 april 2011 13:12 schreef bazb het volgende:
[..]
Misschien dat je het dan wel over SST wilt hebben, en niet over hoe zielig je jezelf vindt...
Wat is in godsnaam een troll????quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Warom zeur je dan steeds??quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
en altijd weer het laatste woord willen hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zomaar wat qoutes uit de de laatste drie pagina's.
En maar op mij als forum bezoeker inhakken. Hak, hak, hak, hak hak. Ik begrijp dat het frustrerend is als je hakt en de ander gaat niet weg.
En waar begint het mee, gewoon met het feit dat ik uitspreek dat mensen die niet exclusief voor Gerard zijn weg gebashed worden, naar mijn mening. Omdat dat steeds over en over gebeurt, vind ik. Dat is volgens mij de reden dat het merendeel Gerard fans overblijven hier en er veel minder fans van andere bewoners overgebleven zijn.
Ga lekker cossen, en geef lekker het goede voorbeeld als men zich zoveel beter voelt dan mij, denk ik dan. Ik zie tenminste andermans mening wel als aanvulling en sta daar open voor en neem het in mij op. Andersom schijnt dat moeilijk te zijn voor een aantal.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef Toverheks het volgende:
ben het wel eens een beetje met Psyg viel me al op wat hij ook zegt iedereen duikt er gelijk bovenop, al roept ie Poep.
Gelukkig hoeft Gerard maar 2 van de 3 uur bij Betty Bitch te liggen. Dat scheelt toch snel weer een:quote:Op zondag 17 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
Zo Geer en Jo als eerste. Nou wat voor gesprekken zullen volgen??
Geer stapt er waarschijnlijk zelf vanaf na de zoveelste muh moeder, mu broertje, muh bulletje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg je met zogenaamd intressant pschichische onnozelheidquote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef Toverheks het volgende:
ben het wel eens een beetje met Psyg viel me al op wat hij ook zegt iedereen duikt er gelijk bovenop, al roept ie Poep.
Ze vinden ook dat je stinktquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
[..]
En maar op mij als forum bezoeker inhakken. Hak, hak, hak, hak hak. Ik begrijp dat het frustrerend is als je hakt en de ander gaat niet weg.
En waar begint het mee, gewoon met het feit dat ik uitspreek dat mensen die niet exclusief voor Gerard zijn weg gebashed worden, naar mijn mening. Omdat dat steeds over en over gebeurt, vind ik. Dat is volgens mij de reden dat het merendeel Gerard fans overblijven hier en er veel minder fans van andere bewoners overgebleven zijn.
Ga lekker cossen, en geef lekker het goede voorbeeld als men zich zoveel beter voelt dan mij, denk ik dan. Ik zie tenminste andermans mening wel als aanvulling en sta daar open voor en neem het in mij op. Andersom schijnt dat moeilijk te zijn voor een aantal.
daar heeft hij het zelf naar gemaaktquote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef Toverheks het volgende:
Dank je, tofquote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef Toverheks het volgende:
Wattuh?quote:Op zondag 17 april 2011 13:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
krijg je met zogenaamd intressant pschichische onnozelheid
mwah, als ie gewoon cost, is ie best te pruimen, dan laat ik m ook in zijn eer.quote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef Toverheks het volgende:
Ik vraag me af wat je probeert te bereiken? Meer respect? Gaat op deze manier niet lukken hoor...quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
Er zijn veel meer mensen met een "afwijkende mening". Ik noem een PB, een akzeor etc. Die worden toch ook niet op de man aangepakt?quote:En waar begint het mee, gewoon met het feit dat ik uitspreek dat mensen die niet exclusief voor Gerard zijn weg gebashed worden, naar mijn mening. Omdat dat steeds over en over gebeurt, vind ik. Dat is volgens mij de reden dat het merendeel Gerard fans overblijven hier en er veel minder fans van andere bewoners overgebleven zijn.
als iedereen nou ook eens zijn normale posten leest dan lees je ook dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op zondag 17 april 2011 13:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
krijg je met zogenaamd intressant pschichische onnozelheid
Nietes... ik riep het 8 maart alquote:Op zondag 17 april 2011 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Missiepikker
Dat riep meneertje1972 al eerder dan jij.
Oke, ik begrijp het. Bedankt.quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Ze heeft een webshop. Dus ze moet 2x per dag naar het postkantoor om pakketjes weg te brengen.quote:
Je ijver maakt het al goed voor mij.quote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
12:00/14:00 Gerard
12:00/15:00 Joanna
14:00/17:00 Sharon
15:00/18:00 Mo
17:00/20:00 Flip
18:00/21:00 Lau
20:00/23:00 Servio
21:00/00:00 Geer
23:00/02:00 Jo
00:00/03:00 Sharon
02:00/05:00 Mo
03:00/06:00 Flip
05:00/08:00 Lau
06:00/09:00 Servio
08:00/11:00 Geer
09:00/12:00 Sharon
11:00/12:00 Jo
Hoop dat ik t goed heb
quote:Op zondag 17 april 2011 13:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze heeft een webshop. Dus ze moet 2x per dag naar het postkantoor om pakketjes weg te brengen.
je hoeft me niet te bedanken hoor maar lees steeds meer en denk dan wel eens, een andere user schrijft precies het zelfde als jou alleen in gewoon nederlandsquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt alle missies van alle BB's opgenoemd, dan zit er altijd wel eentje bij
Ik verwacht helemaal niets te bereiken. Mijn mening is dat het heel kleinzielig is om te doen of ik in staat ben het forum te verzieken (vooral als men positief blijft en niet massaal gaat proberen gemeen te doen en te hakken, nogmaals ik trek me daar toch niets van aan, jullie verzieken dan je "eigen" forum daarmee) . Het enige wat ik heb is soms een andere kijk op dingen, een andere mening over dingen etc. Het forum wordt volgens mij soms verziekt, door overdreven negativiteit. Ik respecteer het als mensen mijn mening psychologisch gezeik vinden, geen problemen mee, maar er is ook een optie om het dan gewoon niet te lezen (ik lees zelf over heeeeeeel veel heen hier).quote:Op zondag 17 april 2011 13:25 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je probeert te bereiken? Meer respect? Gaat op deze manier niet lukken hoor...
Hoezo? Wat heb ik verkeerd gedaan dan?quote:Op zondag 17 april 2011 13:29 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je ijver maakt het al goed voor mij.
Nog niet..quote:Op zondag 17 april 2011 13:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Krijg je al betaalt voor al je ideeën die ze uitvoeren?
Wanneer hebben ze die gedaan??quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had monopoly, vlot, film, slumdog millionaire en karaoke goed...
Ze is ook bezig met het leren van Chinees zodat ze een kledinglijn in China kan opzetten :s China is een eind lopen hoor, dat red je niet in 70 uur.quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kan me niet indenken dat het zo goed loopt dat ze 70u per week bestellingen moet afwerken
is wel jammer voor laura... kan ze maar 2x op het vlot liggenquote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
12:00/14:00 Gerard
12:00/15:00 Joanna
14:00/17:00 Sharon
15:00/18:00 Mo
17:00/20:00 Flip
18:00/21:00 Lau
20:00/23:00 Servio
21:00/00:00 Geer
23:00/02:00 Jo
00:00/03:00 Sharon
02:00/05:00 Mo
03:00/06:00 Flip
05:00/08:00 Lau
06:00/09:00 Servio
08:00/11:00 Geer
09:00/12:00 Sharon
11:00/12:00 Jo
Hoop dat ik t goed heb
Waarschijnlijk moet ze nog wel meer afwerken...quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kan me niet indenken dat het zo goed loopt dat ze 70u per week bestellingen moet afwerken
nou hequote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is ook bezig met het leren van Chinees zodat ze een kledinglijn in China kan opzetten :s China is een eind lopen hoor, dat red je niet in 70 uur.
Joh, laat het nou maar rusten, adem in en adem uit! Hodie Mihi, Cras Tibi.quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets te bereiken. Mijn mening is dat het heel kleinzielig is om te doen of ik in staat ben het forum te verzieken (vooral als men positief blijt en niet massaal gaat proberen gemeen te doen en te hakken, nogmaals ik trek me daar toch niets van aan, jullie verzieken dan je "eigen" forum daarmee) . Het enige wat ik heb is soms een andere kijk op dingen, een andere mening over dingen etc. Het forum volgens mij soms verziekt, door overdreven negativiteit. Ik respecteer het als mensen mijn mening psychologisch gezeik vinden, geen problemen mee, maar er is ook een optie om het dan gewoon niet te lezen (ik lees zelf over heeeeeeel veel heen hier).
Ben ik een half uur geleden al mee begonnenquote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Oke ik lurk half mee tot het weer over ss gaat en niet over die psych
Zoals al meermaals door anderen gezegd is jou mening welkom, maar misschien moet je eens kijken naar de vorm waarin je m brengt...quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets te bereiken. Mijn mening is dat het heel kleinzielig is om te doen of ik in staat ben het forum te verzieken (vooral als men positief blijt en niet massaal gaat proberen gemeen te doen en te hakken, nogmaals ik trek me daar toch niets van aan, jullie verzieken dan je "eigen" forum daarmee) . Het enige wat ik heb is soms een andere kijk op dingen, een andere mening over dingen etc. Het forum volgens mij soms verziekt, door overdreven negativiteit. Ik respecteer het als mensen mijn mening psychologisch gezeik vinden, geen problemen mee, maar er is ook een optie om het dan gewoon niet te lezen (ik lees zelf over heeeeeeel veel heen hier).
ze begeeft zich in de 5e dimensies en ze is er in een poep en een scheet. Zweefteven heet dat.quote:
Of ze heeft een zwik suikerpapa'squote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
mamajo hoeft dus ook niet meer te werken, net als gerard, zegt jo
ze is dus ook millionaire
luister naar de stem... het is de toon die de muziek maak heeft tie gisteren gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef bazb het volgende:
[..]
Zoals al meermaals door anderen gezegd is jou mening welkom, maar misschien moet je eens kijken naar de vorm waarin je m brengt...
Ships, zo kun je het ook opvatten... het is gewoon goed, klaar.quote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb ik verkeerd gedaan dan?
O ja!quote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kwam langs bij die plaatjes die Mo moest onthouden
Dat wist ik wel, wist alleen niet dat hij bij de plaatjes zat...quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zaten 3 clue's in:
Miljonair
Hoogbegaafde
Bollywood
Lijkt mij ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze zal wel portugal bedoeld hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
wat moet mamajo voor haar werk dan in istanbul zitten . vaag gedoe
ik denk dat je word uitgezocht op het feit dat je ouders of jezelf milionaire bent.... en als je dus geen millionair ben of je ouders niet, ga je er uit.quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
mamajo hoeft dus ook niet meer te werken, net als gerard, zegt jo
ze is dus ook millionaire
Turkse vakantieoord/boobjob vakanties charteren? Das toch zo goedkoop in die landen?quote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is jouw foutquote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
(ik lees zelf over heeeeeeel veel heen hier).
goedkope stofjes inkopen, goedkope arbeiders zien te krijgen etc.tietenklinieken opzetten en geld witwassenquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
Ondertussen kent men mijn schrijfstijl toch wel, wanneer gaat men nu eens inzien dat ondanks dat het er volgens sommige soms verkeerd overkomt, ik er helemaal niks kwaads mee bedoel. Er zijn zelfs mensen die het leuk vinden hoe en wat ik schrijf.quote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef bazb het volgende:
[..]
Zoals al meermaals door anderen gezegd is jou mening welkom, maar misschien moet je eens kijken naar de vorm waarin je m brengt...
ik snap hem nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal nog even een post herhalen die door omstandigheden niet gelezen is, omdat iets anders belangrijker was blijkbaar (wat niet met de COS te maken had)
Gerard zijn boot heet Steady en als je erop googled is de eerste match:
[ afbeelding ]
die ouders van sharon zijn ook heel erg vermogend. misschien ook wel millionairs....dikke villa in florida...met alles erop en eraan...dik huis hier in nederland....dure vakanties met het hele gezin naar thailand in het duurste seizoen van het jaar (kerst) etc etcquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef titula het volgende:
[..]
ik denk dat je word uitgezocht op het feit dat je ouders of jezelf milionaire bent.... en als je dus geen millionair ben of je ouders niet, ga je er uit.
dan is ze nog wel aan het werk dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
goedkope stofjes inkomen, goedkope arbeiders zien te krijgen etc.
zou jammer zijn, als ze voor verdachte praktijken daar is... en ze zou opgepakt worden.... zitten we nog langer met jo opgescheept, want dan kan ze niet naar huis en dan is jo natuurlijk heel erg verdrietigquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
soms ben je ook wel leukquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ondertussen kent men mijn schrijfstijl toch wel, wanneer gaat men nu eens inzien dat ondanks dat het er volgens sommige soms verkeerd overkomt, ik er helemaal niks kwaads mee bedoel. Er zijn zelfs mensen die het leuk vinden hoe en wat ik schrijf.
Ze hebben allemaal geld gegeven voor Dutchpuppy om Sec. te krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de kluisstanden die ik al weken bijhoud zijn volgens mij zo:
[ afbeelding ]
nee alleen bij laura ging er 1000 van afquote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal geld gegeven voor Dutchpuppy om Sec. te krijgen
Heb je een punt, maar als je weet dat het irritaties kan oproepen is het toch ook niet zo vreemd dat mensen die irritaties richting jou uiten...quote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ondertussen kent men mijn schrijfstijl toch wel, wanneer gaat men nu eens inzien dat ondanks dat het er volgens sommige soms verkeerd overkomt, ik er helemaal niks kwaads mee bedoel. Er zijn zelfs mensen die het leuk vinden hoe en wat ik schrijf.
dat heeft alleen Laura geld gekostquote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal geld gegeven voor Dutchpuppy om Sec. te krijgen
alleen laura nog -1000 voor de hond toch?quote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het steeds over een grote zeilboot, en met google komt er zo'n motorbootje uit...quote:
Eigelijk moet deze gewoon in de OP...quote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
nee alleen bij laura ging er 1000 van af
aaaaaah vandaarquote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft het steeds over een grote zeilboot, en met google komt er zo'n motorbootje uit...
Was garpje.
ze eet graag bij de chineesquote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is ook bezig met het leren van Chinees zodat ze een kledinglijn in China kan opzetten :s China is een eind lopen hoor, dat red je niet in 70 uur.
Edit: Ik heb haar overigens nog op geen woord chinees mogen betrappen en ook tegen de bewoners heeft ze hier nog niets over gezegd. Terwijl als dit waar is het natuurlijk best interessant is en je dit zeker vertelt. Maw. gelul tijdens de castingdagen
wat is er ik kom net binnen waar heb je het over?quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Meneertje1972 zal wel gaan roepen: "TOEN IK HET ZEI LACHTEN JULLIE ME ALLEMAAL UIT. NU LACHEN JULLIE NIET MEER..."
grunnings humor, moeilijk te snappen hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft het steeds over een grote zeilboot, en met google komt er zo'n motorbootje uit...
Was garpje.
doen het nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had even een geluidje nodig voor de tweets van sstnl in tweetdeck.....
mp3 ogg aac
volgens mij zei servio ook 1000.quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
dan zou ik het moeten snappen, maar wist niet dat hij het over een grote boot had, vandaarquote:Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
grunnings humor, moeilijk te snappen hahaha
als je dat hebt teruggelezen weet je ook heel goed waar het over gaatquote:Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat is er ik kom net binnen waar heb je het over?
nee hoe kun je in vorige cos kijken?quote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je dat hebt teruggelezen weet je ook heel goed waar het over gaat
alleen de eerste die wat zei hoefde te betalen.. ser heeft geld elk iemand die door hem was geknipt moest 250 betalenquote:Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij zei servio ook 1000.
zit me alleen te bedenken hoezo zou servio geld hebben?
Bedankt LekkerSimpel.quote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal nog even een post herhalen die door omstandigheden niet gelezen is, omdat iets anders belangrijker was blijkbaar (wat niet met de COS te maken had)
Gerard zijn boot heet Steady en als je erop googled is de eerste match:
Shit, die ben ik vergeten bij de kluisstanden.quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Op de SST overzicht pagina helemaal omlaag scrollen tot je bij de gesloten topics komt.quote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nee hoe kun je in vorige cos kijken?
ik merk hetquote:
ooo oke, thnxquote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef Sonera het volgende:
[..]
alleen de eerste die wat zei hoefde te betalen.. ser heeft geld elk iemand die door hem was geknipt moest 250 betalen
Gewoon je AT (mijn actieve topics) aanklikken.quote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Kijk dan hoor ik duizendmaal liever Gerard en de manier waarop hij zaken doet dan zo'n blaaskaak als Joanne met haar overdreven werkrooster om een webshop draaiend te houden en al dat gepochquote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
een goede vriendin van mij heeft ook een webshop, die gaat echt 3 keer per jaar naar china om inkopen te doen en met zakenrelaties te handelen...ook heeft ze in nederland een gewone winkel waar men de webshop artikelen kan bekijken en passen. en....ze heeft zelfs tijd om haar 6 jarige zoontje op te voeden
Ja, maar Jootje heeft haar Bulletje: Budhha!quote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
een goede vriendin van mij heeft ook een webshop, die gaat echt 3 keer per jaar naar china om inkopen te doen en met zakenrelaties te handelen...ook heeft ze in nederland een gewone winkel waar men de webshop artikelen kan bekijken en passen. en....ze heeft zelfs tijd om haar 6 jarige zoontje op te voeden
Mits je erin gepost hebt. En dat is niet altijd het geval als je wilt nalezenquote:Op zondag 17 april 2011 13:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon je AT (mijn actieve topics) aanklikken.
klikquote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
in de openingspost staat: lees hier de vorige delenquote:Op zondag 17 april 2011 13:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mits je erin gepost hebt. En dat is niet altijd het geval als je wilt nalezen
quote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf gisteren zet ie de hele reeks automagisch in je ATquote:Op zondag 17 april 2011 13:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
kurk erinquote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Geer vraagt zich af hoe Mo het voor elkaar krijgt om haar plas 3 uur lang op te houden
Ik zie het nu ja... Gouden featurequote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf gisteren zet ie de hele reeks automagisch in je AT
Ohh, die gaat zo meteen zitten zeiken tegen Geer. Wedden????quote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Geer vraagt zich af hoe Mo het voor elkaar krijgt om haar plas 3 uur lang op te houden
de kapper servio ben je nog vergeten 250 per persoon die hij behandeld heb... mo zei tegen geer vanmiddag dat ze nu 2250 hadquote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Shit, die ben ik vergeten bij de kluisstanden.
[ afbeelding ]
Ze hebben die emmer toch nog?quote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
goh! dat wist ik zelfs niet, na jarenlang te FOKkenquote:
Nu moet ie het doen volgens mijquote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had even een geluidje nodig voor de tweets van sstnl in tweetdeck.....
mp3
Ik vraag me af hoe Mo het voor elkaar krijgt 3 uur lang haar broek op te houdenquote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
Dat wist ik ook niet, en ik kom hier ook al ffquote:Op zondag 17 april 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
[..]
goh! dat wist ik zelfs niet, na jarenlang te FOKken
Dat vraagt om foto's he, dat snap jequote:Op zondag 17 april 2011 13:45 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk die giraffe staat haar benen in te smeren.
Wat een lichaam zegben blij dat ik beter bedeeld ben
Het is ook pas sinds gisterquote:Op zondag 17 april 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
[..]
goh! dat wist ik zelfs niet, na jarenlang te FOKken
nou en daar ging die opmerking dus overquote:Op zondag 17 april 2011 13:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja toen ik gister zei toen ze het vlot moesten maken dat ze er als missie 24 uur op moesten blijven was ik weer de gek volgens jullie maar nu is het dus een missie. Zo heb ik wel vaker gelijk maar de uitlachers hebben er de kracht niet voor om mij gelijk te geven als het daar is.
Als je niet op "stop volgen" hebt gedrukt, dan staan ook de COSsen erin waar je niet in hebt gepost.quote:Op zondag 17 april 2011 13:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is dan ook pas sinds gisterquote:Op zondag 17 april 2011 13:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je niet op "stop volgen" hebt gedrukt, dan staan ook de COSsen erin waar je niet in hebt gepost.
Is nieuw, kwam ik ook pas vandaag achter.
Krijg ze nog niet open. Maakt ook verder niks uit, ga ze toch niet gebruiken, maar was wel nieuwsgierig.quote:
Ik slik mijn eigen irritaties ook in als ik ze heb en vraag me altijd af waarom irriteer ik me, ik ken per slot van rekening de mensen achter het geschrijf helemaal niet. Mijn irritaties zijn mijn irritaties en dat besef heb ik al jaren.quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef bazb het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar als je weet dat het irritaties kan oproepen is het toch ook niet zo vreemd dat mensen die irritaties richting jou uiten...
Misschien kun jij iets gematigder uiten, en anderen iets gematigder reageren...
En nu ben ik er klaar mee, want het is wel erg off-topic...
In de breedte of lengte?quote:Op zondag 17 april 2011 13:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik slik mijn eigen irritaties ook in als ik ze heb en vraag ne altijd af waarom irriteer ik me, ik ken per slot van rekening de mensen achter het geschrijf helemaal niet. Mijn irritaties zijn mijn irritaties en dat besef heb ik al jaren.
Ik ben inmiddels dusdanig gegroeid dat ik me nauwelijks nog werkelijk aan iets irriteer, mijn emmer is super groot. Irritatie maakt mij nieuwsgierig.
Waarom irriteer ik me bijvoorbeeeld aan een stukje informatie, vraag ik me dan af. Ik leg dit dan niet bij de ander neer maar bij een stukje onvermogen van mezelf om er adequaat mee om te gaan. Daarvan ben ik alleen maar gegroeid.
Zo nu ga ik ook weer graag ontopic (als er verder geen vragen en opmerkingen mijn kant op zijn).
Tnx, ook aangepast:quote:Op zondag 17 april 2011 13:44 schreef titula het volgende:
[..]
de kapper servio ben je nog vergeten 250 per persoon die hij behandeld heb... mo zei tegen geer vanmiddag dat ze nu 2250 had
quote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Geef je gelijk dat het soms even zoeken is naar de laatste, vorige COS.quote:Op zondag 17 april 2011 13:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja toen ik gister zei toen ze het vlot moesten maken dat ze er als missie 24 uur op moesten blijven was ik weer de gek volgens jullie maar nu is het dus een missie.
Zo heb ik wel vaker gelijk maar de uitlachers hebben er de kracht niet voor om mij gelijk te geven als het daar is.
Hier in Bergen op Zoom nog niet warm genoegquote:Op zondag 17 april 2011 13:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat doen jullie hier? ga naar buiten! het is warm!
Hier 19.8 graden, ga zo ook even cold turkey.quote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier in Bergen op Zoom nog niet warm genoeg
Weinig ik en m'n moeder bij Betty Bitch. Ik zou haar bijna weer Jo gaan noemen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.2shared.com/audio/Bj_ejRoY/Secret_Story.html
quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weinig ik en m'n moeder bij Betty Bitch. Ik zou haar bijna weer Jo gaan noemen.
Straks BBQ'enquote:Op zondag 17 april 2011 13:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat doen jullie hier? ga naar buiten! het is warm!
Ja, en dat is voor Lelystad héééél gewoon! Hij heeft dan ook een tuinman. Ook hééél gewoon voor Lelystad, blijkbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 13:54 schreef ZaZoe het volgende:
Goed gesprek tussen Geer en Jo. Geer heeft een tuin van 1000m
Ik had het al voor je opgenomen hoor, maar IBenny had het 8 maart ook al gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 13:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja toen ik gister zei toen ze het vlot moesten maken dat ze er als missie 24 uur op moesten blijven was ik weer de gek volgens jullie maar nu is het dus een missie. Zo heb ik wel vaker gelijk maar de uitlachers hebben er de kracht niet voor om mij gelijk te geven als het daar is.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Meneertje1972 zal wel gaan roepen: "TOEN IK HET ZEI LACHTEN JULLIE ME ALLEMAAL UIT. NU LACHEN JULLIE NIET MEER..."
1000m2 hmm dat valt dan nog mee, niet zo heel veel.quote:Op zondag 17 april 2011 13:54 schreef ZaZoe het volgende:
met file dan...quote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef mangalie het volgende:
2 uur rijden van Eindhoven naar Roterdam??
Dan rijdt ze om via België zekerquote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef mangalie het volgende:
Op d'r Citaquote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef mangalie het volgende:
Das diezelfde bus waarmee Laura in een uur van t Gooi naar Leiden rijdt.quote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef mangalie het volgende:
Ik heb een hoekhuis die tijdelijk zonder tuinhek is, dus ik heb enkele KM2 tuinquote:Op zondag 17 april 2011 13:54 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Das diezelfde bus waarmee Laura in een uur van t Gooi naar Leiden rijdt.
Dennis/ma van dennis heeft toch haar spullen bij Mama Jo afgegooid...quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Ik dacht dat dat huis van Jo was.
Of ze heeft een 45 km wagentjequote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dan rijd ze behoorlijk om.
Ben je zo hoor in eindhoven vanaf rotterdam
maar volgens mij heeft joanna dennis geholpen met die zaak qua geld?quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dennis/ma van dennis heeft toch haar spullen bij Mama Jo afgegooid...
Kennelijk kon die vadsige luie prutser wel een huis kopen en kon mevrouw 70 uur websjop dat niet.
Wat denk je zelf... dat Jet-set Jo en Mama Jo geld investeren in een oud ijzer handel...quote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef liqrich het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft joanna dennis geholpen met die zaak qua geld?
Daar zit veel geld in hoorquote:Op zondag 17 april 2011 14:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf... dat Jet-set Jo en Mama Jo geld investeren in een oud ijzer handel...
Je kunt er maar beter zo vroeg mogelijk mee beginnenquote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef Niki.P het volgende:
Vroeg trouwens op je 21ste je eerste koop huis...
die van mij ookquote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef 38half het volgende:
[..]
Ik had het al eerder geschreven. Mijn zoon is vrij dit weekend;>)
Dat wel maar je gaat niet echt lopen pochen dat je in de lorrenhandel zitquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet een leuke missie:
Iemand moet touwtje springen met zo'n teller erop tegen een gesprek van Betty Bitch.
Als hij vaker rondjes kan springen dan dat Betty "ik" zegt, dan krijgt die 1000 euro uit de kluis van haar of andersom.
(maar van te voren mogen ze de missie niet kennen, om valsspelen tegen te gaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |