Inderdaad!quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef missmistreated het volgende:
mission failed toch? stem zei vanaf nu toch (2 pers erop) ?
Vanaf 12 uur portugese tijd begint het ofzoietsquote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef missmistreated het volgende:
mission failed toch? stem zei vanaf nu toch (2 pers erop) ?
Je bent een vervelende trol. Ga nu maar buitenspelenquote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds op grotendeels aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar avenrechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
en maar eisen stellen, je lijkt wel een Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds op grotendeels aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar avenrechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
Je wordt aangevallen op je zogenaamde psychische geleuter, en dat is je vaak genoeg uitgelegd.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
altijd beter als slapende mensen op bed..quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef waxmask het volgende:
Jippie 24 naar een vlot kijken...
Jullie zijn echt snel tevreden....
Ja nu heb je water als backdrop...de rest is hetzelfde...quote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef Sonera het volgende:
[..]
altijd beter als slapende mensen op bed..
Wat goed! Maar helemaal onvatbaar ben je niet, aangezien je de moeite neemt erop te reageren...quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik herhaal voor alle duidelijkheid: Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds grotendeels op aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar averechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef waxmask het volgende:
Jippie 24 naar een vlot kijken...
Jullie zijn echt snel tevreden....
Als ze niet op het vlot gaan tukken..quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...
geer en jo moeten van 12 tot 14 ( over een kwartier is het daar 12u )quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Sonera het volgende:
welke 2 beginnen en hoelang moet iedereen erop zitten? Me streams doen vaag zie niks
Dat was NIET de opdracht...let maar op ze gaan erop slapen...quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...
quote:
O ja dat kan natuurlijk ook...quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was NIET de opdracht...let maar op ze gaan erop slapen...
okee ze houden wel van dat duo samenquote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geer en jo moeten van 12 tot 14 ( over een kwartier is het daar 12u )
Nee, kloppen totaal niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij kloppen de kluisbedragen niet in de op ?
Wat leef jij moeilijk en je zo druk maken om andere wat ze schrijven.quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik herhaal voor alle duidelijkheid: Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds grotendeels op aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar averechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef Sonera het volgende:
[..]
heb zo'n klein vermoeden dat Lau mss ook wel een dutje zal doen...;)
Als je een trol wilt zien dan moet je bij Stranger1977 zijn, met zijn "o.m. smegmahoer hier, en psoriasiskudt daar". Als mijn mening trolling is, dan is hier 95% een trol. Ik spreek me tenminste uit. Ik zie anders graag een voorbeeld van waar ik trol in plaats van een eigen mening geef. Nogmaals dat inhakken op mij werkt averechts. Alleen aardigheid werkt.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent een vervelende trol. Ga nu maar buitenspelen
bok es op of ga es cossen mennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als je een trol wilt zien dan moet je bij Stranger1977 zijn, met zijn "o.m. smegmahoer hier, en psoriasiskudt daar". Als mijn mening trolling is, dan is hier 95% een trol. Ik spreek me tenminste uit. Ik zie anders graag een voorbeeld van waar ik trol in plaats van een eigen mening geef. Nogmaals dat inhakken op mij werkt averechts. Alleen aardigheid werkt.
Zoek hulp waarde vriend...zoek hulp...quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als je een trol wilt zien dan moet je bij Stranger1977 zijn, met zijn "o.m. smegmahoer hier, en psoriasiskudt daar". Als mijn mening trolling is, dan is hier 95% een trol. Ik spreek me tenminste uit. Ik zie anders graag een voorbeeld van waar ik trol in plaats van een eigen mening geef. Nogmaals dat inhakken op mij werkt averechts. Alleen aardigheid werkt.
en zo is hetquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
Lieve cossers, onze psych is weer aan het vissen om aandacht en jullie geven het haar ook. Gewoon even negeren, dan is de lol er weer vanaf en kunnen wij weer gezellig cossen. Waxmax heeft gelijk, gezelligheid in de cos wordt vaak verstoord door een of twee users. Laten we weer gewoon fokken en bewoners de hemel in prijzen en bashen
zo Shar gaat lekker! Koh pi pi zal happy wordenquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn bijgehouden kluisstanden, die ik betrouwbaarder acht...![]()
[ afbeelding ]
Dit is is geen eis.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en maar eisen stellen, je lijkt wel een Joanna
ik zie geen namenquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn bijgehouden kluisstanden, die ik betrouwbaarder acht...![]()
[ afbeelding ]
met stroop vang je strontvliegen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik had het al eerder geschreven. Mijn zoon is vrij dit weekend;>)quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoek hulp waarde vriend...zoek hulp...
quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
Lieve cossers, onze psych is weer aan het vissen om aandacht en jullie geven het haar ook. Gewoon even negeren, dan is de lol er weer vanaf en kunnen wij weer gezellig cossen. Waxmax heeft gelijk, gezelligheid in de cos wordt vaak verstoord door een of twee users. Laten we weer gewoon fokken en bewoners de hemel in prijzen en bashen
aardigheid moet je verdienen... wat ken jij zeuren en zuigenquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
Inderdaad ik maak me dus niet druk integendeel. Ieder inclusief mezelf schrijft gewoon lekker wat hij/zij kwijt wil.quote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat leef jij moeilijk en je zo druk maken om andere wat ze schrijven.
Moeten ze toch zelf weten !
respect ook!quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
aardigheid moet je verdienen... wat ken jij zeuren en zuigen
Doet pijn he...niersteentjes?quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad ik maak me dus niet druk integendeel. Ieder inclusief mezelf schrijft gewoon lekker wat hij/zij kwijt wil.
Ik verwacht een heerlijke plonsquote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ze hebben het over tegelijk opstappen en afstappen: dat liep met de missie van Gerard en Karim ook niet helemaal synchroon. Kan leuk worden dus.
dat ze er dronken af donderen??quote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
What's up with de Champie, wat zit daar voor een missie aan?
Misschien dat je het dan wel over SST wilt hebben, en niet over hoe zielig je jezelf vindt...quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad ik maak me dus niet druk integendeel. Ieder inclusief mezelf schrijft gewoon lekker wat hij/zij kwijt wil.
Vlot moet gedoopt wordenquote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
What's up with de Champie, wat zit daar voor een missie aan?
karim had dit ook leuk gevonden, 24 uur op het vlotquote:Op zondag 17 april 2011 13:12 schreef Injetta het volgende:
Is Karim nog steeds niet terug?
Dit vind ik echt zielig worden zeg. Ik hoop dat ze die man stiekem in een hotel hebben gezet i.p.v. opgesloten in een benauwd kamertje terwijl de rest lekker aan het chillen is bij het zwembad.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Blackprinces het volgende:
Ik doop het vlot om in de secret story titanic
ik zag vandeweek al hier op de cos, dat de grote FOK! baas DANNY hier al schreef , dat die psych een troll was....quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
... of gaan ijlen door een zonnesteek? Gaat dubbel zo hard zo opt water. Maar wanneer gaat iemand eens een missie cq medebewoners dwarsliggen, gewoon voor de leuk cq voor het spel? Dat gezapige gedoe... bhuuh!quote:
Je blijft doorzaniken dus je maakt wel degelijk druk. Iedereen post zelf wat die wil over wie of wat en dat bepaal jij niet, dat je er moeite mee hebt alla maar wie ben jij om te zeggen hoe we over iemand moeten reageren. Je bent geen fokbaas dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het feit dat je hier 'een rol' speelt is al vervelend. Dat je jouw mening als feiten wil verkopen stoort ookquote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kan continu offtopic geneuzel in de trant van "moeten jullie nu niet ook op gerard zeuren", want dat zijn bijna al zn posts, niet gewoon met een topic ban bestraft worden? Bedoel, je mag er prima een afwijkende mening op na houden maar het is meer een spel om FOKkers af te zeiken om hun mening dan een echte mening over bijv. Gerard ventileren. Het enige wat nog een beetje leuk is aan SST is Fok en dan wordt momenteel aardig verziekt door 1 of 2 mensen imho. Die alles zo slecht en kut vinden op dit forum maar wel continu de moeite nemen om te komen zeiken in dit forum. Als je het niet leuk vindt, ga dan weg. Maar dat gebeurt natuurlijk niet omdat dit forum wss het enige is waar meneer nog een beetje tegen kan ageren. Wss thuis niets te vertellen ofzo :squote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag vandeweek al hier op de cos, dat de grote FOK! baas DANNY hier al schreef , dat die psych een troll was....
dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan continu offtopic geneuzel in de trant van "moeten jullie nu niet ook op gerard zeuren", want dat zijn bijna al zn posts, niet gewoon met een topic ban bestraft worden? Bedoel, je mag er prima een afwijkende mening op na houden maar het is meer een spel om FOKkers af te zeiken om hun mening dan een echte mening over bijv. Gerard ventileren. Het enige wat nog een beetje leuk is aan SST is Fok en dan wordt momenteel aardig verziekt door 1 of 2 mensen imho. Die alles zo slecht en kut vinden op dit forum maar wel continu de moeite nemen om te komen zeiken in dit forum. Als je het niet leuk vindt, ga dan weg. Maar dat gebeurt natuurlijk niet omdat dit forum wss het enige is waar meneer nog een beetje tegen kan ageren. Wss thuis niets te vertellen ofzo :s
Dat is iedereen na 1 post toch al duidelijk?quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag vandeweek al hier op de cos, dat de grote FOK! baas DANNY hier al schreef , dat die psych een troll was....
quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is niet Je-Psychiater-show, dimmen dus.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
aardigheid moet je verdienen... wat ken jij zeuren en zuigen
Zomaar wat qoutes uit de de laatste drie pagina's.quote:Op zondag 17 april 2011 13:12 schreef bazb het volgende:
[..]
Misschien dat je het dan wel over SST wilt hebben, en niet over hoe zielig je jezelf vindt...
Wat is in godsnaam een troll????quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Warom zeur je dan steeds??quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |