Ee beetje gierig, niet? Lijkt er op dat jullie alles al gedaan hebben: spanking en domination moet het volgende zijn! Heb ik het raak???quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef iLegalized het volgende:
Fokkers
Nu heb ik zelf een zeer brede fantasie en nieuwe ideen zijn niet egt nodig maar ik dacht even kijken met wat voor ideen jullie komen
ik en me vriendin zijn nu bijna 4 jaar samen zijn bijde 20 en we vertrouwen elkaar volkomen, zij is openminded en dat ben ik ook,
we zijn voor bijna alles in, ik ben er alleen op tegen om er andere mensen bij te halen.
kortom ik zoek ideetjes voor ons tweeen.
dingen die we al gedaan hebben:
oraal, anaal, vaginaal
ongeveer elk standje te bedenken (icl kamasutra)
we hebben het op de eettafel, bank, bed, grond, keukenblad, douche, bad, zolder gedaan.
we hebben het in de tuin, zwembad, duinen, parkjes, kinderspeeltuintje en in een steegje in de stad gedaan.
we hebben het nuchter, dronken en op xtc gedaan
kortom hebben jullie nog een plekje/standje/manier om het te doen??
quote:
Hij heeft al aangegeven dat SM niks voor hem is... Denk niet dat dit wel bevalt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Redbullchick het volgende:
Trampling. FILMPJE! uitproberen maar!
Whyyyyy... whyyyy!quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Redbullchick het volgende:
Trampling. FILMPJE! uitproberen maar!
Toppertje dit. Helemaal super.quote:Op zondag 17 april 2011 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
Betrek een niet-vrijwillige paringspartner in jullie activiteit.
Haha dat ook wel jaquote:
Nice.quote:Op maandag 18 april 2011 06:03 schreef Grunge. het volgende:
Slaan in het gezicht en spugen in de mond.
Ik geloof dat ik dat nog nooit geprobeerd heb, maar ik ben wel twee keer out geweest op een feest waar dezelfde vriendin bij was en die dacht dat 'ze' iets in mijn drankje hadden gegooid. "Het is de neger!" Ik geloofde daar overigens niets van.quote:
Vrouwen reageren er goed op, maar niks voor mij. Met een rietje coke in d'r ass blazen, dat weer wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |