Ik heb momenteel andere prioriteiten enzoquote:
ik knowquote:Op zondag 17 april 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb momenteel andere prioriteiten enzo![]()
Maar ik luister wel, ik wacht op leuke verzoekjes
Wat waarom?quote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast heeft vakantie klinkie
Dunno, maar hij heeft ff een snookervakantie ofzo.. ff een breakquote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat waarom?Waar is hij heen??
Dat wat mag?quote:Op zondag 17 april 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen Koelkast, dus ik vind dat het mag hah!
best lekker nummer tochquote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze is wel mooi van rammstein.. voor zover het mooi is dan
oooh okquote:Op zondag 17 april 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dunno, maar hij heeft ff een snookervakantie ofzo.. ff een break
Heeft tie ook wel verdiend
maar je hebt het huis voor je alleen nu dus? of is koelkast nie echt op vakantie maar gewoon beetje aan het uitrusten?quote:
Ok 1x leg ik het nog uit :quote:Op zondag 17 april 2011 12:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar je hebt het huis voor je alleen nu dus? of is koelkast nie echt op vakantie maar gewoon beetje aan het uitrusten?
nog 1x? je hebt me nog helemaal niks uitgelegt popjequote:Op zondag 17 april 2011 12:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ok 1x leg ik het nog uit :
hij heeft even een break van 3 weken, even geen radio maken helemaal niks
lekker uitrusten en snooker kijken.
Ik bedoelde het in het algemeen, veel mensen vragen het.quote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nog 1x? je hebt me nog helemaal niks uitgelegt popje, maar vin ook wel da die zn rust voordient heeft, bdoel mannen zijn ook nie van steen toch!
ik was ff paar dagen nie in het topic, dus kon nie weten. sry..quote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen, veel mensen vragen het.
Bij voorkeuren, knopje zit rechtsbovenquote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef Viro het volgende:
Is er een manier om de nieuwe feature uit te zetten?
Vind het schijt irritant![]()
denk utquote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 5 of 500 listeners (5 unique)
Slaapt iedereen
ik ben nog wakker!quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
Slaapt iedereen
En het is supermooi weerquote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
Slaapt iedereen
Ja daarom luister ik niet, mijn eigen zomerse muziek en ben zo wegquote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En het is supermooi weer
hier iig wel
heb geen flauw idee, verduisterende gordijnen enzow, en ook ff geen zin in zonquote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En het is supermooi weer
hier iig wel
Ja ik ga zo ook wat anders doen, hier zitten is zondequote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daarom luister ik niet, mijn eigen zomerse muziek en ben zo weg
waar dan? zie het niet staan...quote:Op zondag 17 april 2011 12:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bij voorkeuren, knopje zit rechtsboven
quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik deed ook maar een gok
ik vin wel lekkere kont in je UI, is da de jouwe?quote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook wat anders doen, hier zitten is zonde
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vin wel lekkere kont in je UI, is da de jouwe?
quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Want het is de mijne.
Eggs je draaide gisteren lekker zoals altijdquote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Want het is de mijne.
eensquote:Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Eggs je draaide gisteren lekker zoals altijd
quote:Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Eggs je draaide gisteren lekker zoals altijd
Gewoon geslapen, ik trok het echt niet meer op een gegeven moment op die tinychat.quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef _Fanta het volgende:
eej eggs ben je ook nog wakker, of heb je wa gepit?
Dat is nieuw jaquote:Op zondag 17 april 2011 13:18 schreef Viro het volgende:
Hey smiley tussen sub of sup tags worden ook verkleind
Heeejquote:Op zondag 17 april 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn pc maar weer afkoppelen en deze weilanden verlaten
Had je je hele pc meegenomen ja?quote:Op zondag 17 april 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn pc maar weer afkoppelen en deze weilanden verlaten
Je zin klopt van geen kant, ik heb geen zin om dat filmpje te kijken en wat de fuck bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef dragems het volgende:
WAT THE NEUK MENSEN. ik ben net terug van Duitsland zie ik dat me hoofd in hoofdkwartier word gebruikt - http://www.flabber.nl/weblog/video/hoofdkwartier-week-15-7993
haai en zulksquote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef dragems het volgende:
WAT THE NEUK MENSEN. ik ben net terug van Duitsland zie ik dat me hoofd in hoofdkwartier word gebruikt - http://www.flabber.nl/weblog/video/hoofdkwartier-week-15-7993
Gast ik heb het hele filmpje bekeken en ik heb jouw hoofd niet gezienquote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef dragems het volgende:
lol in het beginquote:Op zondag 17 april 2011 13:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gast ik heb het hele filmpje bekeken en ik heb jouw hoofd niet gezien
en wat een teringlelijke gasten zeg
Nee jij bent een lekkere gastquote:Op zondag 17 april 2011 13:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gast ik heb het hele filmpje bekeken en ik heb jouw hoofd niet gezien
en wat een teringlelijke gasten zeg
ja rond 1:10quote:
jij was ook kindje vroeger tochquote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan iemand GODVERDOMME die fluitjes van die kinderen ergens op een plek stoppen bij die kinderen waar het het meest pijn doet?!![]()
Hoereschijtirritantekutkinderen
Geef ze lollies..quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan iemand GODVERDOMME die fluitjes van die kinderen ergens op een plek stoppen bij die kinderen waar het het meest pijn doet?!![]()
Hoereschijtirritantekutkinderen
lol ze hebben het over dregum? ik dan en ze trekken me gezicht van boven naar benedenquote:
Wat heb je op?quote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ze hebben het over dregum? ik dan en ze trekken me gezicht van boven naar beneden
omdat fok een hekel aan jou heeftquote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom is m'n fucking quoteknop weg___
Gaat lekker allemaal
lol niksquote:
Denk het ook, ik ga wel naar het Libelle forumquote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat fok een hekel aan jou heeft
ooh daar zit ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denk het ook, ik ga wel naar het Libelle forum
gadverdammequote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh daar zit ik ooken op margriet.. kunnen we het samen over kindjes hebben
en over het huishouden
Zullen we daar ons eigen radiostation opzetten anders, lijkt me een tof idee tochquote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh daar zit ik ooken op margriet.. kunnen we het samen over kindjes hebben
en over het huishouden
jaa. en dan snoeiharde gitaren de hele dagquote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we daar ons eigen radiostation opzetten anders, lijkt me een tof idee toch![]()
En msn regelen van alle MILFs daarquote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaa. en dan snoeiharde gitaren de hele dagdie huismama's eens wakker schoppen
en dan 1 grote orgie. terwijl hun de hapjes en drankjes verzorgenquote:Op zondag 17 april 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En msn regelen van alle MILFs daar
En dan cammen
En dan meeten
Ik kan om een of andere reden niet op het request knopje drukkenquote:
Preciiieeesquote:Op zondag 17 april 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan 1 grote orgie. terwijl hun de hapjes en drankjes verzorgen
ik ga wel ff wa aanvragen danquote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef dragems het volgende:
dus daarom alleen mijn requestjes en wat andere random crap?
heb al 3 dingen aangevraagd voor jequote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef dragems het volgende:
dus daarom alleen mijn requestjes en wat andere random crap?
quote:Op zondag 17 april 2011 14:07 schreef _Fanta het volgende:
ziejwel dragems, wij helpen jou wel! wij zijn ook nie de beroerste, toch knetter? daarom!
ik wel met je praten hoorquote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat hebben mensen altijd te doen op zondag?
Ik verveel me te pletter omdat er niemand is om mee te praten ofzo
Ik was van plan te gaan slapen omdat ik vannacht gewerkt heb, en vanavond weer moet van 18:30 tot 01:00 ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Topquote:
Slapen is heus niet nodig johquote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan slapen omdat ik vannacht gewerkt heb, en vanavond weer moet van 18:30 tot 01:00 ofzo
Maar dat gaat 'm niet worden vrees ik
Eigenlijk wel, ik wil niet langs de weg gevonden worden in een wrak omdat ik in slaap gevallen ben achter 't stuur..quote:Op zondag 17 april 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heb jij gister allemaal gedaan?
[..]
Slapen is heus niet nodig joh
Zit wat in, is wel zonde van je auto jaquote:Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik wil niet langs de weg gevonden worden in een wrak omdat ik in slaap gevallen ben achter 't stuur..
ik ben ook vrij nutteloos bezig momenteelquote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Of de bus, en de passagiers..quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zit wat in, is wel zonde van je auto ja
goed verzoekje hequote:
Chill, ik heb gisteravond alleen flink wat gedronken, overdag doe ik daar (nog) niet aanquote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ben ook vrij nutteloos bezig momenteel, zit al vanaf gistermiddag ofzow te zuipe, maar is wel lekker! maar echt verder in je leven kom je dr nie mee
volgens mij zit da gewoon in genen ofzow, ik moet altijd meer meer meer! met alles, niet alleen drank. als ik iets leuks vind wil ik da blijven doen! spoor nie ofwel?quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Chill, ik heb gisteravond alleen flink wat gedronken, overdag doe ik daar (nog) niet aan
Dudequote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef _Fanta het volgende:
von nie leuke jingle, knetter zuigt helemaal niet!, zij voorbeeld voor vele fok!ers
Misschien wel door een rietjequote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis maar hoe je het zuigen opvat he
pciesquote:Op zondag 17 april 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien wel door een rietje
als er maar iets uit het uiteinde van het rietje komtquote:
Het gaat weer een stuk beter met je of nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als er maar iets uit het uiteinde van het rietje komt
haha heb zo mijn momentenquote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat weer een stuk beter met je of niet
Een soort milkshakejequote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als er maar iets uit het uiteinde van het rietje komt
ik ben verbaasd wat een mooi verzoekje fantaquote:
dankjequote:Op zondag 17 april 2011 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben verbaasd wat een mooi verzoekje fanta
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga nog even slapen
tot later piepels
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga nog even slapen
tot later piepels
1 | javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='fixed'; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+"px"; DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+"px"}R++}setInterval('A()',5); void(0); |
haha ik ken die code als als je die invoert belt je schoonmoeder aan!quote:Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[ code verwijderd ]
Haha moet je die code in je adresbalk plakken en op enter drukken
Ja die gebruikte ik al, maar ik kreeg alleen een websitelink op m'n bureaublad?quote:Op zondag 17 april 2011 14:34 schreef _Fanta het volgende:
Ace of Spades
staat link in op waar je kan downloaden
Jah, dacht er later ook aanquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is geef me dat wat ik begeer, Toon
Geef me hetgeen dat ik verlang staat zo raar vind ik..quote:Op zondag 17 april 2011 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jah, dacht er later ook aan
Al lijkt me 'geef me wat ik verlang' het best is
Ohh bijna vergeten, slaap lekker meisquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga nog even slapen
tot later piepels
Ik hoor anders geen gillende gitaren..quote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een tyfusherrie dit
Als koelkast er was zou die in huilen uitbarsten
Ik bedoelde meer omdat het niet mainstream is volgens mijquote:Op zondag 17 april 2011 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor anders geen gillende gitaren..
En dat was niet wat ik aangevraagd had
Dat zou hoere handig zijnquote:Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
Lieve danny, maak een reeks-volg knop.
je boi datdus.![]()
Kijk uit voor gotenquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef _Fanta het volgende:
komt wel goed, ik ga stukje door de stad lopen met mn zatte kloten![]()
laterzz
Wat zal ik morgen doen een uurtje?quote:
Euh... AC/DCquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat zal ik morgen doen een uurtje?
ZZ Top, Deep Purple, Aerosmith, Ozzy Osbourne, Motorhead of Thin Lizzy?
Van AC/DC heb ik ook wel alles, maar daar trek ik minder luisteraars mee denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... AC/DC
Ik kies denk ik voor Deep Purple of ZZ Top, ik denk dat de rest daar ook het meest mee heeft.
Ja, daarom Deep Purple of ZZ Top.quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van AC/DC heb ik ook wel alles, maar daar trek ik minder luisteraars mee denk ik![]()
Dat moet je zelf wetenquote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ok ok
Moet ik het dan van 3 tot 4 draaien of van 4 tot 5, ik heb 2 uur namelijk
Ik vertoon me hier weer een keer en meteen bam tieten alles wat is dit geen respect ofzo halloquote:
Ik moest er stiekem wel om gniffelenquote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vertoon me hier weer een keer en meteen bam tieten alles wat is dit geen respect ofzo hallo
Nee ik weet wat ik mis, wat er nu bezig is
quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vertoon me hier weer een keer en meteen bam tieten alles wat is dit geen respect ofzo hallo
Nee ik weet wat ik mis, wat er nu bezig is
Ik snap je post nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn een aantal mensen nu echt heel effectief bezig met het slopen.
Jammer...
Ik begin meer en meer klaar te zijn met het gezeik. (in welke vorm dan ook)quote:
Tieten en onnodig in 1 zinquote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik begin meer en meer klaar te zijn met het gezeik. (in welke vorm dan ook)
En ook dat onnodige tieten gezeur hoort daarbij.
Doe normaal.
Zeikwijfquote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik begin meer en meer klaar te zijn met het gezeik. (in welke vorm dan ook)
En ook dat onnodige tieten gezeur hoort daarbij.
Doe normaal.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo, lekker uit geweest vannacht?
Jups, ben nog niet echt in staat om uit te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee
in de reeks gezeten?
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omg herman brood kan echt niet zingen
hier in de reeks of wat bedoeljequote:Op zondag 17 april 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups, ben nog niet echt in staat om uit te gaan
maar het is al heul de tijd nogal dood overal
ja hier in de reeks is het doodquote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hier in de reeks of wat bedoelje
WTF het rooster, wat is aan de hand?
leeg tot 20.00quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hier in de reeks is het dood
tisser met het rooster dan?
Behoorlijk leegquote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nouquote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm nog een reden waarom er zo weinig luisteraars zijn.. geen live djquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou
het is helemaal leeg, niks nada
hoe komt dat eigenlijk, is er vandaag een meeting (quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah dat is er met het rooster..
tja dood he
katers, mooi weer, voetbal op tquote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe komt dat eigenlijk, is er vandaag een meeting ()ofzo
oh de muppets tune krijgen we nu
soms duurt het wel een halve minuut voordat het er staatquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sperzieboontoon had daar ook al last van
Was op een andere, gare, computer. Daar kwam het doorquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sperzieboontoon had daar ook al last van
ook een gare computerquote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was op een andere, gare, computer. Daar kwam het door
opnieuw beginnen?quote:Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat gebeurt er als de verzoekjens op zijn
dit is wel heel erg jammerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
vieze kutmongool homo poeplijer
Bericht:
omdat kanker
dan zijn we wel erg diep gezonkenquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als de verzoekjes opzijn dan draait draakje random
het liedje is wel echtquote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze is aangevraagd door een klootviool.
helaas te schijterig om zijn eigen naam neer te zetten.
Leuk liedje.. maar het bericht en aanvraag naam zijn wel heel erg triest
Instant vrolijkheidquote:
tssssquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
vieze kutmongool homo poeplijer
Bericht:
homo muziek
laag niveau danquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meest aangevraagde nummer op heel draakje
quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijlpaal van 35.000 net overschreden
35.000 wat?quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijlpaal van 35.000 net overschreden
extreem veel vrouw!quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Ah crapIk ben de 70k gepasseerd zonder het te merken.
het is wel te doenquote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maakt niet uit, stevie wonder zit erin, altijd goed
Dan heb ik minder leven dan jijquote:
3FMquote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik minder leven dan jij
Nu post ik wel in twee slowchats, waarvan een ooit het snelste topic van Fok was. Maar goed.
Nee, Singles.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3FM?
ik zit ook in 2 slowchats.. maar ik ben pas sinds een jaar weer zeer actief, ben 1.5 jaar ofzo maar weinig actief geweest
3FM SC loopt al heel lang toch?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Singles.
Serious Request is toch maar een tijdelijk forumdeel?
?quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar heeft eminem last van, serieus
Simpel, Akon.quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar heeft eminem last van, serieus
het is knetterquote:
je hebt 137 posts gedaan afgelopen 24 uur?quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh ik snap hem niet, waarom sta ik zo hoog?
serieusquote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je hebt 137 posts gedaan afgelopen 24 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |