Is niet eens rechtsreeksquote:Op zondag 17 april 2011 11:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Laatste post:
Sport 1 zendt vanavond alleen Lakers - Hornets uit
Ja had het echt niet verwacht, niemand die echt in de wedstrijd zat behalve Howard en Nelson die in de 2de half wakker werd belooft een goede series te zijn kdenk niet dat spelers zoals Turkoglu,Richardson en Bass zo slecht blijve spelequote:
Ben je bekend in de NBA? Oklahoma(OKC) is een leuke ploeg, ik volg OKC, Magic en de Bulls het meest, Bulls omdat het de club van Jordan is/was. En Magic puur vanwege Howard.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef Falco het volgende:
Welk team moet ik gaan volgen tijdens de play-offs? Is Oklahoma Thunder wat? Die hebben wel een bazennaam.
True, en Lakers en Heat ook. Ook al is het alleen maar om de supersterren die daar spelen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben je bekend in de NBA? Oklahoma(OKC) is een leuke ploeg, ik volg OKC, Magic en de Bulls het meest, Bulls omdat het de club van Jordan is/was. En Magic puur vanwege Howard.
In het regular season komen de Warriors en dan nog bij.
Helaas kan Sport1 niet zelf bepalen welke wedstrijd wordt uitgezonden, dat doet de NBA zelf. Aangezien ik ook een keer een mailtje had gestuurd naar Sport1 waarom in godsnaam Lakers tegen Hornets(als ik het me goed herinner) boven Heat-Celtics werd verkozen. Toen hebben ze mij uitgelegd dat de NBA bepaalde welke wedstrijd er werd uitgezonden en dat het maar 2x in de week kon.quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Lakers - Hornets is ook echt de saaiste wedstrijd die je kan kiezen uit die vier
En Boston inderdaad, Lakers en Miami volg ik niet echt. Lakers echt nooit, en de Heat soms vanwege de waanzinnige punten en de fails van Bosh.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef Tompsen het volgende:
[..]
True, en Lakers en Heat ook. Ook al is het alleen maar om de supersterren die daar spelen.
Edit: BOSTON CELTICS!
hoe kon ik ze vergeten
quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Cani het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports(...)n-antonio-spurs.html
quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Cani het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports(...)n-antonio-spurs.html
New York Knicks natuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef Falco het volgende:
Welk team moet ik gaan volgen tijdens de play-offs? Is Oklahoma Thunder wat? Die hebben wel een bazennaam.
Dat is wel zuur dan, hopelijk zenden ze volgende week wel Celtics @ Knicks uitquote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef BarneyStinsonn het volgende:
[..]
Helaas kan Sport1 niet zelf bepalen welke wedstrijd wordt uitgezonden, dat doet de NBA zelf. Aangezien ik ook een keer een mailtje had gestuurd naar Sport1 waarom in godsnaam Lakers tegen Hornets(als ik het me goed herinner) boven Heat-Celtics werd verkozen. Toen hebben ze mij uitgelegd dat de NBA bepaalde welke wedstrijd er werd uitgezonden en dat het maar 2x in de week kon.
Hmm lijkt me niet, Spurs missen Manu natuurlijk vandaag...Weet niet wanneer hij back isquote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef Djokotron het volgende:
Spurs goede defense nu, maar met al die turnovers geven ze keer op keer de bal weer weg.. Down 2, 5min remaining.
In deze series kan wel eens een game 7 nodig zijn dadelijk. Erg close game, kan alle kanten op.
Verschil werd echt in de paint gemaakt. Gasol en Randolph samen 50pnts en 25reb. Gaan nog veel close games komen tussen deze twee teams. Season series ook 2-2, zegt nog wel iets.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hmm lijkt me niet, Spurs missen Manu natuurlijk vandaag...Weet niet wanneer hij back is
Hmm denk dat de Spurs de komende wedstrijden wel tandje bij zetten. Hmm nu maar weer terug naar de tv voor de Lakers.quote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Verschil werd echt in de paint gemaakt. Gasol en Randolph samen 50pnts en 25reb. Gaan nog veel close games komen tussen deze twee teams. Season series ook 2-2, zegt nog wel iets.
CP gewoon 8 assists in het eerste kwart in LA![]()
Echt unreal...quote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik neem mijn woorden terug: wat een toffe wedstrijd was dit zeg. Bewijst maar weer eens hoe goed Chris Paul is om zo'n matig team geweldig te laten lijken. Tevens laat Gasol weer zien hoe soft hij is
Fixedquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Colplay het volgende:
Laat zien eigenlijk nog steeds de op 2 na beste PG van de league te zijn.
4-1, 4-2, zoiets zal 't wel worden inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 00:14 schreef Colplay het volgende:
3 TO's was echt bizar ja. En het gaat natuurlijk nu 4-1 voor de Lakers worden, want NO doet dat niet nog een keer. Daarnaast zullen Gasol en Odom niet zo slecht blijven schieten en zal ook Kobe niet nog een keer zoveel schoten in het slot van de wedstrijd missen.
Paul liet gisteren zien hoe belachelijk goed hij is. Lakers zijn beter op elke andere positie, maar Paul zorgt er toch voor dat zijn ploeg niet verliest. Zet Paul op de plek van Rose en de Bulls doen t nog beter. Zet Rose op de plek van Paul en de Lakers winnen gisteren.quote:
Dat laatste dus. Hij gaf de ruimte gewoon aan Paul om goed te kunnen schieten. Ik had het gevoel dat het gebrek aan 'teamspeler' in Kobe ook wel weer beetje naar voren kwam. In de laatste paar minuten ging ie zelf geforceerd naar voren rennen en in de hoop dat ie zou scoren, wat dus 5 keer ofzo niet lukte.quote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik neem mijn woorden terug: wat een toffe wedstrijd was dit zeg. Bewijst maar weer eens hoe goed Chris Paul is om zo'n matig team geweldig te laten lijken. Tevens laat Gasol weer zien hoe soft hij is
Hoe weet je dat zo zeker? Paul heeft niet het scorend vermogen van Rosequote:Op maandag 18 april 2011 08:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Paul liet gisteren zien hoe belachelijk goed hij is. Lakers zijn beter op elke andere positie, maar Paul zorgt er toch voor dat zijn ploeg niet verliest. Zet Paul op de plek van Rose en de Bulls doen t nog beter. Zet Rose op de plek van Paul en de Lakers winnen gisteren.
Lakers hebben alles geprobeerd om Paul te verdedigen (Bryant, Artest, Gasol) en niets werkte. Het is jammer dat West er niet bij is, want dan had dit nog best leuke serie kunnen worden.
33 pnt op 18 schoten lijkt me toch een aardig scorend vermogen. Paul kan het wel, maar is meer een speler die de rest van zijn ploeg beter laat spelen, terwijl Rose eerst naar zijn eigen optie zal kijken. Met Deng, Boozer, Noah heeft Chicago natuurlijk aanvallend prima spelers. Maar ik denk niet dat Rose zoveel krijgt uit spelers als Gray en Landry.quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Paul heeft niet het scorend vermogen van Rose
Volgens mij redelijk wat, al doet de hoeveelheid hoevaak het op TV is anders vermoeden..quote:Op maandag 18 april 2011 07:34 schreef TheFastOne het volgende:
Hoeveel mensen in Nederland volgen de NBA eigenlijk echt?
Heeft iemand een idee?
Miste maar 52 seconden he, en kwamen daarna nog op voorsprong. Offensive foul was wel echt bullshit call, zeker op dat moment in de wedstrijd.quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef popolon het volgende:
Was gewoon slecht balbezit van NYC, de laatste minuten gaat die bal geen een keer naar Amare die op dat moment red hot was. Met Billups erbij in de slotminuten hadden ze deze waarschijnlijk gewonnen. Die blessure deed de Knicks de das om.
Ben ik met je eens. Die minuut mag niet uitmaken. NY moet imo wel Game 2 winnen om een kans te maken in deze serie. Denk dat Boston ook wel een x in MSG wint en als t 2-0 wordt zie ik het eerder 4-1 dan 4-3 worden.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat dus! Maar het verschil met of zonder Billups mag in 50 seconden niet uitmaken.
Oneens. Billups is een clutch PG die juist op dat soort momenten de goede beslissing kan nemen. Amare werd overgeslagen, dom dom.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat dus! Maar het verschil met of zonder Billups mag in 50 seconden niet uitmaken.
Chris wie?quote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je Chaunsey Billips bedoelt en niet failwhale Chris Bosh.
Au, hadden ze Felton nog maar.quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Cani het volgende:
''Knicks PG Chauncey Billups expected to miss Game 2 vs. Celtics because of a left leg injury.'' Bron:ESPN
Aiiiaiaiaaii! Goed nieuws voor de Celtics fansquote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef Cani het volgende:
''Knicks PG Chauncey Billups expected to miss Game 2 vs. Celtics because of a left leg injury.'' Bron:ESPN
Ja en Westbrook kreeg uiteindelijk de 2 punten wat helemaal raar isquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Ricard0j het volgende:
Totaal geen tijd gehad om de Nuggets game van gisteren te zien, maar lees dus nu over stukje van Perkins en het eventuele goaltending wat ie deed.
http://sports.espn.go.com/nba/playoffs/2011/news/story?id=6384356
Hmm, nou hopen dat de Nuggets tweede wedstrijd wat kunnen maken in OKC, ware het niet dat ik denk dat ze toch weer gaan verliezen.
Hmm of doel je op de kleur? Ik had namelijk eerder rood of zwart verwachtquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Waarom had iedereen wit aan in het stadion bij de Heat.
Deze is trouwens wel geniaal
Klopt maar dat is wel het voordeel van Boston tov NY. Boston dubbelt melo en ze zijn klaar, bij NY verwachten ze allemaal dat ze naar Pierce/Allen gaan in the end, doet Garnett het. Al vind ik het nog knap dat ze zo close blijven met zo'n half team.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:42 schreef popolon het volgende:
Wat spelen de Knicks dat laatste balbezit weer slecht zeg. Niet te geloven wat een prutswerk.
Amare had rugblessure opgelopen in de warming-up. Eerste helft nog wel gespeeld, tweede niet meer. Billups ook niet gespeeld, dus als je dan met 3 verschil van de Celtics verliest doe je t op zich goed, maar ja, je staat wel 2-0 achter. Boston wint vast 1 x in MSG, dus dit wordt gewoon 4-1.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Tompsen het volgende:
Amare geblesseerd? Of had ie totaal z'nn dag niet met z'n 4 puntjes?
Dan is 3 punten inderdaad heel netjes!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Amare had rugblessure opgelopen in de
warming-up. Eerste helft nog wel gespeeld, tweede niet meer. Billups ook niet gespeeld, dus als je dan met 3 verschil van de Celtics verliest doe je t op zich goed, maar ja, je staat wel 2-0
achter. Boston wint vast 1 x in MSG, dus dit wordt gewoon 4-1.
Dan is er nog een kleine kans dat het wat spannend wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef Colplay het volgende:
Verwachting is dat ze allebei Game 3 kunnen spelen. Billups is hierbij het grootste vraagteken.
Heel herkenbaar. Ik heb ook helemaal niks met Dallas, vooral door Cuban en Nowitzki. Hoewel de sfeer in Dallas tijdens de wedstrijd wel heel goed was. Wat betreft heb ik een grotere hekel aan de Lakers. Namaaksupporters die pas op t laatst binnen komen en totaal geen sfeer maken of niets.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef DUK het volgende:
Jammer dat Boston v NY geen echte series lijkt te gaan worden (alhoewel beide wedstrijden in Boston ERG close waren). Het 4-1 scenario doemt nu wel op...
Orlando v Atlanta was wel een missed shots circus zeg. Allebei behoorlijk onder de 40% FG.
Dallas v Portland kan ik niet naar kijken. Dallas is echt mijn minst favoriete team in de NBA, hoewel ik Peja en Kidd wel helden vind. Wat die Cuban al niet te weeg kan brengen...
Hmm dan heb je vast wel genoten van afgelopen 2 seizoenen..quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik heb ook helemaal niks met Dallas, vooral door Cuban en Nowitzki. Hoewel de sfeer in Dallas tijdens de wedstrijd wel heel goed was. Wat betreft heb ik een grotere hekel aan de Lakers. Namaaksupporters die pas op t laatst binnen komen en totaal geen sfeer maken of niets.
Toch zijn dit soort ploegen wel leuk om naar te kijken, al is t alleen maar om te hopen dat ze verliezen.
Orlando - Atlanta is echt een serie van niks, daar zit helemaal niks in. Geldt eigenlijk ook voor Dallas-Portland, maar vooral omdat dit vier ploegen zijn die toch geen enkele kans hebben op de titel. De andere zes zijn vaak leuke wedstrijden met allemaal een ploeg die een (kleine) kans heeft om kampioen te worden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hmm dan heb je vast wel genoten van afgelopen 2 seizoenen..
Oh wait....
Bij Miami heb ik dan nog wel redelijke herinneringen. Was er in 2006 tegen de Pacers toen er vechtpartijtje uitbrak tussen Haslem en Jermain O'Neal. Haslem ejected en vervolgens hele stadion zitten schreeuwen tegen de refs. Was wel aardig sfeertje, dus sindsdien mag ik de Heat dan nog wel, ook omdat ik Wade onderschat vind.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:35 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Nowitzki is geweldig. Die man is de afgelopen drie jaar echt een harde veteraan geworden hoor, daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Cuban vind ik ook weinig aan.
De Lakers-supporters vind ik ook niet zo slecht als de Miami-supporters. Lakers zitten er tenminste tijdens het reguliere seizoen, in Miami was het half leeg voordat LeBron en Bosh kwamen
Maar geweldige series tot nu toe! Dallas - Portland is spannend, Denver-OKC belooft dat te worden, Boston-NY lijkt jammer genoeg gespeeld, San An-Memphis wordt gaaf. We worden verwend deze lente!
Malone had idd wel een ring verdiend ja!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja dat was beetje jammer. Alleen jaar met Malone gunde ik ze de titel wel, maar uitgerekend dat jaar won Detroit.
Wade onderschat? Door wie precies?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Bij Miami heb ik dan nog wel redelijke herinneringen. Was er in 2006 tegen de Pacers toen er vechtpartijtje uitbrak tussen Haslem en Jermain O'Neal. Haslem ejected en vervolgens hele stadion zitten schreeuwen tegen de refs. Was wel aardig sfeertje, dus sindsdien mag ik de Heat dan nog wel, ook omdat ik Wade onderschat vind.
Edit: En ik heb er meer vertrouwen in dat NY - Boston nog spannend wordt dan Dallas - Portland. Mavs toch wel twee keer redelijk eenvoudig gewonnen. Nowitzki te goed voor PDX en de verdediging van Portland geeft de schutters van Dallas iets te veel ruimte naar mijn zin.
Door iedereen die denkt dat James, Bryant, Rose of Howard beter isquote:
Ik vind Wade sinds zijn rookie jaar al 1 van de betere spelers in de nba maar dat geldt ook voor James,Bryant,Rose en Howard natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Door iedereen die denkt dat James, Bryant, Rose of Howard beter is
Zeker de jaren dat de Heat wat minder waren werd er weinig over hem gepraat, maar voor mij nog steeds de beste speler.
Sfeer in de NBA? Vergelijk de sfeer in zo'n Staples Center eens met wat er in Spanje of Griekenland gebeurd en dan lijkt het net een kleuterspeelzaal. Ben nu in vier stadions geweest en het is overal precies hetzelfde. Zelfde leuzen, 'let's go bla-bla', truukjes van de mascotte (trampoline dunk), zelfde pasjes van de cheerleaders. Ik vind NBA veel leuker om te zien dan NCAA, maar niet vanwege d sfeer.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik heb ook helemaal niks met Dallas, vooral door Cuban en Nowitzki. Hoewel de sfeer in Dallas tijdens de wedstrijd wel heel goed was. Wat betreft heb ik een grotere hekel aan de Lakers. Namaaksupporters die pas op t laatst binnen komen en totaal geen sfeer maken of niets.
Toch zijn dit soort ploegen wel leuk om naar te kijken, al is t alleen maar om te hopen dat ze verliezen.
Weet niet waar je geweest bent, maar tuurlijk lijkt het wel op elkaar. Maar toch merk je wel dat er verschil is tussen stadions waar supporters uit zichzelf de ploeg aanmoedigen of pas in het vierde kwart reageren als er een bandje met D-Fence wordt ingestart. Ik ben nu in ongeveer de helft van de stadions geweest en het verschil is echt enorm. Moet je eens thuiswedstrijden van de Nets en de Knicks achter elkaar doen, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 april 2011 06:22 schreef Shivo het volgende:
[..]
Sfeer in de NBA? Vergelijk de sfeer in zo'n Staples Center eens met wat er in Spanje of Griekenland gebeurd en dan lijkt het net een kleuterspeelzaal. Ben nu in vier stadions geweest en het is overal precies hetzelfde. Zelfde leuzen, 'let's go bla-bla', truukjes van de mascotte (trampoline dunk), zelfde pasjes van de cheerleaders. Ik vind NBA veel leuker om te zien dan NCAA, maar niet vanwege d sfeer.
Sfeer
Howard en Rose zijn ook niet beter dan Wade, en sinds dit of misschien vorig seizoen Kobe ook niet, al scheelt het niet veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Door iedereen die denkt dat James, Bryant, Rose of Howard beter is
Zeker de jaren dat de Heat wat minder waren werd er weinig over hem gepraat, maar voor mij nog steeds de beste speler.
Dat is een beetje wat ik bedoel. Nu Wade weer een goede ploeg heeft wordt hij als absolute topspeler gezien. Maar voor mij is hij al een paar jaar beter dan bijvoorbeeld Bryant, eigenlijk vanaf het moment dat hij de Heat kampioen maakte. Niet dat het verschil groot is, maar hij schiet net wat beter, geeft meer assists, verdedigd beter en is gewoon een betere allround player. Maar de Lakers staan natuurlijk veel meer in de schijnwerpers. Logisch ook omdat ze altijd een veel betere ploeg hebben gehad dan Miami. En Kobe is nauwelijks geblesseerd geweest, een nadeel wat Wade natuurlijk wel heeft.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Howard en Rose zijn ook niet beter dan Wade, en sinds dit of misschien vorig seizoen Kobe ook niet, al scheelt het niet veel.
James is wel duidelijk iets beter dan Wade
2006-2008 was Kobe nog beter dan Wade.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is een beetje wat ik bedoel. Nu Wade weer een goede ploeg heeft wordt hij als absolute topspeler gezien. Maar voor mij is hij al een paar jaar beter dan bijvoorbeeld Bryant, eigenlijk vanaf het moment dat hij de Heat kampioen maakte. Niet dat het verschil groot is, maar hij schiet net wat beter, geeft meer assists, verdedigd beter en is gewoon een betere allround player. Maar de Lakers staan natuurlijk veel meer in de schijnwerpers. Logisch ook omdat ze altijd een veel betere ploeg hebben gehad dan Miami. En Kobe is nauwelijks geblesseerd geweest, een nadeel wat Wade natuurlijk wel heeft.
En is James beter dan Wade? Ik denk dat Wade belangrijker is dan LeBron voor dit team. Ben erg benieuwd wat de rest van de playoffs gaat brengen.
Nounou, ook een van de eerste keren dat 'ie een beetje goed speelt. Moet zich gewoon schikken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef Colplay het volgende:
Roy laat trouwens zien dat de kritiek die had op zijn speeltijd niet onterecht was... 16 pnt en 4 ast. in 21 minuten. Genoeg om te winnen ondanks 10-13 schot van Terry voor Dallas.
Dat gevecht deed het em he ,zeker lucky die gast raakt meer lucky shots in deze series dan een andere speler dat in 10 jaar doetquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Jamal lolWel lucky maar het moment doet het hem. Wordt een mooie serie.
Haha klopt, Rose liep toch wel mank hoor. Hopen dat het goed komt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Djokotron het volgende:
Indiana wel bijna weer met een epic chokeBulls 3-1 nu.
Haha nee, van 2 jaar geleden toen Roy 52 scoorde. Maar was te leuk om niet te postenquote:
Spurs doen wat ze vaak doen, goed terugkomen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:40 schreef Djokotron het volgende:
Dat gifje is wel briljant
En ondertussen ownen Gasol/Randolph de spurs weer hard. Zou toch geniaal zijn als ze dadelijk met een 3-1 lead terug naar San Antonio gaan
Ja nou, je hoeft niet eens hard te raken, maar op je achterhoofd ben je meteen weg als je hem op de juiste plek raakt. En dan met een elleboog ofzo, zag er niet echt fijn uit.quote:Op zondag 24 april 2011 04:15 schreef popolon het volgende:
Ja die had echt pijn en 't leek vrij onschuldig. Misschien een zenuw goed geraakt.
Memphis lijkt 't te redden.
Ik hoop voor hem dat 't niet z'n laatste game was, Dyess stopt na dit seizoen. Als ik iemand in de NBA een ring gun is hij het wel. Wat een klasse heeft 'ie. Mr. Nice Guy himself.quote:Op zondag 24 april 2011 04:16 schreef Djokotron het volgende:
Randolph, briljant
[..]
Ja nou, je hoeft niet eens hard te raken, maar op je achterhoofd ben je meteen weg als je hem op de juiste plek raakt. En dan met een elleboog ofzo, zag er niet echt fijn uit.
Die 3 punter ook ,Durantquote:Op zondag 24 april 2011 05:18 schreef Djokotron het volgende:
Fly-by-Ty Lawson kennen we, maar Harden kan er ook wat van. Na een turnover in 1sec aan de andere kant, jezus wat snel ongekend.
quote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef DUK het volgende:
OKC kruipt langzaamaan in een favorietenrol. Benieuwd om te zien hoe ver ze gaan komen.
Rondo is geen top 5 PG hoor, imo zijn dat nu Paul, Rose, Williams, Nash en Westbrook. Dan Rondo.quote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef DUK het volgende:
Westbrook is natuurlijk ook een fenomeen he. Iedereen heeft het natuurlijk over Rondo (en terecht) maar Westbrook laat hele goede stats zien. Gisteren ook weer 23-8-9...
Aanvallend heb je gelijk, maar verdedigend is Rondo toch wel 1 van de betere denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 13:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Rondo is geen top 5 PG hoor, imo zijn dat nu Paul, Rose, Williams, Nash en Westbrook. Dan Rondo.
@3:30 jack van gelder-wannabequote:
Ze liggen allemaal nog even vast, alleen Westbrook nog maar 1 jaar zag ik. Zou toch doodzonde zijn als ie weg zou gaan.. Al geloof ik daar ook niet in, allemaal vrienden bij mekaar en bakken vol potentie en mogelijkheden daar.quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef JayJay8 het volgende:
Als OKC deze core bij elkaar houdt gaan ze een hele mooie toekomst tegemoet!
http://www.firstrowsports(...)s-vs-miami-heat.htmlquote:Op zondag 24 april 2011 19:42 schreef Tompsen het volgende:
Miami 14 down.
Als iemand een betere stream heeft dan linkmooch.com is het zeker welkom!
Want?quote:Op maandag 25 april 2011 00:56 schreef Djokotron het volgende:
Eindelijk weer opgetyft met NY. Wat heb ik een hekel aan die hele entourage daar zeg. Dat publiek
Maar waarheen?quote:Op maandag 25 april 2011 08:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Orlando, Howard is weg volgend seizoen...
Een team dat kampioen kan worden.quote:
Blijven hopenquote:Op maandag 25 april 2011 06:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Cp3 inderdaad een held, dat zou een stunt zijn! Lakers er uit! Laten we hopenhoeven we niet meer naar dat hoofd van Kobe te kijken.
Vooral in Griekenland komt dat omdat veel clubs daar zowel een prof voetbal, basketbal, volleybal tak etc hebben, dus diezelfde fanatieke voetbalfans zitten ook bij basketballwedstrijden enzquote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef zeebeschuit het volgende:
idd. het is ook Niet echt 'een groep'. sfeeracties komen altijd vanuit de organisatie. je ziet nooit eens een groep fans die een mooie actie bedenken voor een wedstrijd zoals bij het voetbal. europese basketfans kan je beter met voetbalfans vergelijken.
vooral dat 'lets go ....'. 'defense' etc is zooo afgezaagd.
Spanje/Turkije/Rusland zelfdequote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Vooral in Griekenland komt dat omdat veel clubs daar zowel een prof voetbal, basketbal, volleybal tak etc hebben, dus diezelfde fanatieke voetbalfans zitten ook bij basketballwedstrijden enz
Dit is in mijn ogen echt bullshit. Tijdens de afgelopen slechte jaren zat MSG altijd vol. En dit jaar ben ik twee keer geweest (tegen Boston en Miami) en de sfeer was vanaf het begin goed, zeker voor NBA-begrippen. Bij de start van de wedstrijd zat het al zo goed als vol en vanaf het begin aanmoedigen van de ploeg. Zelfs spreekkoren tegen Bosh die niet door de stadionspeaker werden geinitieerd. Als je het over successupporters hebt dan denk ik idd aan Heat en Lakers, maar Knicks hebben in mijn ogen echt wel trouwe supporters.quote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef Djokotron het volgende:
Miami is ook geen sportstad.. dus wat dat betreft kun je ze niks kwalijk nemen. In NY zit er van dat volk wat je de hele game niet hoort tot dat er iets willekeurigs gebeurt en beginnen ze allemaal achterlijk te doen.. die lui komen daar niet om hun team aan te moedigen oid. Maar, blijkbaar moet je er van houden.
Spurs worden echt weggespeeldquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:07 schreef Djokotron het volgende:
Spurs spelen zo ongelooflijk matig 2e helft.. 9 turnovers nu al weer. No way dat ze gaan winnen zo. Al is memphis defense nu ook wel briljant goed.
Wow dit is niet hoe Western Conference #1 hoort te spelen, heb ze niet 1 goede play zien spelen hele 2de helftquote:
Elson zou nog serieus geholpen hebben tegen de Grizzlies ookquote:
?quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen echt bullshit. Tijdens de afgelopen slechte jaren zat MSG altijd vol. En dit jaar ben ik twee keer geweest (tegen Boston en Miami) en de sfeer was vanaf het begin goed, zeker voor NBA-begrippen. Bij de start van de wedstrijd zat het al zo goed als vol en vanaf het begin aanmoedigen van de ploeg. Zelfs spreekkoren tegen Bosh die niet door de stadionspeaker werden geinitieerd. Als je het over successupporters hebt dan denk ik idd aan Heat en Lakers, maar Knicks hebben in mijn ogen echt wel trouwe supporters.
Futloos en wisselvallig zijn ze. Laat ze er nu maar uitvliegen, want tegen LA en Dallas wordt dit niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:47 schreef DUK het volgende:
Spurs ogen wel erg oud hoor. Duncan en Jefferson waren nergens in deze laatste game. Manu was ok. Parker was de enige die goede stats neerzette. Tja...dan win je zelfs van de Grizzlies niet..
Dit is Orlando die ik ken!!! GoMagic!quote:Op woensdag 27 april 2011 03:17 schreef Djokotron het volgende:
Voor het eerst deze series vallen de 3'tjes netjes in het netje voor Orlando en de Hawks worden meteen weg geblazen. Met Howard enkel 7pts én op de bank, Magic up 27
Bulls hebben het toch weer lastig in de 1e helft. Boozer en Noah al vroeg in het 2e kwart met 3 fouls en nu ook Rose met zijn derde.
Ja wou net zegge man ik was echt vergete hoe goed hij wel niet is zie het pas echt nu in de series vs Lakersquote:Op woensdag 27 april 2011 05:19 schreef Djokotron het volgende:
CP3 8 assists al weer na het 1e kwart Echt iedereen van de lakers heeft al op hem gestaan, maar Paul is niet te stoppen. Wat een fenomeen hoor
Wat een bazen!!!quote:
Dat was een duidelijke 2. In de replay.quote:
Je hebt gelijk Djokotron ik was pissedquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:16 schreef Djokotron het volgende:
Ach, Magic speelde zelf alle wedstrijden als een natte krant, wat wil je dan?!? Hawks hebben geluk gehad met Orlando, tegen Miami bijvoorbeeld zouden ze er keihard af zijn gegaan.
Ik ben heel benieuwd. Mooie van seizoen tot nu toe is dat er geen ploeg echt bovenuit steekt. Maar voor mijn gevoel was niveau 2,3 jaar terug echt veel hoger dan nu. Met elke ploeg is wel wat mis en niemand speelt naar zijn echte potentie in mijn ogen. Maar goed, spannende series maken veel goed qua niveau, kijk maar naar de Finals van vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Dos37 het volgende:
Lakers door er zit wat epische halve finale's tussen zeg
Ja dit gevoel heb ik ook..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Mooie van seizoen tot nu toe is dat er geen ploeg echt bovenuit steekt. Maar voor mijn gevoel was niveau 2,3 jaar terug echt veel hoger dan nu. Met elke ploeg is wel wat mis en niemand speelt naar zijn echte potentie in mijn ogen. Maar goed, spannende series maken veel goed qua niveau, kijk maar naar de Finals van vorig jaar.
Heb je het nou over de eredivisie of de NBAquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Mooie van seizoen tot nu toe is dat er geen ploeg echt bovenuit steekt. Maar voor mijn gevoel was niveau 2,3 jaar terug echt veel hoger dan nu. Met elke ploeg is wel wat mis en niemand speelt naar zijn echte potentie in mijn ogen. Maar goed, spannende series maken veel goed qua niveau, kijk maar naar de Finals van vorig jaar.
Gewoon voor de Lakers zijn nu joh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef zeebeschuit het volgende:
Bah, seizoen over. tot volgend seizoen maar weer.
Celtics!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gewoon voor de Lakers zijn nu joh.
Ben benieuwd naar de Spurs vanavond! Het zou toch niet zo zijn dat ze er nu al uitvliegen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |