en even alex dumpen hahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
en weer voor de 1000ste keer haar kaarten en brieven lezen, die kent ze nog niet uit haar hoofd.
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bahquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Diamonds28 het volgende:
Pff en weer zijn mo en laura aan het roddelen en over nominaties aan het lullen Lau je bent net wakker ze is nu alweer moe pfff
En ik snap het echt het nut er niet van om die brief erin te gooien gaat nu net lekker goed met haar en tussen haar en flip
Ze mag eruit gaan om zich na te laten kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Poezewoes het volgende:
Ze mag zich wel eens na laten kijken als ze het huis verlaat is niet gezond hoor de hele dag liggen!
ze wil haar fuckbuddy niet verliezen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, volgens laura werkt het niet als je eerst een uur moet rijden om elkaar te zien, in een relatie .... en samenwonen wil ze (voorlopig) niet.
Klopt, bij mij ook.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef mazaru het volgende:
Wat vreemd. De COS staat gelijk in mijn AT terwijl ik er nog niets in gepost heb
ik vind flip jo mo en lau al weken niet om aan te gluren...quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer steeds nog positieve dingen bij Laura te ontdekken, maar het lukt me niet meer.
Jo kan me nog weleens vermurwen en Mo vond ik na de exit van Maik heel sterk.
Maar Laura?? Het gaat me niet meer lukken
ze deed gisteravond actief mee, kijk da's alvast iets positiefs..quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer steeds nog positieve dingen bij Laura te ontdekken, maar het lukt me niet meer.
Morguh BPquote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Bingo en Karaoke gemist!! Zit ik heel de avond film te kijken![]()
Wat lees ik nou voor rare dingen over Jo en Mo?
ja vind het een misselijke streek hoorquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Miss-L het volgende:
[..]
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bah
Ik ben er erg benieuwd naar iig. Thnx voor het vragenquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef stormiot het volgende:
[..]
Morguh BP![]()
Heb al gevraagd om een filmpje er van. Dan kan je je eigen oordeel vellen.
Kan het fout hebben maar lijkt me stug.
wierie komt van een hele oude grap, kierewier schaamhaar dus......quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef bazb het volgende:
Wierie ken ik alleen als wiet... maar blijkt ook haar te zijn...
Mo kan ik ook niet meer verdragen, ze speelt erg vals door veel gemanipuleer en is zo vreselijk snel beledigt als iemand iets over/tegen haar zegtquote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Van leiden naar t gooi in een uur? Gaat ze per stoomlocomotief ofzo? Dit verklaard wel haar 50-urige werkweek. Dat zijn er gewoon 38 maar lijken in haar slaaptoestand wel 50.quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, volgens laura werkt het niet als je eerst een uur moet rijden om elkaar te zien, in een relatie .... en samenwonen wil ze (voorlopig) niet.
quote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Van leiden naar t gooi in een uur? Gaat ze per stoomlocomotief ofzo? Dit verklaard wel haar 50-urige werkweek. Dat zijn er gewoon 38 maar lijken in haar slaaptoestand wel 50.
Ik was er 'live' bij, toen Mo het aan Jo fluisterde op de bank, over dat 'achterwerk'...quote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef stormiot het volgende:
[..]
Morguh BP![]()
Heb al gevraagd om een filmpje er van. Dan kan je je eigen oordeel vellen.
Kan het fout hebben maar lijkt me stug.
Crosspost uit het filmpjestopique. Heeft iemand dit gehoord?quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef stormiot het volgende:
Vannacht rond 12 uur vertelde Mo op de bank iets aan Jo. Volgens mij vertelde ze dat ze met de sex het achterdeurtje heeft gebruikt. Klopt dat? Als dat zo is ga je dat toch niet vertellen op tv aan Jo :$ Echt niet slim. En nu maar denken dat NL het niet weet, Yeah right
Is hier een filmpje van? Het was rond 00.10 op UPC.
Dat klopt het heeft 2 betekenissenquote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef bazb het volgende:
Wierie ken ik alleen als wiet... maar blijkt ook haar te zijn...
Zie hier! Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef mazaru het volgende:
Wat vreemd. De COS staat gelijk in mijn AT terwijl ik er nog niets in gepost heb
ze gebruikt de afstand als excuus om hem te dumpenquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Van leiden naar t gooi in een uur? Gaat ze per stoomlocomotief ofzo? Dit verklaard wel haar 50-urige werkweek. Dat zijn er gewoon 38 maar lijken in haar slaaptoestand wel 50.
Ja, die 50-urige 'werk'weekquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah, indeed...quote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
wierie komt van een hele oude grap, kierewier schaamhaar dus......
quote:"Kierewier" noemen wij het, een plantje dat boven het zand uitsteekt, bruin van kleur is en op een varen lijkt. Als je dat plantje aanraakt met je punt van je pierenvork schiet hij met een noodgang naar beneden. "Wat is dat, kierewier?" vragen onze klanten dan. Gekscherend vertellen wij dat dat het schaamhaar van een zeemeermin is.
Het echte verhaal vertellen wij ook. De strandgaper, een grote witte schelp, zit zo'n 20 tot 30 cm onder de grond. Met zijn slurf komt hij net boven het zand uit om vervolgens water naar binnen te zuigen om het plankton of alg eruit te filteren om van te leven. In het voorjaar groeit en bloeit er een hoop, dus groeit er aan het eind van z'n slurf een bruin plantje. Als je hem dan aanraakt, trekt de strandgaper z'n slurf naar binnen.
Hoi PDquote:Op zondag 17 april 2011 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was er 'live' bij, toen Mo het aan Jo fluisterde op de bank, over dat 'achterwerk'...
Jo deed toen heel verbaasd en oh, zij wilde ook in de geheime kamer, maar zodra ze kan gaat ze weer zeggen dat ze dat wat mo heeft gedaan nooooooit zou doen en dat het maar ordinair is.
Ja, mo had het over anale seks.. 'ik loop nog moeilijk'quote:Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef stormiot het volgende:
[..]
Hoi PD
Dus je denkt iig hetzelfde als ik over waar ze het over hadden, toch?
vind ik ook belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het voor belachelijks dat Servio mag nomineren? Dit is zeker ten gunste van Jo en Flip want die nomineert hij niet.
Karim daarentegen zou juist die 2 nomineren.
Nou ja zegquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, mo had het over anale seks.. 'ik loop nog moeilijk'
jij snapt ut, alles in het voordeel van mammajoquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het voor belachelijks dat Servio mag nomineren? Dit is zeker ten gunste van Jo en Flip want die nomineert hij niet.
Karim daarentegen zou juist die 2 nomineren.
Zo dan! De vooruitgang staat voor niets!quote:
en dan hoor ik haar nog zeuren over haar pappa en mamma en of ze niet voor lul staat in nlquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat NL het niet weet. Terwijl ze het zelf op tv duidelijk maakt aan Jo. Hoe blond kan je zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanx, handig hoor.quote:
hoogbegaafd he , yeah rightquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef stormiot het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat NL het niet weet. Terwijl ze het zelf op tv duidelijk maakt aan Jo. Hoe blond kan je zijn.
zonnetje heb ik hier ook hoorquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef NenaLois het volgende:
goeiemorge...
ik heb ook zin in dat zonnetje daar!
have funquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thhanx, handig hoor.
OnTopic: Djoon wil weer stofzuigen.
Ik ga het zonnetje in, laterzzzzz.
volgens MamaJo krijgt ze de brief maandag, goh wat een toeval is dat niet de nominatie dag ?quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Miss-L het volgende:
[..]
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bah
quote:Op zondag 17 april 2011 11:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens MamaJo krijgt ze de brief maandag, goh wat een toeval is dat niet de nominatie dag ?
die kon je aan voelen komen he , valsspelers.quote:Op zondag 17 april 2011 11:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens MamaJo krijgt ze de brief maandag, goh wat een toeval is dat niet de nominatie dag ?
lekker!quote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, handig hoor.
Bijna nomineren hè.. Djoon gaat schoonmaken, djoon is zielig, djoon krijgt morgen een brief, nog meer zielig en presto: veilig! Lijkt wel een ranzige deja-vu dit de laatste wekenquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, handig hoor.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bijna nomineren hè.. Djoon gaat schoonmaken, djoon is zielig, djoon krijgt morgen een brief, nog meer zielig en presto: veilig! Lijkt wel een ranzige deja-vu dit de laatste weken
Hahaha, daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op zondag 17 april 2011 11:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bijna nomineren hè.. Djoon gaat schoonmaken, djoon is zielig, djoon krijgt morgen een brief, nog meer zielig en presto: veilig! Lijkt wel een ranzige deja-vu dit de laatste weken
Ik hoop dat ze ondanks die brief , haar er toch uitknikkeren . Als ze haar op die stoel zetten dan hoop ik dat nederland ook doorziet wat een spel er word gespeeld daar.quote:Op zondag 17 april 2011 11:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
jaah het patroon wordt saaiquote:Op zondag 17 april 2011 11:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
uhmquote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ondanks die brief , haar er toch uitknikkeren . Als ze haar op die stoel zetten dan hoop ik dat nederland ook doorziet wat een spel er word gespeeld daar.
nee helaas veel te veel pubermeisjes die soppen op "romantiek"quote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ondanks die brief , haar er toch uitknikkeren . Als ze haar op die stoel zetten dan hoop ik dat nederland ook doorziet wat een spel er word gespeeld daar.
Zolang ze in de uitzending niet laten zien wat wij waarnemen is de kans erg klein.quote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Goodmorning.......wat onzin verteld ze weer zeg, ze kan beter gelijk zeggen ik moet hem niet.quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Precies!!quote:Op zondag 17 april 2011 11:08 schreef Freule het volgende:
[..]
Goodmorning.......wat onzin verteld ze weer zeg, ze kan beter gelijk zeggen ik moet hem niet.
Blijf vooral hopen. Als ze buiten controle van de stem om toch op de bank dreigt te belanden wordt er vast weer een wildcard uit een hoge hoed getoverd;)quote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ja hoe erg ik haar ook vind. Laat nog maar even zitten, geef haar hoop dat ze het ver kan schoppen. En dan ineens eruit met maar 2% ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 11:08 schreef NenaLois het volgende:
[..]
nee! mo er nog even in aub, liefst tot het einde!
Ja t maakt mij niet meer uit , ik krijg koppijn van al die krijswijvenquote:
nee! svp niet!quote:Op zondag 17 april 2011 11:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Blijf vooral hopen. Als ze buiten controle van de stem om toch op de bank dreigt te belanden wordt er vast weer een wildcard uit een hoge hoed getoverd;)
wat bedoeld ie daarmee?quote:Op zondag 17 april 2011 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Servio kwam mamabotox met 'een groot gevolg' naar de studio.
proestquote:Op zondag 17 april 2011 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Servio kwam mamabotox met 'een groot gevolg' naar de studio.
joanna zit daar om haar flutwebshob en de tietenfabriek van mama te promoten, mo wil doorbreken als actrice presentatrice en laura denkt ook 'modellen'werk eruit te kunnen slepen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:09 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Ja t maakt mij niet meer uit , ik krijg koppijn van al die krijswijvenIk snap eigenlijk niet wat ze daar doen , of ze daar nu echt voor het spel zitten , of omdat ze een keer met hun hoofden op tv willen zijn geweest
Dat ze een hele bups opgedirkte troela's bij zich had.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef Capaja het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk
12 hours ago Favorite Retweet Reply
SST_Joanna SST Joanna
Hippetips mail me even dan bevestig ik je 2 plaatsen vanavond nog
12 hours ago
SST_Joanna SST Joanna
Rupsodek mail je naam en 06 naar info@dianagabriels.nl dan zorg ik voor 2 kaartjes
12 hours ago
Ohnee, probeert ze het op deze manier....quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef Capaja het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk
12 hours ago Favorite Retweet Reply
die wacht haar in portugal op met een zweep dat ze het beter had moeten doen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:14 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ohnee, probeert ze het op deze manier....
Aan de andere kant: als ze echt in Istanbul is, en Joanna gaat er niet uit donderdag, dan is dit weer een teken dat het doorgestoken kaart is. En dat het dus al bekend is dat Joanna er niet uitgaat donderdag.
Want áls Joanna eruit gaat dan zit mamajo zéker in de studio (of zelfs in Portugal)...
Ik geloof niet dat het op dusdanige wijze doorgestoken kaart is dat Jo of Mamma daar invloed op hebben...quote:Op zondag 17 april 2011 11:14 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als ze echt in Istanbul is, en Joanna gaat er niet uit donderdag, dan is dit weer een teken dat het doorgestoken kaart is. En dat het dus al bekend is dat Joanna er niet uitgaat donderdag.
Want áls Joanna eruit gaat dan zit mamajo zéker in de studio (of zelfs in Portugal)...
Jo gaat er ook niet uit donderdag en laat dat ook maar. Er zijn er die eerst moeten gaan, te beginnen bij Laura en Servio (niet die vergeten he??)quote:Op zondag 17 april 2011 11:14 schreef NenaLois het volgende:
[..]
wat deed hij dan?quote:Op zondag 17 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
stem: servio je overtreedt de regels..
zeker weten! Vooral FLAUWRA eruitquote:Op zondag 17 april 2011 11:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo gaat er ook niet uit donderdag en laat dat ook maar. Er zijn er die eerst moeten gaan, te beginnen bij Laura en Servio (niet die vergeten he??)
Nee als het om een ander gaat is het niet eerlijk , gaat het om haar dan wel ,bah ontevreden trut.quote:
Ging over de manier hoe hij zou gaan nomineren.quote:
info geven van "thuis"quote:
Laat ze maar lekker in haar sop gaarkoken die bitchquote:
ok tnxxx,lees nu terug dat Flip verliefd is op Jo ,vreemd merk daar niks van bij hem.quote:Op zondag 17 april 2011 11:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ging over de manier hoe hij zou gaan nomineren.
Jo probeert echt alles uit m te krijgen.
Hij zegt nu dat ie niks mag zeggen maar die kut blijft maar doorgaan
groot gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 11:17 schreef Annelies-G het volgende:
Jo is echt aan vissen maar servio traot er niet in
Servio heeft gisteren dingen over het thuisfront verteld, en Mo was daar niet bij.quote:Op zondag 17 april 2011 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
shit ik zit bij die botox.....waar gaat t over?
Dat doen ze allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 11:12 schreef Blackprinces het volgende:
Jo probeert weer allerlei info uit servio te sleuren
ja maar er zijn er die rspecteren als hij zegt dat hij niks mag zeggen.quote:
was ook wel te verwachten eigenlijk,. hij is de enige die iets weet van 'thuis'quote:
Ik heb Jo er al op betrapt dat ze Sharon tot TV-momentjes aanzetten, ze fluisterde dat, en tegen Laura dat ze moest gillen toen Alex eruit ging. Als een regisseur. Dit, en haar uitvoerige acteeropleiding doen mij denken dat ze een "mol" van de stem is om de boel een beetje te sturen. Dat verklaart meteen waarom ze koste wat kost erin wordt gehouden en continu mag fluisteren en andere regels nag overtreden.quote:Op zondag 17 april 2011 11:15 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het op dusdanige wijze doorgestoken kaart is dat Jo of Mamma daar invloed op hebben...
Jo is gewend haar zin te krijgen en anders dramt ze gewoon uren doorquote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar er zijn er die rspecteren als hij zegt dat hij niks mag zeggen.
Jo wordt er bijna pissig van
ja vind het ook wel logisch dat ze dat doenquote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Miss-L het volgende:
[..]
was ook wel te verwachten eigenlijk,. hij is de enige die iets weet van 'thuis'
akelig waar dit.....quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb Jo er al op betrapt dat ze Sharon tot TV-momentjes aanzetten, ze fluisterde dat, en tegen Laura dat ze moest gillen toen Alex eruit ging. Als een regisseur. Dit, en haar uitvoerige acteeropleiding doen mij denken dat ze een "mol" van de stem is om de boel een beetje te sturen. Dat verklaart meteen waarom ze koste wat kost erin wordt gehouden en continu mag fluisteren en andere regels nag overtreden.
Het valt de bewoners ook al op dat zij altijd alles als eerste weet en steeds bij de stem op de koffie gaat.
Jo zit in de finale, hoe dan ook
Ben er ook bang voor....quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb Jo er al op betrapt dat ze Sharon tot TV-momentjes aanzetten, ze fluisterde dat, en tegen Laura dat ze moest gillen toen Alex eruit ging. Als een regisseur. Dit, en haar uitvoerige acteeropleiding doen mij denken dat ze een "mol" van de stem is om de boel een beetje te sturen. Dat verklaart meteen waarom ze koste wat kost erin wordt gehouden en continu mag fluisteren en andere regels nag overtreden.
Het valt de bewoners ook al op dat zij altijd alles als eerste weet en steeds bij de stem op de koffie gaat.
luxe!quote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor....
Zo tweede pc is aangeslingerd.
Kan nu tenminste 4 streams aan en fokken....tot zooo
2e scherm kan ookquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor....
Zo tweede pc is aangeslingerd.
Kan nu tenminste 4 streams aan en fokken....tot zooo
misschien niet omdat ze moet leren niet overal haar zin in te krijgen,quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
toch niet te hopenquote:
Mo geeft door aan Geer dat Ser info van buiten geeft over populariteit. Geer wil dit niet en Mo beaamt dat. Terwijl Mo verder loopt naar de bank roept ze nog ff dat ZIJ helemaal niks weet van buiten en dat ze dat dus niet eerlijk vindt.quote:
uitvoerige acteeropleiding? Is dat dan bekend nu??quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
ik kan haar punt wel goed begrijpen... servio heeft ook zijn lievertjes en geef hun heel erg veel informatiequote:Op zondag 17 april 2011 11:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo geeft door aan Geer dat Ser info van buiten geeft over populariteit. Geer wil dit niet en Mo beaamt dat. Terwijl Mo verder loopt naar de bank roept ze nog ff dat ZIJ helemaal niks weet van buiten en dat ze dat dus niet eerlijk vindt.
(is ook wel zo, maar tegen Geer zegt ze dat ze geen info wil, maar is dus ziekelijk jaloers op Jo die wel info heeft.)
Precies,ze is een akkelig jaloers type die nu met jan en alleman slijmt om maar niet genomineerd te hoeven worden. ik hoop zo dat de bewoners niet gaan nomineren maar de kijkers.quote:Op zondag 17 april 2011 11:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo geeft door aan Geer dat Ser info van buiten geeft over populariteit. Geer wil dit niet en Mo beaamt dat. Terwijl Mo verder loopt naar de bank roept ze nog ff dat ZIJ helemaal niks weet van buiten en dat ze dat dus niet eerlijk vindt.
(is ook wel zo, maar tegen Geer zegt ze dat ze geen info wil, maar is dus ziekelijk jaloers op Jo die wel info heeft.)
die botoxkudt heeft nie eens de mavo af gemaakt joh hahahahaha trieste trolquote:Op zondag 17 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
uitvoerige acteeropleiding? Is dat dan bekend nu??
preciesquote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef Chanel5 het volgende:
Daarom wilde Jo dus dat Servio haar haar deed, lekker veel herrie en dan kunnen smoezen. Ze zit er nu sjaggo bij omdat er gewaarschuwd werd.
Waar is het op gebaseerd dat Nederland haar uitkotst? Is dat feitelijk gemeten en vastgesteld?quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Freule het volgende:
Zou Mo dit nu ook zeggen als er werd verteld dat zij zo populair is , nee tuurlijk niet kom op Servio zeg ff dat Nederland haar uitkotst.
http://www.secretstory.nl/nieuws/2615/%22Tuurlijk+mis+ik+hem%22quote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Laura het nog wel eens over Alnix trouwens? Uit het oog, uit het hart blijkbaar...
Ik kan t op m'n iPhone niet quoten maar als de pc zo aanstaat heb ik de opleidingen en jaartallen voor je. 3 opleidingen over iets van 5 jaarquote:Op zondag 17 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
uitvoerige acteeropleiding? Is dat dan bekend nu??
Tuurlijk begrijpt ik het, maar zoals zij het nu weer geeft in eerste instantie dat ze geen info wil, maar later wil ze weer wel info.quote:Op zondag 17 april 2011 11:26 schreef titula het volgende:
[..]
ik kan haar punt wel goed begrijpen... servio heeft ook zijn lievertjes en geef hun heel erg veel informatie
Ach, Laura's acteer momentje...quote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef afca_oc het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/2615/%22Tuurlijk+mis+ik+hem%22
Maar dat is Jo ook.quote:Op zondag 17 april 2011 11:29 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is gewoon een achterbaks jaloers klote wijf.
Nou....beroerd....kan je kort over zijnquote:Op zondag 17 april 2011 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
Hoppa gaat ze weer, ze wil weten hoe ze overkomt op tv.
Meer dan basisschool??? Kijk meteen weer anders naar Jo, vond haar zo simpeltjes overkomenquote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik kan t op m'n iPhone niet quoten maar als de pc zo aanstaat heb ik de opleidingen en jaartallen voor je. 3 opleidingen over iets van 5 jaar
Een cursus, geen jarenlange dag-in, dag-uit opleiding.quote:Op zondag 17 april 2011 11:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Meer dan basisschool??? Kijk meteen weer anders naar Jo, vond haar zo simpeltjes overkomen
Dat wil ik haar wel vertellen hoor;quote:Op zondag 17 april 2011 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
Hoppa gaat ze weer, ze wil weten hoe ze overkomt op tv.
Morgenavond tijdens de daily...quote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef Blackprinces het volgende:
Geer denkt dat Karim vanaaf terug komt
en je hebt een moeder-complexquote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dat wil ik haar wel vertellen hoor;
Joanna Verweijen je bent een mislukte botoxkop met en scheve mond, neptieten en je zit vol met vieze witte vlekken. En oja, je karakter doet de meeste mensen kotsen..............
Precies, want heeft ook geprobeerd info bij Ser te krijgen.Ser heeft dus met haar zus gestapt.quote:Op zondag 17 april 2011 11:29 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is gewoon een achterbaks jaloers klote wijf.
maar dat weet ze geloof ik niet, en dat maakt haar rete onzeker...quote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies, want heeft ook geprobeerd info bij Ser te krijgen.Ser heeft dus met haar zus gestapt.
Ze is idioot jaloers dat ze dus niet popi genoeg is bij het publiek.
er komen 3 familieleden maar geloof dat ze het moeten verdienen om die te zienquote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef Capaja het volgende:
ik heb op de site van sst-nl gelezen dat er zaterdag "familie" naar het huis komt, ivm de week van de verbroedering, maar kan het niet meer vinden, hebben er nog meer dit gelezen ?
op de 8%quote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waar is het op gebaseerd dat Nederland haar uitkotst? Is dat feitelijk gemeten en vastgesteld?
Ik heb overigens geen 1 van de bewoners zinnige dingen horen zeggen, er wordt veelal gesproken over mode, muziek, feesten, festivals, films en that's itquote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een cursus, geen jarenlange dag-in, dag-uit opleiding.
ja dat was het, weet jij waar dat stond ?quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er komen 3 familieleden maar geloof dat ze het moeten verdienen om die te zien
Morgen all
kortom Oppervlakkige mensenquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen 1 van de bewoners zinnige dingen horen zeggen, er wordt veelal gesproken over mode, muziek, feesten, festivals, films en that's it
nee zei bart geloof ik in een dailey als ik me niet vergis maar er komen er 3quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja dat was het, weet jij waar dat stond ?
dagverslag of iets ?
En dat terwijl ze gisteren zei dat ze naar huis wil.quote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maar dat weet ze geloof ik niet, en dat maakt haar rete onzeker...
Ook geen dierenrechten, achterlijk die hond daar.quote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef rico80 het volgende:
Lol mo en geer zitten te bespreken of Karim nu vandaag of morgen terugkomt. Geen greintje twijfel. En de regie maar hopen op angst en schuldgevoel bij gerard.
Arme Karim, dagenlang voor niets in een isoleercel. Dat mag niet eens volgens de wet:p Maar dit is Portugal natuurlijk, daar hebben ze geen rechten van de mens :p
Worden 3 familieleden in de geheime kamer in de liveshow donderdag gedropt, eentje kan zijn of haar familielid ontmoeten. Niet duidelijk van wie er familieleden gaan, maar ik gok sowieso van niet-genomineerden. Werd duidelijk omdat we donderdag na afloop liveshow een promo moest opnemen en Bart las dat op van de autocue toen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja dat was het, weet jij waar dat stond ?
dagverslag of iets ?
toen ik dat las hoopte ik erop dat als ik de stream aan zou doen dat ze aan het pakken was.quote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En dat terwijl ze gisteren zei dat ze naar huis wil.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Worden 3 familieleden in de geheime kamer in de liveshow donderdag gedropt, eentje kan zijn of haar familielid ontmoeten. Niet duidelijk van wie er familieleden gaan, maar ik gok sowieso van niet-genomineerden. Werd duidelijk omdat we donderdag na afloop liveshow een promo moest opnemen en Bart las dat op van de autocue toen.
Was weer een aanloop om te ontfustelen wie op wie gaat stemmen en om vooral niet haar te nomineren.quote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toen ik dat las hoopte ik erop dat als ik de stream aan zou doen dat ze aan het pakken was.
Maar niks hoor....
Van de week vertelde ze, dat ze Schoevers had gedaan en haar propedeuse had gehaald op de Hoge School in Rotterdam. Iets van Commerciele Economie.quote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
die botoxkudt heeft nie eens de mavo af gemaakt joh hahahahaha trieste trol
Mo wil liever dat het spel eerlijk gespeeld wordt en niet dat bepaalde bewoners meer privileges krijgen of dat de ene bewoner positiever in beeld gebracht worden dan andere, of dat de ene bewoner meer informatie krijgt dan de andere, etc.quote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Precies,ze is een akkelig jaloers type die nu met jan en alleman slijmt om maar niet genomineerd te hoeven worden. ik hoop zo dat de bewoners niet gaan nomineren maar de kijkers.
Ze weet dat hij met haar beste vriendin (en buddy in het spel) flink heeft doorgezakt tijdens het stappenquote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies, want heeft ook geprobeerd info bij Ser te krijgen.Ser heeft dus met haar zus gestapt.
Ze is idioot jaloers dat ze dus niet popi genoeg is bij het publiek.
laat me niet lachenquote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef 38half het volgende:
[..]
Van de week vertelde ze, dat ze Schoevers had gedaan en haar propedeuse had gehaald op de Hoge School in Rotterdam. Iets van Commerciele Economie.
Dan heb ik maar 1 tip ga fijn naar Maik toe.quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo wil liever dat het spel eerlijk gespeeld wordt en niet dat bepaalde bewoners meer privileges krijgen of dat de ene bewoner positiever in beeld gebracht worden dan andere, of dat de ene bewoner meer informatie krijgt dan de andere, etc.
Dat heeft niets met jaloers te maken, maar veel meer met rechtvaardigheidsgevoel. Niet zo verwonderlijk dit sterke rechtvaardigheidsgevoel, ze is immer Meester in de Rechten geworden.
Niemand in huis wil graag genomineerd worden daarom praten ze met elkaar, doen ze allemaal. Echter nu Maik weg is denk ik dat het voor Monique juist minder belangrijk is geworden (tweestrijd: blijven voor het spel versus verder bouwen met Maik) aangezien ze Maik ook heel erg mist.
goh vandaar die acteer talentquote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
Opleiding Joanne:
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Salsa dans - Salsa Ventura Den haag(2005-heden)
Spellessen - SKVR Rotterdam(2005)
TV presentatie I - TV College Hilversum(2005)
TV presentatie II - TV College Hilversum(2006)
Spellessen - Woeste Dijen Amsterdam(2006)
bron: hebbes
quote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
De stem geeft Servio een wwarschuwing: Servio je overtreedt de regels!
Mo bespreekt het met Gerard in de tuin. Servio heeft Joanna exclusieve informatie gegeven over zaken buiten het huis en spel informatie. Mo (en Gerard) noemen dit spelvervalsing en dus oneerlijk, wat correct is, anders zou de stem Servio namlijk geen waarschuwing hebben gegeven.
Ze heeft zelfs haar uiterlijk laten verbouwen om door te kunnen breken.. Goh waarom lukt dat toch maar niet.quote:
Keetje? Kutje Tippel bedoel je toch zeker;-)quote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef Toverheks het volgende:
Keetje T is een vies meisje met achterbakse spelletjes, die wil helemaal niet naar huis laat staan genomineerd worden, stel het gebeurt wel dat ze in de exitgang komt te staan dan zal ze er alles aan doen om te blijven
thanksquote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Worden 3 familieleden in de geheime kamer in de liveshow donderdag gedropt, eentje kan zijn of haar familielid ontmoeten. Niet duidelijk van wie er familieleden gaan, maar ik gok sowieso van niet-genomineerden. Werd duidelijk omdat we donderdag na afloop liveshow een promo moest opnemen en Bart las dat op van de autocue toen.
ze heeft ooit aan een cursus genuffeld denk ik....dat kind kan werkelijk niets...quote:
En na 2007 kwam ze erachter dat het hopeloos was?quote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
Opleiding Joanne:
...
Na al dat ragwerk is er geen sprake meer van een kutje maar een uitgelebberde kut.quote:Op zondag 17 april 2011 11:39 schreef 38half het volgende:
[..]
Keetje? Kutje Tippel bedoel je toch zeker;-)
Dan moet je toch ff beter kijken, Mo speelt het ZELF niet eerlijk maar verwacht wel van anderen dat ze eerlijk spelen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo wil liever dat het spel eerlijk gespeeld wordt en niet dat bepaalde bewoners meer privileges krijgen of dat de ene bewoner positiever in beeld gebracht worden dan andere, of dat de ene bewoner meer informatie krijgt dan de andere, etc.
Dat heeft niets met jaloers te maken, maar veel meer met rechtvaardigheidsgevoel. Niet zo verwonderlijk dit sterke rechtvaardigheidsgevoel, ze is immer Meester in de Rechten geworden.
Niemand in huis wil graag genomineerd worden daarom praten ze met elkaar, doen ze allemaal. Echter nu Maik weg is denk ik dat het voor Monique juist minder belangrijk is geworden (tweestrijd: blijven voor het spel versus verder bouwen met Maik) aangezien ze Maik ook heel erg mist.
juistquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dan moet je toch ff beter kijken, Mo speelt het ZELF niet eerlijk maar verwacht wel van anderen dat ze eerlijk spelen.
Ze zit er midden inquote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
Opleiding Joanne:
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Salsa dans - Salsa Ventura Den haag(2005-heden)
Spellessen - SKVR Rotterdam(2005)
TV presentatie I - TV College Hilversum(2005)
TV presentatie II - TV College Hilversum(2006)
Spellessen - Woeste Dijen Amsterdam(2006)
Nee, ze kreeg te horen: Don't call us, we call you;-)quote:Op zondag 17 april 2011 11:39 schreef bazb het volgende:
[..]
En na 2007 kwam ze erachter dat het hopeloos was?
Ah, dit is dr stage...quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zit er midden in
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zit er midden in
jah indd: SST is zeker een stage voor haarquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zit er midden in
En toch steeds maar zelf willen bellenquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg te horen: Don't call us, we call you;-)
Als iedereen gaat kaarten tellen met Black Jack ben je gauw uitgekaartquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dan moet je toch ff beter kijken, Mo speelt het ZELF niet eerlijk maar verwacht wel van anderen dat ze eerlijk spelen.
Gaan we tips uitdelen? Dan heb ik er ook eentje.quote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef Freule het volgende:
[..]
Dan heb ik maar 1 tip ga fijn naar Maik toe.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zit er midden in
?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 11:39 schreef 38half het volgende:
[..]
Keetje? Kutje Tippel bedoel je toch zeker;-)
Neem je eigen tip eens ter harte!quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gaan we tips uitdelen? Mijn tip is: probeer geen onzin als waarheid te verkopen, staat zo dom als de echte waarheid boven water komt.
Alex is toch ook vaker op TV geweest... en Karim, en Mo....quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het maakt me wel boos, die lijst van Jo. Ik denk nu helemaal dat we belazerd worden.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neem je eigen tip eens ter harte!
hihiquote:Op zondag 17 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
ach we krijgen weer ongevraagde tips en wijsheden waarop we dus niet zitten te wachten...
Inderdaad. Er werd weer eens een tip uitgedeeld waar we niet op zitten te wachten.quote:Op zondag 17 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
ach we krijgen weer ongevraagde tips en wijsheden waarop we dus niet zitten te wachten...
Dat klopt en Sharon ook en Geer heeft contacten en een commercial gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef bazb het volgende:
[..]
Alex is toch ook vaker op TV geweest... en Karim, en Mo....
er is niet één waarheid, het is maar net op welke plaats je op de lijn staat.quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gaan we tips uitdelen? Dan heb ik er ook eentje.
Mijn tip is: probeer geen onzin als waarheid te verkopen, staat zo dom als de echte waarheid boven water komt.
en ik zit niet op jou te wachten dus jij gaat bij mij wederom weer op ignorequote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad. Er werd weer eens een tip uitgedeeld waar we niet op zitten te wachten.
Blijkbaar, niet zo te zien. (moest mijn eigen tip ter harte nemen, en aangezien je me niet ignored, dat blijkt uit het feit dat je toch hebt gereageerd, blijkt dat mijn tip klopt aangezien dit de waarheid is, en die is boven water gekomen)quote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ik zit niet op jou te wachten dus jij gaat bij mij wederom weer op ignore
DATquote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar acteren is toch iets anders, Jo doet al van het begin niks anders dus. Dat Dennisverhaal is van begin tot einde gelogen en ze beduvelt zelfs Phillip denk ik nu.
Van de SST site.quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het maakt me wel boos, die lijst van Jo. Ik denk nu helemaal dat we belazerd worden.
Ammehoela.quote:Ze heeft twee (online)kledingwinkels, maar wil uiteindelijk een eigen kledinglabel opzetten in China. Om deze droom te verwezenlijken, studeert ze op dit moment Chinees.
Zie die eerste foto, duidelijk te zien dat haar neus en kin er nú anders uitzien.quote:
nou ik zou zeggen kijk alle beelden even terug en dan zul je tot een ander oordeel komen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gaan we tips uitdelen? Dan heb ik er ook eentje.
Mijn tip is: probeer geen onzin als waarheid te verkopen, staat zo dom als de echte waarheid boven water komt.
Vreemd, ze zegt toch altijd dat ze het zo druk hebt en enrgens tijd voor heeft? Zeker het laatste 1.5 jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zit er midden in
Ik vindt het wel erg klein hoor...quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Jeetje is jo 1m67? Ze komt veel kleiner over.
Jah indd. Ze is toch even groot / of misschien paar cm langer dan Mo?quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Jeetje is jo 1m67? Ze komt veel kleiner over.
7cm langer klopt wel ongeveer hoor..quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Jah indd. Ze is toch even groot / of misschien paar cm langer dan Mo?
En Mo is 1.60m
Jo zei giteren dat ze 8 cm groter was dan Moquote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Jah indd. Ze is toch even groot / of misschien paar cm langer dan Mo?
En Mo is 1.60m
ECH WEL een taalcursus chinees !quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van de SST site.
Ze heeft twee (online)kledingwinkels, maar wil uiteindelijk een eigen kledinglabel opzetten in China. Om deze droom te verwezenlijken, studeert ze op dit moment Chinees.
[..]
Ammehoela.
Ze ziet er zonder opgespoten lippen en neuscorrectie een stuk leuker uit :S Zo zie je maar dat een complex echt tussen ne oren zit. Vraag ne meteen af of die flappies van dr broertje écht zo onoverkomelijk waren of dat mama Jo nog een foldertje moest drukken..quote:
Gisteren zei ze dat ze nu tijd gaat maken voor leuke dingen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Vreemd, ze zegt toch altijd dat ze het zo druk hebt en enrgens tijd voor heeft? Zeker het laatste 1.5 jaar.
vind ik ook, vooral die lippen van haar nu vind ik walgelijkquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze ziet er zonder opgespoten lippen en neuscorrectie een stuk leuker uit :S Zo zie je maar dat een complex echt tussen ne oren zit. Vraag ne meteen af of die flappies van dr broertje écht zo onoverkomelijk waren of dat mama Jo nog een foldertje moest drukken..
kau had het gister over een foto met rood haar en rode handschoenen die ze fakking mooi vond van zichzelfquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef danilel het volgende:
En ook Laura staat bij hebbes
[ afbeelding ]
Watquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
In films zie je acteurs ook de meest bizare afgeragde dingen doen, wil niet zeggen dat dit de werkelijkheid isquote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Freule het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen kijk alle beelden even terug en dan zul je tot een ander oordeel komen.
Enne nog wat Mr in de rechten tis een schande dat ze dat is zo een doorgeragd mens BAH
jaaah vreselijk hequote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
waaaah meeen je nietquote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
kau had het gister over een foto met rood haar en rode handschoenen die ze fakking mooi vond van zichzelf
een van de allermoeilijkste talen en alleen met Mandarijn Chinees kom je er ook niet. Zal die vroegere teleac cursus wel zijn.quote:
met zo'n labiel karakter krijgt ze dat niet voor elkaar hoorquote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef 38half het volgende:
Mo zou adoptie overwegen. Nou, dat adoptiebureau zit op haar en Maik te wachten zeg!!!! Wat een trut, dat ze niet beseft wat ze nu over zich afroept.
dat is zo indd. Kinderen neem je niet...quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
Vind Mo nu heel lief, ik kan zelf geen kinderen krijgen en Mo ziet heel goed hoe mensen die geen kinderen kunnen krijgen het invullen. Meeste mensen zeggen " ik neem kinderen" gelukkig doet Mo dat niet, een plus puntje
Ook 'hebbes'?quote:
Pff wat een verkeerd zelfbeeld, zoveel lelijkheid heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
kau had het gister over een foto met rood haar en rode handschoenen die ze fakking mooi vond van zichzelf
Maik ook...quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zielige vergaarbak deze casting zeg.quote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 17 april 2011 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat is zo indd. Kinderen neem je niet...
Kinderen worden je geschonken (nou ja je snapt wat ik bedoel)
Ze beseft dat dat waarschijnlijk bij Gerard aan de orde is en formuleert zich voorzichtig.quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
Vind Mo nu heel lief, ik kan zelf geen kinderen krijgen en Mo ziet heel goed hoe mensen die geen kinderen kunnen krijgen het invullen. Meeste mensen zeggen " ik neem kinderen" gelukkig doet Mo dat niet, een plus puntje
Hahaha, ze heeft ook gezegd dat ze haar oren wel vindt meevallen...quote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pff wat een verkeerd zelfbeeld, zoveel lelijkheid heb ik nog niet gezien
Maar anderzijds kan ik me voor stellen dat heel wat kinderen liever bij Mo zouden willen opgroeien dan bij hun eigen ouders http://www.kindermishandeling.nl/quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
met zo'n labiel karakter krijgt ze dat niet voor elkaar hoor
een casting indd! de winnaar wordt aangenomen!quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
straks zijn het allemaal stagelopers van de diverse toneelscholen, die een competitie met elkaar aangaan.
Dat is zeker zo..quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar anderzijds kan ik me voor stellen dat heel wat kinderen liever bij Mo zouden willen opgroeien dan bij hun eigen ouders http://www.kindermishandeling.nl/
Ze willen wel maar het kan niet ofzo, daarom hebben die die 2 keffertjes...quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef NenaLois het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe geer over kinderen denkt
Ach, ik zeg maar zo, heb een groot kind, genaamd "man";)quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze beseft dat dat waarschijnlijk bij Gerard aan de orde is en formuleert zich voorzichtig.
Maar gezien haar seksuele escapades kan ze wrsch geen kinderen meer krijgen. Een goede waarschuwing voor de kijkbuiskinderen.
Triest voor jou en andere mensen die ongewild kinderloos zijn.
wat een raar wijf vind ik dat toch die flauwraquote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, ze heeft ook gezegd dat ze haar oren wel vindt meevallen...
Ik heb t al eerder gezegd: SST lijkt wel de stageopdracht van de kleinzoon van hummie. Zou t dan toch?quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
straks zijn het allemaal stagelopers van de diverse toneelscholen, die een competitie met elkaar aangaan.
en haar heeroom heeft met Simonis in de klas gezeten en krijgen we nog meer van die oninteressante verhalen? Die zus doet niet mee in het spel... haar leefsituatie valt dus bij mij buiten het pulletje.quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef 38half het volgende:
Marcel moet zijn target halen maar is een heel flexibele jongen (Marcel is MO's zwager). Mo dr moeder past soms op haar kleinkind. Mo vindt het belangrijk dat haar zusje ook nog werkt, ze werkt de ene week 3 dagen en de andere week 4.
(Tjonge, nu een totaal andere Mo).
quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook ik maak er grapjes over maar eigenlijk ben ik van mening dat je niet verantwoordelijk bent voor het hoofd wat je hebt maar wel voor de kop die je trekt.quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je ziet dus wel in dat heel SST een matige acteerprestatie is?quote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
In films zie je acteurs ook de meest bizare afgeragde dingen doen, wil niet zeggen dat dit de werkelijkheid is
wahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat hebben die ouders natuurlijk tegen haar volgehouden, om de kosten van een operatie te besparen
quote:Op zondag 17 april 2011 11:56 schreef 38half het volgende:
[..]
Ook ik maak er grapjes over maar eigenlijk ben ik van mening dat je niet verantwoordelijk bent voor het hoofd wat je hebt maar wel voor de kop die je trekt.
Je oren recht laten zetten wordt niet voor niks vergoed. Die cosmetische operaties van jo daarentegen..quote:Op zondag 17 april 2011 11:56 schreef 38half het volgende:
[..]
Ook ik maak er grapjes over maar eigenlijk ben ik van mening dat je niet verantwoordelijk bent voor het hoofd wat je hebt maar wel voor de kop die je trekt.
Jo wordt afgekraakt door haar botox e.d. en Laura is gewoon haarzelf zonder plastische ingrepen en dat is eigenlijk ook niet goed?!
zo werkt de mens... het is noooooit goed!quote:Op zondag 17 april 2011 11:56 schreef 38half het volgende:
[..]
Jo wordt afgekraakt door haar botox e.d. en Laura is gewoon haarzelf zonder plastische ingrepen en dat is eigenlijk ook niet goed?!
Jezus nu snap ik waarom ze geen Miss Nederland werd! Ze lijkt een ouwe hoerquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
jah ziet mooit uitquote:Op zondag 17 april 2011 11:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wel leuk zo'n drijvend vlot (ze hebben er al vaak naar gevraagd). Gerard lekker dobberend op het water tussen de vele kussentje, heeft hij graag, gezellig verbroederend met Mo, in het lekkere lente zonnetje.
Vind hun gesprekken leuk om te volgen. Maaaaaar moet nu toch ffies de was ophangenquote:Op zondag 17 april 2011 11:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wel leuk zo'n drijvend vlot (ze hebben er al vaak naar gevraagd). Gerard lekker dobberend op het water tussen de vele kussentje, heeft hij graag, gezellig verbroederend met Mo, in het lekkere lente zonnetje.
preciesquote:Op zondag 17 april 2011 11:58 schreef 38half het volgende:
Maar als Laura nu gewoon tevreden is? Waarom dan haar oren recht laten zetten omdat wij ze niet willen zien?
worden door haar moeder vergoedquote:Op zondag 17 april 2011 11:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je oren recht laten zetten wordt niet voor niks vergoed. Die cosmetische operaties van jo daarentegen..
moeilijk om van los te komen he, als je eenmaal bezig bent met sst kijken/fokken....quote:Op zondag 17 april 2011 11:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind hun gesprekken leuk om te volgen. Maaaaaar moet nu toch ffies de was ophangen
Het gaat erom dat zij denkt dat ze mooi is. Wat ze wel of niet doet moet ze lekker zelf weten. Aangezien zij zich opgegeven heeft voor dit programma en dit forum er voor er is daar commentaar op te geven, maak ik van dat recht gebruik.quote:Op zondag 17 april 2011 11:58 schreef 38half het volgende:
Maar als Laura nu gewoon tevreden is? Waarom dan haar oren recht laten zetten omdat wij ze niet willen zien?
Nou om effe serieus te gaan doen dan, ik vind ook je kan iemand niet afrekenen op zijn uiterlijk. Dat is je ook maar gegeven.quote:Op zondag 17 april 2011 11:56 schreef 38half het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op zondag 17 april 2011 11:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zij denkt dat ze mooi is. Wat ze wel of niet doet moet ze lekker zelf weten. Aangezien zij zich opgegeven heeft voor dit programma en dit forum er voor er is daar commentaar op te geven, maak ik van dat recht gebruik.
He's just sooooooo lovable..quote:Op zondag 17 april 2011 12:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
oooooooooooo die had ik ook
[ afbeelding ]
helemaal waar hahahahquote:Op zondag 17 april 2011 11:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
moeilijk om van los te komen he, als je eenmaal bezig bent met sst kijken/fokken....
maja hh-taken moeten ook gebeuren (helaas)
Ja is erg schattigquote:Op zondag 17 april 2011 12:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
oooooooooooo die had ik ook
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |