en even alex dumpen hahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
en weer voor de 1000ste keer haar kaarten en brieven lezen, die kent ze nog niet uit haar hoofd.
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bahquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Diamonds28 het volgende:
Pff en weer zijn mo en laura aan het roddelen en over nominaties aan het lullen Lau je bent net wakker ze is nu alweer moe pfff
En ik snap het echt het nut er niet van om die brief erin te gooien gaat nu net lekker goed met haar en tussen haar en flip
Ze mag eruit gaan om zich na te laten kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Poezewoes het volgende:
Ze mag zich wel eens na laten kijken als ze het huis verlaat is niet gezond hoor de hele dag liggen!
ze wil haar fuckbuddy niet verliezen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, volgens laura werkt het niet als je eerst een uur moet rijden om elkaar te zien, in een relatie .... en samenwonen wil ze (voorlopig) niet.
Klopt, bij mij ook.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef mazaru het volgende:
Wat vreemd. De COS staat gelijk in mijn AT terwijl ik er nog niets in gepost heb
ik vind flip jo mo en lau al weken niet om aan te gluren...quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer steeds nog positieve dingen bij Laura te ontdekken, maar het lukt me niet meer.
Jo kan me nog weleens vermurwen en Mo vond ik na de exit van Maik heel sterk.
Maar Laura?? Het gaat me niet meer lukken
ze deed gisteravond actief mee, kijk da's alvast iets positiefs..quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer steeds nog positieve dingen bij Laura te ontdekken, maar het lukt me niet meer.
Morguh BPquote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Bingo en Karaoke gemist!! Zit ik heel de avond film te kijken![]()
Wat lees ik nou voor rare dingen over Jo en Mo?
ja vind het een misselijke streek hoorquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Miss-L het volgende:
[..]
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bah
Ik ben er erg benieuwd naar iig. Thnx voor het vragenquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef stormiot het volgende:
[..]
Morguh BP![]()
Heb al gevraagd om een filmpje er van. Dan kan je je eigen oordeel vellen.
Kan het fout hebben maar lijkt me stug.
wierie komt van een hele oude grap, kierewier schaamhaar dus......quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef bazb het volgende:
Wierie ken ik alleen als wiet... maar blijkt ook haar te zijn...
Mo kan ik ook niet meer verdragen, ze speelt erg vals door veel gemanipuleer en is zo vreselijk snel beledigt als iemand iets over/tegen haar zegtquote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |