en even alex dumpen hahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
en weer voor de 1000ste keer haar kaarten en brieven lezen, die kent ze nog niet uit haar hoofd.
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bahquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Diamonds28 het volgende:
Pff en weer zijn mo en laura aan het roddelen en over nominaties aan het lullen Lau je bent net wakker ze is nu alweer moe pfff
En ik snap het echt het nut er niet van om die brief erin te gooien gaat nu net lekker goed met haar en tussen haar en flip
Ze mag eruit gaan om zich na te laten kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef Poezewoes het volgende:
Ze mag zich wel eens na laten kijken als ze het huis verlaat is niet gezond hoor de hele dag liggen!
ze wil haar fuckbuddy niet verliezen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, volgens laura werkt het niet als je eerst een uur moet rijden om elkaar te zien, in een relatie .... en samenwonen wil ze (voorlopig) niet.
Klopt, bij mij ook.quote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef mazaru het volgende:
Wat vreemd. De COS staat gelijk in mijn AT terwijl ik er nog niets in gepost heb
ik vind flip jo mo en lau al weken niet om aan te gluren...quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer steeds nog positieve dingen bij Laura te ontdekken, maar het lukt me niet meer.
Jo kan me nog weleens vermurwen en Mo vond ik na de exit van Maik heel sterk.
Maar Laura?? Het gaat me niet meer lukken
ze deed gisteravond actief mee, kijk da's alvast iets positiefs..quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer steeds nog positieve dingen bij Laura te ontdekken, maar het lukt me niet meer.
Morguh BPquote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Bingo en Karaoke gemist!! Zit ik heel de avond film te kijken![]()
Wat lees ik nou voor rare dingen over Jo en Mo?
ja vind het een misselijke streek hoorquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Miss-L het volgende:
[..]
sensatie en medelijden opwekken joh , daar gaat het allemaal over daar, bah bah
Ik ben er erg benieuwd naar iig. Thnx voor het vragenquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef stormiot het volgende:
[..]
Morguh BP![]()
Heb al gevraagd om een filmpje er van. Dan kan je je eigen oordeel vellen.
Kan het fout hebben maar lijkt me stug.
wierie komt van een hele oude grap, kierewier schaamhaar dus......quote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef bazb het volgende:
Wierie ken ik alleen als wiet... maar blijkt ook haar te zijn...
Mo kan ik ook niet meer verdragen, ze speelt erg vals door veel gemanipuleer en is zo vreselijk snel beledigt als iemand iets over/tegen haar zegtquote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Van leiden naar t gooi in een uur? Gaat ze per stoomlocomotief ofzo? Dit verklaard wel haar 50-urige werkweek. Dat zijn er gewoon 38 maar lijken in haar slaaptoestand wel 50.quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, volgens laura werkt het niet als je eerst een uur moet rijden om elkaar te zien, in een relatie .... en samenwonen wil ze (voorlopig) niet.
quote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Van leiden naar t gooi in een uur? Gaat ze per stoomlocomotief ofzo? Dit verklaard wel haar 50-urige werkweek. Dat zijn er gewoon 38 maar lijken in haar slaaptoestand wel 50.
Ik was er 'live' bij, toen Mo het aan Jo fluisterde op de bank, over dat 'achterwerk'...quote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef stormiot het volgende:
[..]
Morguh BP![]()
Heb al gevraagd om een filmpje er van. Dan kan je je eigen oordeel vellen.
Kan het fout hebben maar lijkt me stug.
Crosspost uit het filmpjestopique. Heeft iemand dit gehoord?quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef stormiot het volgende:
Vannacht rond 12 uur vertelde Mo op de bank iets aan Jo. Volgens mij vertelde ze dat ze met de sex het achterdeurtje heeft gebruikt. Klopt dat? Als dat zo is ga je dat toch niet vertellen op tv aan Jo :$ Echt niet slim. En nu maar denken dat NL het niet weet, Yeah right
Is hier een filmpje van? Het was rond 00.10 op UPC.
Dat klopt het heeft 2 betekenissenquote:Op zondag 17 april 2011 10:55 schreef bazb het volgende:
Wierie ken ik alleen als wiet... maar blijkt ook haar te zijn...
Zie hier! Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef mazaru het volgende:
Wat vreemd. De COS staat gelijk in mijn AT terwijl ik er nog niets in gepost heb
ze gebruikt de afstand als excuus om hem te dumpenquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Van leiden naar t gooi in een uur? Gaat ze per stoomlocomotief ofzo? Dit verklaard wel haar 50-urige werkweek. Dat zijn er gewoon 38 maar lijken in haar slaaptoestand wel 50.
Ja, die 50-urige 'werk'weekquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah, indeed...quote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
wierie komt van een hele oude grap, kierewier schaamhaar dus......
quote:"Kierewier" noemen wij het, een plantje dat boven het zand uitsteekt, bruin van kleur is en op een varen lijkt. Als je dat plantje aanraakt met je punt van je pierenvork schiet hij met een noodgang naar beneden. "Wat is dat, kierewier?" vragen onze klanten dan. Gekscherend vertellen wij dat dat het schaamhaar van een zeemeermin is.
Het echte verhaal vertellen wij ook. De strandgaper, een grote witte schelp, zit zo'n 20 tot 30 cm onder de grond. Met zijn slurf komt hij net boven het zand uit om vervolgens water naar binnen te zuigen om het plankton of alg eruit te filteren om van te leven. In het voorjaar groeit en bloeit er een hoop, dus groeit er aan het eind van z'n slurf een bruin plantje. Als je hem dan aanraakt, trekt de strandgaper z'n slurf naar binnen.
Hoi PDquote:Op zondag 17 april 2011 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was er 'live' bij, toen Mo het aan Jo fluisterde op de bank, over dat 'achterwerk'...
Jo deed toen heel verbaasd en oh, zij wilde ook in de geheime kamer, maar zodra ze kan gaat ze weer zeggen dat ze dat wat mo heeft gedaan nooooooit zou doen en dat het maar ordinair is.
Ja, mo had het over anale seks.. 'ik loop nog moeilijk'quote:Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef stormiot het volgende:
[..]
Hoi PD
Dus je denkt iig hetzelfde als ik over waar ze het over hadden, toch?
vind ik ook belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het voor belachelijks dat Servio mag nomineren? Dit is zeker ten gunste van Jo en Flip want die nomineert hij niet.
Karim daarentegen zou juist die 2 nomineren.
Nou ja zegquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, mo had het over anale seks.. 'ik loop nog moeilijk'
jij snapt ut, alles in het voordeel van mammajoquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het voor belachelijks dat Servio mag nomineren? Dit is zeker ten gunste van Jo en Flip want die nomineert hij niet.
Karim daarentegen zou juist die 2 nomineren.
Zo dan! De vooruitgang staat voor niets!quote:
en dan hoor ik haar nog zeuren over haar pappa en mamma en of ze niet voor lul staat in nlquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat NL het niet weet. Terwijl ze het zelf op tv duidelijk maakt aan Jo. Hoe blond kan je zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanx, handig hoor.quote:
hoogbegaafd he , yeah rightquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef stormiot het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat NL het niet weet. Terwijl ze het zelf op tv duidelijk maakt aan Jo. Hoe blond kan je zijn.
zonnetje heb ik hier ook hoorquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef NenaLois het volgende:
goeiemorge...
ik heb ook zin in dat zonnetje daar!
have funquote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thhanx, handig hoor.
OnTopic: Djoon wil weer stofzuigen.
Ik ga het zonnetje in, laterzzzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |