O dat was waarom ik gisteren elke keer de Cos in mn My At kreeg...en ik maar denken da ik niet goed snik was dat ik nu al niet meer wist dat ik wat gepost hadquote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En iedereen heeft dus automagisch een tvp in de nieuwe, die ik dus meteen zag verschijnen.
Je 'volgt' dus de reeks ipv het topic.
Kijk, da's ándere shit dan zo'n icoontje.quote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En iedereen heeft dus automagisch een tvp in de nieuwe, die ik dus meteen zag verschijnen.
Maar als je dan daarna een topic niét post, word je dan nog steeds "achtervolgd"?quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
O dat was waarom ik gisteren elke keer de Cos in mn My At kreeg...en ik maar denken da ik niet goed snik was dat ik nu al niet meer wist dat ik wat gepost had![]()
Je kan gewoon niet meer aan ons ontsnappenquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, da's ándere shit dan zo'n icoontje.
Nee want ik had ze dus allemaal verwijderd.....wat eerst ook een tijdje niet merr kon en nu heb ik de rest er niet meer in staanquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als je dan daarna een topic niét post, word je dan nog steeds "achtervolgd"?
Muhahahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet meer aan ons ontsnappen
Ja maar gisteravond niet dus....quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Muhahahahaha![]()
Nah, ik denk dat één keer op [ afbeelding ] drukken the trick wel does.
Plezier....wij worden straks ook op het verjaardagsfeestje van mn nichtje verwachtquote:Op zondag 17 april 2011 10:08 schreef Gert het volgende:
Awel zulle, ik ontsnap even want moet op familiebezoek. Moet ja.
Wordt ze 1? Of is dat die niet?quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plezier....wij worden straks ook op het verjaardagsfeestje van mn nichtje verwacht![]()
nee het is de oudste die 3 wordtquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg visite en ga op visite..druk dagje.
handig, zeker op je mobiel want als ik daarop fok begint het met mijn active topicsquote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je 'volgt' dus de reeks ipv het topic.
40 km gelopen, dat vind ik met de auto al een pleuris eind. Hulde !!!quote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
deel III alweer, ff downloaden. Goeie tip
.
quote:
Leef je nog, Cc?quote:De politie heeft zaterdagavond in Eindhoven een einde gemaakt aan een vechtpartij tussen tientallen mannen en vrouwen. Het ging om een ruzie tussen twee families in het stadsdeel Woensel.
De politie hield drie mannen (24, 40 en 46 jaar oud) en twee vrouwen (16 en 22 jaar) aan.
Het kostte de agenten moeite in te grijpen omdat de ruziemakers zich massaal tegen hen keerden op het moment dat ze zich vertoonden.
Dat heeft een woordvoerder van de politie zondag laten weten. Waar de familieruzie precies over ging is niet bekend.
quote:
Ik zou toch nooit denken dat jij bij een vechtpartij betrokken bentquote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
Oo... en ik dan![]()
!6 en 22, iets zegt met dat Cc en ik hier niet bij betrokken waren
Maar ik ben echt beestachtig agressiefquote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit denken dat jij bij een vechtpartij betrokken bent.
Oh ja die komen hier ook weer voorbij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Laysa het volgende:
Elke avond komen er hier luchtballonnen voorbij
Haha....en als Mina ze dan ziet staart ze er met grote ogen naar en schiet vervolgens bang onder de bank....terwijl die dingen echt best een eind weg zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ja die komen hier ook weer voorbij.
Ik woon in Strijp.quote:
En ik wel? Zo'n echte, met witte pumps uittrekken, krabben met harsnagels en aan extensions trekken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou toch nooit denken dat jij bij een vechtpartij betrokken bent.
Je vergeet het uitdoen van de oorbellen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wel? Zo'n echte, met witte pumps uittrekken, krabben met harsnagels en aan extensions trekken?
"Hou me tegen, hou me tegen!"quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Copycat het volgende:
En ik wel? Zo'n echte, met witte pumps uittrekken, krabben met harsnagels en aan extensions trekken?
..en de piercings eruit rukkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je vergeet het uitdoen van de oorbellen.
quote:
Oh ja, die komt samen met mijn string boven mijn stretchjeans uit.quote:
Is dat een wijk? Ik dacht dat het zo'n kantorencomplex was dat zo heette.quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon in Strijp.
Dit klinkt als een Woensel Westje.
Wat weer heel geil staat bij die witte naaldhakkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die komt samen met mijn string boven mijn stretchjeans uit.
Strijp is een stadsdeel. Waar inderdaad Strijp S ook onder valt: oude Philipsgebouwen met nieuwe bestemmingen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dat een wijk? Ik dacht dat het zo'n kantorencomplex was dat zo heette.
Jij zit toch naast mij, Tongelre naast Strijp? (ik ben nog steeds goed in de weg kwijtraken in E'hoven)quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strijp is een stadsdeel. Waar inderdaad Strijp S ook onder valt: oude Philipsgebouwen met nieuwe bestemmingen.
EHV is een samensmelting van vijf dorpen: Stratum, Gestel, Woensel, Tongelre en Strijp.
Ja, daar ken ik Strijp van. Een vriend van mij heeft daar een kantoor. Volgens mij zit het daar vol met van die design, web en reclamebureau's.quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strijp is een stadsdeel. Waar inderdaad Strijp S ook onder valt: oude Philipsgebouwen met nieuwe bestemmingen.
EHV is een samensmelting van vijf dorpen: Stratum, Gestel, Woensel, Tongelre en Strijp.
Ik heb er iets anders van gemaakt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Flauw...vraag ik een aanwezig modje wel
Dat snap ik, Tongelre ligt nl tussen Stratum en Woensel, tegenover Strijp ahw.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Jij zit toch naast mij, Tongelre naast Strijp? (ik ben nog steeds goed in de weg kwijtraken in E'hoven)
Snel snel!quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil gewoon die link weg...maar ik heb het een ander al gevraagd hoor
Een beetje sfeer! 's Avonds is het toch een dooie boel daar. Volgens mij waren ze bezig met de straten aan het aanleggen of afbreken, want de Tomtom was ook de weg kwijt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik, Tongelre ligt nl tussen Stratum en Woensel, tegenover Strijp ahw.
Op Strijp S zijn idd veel van dat soort bedrijfjes, en onderlinge samenwerkingsmogelijkheden zoals Seats 2 Meet.
En het ligt tegenover Paleis Soestdijk. Wat wil een mens nog meer?
Ja dat jullie het weten boeit me niet...maar van anderen wel...jammer dat ik dat nog moet uitleggenquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb je het voor je aangepast.
Halfje bruin brood.
Ik had er gewoon laysa van gemaakt, als je had gekeken dan had je dat gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat jullie het weten boeit me niet...maar van anderen wel...jammer dat ik dat nog moet uitleggen
ja later...maar goed zo is het ook opgelostquote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had er gewoon laysa van gemaakt, als je had gekeken dan had je dat gezien.
Klopt! Eerst zat er Plan 2, een perfect passende horecagelegenheid. Maar nu blijft dat toch nog achter. Alerlei plannen, maar niks wil nog concreet worden. Als het goed is, verhuist bioscoop/theater/grand café Plaza Futura naar Strijp S, maar ook dat schiet maar niet op.quote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een beetje sfeer! 's Avonds is het toch een dooie boel daar. Volgens mij waren ze bezig met de straten aan het aanleggen of afbreken, want de Tomtom was ook de weg kwijt.
Gaan ze dat nog renoveren of blijft dat die authentieke gedateerde look behouden? Sommige gedeeltes zagen er nieuw uit en andere gedeeltes antiek.quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt! Eerst zat er Plan 2, een perfect passende horecagelegenheid. Maar nu blijft dat toch nog achter. Alerlei plannen, maar niks wil nog concreet worden. Als het goed is, verhuist bioscoop/theater/grand café Plaza Futura naar Strijp S, maar ook dat schiet maar niet op.
Die sporadische feesten in het Klokgebouw en het jaarlijks Strijp S festival is bij lange na niet genoeg.
Het wordt idd een mix van de authentieke industriële look en nieuwe delen die in dat beeld passen. Die laatsten volgens mij vooral als woningbouw.quote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaan ze dat nog renoveren of blijft dat die authentieke gedateerde look behouden? Sommige gedeeltes zagen er nieuw uit en andere gedeeltes antiek.
Ja sorry, het is ook voor het eerst in 5 jaar dat ik geen zin heb.quote:
Niks geen sorry....toen ik nog werkte had ik dat ook regelmatig op de zondagavondquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, het is ook voor het eerst in 5 jaar dat ik geen zin heb.
Hoe is het met je arm en wond?
Ik zet hem ook op 6....Dan heb ik altijd een Alibiquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat een enge betweterige gasten zijn die 2 van wegmisbruikers toch.
Godver wat was dat !!!quote:
hihi, ik was erbij!!!!111quote:
Zo! Dat is idd goed nieuws, gek wijf, 10 dagen geleden lag je nog in het ziekemhuis. Maar als jij voelt dat het goed is dan is dat zo.quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks geen sorry....toen ik nog werkte had ik dat ook regelmatig op de zondagavond![]()
Aan de betere hand![]()
Heb met mn nichtje vanmiddag op de trampoline gesprongen....waarop mn broer opmerkte dat het fijn was om te zien dat ik me al lichamelijk een stuk beter voelde
Nou dat nou weer net nietquote:
Daar zit je snavel niet! Viespeuk!quote:
en ik maar denken dat je mijn leven redt vanwege mijn lieve eendenpersoontje.quote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo krijg ik toch nog iets smakelijks binnen
Gek wijfffquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo! Dat is idd goed nieuws, gek wijf, 10 dagen geleden lag je nog in het ziekemhuis. Maar als jij voelt dat het goed is dan is dat zo.
Tssss wat dat allisquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
Mijn voornaam....niet echt dramatisch en onder de meeste hier gewoon bekend maar dat wil ik dan ook gewoon zo houden
ja ik weet het :
*weer springlevend is.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
Mijn voornaam....niet echt dramatisch en onder de meeste hier gewoon bekend maar dat wil ik dan ook gewoon zo houden
ja ik weet het :
quote:
Ik ben een ..quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*weer springlevend is.
Ik vind jou eigenlijk nog steeds een laysa.
Jouw nichtje laat jou ook nog even kind zijn.quote:
Lachebekkiequote:
Mij viel het dus niet op omdat ik het al wist.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
ja ik weet het :
Ja....is wel een goed excuus om al die dingen weer te doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw nichtje laat jou ook nog even kind zijn.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat wel, maar sommige users van wie ik hun echte naam weet blijven gewoon hun nick.
Ik ben een ..
En dan wel gaan trouwen !!! Cool het is jullie gegundquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ken heksje echt al eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwen, maar als ik het over haar heb met DK zeg ik ook heksje![]()
En voor de rest noem ik jullie allemaal bij jullie nick...al is dat alleen al omdat DK jullie echte namen niet kan onthouden
Heks heet toch ook gewoon Heks? En Pietje Pietje? En Gert Gert?quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ken heksje echt al eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwen, maar als ik het over haar heb met DK zeg ik ook heksje![]()
En voor de rest noem ik jullie allemaal bij jullie nick...al is dat alleen al omdat DK jullie echte namen niet kan onthouden
Dank je ...geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel gaan trouwen !!! Cool het is jullie gegund
Soms komt ze nog naar hierquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:
over heks gesproken, is ze op fok alleen nog maar met sst bezig?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
ik ben toch een echte heks
en ja ik snap het wel, ik zeg als ik het over ......... heb ook gewoon die kardinaal
en op zondag noem ik hem gewoon de paus
Laysa neem jij de kardinaal tot jouw wettige echtgenoot? Wat is daarop uw antwoord?quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel gaan trouwen !!! Cool het is jullie gegund
nee ik lees jullie wel hoor, maar ja SST begint nu pas een beetje leuk te worden, en soms heb ik gewoon even niks te meldenquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:
over heks gesproken, is ze op fok alleen nog maar met sst bezig?
Popie jopie.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
ik ben toch een echte heks
en ja ik snap het wel, ik zeg als ik het over ......... heb ook gewoon die kardinaal
en op zondag noem ik hem gewoon de paus
Ik zou serieus vragen aan de ambtenaar of die wel helemaal goed wasquote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa neem jij de kardinaal tot jouw wettige echtgenoot? Wat is daarop uw antwoord?
Thanx moppiequote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik lees jullie wel hoor, maar ja SST begint nu pas een beetje leuk te worden, en soms heb ik gewoon even niks te melden
Laysa ik lees getrampolinten jij en D-K met je nichtje nog gefeli en hieperdepiep en hoera
niet waar ik logte net in heb de tv sjow gekeken maar was geen reet aan stomme tv wat is er nog wat ik volg......ja eastenders in mijn slaapkamer ( kpn) en meisjes in de jungle, P&W en nieuwsuur en Modern Familie maar voor de rest is er echt geen bal op die tv meer.quote:
En we trouwen niet eens voor de Kerk. Die hadden jullie niet verwacht! #klatsopjebakkes!quote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa neem jij de kardinaal tot jouw wettige echtgenoot? Wat is daarop uw antwoord?
Mooi je trouwt met en voor elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En we trouwen niet eens voor de Kerk. Die hadden jullie niet verwacht! #klatsopjebakkes!
Heiden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En we trouwen niet eens voor de Kerk. Die hadden jullie niet verwacht! #klatsopjebakkes!
Technisch gesproken is het heresie. Dus dan word ik een ketter!quote:
misschien een brutale vraag, maar wat is voor jullie de meerwaarde van trouwen?quote:
Even tussendoor jij bent ook getrouwd tochquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien een brutale vraag, maar wat is voor jullie de meerwaarde van trouwen?
D-k, deze is ook voor jou.
Das meer het gevoel...Dat we gewoon tegen de wereld zeggen: kijk wij horen bij elkaar...Het voelt gewoon goed om te doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien een brutale vraag, maar wat is voor jullie de meerwaarde van trouwen?
D-k, deze is ook voor jou.
Ja al 21 jaar met die ouwe eend.quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Even tussendoor jij bent ook getrouwd toch
Dat!quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das meer het gevoel...Dat we gewoon tegen de wereld zeggen: kijk wij horen bij elkaar...Het voelt gewoon goed om te doen
als dat het gevoel is is het altijd goed.quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das meer het gevoel...Dat we gewoon tegen de wereld zeggen: kijk wij horen bij elkaar...Het voelt gewoon goed om te doen
Bij sommige mensen vraag ik het me ook afquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als dat het gevoel is is het altijd goed.
Jarenlang vonden veel mensen het niet nodig om te trouwen en de laatste tijd gaan er veel mensen om me heen toch weer trouwen, dus dan vraag ik me dat weleens af.
Ik ben gek op eendenquote:
als je maar geen spijt hebt van je ontsnapping.quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op eendenLiefde is mooi
Ik heb het huwelijk net ontsnapt. Wat een kutwijf ben ik toch
slaap lekker plaats morgen wel wat ik wilde vragen slaap er amper van, wil een paars bankstel soort paars/lavendel ben helemaal verlieft maar is eigenlijk een slaapbank heel strakquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ik ga lekker slapen...Ben van plan om morgen op tijd op te staan....Fijne avond nog![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ik ga lekker slapen...Ben van plan om morgen op tijd op te staan....Fijne avond nog![]()
Nee dat niet maar het was wel kut zeg maar... Ik ben een eentje met een T ... Gewoon graag in mijn uppiequote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als je maar geen spijt hebt van je ontsnapping.
Je bent pas een kut wijf als hij niet meer kan ontsnappen
is niks mis mee hoor als je jezelf er goed bij voeltquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het was wel kut zeg maar... Ik ben een eentje met een T ... Gewoon graag in mijn uppie
Ik zou voor X gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hebt wel wat keuze qua achternamen zeg!
X
X - Y
Y - X
Y
ik bel je even danquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker plaats morgen wel wat ik wilde vragen slaap er amper van, wil een paars bankstel soort paars/lavendel ben helemaal verlieft maar is eigenlijk een slaapbank heel strak
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker.
en voor wat het waard is, jullie zijn een leuk stel
Daar kwam ik ook achterquote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is niks mis mee hoor als je jezelf er goed bij voelt
Dan is het toch goed.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het was wel kut zeg maar... Ik ben een eentje met een T ... Gewoon graag in mijn uppie
Die twee gaan wel goed komen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het toch goed.
En altijd samen met iemand is ook niet altijd geweldig.
Dit kan ik makkelijk zeggen nu laysa naar bed is
Dat weet ik zeker.quote:
Extra knuffel !! Ik ben emoquote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker.
Tijd om die ouwe eend naar bed te brengen.
Daar maak ik even gebruik van, dikke knuffel terugquote:
Ja, dat is tegenwoordig wel geweldig... Zou ik zijn naam er zo achteraan kunnen plakken.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hebt wel wat keuze qua achternamen zeg!
X
X - Y
Y - X
Y
6 Juliquote:Op maandag 18 april 2011 07:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is tegenwoordig wel geweldig... Zou ik zijn naam er zo achteraan kunnen plakken.
Mevr. N maar tekenen met L-N.
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wanneer gaat het gebeuren?
Wat wil je nog meer..zelfs geen boze schoonfamilie.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer..zelfs geen boze schoonfamilie.
Weet niet hoe het komt, maar jullie als een stel maakt me blij
quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Leandra het volgende:
6 juli al? Wow, das lekker snel! Spannend!
En nee, ik ken niet alle emoticons uit m'n hoofd, dus op m'n mobiel is dit berichtje even zonder cheerleader en hartjes emoticons, ik heb wel vast kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf gewoon mister X heten! Dat is wel zo gemakkelijk!quote:Op maandag 18 april 2011 07:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is tegenwoordig wel geweldig... Zou ik zijn naam er zo achteraan kunnen plakken.
Mevr. N maar tekenen met L-N.
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wanneer gaat het gebeuren?
Godfather X.quote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Leandra het volgende:
En voor de nichtjes ben je dus uncle X?
Is Laysa dan tante Til?
Een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar...
O wat snel al!! En wat leuk! Ga je als echt bruidje of in je zondagse jeans?quote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
6 Juli![]()
Goedemorgen allemaal
Koffie!!!!!
Het is op een woensdag dus de zondagse jeans zit er niet in!quote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
O wat snel al!! En wat leuk! Ga je als echt bruidje of in je zondagse jeans?Zal vast mooi weer voor jullie bestellen!
Mag ze die niet aan op woensdag?quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is op een woensdag dus de zondagse jeans zit er niet in!
Ik ga niet meer in een echte echte bruidsjurk, maar een mooie jurk wordt het wel...Vanmiddag al even wezen kijken maar mn maat hadden ze natuurlijk weer niet van de jurken die ik leuk vondquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
O wat snel al!! En wat leuk! Ga je als echt bruidje of in je zondagse jeans?Zal vast mooi weer voor jullie bestellen!
Nee woensdag is het vleesjurk dag! Woensdag gehakt dag!quote:
Kun je niet bestellen in jou maat? Heeft onze dochter toen wel gedaan maar dat ging wel om een echte bruidsjurk. Kind heeft hem gepast in maat 42 en zelf had ze toen maat 32. Maar toen de grote dag daar was zat de jurk perfect!quote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in een echte echte bruidsjurk, maar een mooie jurk wordt het wel...Vanmiddag al even wezen kijken maar mn maat hadden ze natuurlijk weer niet van de jurken die ik leuk vond
Met rode kool he!!quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee woensdag is het vleesjurk dag! Woensdag gehakt dag!
Nee die konden niet meer na besteld worden.....was geen bruidsjurk maar een mooie cocktailjurkquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kun je niet bestellen in jou maat? Heeft onze dochter toen wel gedaan maar dat ging wel om een echte bruidsjurk. Kind heeft hem gepast in maat 42 en zelf had ze toen maat 32. Maar toen de grote dag daar was zat de jurk perfect!
Zoiets?quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee woensdag is het vleesjurk dag! Woensdag gehakt dag!
Jammer, maar je vindt vast wel iets heel moois!quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die konden niet meer na besteld worden.....was geen bruidsjurk maar een mooie cocktailjurk![]()
Maar ik ga nog met mn moeder op stap...even langs meerdere winkels
Ja ik weet het zeker....ik wil ook echt iets Zomers/Juli....Heb echt hele leuke jurkjes gezienquote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jammer, maar je vindt vast wel iets heel moois!
Bij Samson?quote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben op een terrasje gezeten...wat een heerlijkheid
Das voor dikke bierdrinkende mannen.quote:
En FOK!kersquote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das voor dikke bierdrinkende mannen.
duuuuuudequote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das voor dikke bierdrinkende mannen.
Dat zeg ik toch?quote:
Daar is het me veel te druk rond lunchtijdquote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ga eens naar de Blonde Pater! Daarmee heb ik nog op het seminarie gezeten!
da's waarquote:
Ja was gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
Heb je genoten van het fraaie Eindhoven, Rem?
Daar kom je ook niet voor het eten, maar voor alle studentes op het terras!quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het me veel te druk rond lunchtijd
Wat mot ik daar nou meequote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kom je ook niet voor het eten, maar voor alle studentes op het terras!
Dan ga je toch naar Samson! Daar zit Gertje vast ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Wie?quote:Op maandag 18 april 2011 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je met koninginnedag naar Nijmegen?
D_K, jij.quote:
Nee.quote:
Doen ze eigenlijk al jaren niet echt meer. Het is meer dat ze nu het officieel overgedragen hebben en het licenties televisies zijn geworden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
En ja en ik weet dat Philips gaat stoppen met het zelf produceren van tv's.
Misschien wordt dit straks een collectors item
Neem een LG of een Samsung. Dat zijn de redenen dat Philips er jarenlang verlies op heeft geleden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
Zometeen Google en China in Tegenlicht op Ned2, effe kijken met geluid over de versterker.
Ik zal eens even verder kijken op www.plattetv.nl - maar nu wil ik 'm wel vrijdag hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
Phillips heeft doffe kleuren ik heb nu samsung helemaal mooi
heb een mooie wel plasma maar was heel mooi prijsje en is 112 cm maar een beeld en geluidquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal eens even verder kijken op www.plattetv.nl - maar nu wil ik 'm wel vrijdag hebben
42"?quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een Philips 42PFLnogwat, prima ding
Pietje moet ook wat meer corrigeren!quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
42"?
32" is al een stuk groter dan die dooie Sony hier, en past net op m'n tv meubel
Drie meter van een 81cm flatscreen lijkt me prima te doen, zeker omdat ik tot nu toe een 67cm beeldbuis gewend wasquote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje moet ook wat meer corrigeren!
Dat hangt een beetje af van hoever je er vandaan zit. Van twee meter afstand naar een scherm van 2 meter zit te staren zie je ook niet veel. Zelfde geldt voor van 20 meter afstand kijken naar een 20 inch tv.
Mijn ene tv was mijn voormalige slaapkamer tv/monitor, de andere had ik in mijn woonkamer staan. Dat was ook een tweedehands ding. Doet het nog prima en is nu de slaapkamer tv.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
Ik had mijn Sony pas vierenhalf jaar, als tweedehandsje: Feliciteer hier Remlof met z'n breedbeeld tv!
Handig dat FOK!
Ik heb dagen voor de tv gelegen. Het enige wat je kan doen als je niet veel kan doen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
Ja ik heb ook nog wel een tv op m'n slaapkamer, maar het is nog veel te vroeg voor bed
Dan kan je toch FOK!ken op je telefoon of tablet?quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dagen voor de tv gelegen. Het enige wat je kan doen als je niet veel kan doen.
Dan zit je weer met het probleem van worstevingertjes.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je toch FOK!ken op je telefoon of tablet?
Je moest eens weten waar die toe in staat zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zit je weer met het probleem van worstevingertjes.
leer het D-K waarvoor heb je hem anders aangenomenquote:
Niet als je etterende open wonden hebt van 10 tot 20 cmquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je toch FOK!ken op je telefoon of tablet?
ik ben niet zo goed in dingen uit handen gevenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leer het D-K waarvoor heb je hem anders aangenomen
Ja ok, dat is minder. TV kijken is weinig inspannend.quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet als je etterende open wonden hebt van 10 tot 20 cm![]()
Laysa had een matras in de woonkamer gelegd. Ik de hele dag tv kijken de rest was bezig met verhuizen en zulks!
nou Hans strijkt zelf zijn kleren hoor daar begin ik niet meer aan.quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in dingen uit handen geven
Yep! Weet je al welke televisie het gaat worden?quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, dat is minder. TV kijken is weinig inspannend.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Hans strijkt zelf zijn kleren hoor daar begin ik niet meer aan.
en o ja wordt waarschijnlijk toch die paars/lila zelf die oudste vind het mooi
quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Weet je al welke televisie het gaat worden?Die dikke 100 inch 3D Led tv zeker?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
Mijn Sony TV is bijna aan z'n eind, ik moest 'm al vijf minuten voordat ik iets wou zien aanzetten en sinds vanavond geeft ie ook geen geluid meer
Het wordt tijd voor een nieuwe, ik zit te denken aan de Philips 32PFL5605H, heeft iemand daar ervaringen mee?
Een echte TPV Technology Ltd. dus!quote:
Ik ben echt heeeeeeeeeeeeeel benieuwdquote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
ja kan er wel de hele dag naar kijken maar doe het gewoon en die oudste heeft het ook bekeken en vond het best mooi dus bestel er 2 ach even meten nog maar zal best mooi staan. als het af is plaats ik wel foto eerst beginnen en moet Caro natuurlijk ook foto`s sturen
ja ik ookquote:
Daarom...boeie wat een ander denktquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ookach waarom niet als een ander het niet mooi vind ben gewoon verliefd erop
Yep, alleen nog een stiekemequote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte TPV Technology Ltd. dus!
Hij heeft een bolle toet! En het kapsel van Andre van Duin van jaren geleden :pquote:
Waar ben je verliefd op?quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ookach waarom niet als een ander het niet mooi vind ben gewoon verliefd erop
quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ja die kleur!![]()
Ik zag hem van de week ook al langs komen en toen viel het al op.
Mannen die hun haar verven
quote:
op een bankstel paars/lila maar heel strak eigenlijk een slaapbank maar dat zie je niet vind hem gewoon heel mooiquote:
Vreemd genoeg went zo'n plat scherm van een meter akelig snel....quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
42"?
32" is al een stuk groter dan die dooie Sony hier, en past net op m'n tv meubel
Ik vind dat ik te weinig tv kijk om er meer dan 500 euro aan uit te gevenquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemd genoeg went zo'n plat scherm van een meter akelig snel....
Het platte beeld ten opzichte van een ouderwetse TV kan ook makkelijk groot zijn zonder dat het too much is.
Geen flauw idee hoe het komt, maar op een of andere manier werkt dat zo.
Volgens mij zag ik pas in een folder al een LED TV staan voor minder dan ¤ 500,=quote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat ik te weinig tv kijk om er meer dan 500 euro aan uit te geven
Ik ga het niet opzoekenquote:Op maandag 18 april 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze hebben waarschijnlijk ook dikkelip.nl en langezwaffel.nl
http://www.plattetietjes.nl/quote:Op maandag 18 april 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze hebben waarschijnlijk ook dikkelip.nl en langezwaffel.nl
he bah.....ga idd maar eens langs de huisartsquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:38 schreef hondjes het volgende:
Wat een rare kutgriep heb ik..alles doet me zeer, verkouden . hoesten
Vannacht ineens een ontzettende keelpijn, ik eruit , twee glazen cola gedronken , kleine slokjes
toen ging het iets beter, dacht nu nog even ylitol kauwgom en toen trok de pijn weg . Het duurt nu al 5 dagen en 5 nachten niet kunnen slapen van het hoesten.
Ik ben gebroken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:37 schreef remlof het volgende:
Zo, heb alleen een t-shirt, een spijkerbroek en m'n all starshakken aan, het is zomer
Geen boxer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:37 schreef remlof het volgende:
Zo, heb alleen een t-shirt, een spijkerbroek en m'n all stars aan, het is zomer
En viel het mee of tegen hoe lang het duurde?quote:
Nee ik ga een paar keer per jaar. Zondag wilde ik toevallig wel gaan, maar ik moest mee naar een verjaarspartijtje.quote:
Dat is toch wel fijn, vooral als je bedenkt dat Bonnie 3 dagen geleden nog dood wildequote:Huwelijk Bonnie St. Claire en Anne-Jan gered van onze redactie
AMSTERDAM - Bonnie St. Claire en haar Anne-Jan zitten niet meer in een huwelijkscrisis. De twee zijn zelfs dichter bij elkaar gekomen en voelen zich samen sterker dan ooit.
Foto: BLAUW, AB Eerder werd bekend dat Bonnie's huwelijk met Anne-Jan niet meer was zoals het hoorde te zijn, maar daar is nu geen sprake meer van. "Mijn huwelijk, dat inderdaad door communicatieprobleempjes haarscheurtjes vertoonde, staat godzijdank weer op de rails", laat Bonnie weten.
De commotie van afgelopen week heeft het stel juist dichter bij elkaar gebracht. "Anne-Jan en ik blijven, sterker dan ooit, bij elkaar. We praten weer. Het gaat echt goed.
Maar ook het AD bericht over dit heugelijke feit! En er is meer goed nieuws omtrent Bonnie:quote:
Een vriend van me is alchoholist en heeft op het hoogtepunt van zijn verslaving toch wel twee jaar lang anderhalf à twee flessen sterke drank per dag naar binnen gewerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:32 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang zou je dat trouwens volhouden, meer dan een liter jenever per dag?
Damn, je moet er toch niet aan denken dat je iedere zaterdag 7 flessen Ketel 1 is de glasbak staat te gooien?!
Volgens mij gaat dat nog lastig worden ook, als je zoveel zuipt kun je de flessen niet meer in de gaten van de glasbak krijgen
Ik heb het ook weer met verbazing zitten lezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_thuis__.html?p=1,1
Vreemde zaak hoor, bevallen terwijl je zus naast je ligt in de kamer.
En niemand heeft iets gemerkt in dit gezin...
Ik geloof er geen barst van.
Ik ook niet. Een kind hoef je niet beslist gillend en schreeuwend op de wereld te zetten, maar kan me niet voorstellen dat niemand iets heeft gemerkt!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_thuis__.html?p=1,1
Vreemde zaak hoor, bevallen terwijl je zus naast je ligt in de kamer.
En niemand heeft iets gemerkt in dit gezin...
Ik geloof er geen barst van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |