O dat was waarom ik gisteren elke keer de Cos in mn My At kreeg...en ik maar denken da ik niet goed snik was dat ik nu al niet meer wist dat ik wat gepost hadquote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En iedereen heeft dus automagisch een tvp in de nieuwe, die ik dus meteen zag verschijnen.
Je 'volgt' dus de reeks ipv het topic.
Kijk, da's ándere shit dan zo'n icoontje.quote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En iedereen heeft dus automagisch een tvp in de nieuwe, die ik dus meteen zag verschijnen.
Maar als je dan daarna een topic niét post, word je dan nog steeds "achtervolgd"?quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
O dat was waarom ik gisteren elke keer de Cos in mn My At kreeg...en ik maar denken da ik niet goed snik was dat ik nu al niet meer wist dat ik wat gepost had![]()
Je kan gewoon niet meer aan ons ontsnappenquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, da's ándere shit dan zo'n icoontje.
Nee want ik had ze dus allemaal verwijderd.....wat eerst ook een tijdje niet merr kon en nu heb ik de rest er niet meer in staanquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als je dan daarna een topic niét post, word je dan nog steeds "achtervolgd"?
Muhahahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet meer aan ons ontsnappen
Ja maar gisteravond niet dus....quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Muhahahahaha![]()
Nah, ik denk dat één keer op [ afbeelding ] drukken the trick wel does.
Plezier....wij worden straks ook op het verjaardagsfeestje van mn nichtje verwachtquote:Op zondag 17 april 2011 10:08 schreef Gert het volgende:
Awel zulle, ik ontsnap even want moet op familiebezoek. Moet ja.
Wordt ze 1? Of is dat die niet?quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plezier....wij worden straks ook op het verjaardagsfeestje van mn nichtje verwacht![]()
nee het is de oudste die 3 wordtquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef hondjes het volgende:
Ik krijg visite en ga op visite..druk dagje.
handig, zeker op je mobiel want als ik daarop fok begint het met mijn active topicsquote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je 'volgt' dus de reeks ipv het topic.
40 km gelopen, dat vind ik met de auto al een pleuris eind. Hulde !!!quote:Op zondag 17 april 2011 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
deel III alweer, ff downloaden. Goeie tip
.
quote:
Leef je nog, Cc?quote:De politie heeft zaterdagavond in Eindhoven een einde gemaakt aan een vechtpartij tussen tientallen mannen en vrouwen. Het ging om een ruzie tussen twee families in het stadsdeel Woensel.
De politie hield drie mannen (24, 40 en 46 jaar oud) en twee vrouwen (16 en 22 jaar) aan.
Het kostte de agenten moeite in te grijpen omdat de ruziemakers zich massaal tegen hen keerden op het moment dat ze zich vertoonden.
Dat heeft een woordvoerder van de politie zondag laten weten. Waar de familieruzie precies over ging is niet bekend.
quote:
Ik zou toch nooit denken dat jij bij een vechtpartij betrokken bentquote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
Oo... en ik dan![]()
!6 en 22, iets zegt met dat Cc en ik hier niet bij betrokken waren
Maar ik ben echt beestachtig agressiefquote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit denken dat jij bij een vechtpartij betrokken bent.
Oh ja die komen hier ook weer voorbij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Laysa het volgende:
Elke avond komen er hier luchtballonnen voorbij
Haha....en als Mina ze dan ziet staart ze er met grote ogen naar en schiet vervolgens bang onder de bank....terwijl die dingen echt best een eind weg zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ja die komen hier ook weer voorbij.
Ik woon in Strijp.quote:
En ik wel? Zo'n echte, met witte pumps uittrekken, krabben met harsnagels en aan extensions trekken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou toch nooit denken dat jij bij een vechtpartij betrokken bent.
Je vergeet het uitdoen van de oorbellen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wel? Zo'n echte, met witte pumps uittrekken, krabben met harsnagels en aan extensions trekken?
"Hou me tegen, hou me tegen!"quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Copycat het volgende:
En ik wel? Zo'n echte, met witte pumps uittrekken, krabben met harsnagels en aan extensions trekken?
..en de piercings eruit rukkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je vergeet het uitdoen van de oorbellen.
quote:
Oh ja, die komt samen met mijn string boven mijn stretchjeans uit.quote:
Is dat een wijk? Ik dacht dat het zo'n kantorencomplex was dat zo heette.quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon in Strijp.
Dit klinkt als een Woensel Westje.
Wat weer heel geil staat bij die witte naaldhakkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die komt samen met mijn string boven mijn stretchjeans uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |