quote:Op zondag 17 april 2011 09:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Typisch een dag om chocola te eten.
Graag gedaan hoorquote:
Dat was al eens, maar laatst kon ik het niet meer vinden....quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
HeeeZe hebben wat nieuws geintroduceerd
Dit is nu een serie
En door op dat icoontje te klikken voor CUL SC kun je gewoon alle topics opvragen
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.quote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat was al eens, maar laatst kon ik het niet meer vinden....
Ah okquote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.
Hij stond al automagisch in mijn active topics lijstquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
En door op dat icoontje te klikken voor CUL SC kun je gewoon alle topics opvragen
Ik bedoelde een knopje voor een nieuw topic in een reeks.quote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.
Ik ben niet ziekquote:Op zondag 17 april 2011 09:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap dat je je soort van verplicht voelt, maar ziek is ziek.
Je snapt me best.quote:Op zondag 17 april 2011 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet ziekIk heb en ik had nooit verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen
een sportblessure
GMTA.quote:Op zondag 17 april 2011 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Chocolade ijs. Of Milka van het tankstation.
Supermarkt zal vast ook wel open zijn op zondag! Hoewel...net ff gekeken bij Appie, maar die is gewoon dicht op zondagquote:
Ja, zie: Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
Dat is vrij logisch, want het stuk code wat dit doet weet toch niet van de andere CUL SC topicsquote:Op zondag 17 april 2011 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmpft. Die reeks-knop geeft aan dat er 2 CUL SC's zijn. As if.
quote:
Geheime lover van FFT.quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb jij ergens signaalfuncties op zitten of zo
Of ben je gewoon een lurker?
Nee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, want het stuk code wat dit doet weet toch niet van de andere CUL SC topics. Misschien dat er in de toekomst daar nog wat aan gedaan kan worden, maar dit is al heel wat
.
Alleen als je een topic opent met die knop onderaan komt het vorige CUL SC automagisch in die lijst terecht. De rest niet.
Help, ik zit gewoon een Fok! feature te verdedigen. En dat op zondag.
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics Daar zie je welke nieuwe topics zijn geopend en als het een reeks betreft kijk ik wel eens even.quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
o Heb jij ergens signaalfuncties op zitten of zoOf ben je gewoon een lurker?
quote:Op zondag 17 april 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Supermarkt zal vast ook wel open zijn op zondag! Hoewel...net ff gekeken bij Appie, maar die is gewoon dicht op zondag![]()
De AH To Go op de Trambaan (ik vermoed bij het station) is wel openVan 09:30-21:00
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe rest komt ook als je een ouder topic pakt
Stadse mensen.....quote:Op zondag 17 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is Hoogeveen hè!! En we hebben hier geen AH To Go
Zat ik nou geheel verkeerd te kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is Hoogeveen hè!! En we hebben hier geen AH To Go
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
De 'trambaan' deed ook geen belletje rinkelen?
Neequote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
De 'trambaan' deed ook geen belletje rinkelen?
Ik citeer: "Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeft."quote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Beter dan dat achtergestelde platteland waar jullie bivakkeren en de supermarkten gewoon niet open zijn
Duhquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik citeer: "Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeft."
En wel stiekem van het achtergestelde platteland genieten he.
Het valt mij ook tegen. Dan morgen maar gordijnen wassen!quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen
Hmpf, volgens mij wordt het helemaal niet zulk mooi weer als ik had gedacht..
quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik citeer: "Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeft."
Nee, het valt mij ook wat tegen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen
Hmpf, volgens mij wordt het helemaal niet zulk mooi weer als ik had gedacht..
Bakkers mogen op zondag ook nie openquote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Geblesseerd P door de 15 km? wat vervelend.
Isa zin in chocolade? Is er geen bakker open op zondagochtend in je buurt?
Jammer ja.quote:Op zondag 17 april 2011 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, heb het wandelen toch maar afgezegdIk sta net op en loop een rondje en voel het erger worden
Balen dit
En ik moet straks ook nog ff supermarkten want ik heb niet alles in huis voor vanavondEn ik wilde eigenlijk ook ff naar vrienden op de koffie
Denk dat ik straks de fiets gewoon pak en ga. Hou ik iig die knie in beweging.
Knie overbelast lijkt het welquote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Je bent te ingeburgerd!quote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Isa zin in chocolade? Is er geen bakker open op zondagochtend in je buurt?
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens ontbijten en dan vanmiddag naar Antwerpen voor de ladiesrun tijdens de marathon
Gisteren mijn startnummer opgehaald !
Ben benieuwd,wordt een hele happening natuurlijk. Zusje stapt zo in de auto en komt deze kant op, ik loop tenslotte met haar (en voor haar omdat ze t weer kan) die 5 km
Verder beetje afwezig hier de laatste dagen, heb een sc-dipjejullie kennen t wel.
ik vind dat idd heel normaal jaquote:
mwah dat gezeur heb je niets aan, wrs een rare beweging gemaakt. kan ook gebeuren als je een trap afloopt oid.quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knie overbelast lijkt het welNiet tof
Kreeg ook al gelijk gezeik van mijn pa aan mijn kop. Dat ik misschien toch maar eens wat minder moest wandelen.....
Ja. Heb er ook last van. Of een algemeen Fok! dipjequote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Verder beetje afwezig hier de laatste dagen, heb een sc-dipjejullie kennen t wel.
Sport is evil.quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knie overbelast lijkt het welNiet tof
Kreeg ook al gelijk gezeik van mijn pa aan mijn kop. Dat ik misschien toch maar eens wat minder moest wandelen.....
Dat idd dusquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Heb er ook last van. Of een algemeen Fok! dipje. Hoe je het wilt noemen.
Alvast succes en veel plezier!quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens ontbijten en dan vanmiddag naar Antwerpen voor de ladiesrun tijdens de marathon
Gisteren mijn startnummer opgehaald !
Ben benieuwd,wordt een hele happening natuurlijk. Zusje stapt zo in de auto en komt deze kant op, ik loop tenslotte met haar (en voor haar omdat ze t weer kan) die 5 km
En al is het overbelast, als je het niet probeert, weet je niet wat je kan.quote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mwah dat gezeur heb je niets aan, wrs een rare beweging gemaakt. kan ook gebeuren als je een trap afloopt oid.
goed rusten en smeren met srl gelei!
ah das liefquote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alvast succes en veel plezier!
En we hebben je gemist.
Voor bij je hardloop-pumps?quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef DarkElf het volgende:
Heb gisteren nog een leuk hardlooprokje gekocht trouwenswel ff wennen want kort maar zeker in de zomer is het lekker luchtig
(zit wel een soort broekje onder dus je staat niet in je onderbroek als t waait
)
nee gewoon bij mijn sportschoenen maar ja dat bestaat.quote:Op zondag 17 april 2011 10:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor bij je hardloop-pumps?![]()
Ik wist niet dat dat bestond....
Echt wel!quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee gewoon bij mijn sportschoenen maar ja dat bestaat.
mens, ik ben zo hip
Daar gaan onze dromenquote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef DarkElf het volgende:
(zit wel een soort broekje onder dus je staat niet in je onderbroek als t waait)
Tjaquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ik luchtig ga wandelen, dan heb ik een korte broek aan en dan rent iedereen weg of zet een zonnebril opquote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's iets voor jou Pee, lekker luchtig wandelen!
Ja. Ach. Shit happensquote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef Isabeau het volgende:
En wat spijtig, P, maar als het niet gaat dan gaat het niet hoor
Ja hehe, als je dat volhoudt worden ze ook nooit bruiner!quote:Op zondag 17 april 2011 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik luchtig ga wandelen, dan heb ik een korte broek aan en dan rent iedereen weg of zet een zonnebril opSpierwitte benen
Duidelijk, dat wordt een wit wandelrokje dus!quote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef DarkElf het volgende:
met iets wits lijkt je huid ineens bruiner hoor
Dat moet bij mij dan wel wit zijn dat pijn aan je ogen doetquote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef DarkElf het volgende:
met iets wits lijkt je huid ineens bruiner hoor
ik ben echt heel bleek maar met een wit iets aan heb ik ineens meer kleurquote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet bij mij dan wel wit zijn dat pijn aan je ogen doet
Veel plezier!quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, liefjens, ik ga er weer eens vandoor, fijne zondag allemaal!!!
quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Duidelijk, dat wordt een wit wandelrokje dus!
Loop ze, DEquote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, liefjens, ik ga er weer eens vandoor, fijne zondag allemaal!!!
quote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet bij mij dan wel wit zijn dat pijn aan je ogen doet
quote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
in z'n eentje want ik vond het afwaswater niet heet genoeg)
quote:
We zijn er nog niet uit of we maandag een bruiloft of een scheiding gaan aankondigenquote:
Cliffhanger!quote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uit of we maandag een bruiloft of een scheiding gaan aankondigen
Om te scheiden zul je toch eerst moeten trouwenquote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uit of we maandag een bruiloft of een scheiding gaan aankondigen
quote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ben een documentaire aan het downloaden over vinyl verzamelaars![]()
Ik zal eens kijen of ik die kan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
High Fidelity is wel een leuke film daarover
http://www.imdb.com/title/tt0146882/
Stiekem mijn favoriete film ooitquote:Op zondag 17 april 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal eens kijen of ik die kan vinden
Staat te downloaden nuquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stiekem mijn favoriete film ooit
En de film waarin Jack Black bekend werd.
Goeiemorgen!quote:Op zondag 17 april 2011 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen! Zon schijnt, geen wind, prachtig weer om vanmiddag competitie te spelen in AmstelveenPee, een sportblessure?
jammer van t wandelen maar gaat dus ff niet en er komen nog veeel meer mooie dagen
Isa al naar de pomp geweest voor chocola? Heb nog een grote doos celebrations die je best mag hebben. Oh en Milka sterren en ferrero rocher. Gratis af te halen
Altijd! Maar vandaag gaat vooral de was genieten, heb wat achterstallige schoonmaak.quote:Op zondag 17 april 2011 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ha die Krakvan t zonnetje genieten vandaag?
bruiloft?quote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef krakkemieke het volgende:
Het is hier nu echt platteland, er komt een stoet rijtuigen voorbij.
Ja? Nee, in het ziekenhuis kan ik die foto's nooit zien. Ik zoek ff terugquote:
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Lein en Isa; bedankt voor de info. Wanneer was dit gebeurd? Wat vreselijk voor haar!
zal wel lekker druk zijn in de stad, was het om 8uur al vanochtend, stomme amstel gold racequote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dag
[ afbeelding ]
Over een kwartier dim summen met L.
Ze weet het al en vindt ons 'rare toneelmensen'quote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, ga je L. vertellen dat het een grap is?Of ga je glashard zitten liegen.
ik ben aan t werkquote:Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar het WK Snooker kijken?
En dan een onwetende voorbijganger overvallen met bloemen?quote:Op zondag 17 april 2011 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet hoor!Ik ga zo het centrum in (bos bloemen in mijn rugzak verstopt)
"Gefeliciteerd! U bent uitgeroepen tot voorbijgang van de dag! Hier heeft u een bos bloemen, even lachen naar het vogeltje! Bedankt, tot ziens en een prettige dag verder!"quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef LieLie het volgende:
En dan een onwetende voorbijganger overvallen met bloemen?
quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan een onwetende voorbijganger overvallen met bloemen?
quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef Vork het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd! U bent uitgeroepen tot voorbijgang van de dag! Hier heeft u een bos bloemen, even lachen naar het vogeltje! Bedankt, tot ziens en een prettige dag verder!"
quote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef Vork het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd! U bent uitgeroepen tot voorbijgang van de dag! Hier heeft u een bos bloemen, even lachen naar het vogeltje! Bedankt, tot ziens en een prettige dag verder!"
Byebyequote:
Ik heb een symphonie van vogelsquote:Op zondag 17 april 2011 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Net geluisterd naar Natalie MerchantZo'n mooie stem. Zulke mooie muziek
Heerlijk voor op de zondagochtend op de bank liggend
Cool! Wie is de componistquote:
De oplossing is heel simpelquote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb allemaal mensen die tegen me praten
quote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De oplossing is heel simpelTrek de stekker uit je telefoon
quote:
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
M. Erel in samenwerking met de wereldberoemde M. Us
quote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
M. Erel in samenwerking met de wereldberoemde M. Us
Ja, maar ik geloof dat ze me niet helemaal begrepenquote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofEnneh...heb je handtekeningen gevraagd?
quote:Op zondag 17 april 2011 12:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dat ze me niet helemaal begrepen
ik zou wel willen maar denk dat ik dan een probleem hebquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De oplossing is heel simpelTrek de stekker uit je telefoon
quote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar denk dat ik dan een probleem heb
1, 2 of 3?quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
Platenspeler doet het zonder bromToto staat op
IVquote:
Ach, moet ergens beginnenquote:
Gelukkigquote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi piepeloi
![]()
Leuk feessie gister, woonkamerconcert van LTsuper gezellig
![]()
En Sam was ook weer zijn eigen oude vertrouwde schooier
Fijn!quote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi piepeloi
![]()
![]()
Heel goedquote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi piepeloi
![]()
![]()
Toto?quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
Platenspeler doet het zonder bromToto staat op
Nou! Dan gebeurt er tenminste nog watquote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toto?![]()
Je zou heimwee krijgen naar de brom
Jammer dit, TAV-jequote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toto?![]()
Je zou heimwee krijgen naar de brom
* krakkemieke nog even wacht met popcorn pakkenquote:Op zondag 17 april 2011 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer dit, TAV-jeToto is best grappig op zijn tijd
Maar zoals ik al tegen Vork zei: vanavond gaat Jeff Beck op
Goede muzikanten, maar ik vind het echt oer en oersaai.quote:Op zondag 17 april 2011 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer dit, TAV-jeToto is best grappig op zijn tijd
Maar zoals ik al tegen Vork zei: vanavond gaat Jeff Beck op
Magquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goede muzikanten, maar ik vind het echt oer en oersaai.
Wantquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke nog even wacht met popcorn pakken
Let er maar eens op, je verveelt je te pletterquote:
Ik eet alleen popcorn als er gereld wordt.quote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantAls je trek hebt in popcorn mag je gewoon hoor
quote:Op zondag 17 april 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Let er maar eens op, je verveelt je te pletter
Het is een vorm van humor die niet voor iedereen even makkelijk te doorgronden isquote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Maar Steer waarom doe je dit precies?
Om L. te pesten? Of?
Ahaquote:Op zondag 17 april 2011 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een vorm van humor die niet voor iedereen even makkelijk te doorgronden is
De allereerste CUL SC kan je ook vinden op die manier. Er zijn een paar users die toen al geen leven hadden en nu nog steeds in deze SC zitten.quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
Inderdaad! Ziet er gezellig uitquote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef Aure het volgende:
Leuke foto's van jullie Rock Am Zimmer sun & tav! Zag ze net op facebook
quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De allereerste CUL SC kan je ook vinden op die manier. Er zijn een paar users die toen al geen leven hadden en nu nog steeds in deze SC zitten.
Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef Aure het volgende:
Leuke foto's van jullie Rock Am Zimmer sun & tav! Zag ze net op facebook
Was het ook, ondanks de 6 blikjes alcoholvrij witbierquote:
Ik heb maar eens een paar kijkcodes gekocht, zit dus legale stream te kijken op mijn lappie.quote:
Ik heb voor dit weekend een gratis kijkcode.quote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb maar eens een paar kijkcodes gekocht, zit dus legale stream te kijken op mijn lappie.
Huh, heb ik die als abonnee ook danquote:Op zondag 17 april 2011 14:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb voor dit weekend een gratis kijkcode.. Cadeautje van VI.
Ze vertonen alle kenmerken van de ware kampioenquote:
Het had makkelijk al 3-0 voor Nec kunnen zijn. Dankzij Vermeer hebben we nog een beetje hoop.quote:Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ze geluk hebben worden ze niet helemaal afgeslacht als ze zo door gaan.
Het middenveld wordt al overlopen, veel te licht, iedere halve omschakeling is gevaarlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het had makkelijk al 3-0 voor Nec kunnen zijn. Dankzij Vermeer hebben we nog een beetje hoop.
Onvoorstelbaar zo slecht als er verdedigt wordt.
Een trainer die zelf verdediger is geweest moet ze dat toch wel een beetje kunnen bijbrengen?
Mooi zoquote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi piepeloi
![]()
![]()
Nog iets van de start van AGR meegemaakt?quote:Op zondag 17 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van Dim Sum en schepijs met L.![]()
![]()
Was weer gezellig. Nu op naar het ziekenhuis, en dan vanavond verjaardag van Hooters
Heel veel wielrenners af en aan hier, maar niets van de AGR zelfquote:Op zondag 17 april 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog iets van de start van AGR meegemaakt?
Lekker ontbijtje.quote:Op zondag 17 april 2011 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wij hadden vandaag:
[ afbeelding ]
Kon chou ngau ho
[ afbeelding ]
Char leung
[ afbeelding ]
Fung chau
[ afbeelding ]
Lo mai kai
[ afbeelding ]
Ko poh thee
Gefrituurd deeg. Is knapperig wanneer vers geserveerd, maar het wordt langzaam een beetje zompig door de sojasaus en de rijstnoodles die eromheen gewikkeld zijn. Het zompige is wel lekker, hoort eigenlijk zo gegeten te worden...quote:
Maak je geen zorgen, denk dat F. de Boer iets minder opportunistisch is.quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen technisch beleid
En blijf van Sigthorsson af
Mag hopen dat er een fatsoenlijke technisch directeur komt.quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, denk dat F. de Boer iets minder opportunistisch is.
Beter dan MEH, die past gewoon niet in dit systeem.quote:Op zondag 17 april 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
MEH mag deze zomer weer vertrekken van mij en dan alsnog Bas Dost halen.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
MEH mag deze zomer weer vertrekken van mij en dan alsnog Bas Dost halen.
Hoezo? Denk dat Dost het niet zo slecht zou doen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou weer een typische Ajax-aankoop zijn
Ajax moet geen middelmatige spitsjes gaan halen, anders raken ze nooit meer uit de slop.quote:Op zondag 17 april 2011 16:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat Dost het niet zo slecht zou doen.
Past in het concept en wat lengte bij Ajax voorin kan nooit kwaad.quote:Op zondag 17 april 2011 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Zou weer een typische Ajax-aankoop zijn
Topspitsen spelen niet (meer) in Nederland en ik denk dat Messi of Ronaldo geen zin hebben in een avontuur bij Ajax.quote:Op zondag 17 april 2011 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ajax moet geen middelmatige spitsjes gaan halen, anders raken ze nooit meer uit de slop.
Vraag is of Dost (in Nederland) middelmaat is, Ik vind de aankoop van MEH onlogischer, aangezien er geen positie is waar hij past.quote:Op zondag 17 april 2011 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ajax moet geen middelmatige spitsjes gaan halen, anders raken ze nooit meer uit de slop.
ongelofelijk, hij mist ze nooit, maar tegen PSV weer welquote:
`Gomez is helemaal fan van Andries. 4-0 nu. 3x Gomezquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Na zeven minuten is het Andries Jonker effect al zichtbaar. Bayern komt op voorsprong tegen Leverkusen. 1-0 Schweinsteiger.
Mooi, fotootje maken en hier plaatsenquote:Op zondag 17 april 2011 16:07 schreef Vork het volgende:
Zo,het balkon is schoon en opgeruimd. Nu die ander nog, maar dat komt volgende week wel.
Stiekem is Van Gaal nu allemaal SMS'jes met taktische aanwijzingen aan het sturen naar Jonkerquote:Op zondag 17 april 2011 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
`Gomez is helemaal fan van Andries. 4-0 nu. 3x Gomez
Ik had liever Heracles bedankt. PSV gaat kampioen worden nu.quote:
1 2 3 | 1. PSV 31 19 8 4 65 76-30 2. FC Twente 30 19 7 4 64 57-29 3. Ajax 31 19 7 5 64 63-27 |
Niet leukquote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
Leuke spannende stand nu wel.
[ code verwijderd ]
Ja, Teletekst had het nog niet bijgewerkt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef TAV74 het volgende:
Niet leukPSV had punten moeten verliezen
Je stand klopt ook niet, Twente staat ook op 65 punten.
1 2 3 | 1. PSV 31 19 8 4 65 76-30 2. FC Twente 31 19 8 4 65 58-30 3. Ajax 31 19 7 5 64 63-27 |
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Vork het volgende:
Het lijkt er ook meer op dat het niet laf was van Rabo, maar dat ze eigenlijk al stuk zaten. Hoe dan ook, en ookal was het wel laf, het is niet meer dan terecht dat ze eraf zijn gereden en het is niet meer dan terecht dat Gilbert hier heeft gewonnen.
We hebben Feyenoord - W2 nog, Arsenal - Liverpool en ook de andere halve finale van de FA Cup tussen Stoke en Boltonquote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Zo dat was wel weer genoeg sport voor vandaag
Nadal
Hahaha nou ik ben er wel klaar mee na F1 & wielrennenquote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben Feyenoord - W2 nog, Arsenal - Liverpool en ook de andere halve finale van de FA Cup tussen Stoke en Bolton
Dan mag je ook wel een rondje gaan hardlopen nuquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik vreet zo dat gedroogde fruit in 1 keer oplekker
nee dank jequote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel een rondje gaan hardlopen nu
Sugahbabequote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik vreet zo dat gedroogde fruit in 1 keer oplekker
quote:
quote:Ons streven is u kennis te laten maken met ons gezonde, exclusieve en uitgebreide assortiment
Wat goed! Gefeli!quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Net thuis van de ladiesrun in Antwerpen !
Wat een sfeer! Super lekker weer, heerlijk gelopen ! Supertof!
En heb een medaille
Dan nog moet je wel op je gezondheid lettenquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en i don;t give a shit, zolang ik niet dikker word dan dat ik nu ben vreet ik lekker waar ik zin in heb en doe ik niet aan hard lopen
/care en tuurlijk zit er genoeg suiker inquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gedroogd fruit = fructose / glucosebommen
Marketing
Gefeliciteerd! Wat knap!quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Net thuis van de ladiesrun in Antwerpen !
Wat een sfeer! Super lekker weer, heerlijk gelopen ! Supertof!
En heb een medaille
F1 was een mooie racequote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha nou ik ben er wel klaar mee na F1 & wielrennen
Voetbal vind ik niet zo interessant meer
wie zegt dat ik niet op mn gezondheid let?quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan nog moet je wel op je gezondheid letten
Maar bedoelde er verder ook niets mee, maar gedroogd fruit is niet zo gezond als je misschien denkt
Neem dan een zak chips
Ik had het opgenomen en meteen aangezet toen ik wakker werd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
F1 was een mooie raceHeb alleen deel 2 gezien
. Ik sliep lekker uit. Maar dit zijn wel de lekkerste zondagen met veel sport op TV.
Je /care reactie en je reactie dat je alleen op het dikker worden letquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet op mn gezondheid let?
quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was naar de lentebeursen had heerlijke scrub gekoxht op terugweg tasje geknapt
en toen ik t wilde opruimen stuk glas in knie, dag 10 euro
knie ligt n beetje open alleen
Tuurlijk let je op je gezondheid, is hardstikke goed voor je stoelgang juist!quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet op mn gezondheid let?
ik ben er gewoon niet zo obsessief mee bezig als jullie nee, dat wil nog niet zeggen dat ik niet op mn gezondheid let, als ik trek heb in gedroogd fruit heb ik daar trek in, dit is verdorie slank nietquote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je /care reactie en je reactie dat je alleen op het dikker worden let
Een golfertje gaat sowieso toch fijner na het eten?quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo rozig als de pest, door al vanaf 13 uur buiten te zijn/fietsen/wandelen/tuinen/balkonnen/lezen, maar ik moet nog wachten tot we gegeten hebben voor ik een golfertje kan doen
Ja dat is ook zo, ik zit alleen al vanaf een uur of 4 in te storten en te gapen, vandaarquote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Een golfertje gaat sowieso toch fijner na het eten?
Dat is tenminste mijn ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even volhouden dus, hoelaat eten jullie?quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik zit alleen al vanaf een uur of 4 in te storten en te gapen, vandaar
Nu, zo, direct, g is bezigquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Nog even volhouden dus, hoelaat eten jullie?
helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet leukPSV had punten moeten verliezen
Je stand klopt ook niet, Twente staat ook op 65 punten.
Jawel hoor, 65 puntenquote:
AnneX, ik loop je steeds mis. Hoe is het met je moederke?quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
Koopzondag was het hier en wat shirtjes gekocht en snel weer naar huis.
Ook voor mn. X. want de kasten waren zó leeg.![]()
Verder in de tuin met blote benen kranten lezen en tapas en witte wijn.
Hartstikke goed van DE en hardlopen en een medaille![]()
Voor Sun: je oom Koos staat in de Lux, bijlage van de nrc.
Voor Tav: een pagina over de nedl. handbalbond bestuurders.
Hoera voor Lie d'r kippetje.
Straks yoghurtsaffraandip bij aubergine van de grill + haaskarbonaadje.
Daarna een golfertje ?
Leuk. Was er ook echt het weer voor.quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wij hebben heerlijk met vrienden gelunched in de binnentuin van een restaurant. Wat een zalig weer.
Mens.. doe eens niet zo aangebrand zeg.. gevoelig onderwerp??quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er gewoon niet zo obsessief mee bezig als jullie nee, dat wil nog niet zeggen dat ik niet op mn gezondheid let, als ik trek heb in gedroogd fruit heb ik daar trek in, dit is verdorie slank nietwaar ik advies wil op wat ik eet
en hardlopen vind ik verschrikkelijk maar ik doe verder alles lopend, fietsend en pak trappen ipv de lift en wandel ook genoeg dus ook mn lichaamsbeweging krijg ik wel hoor
quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
Voor Sun: je oom Koos staat in de Lux, bijlage van de nrc.
Voor Tav: een pagina over de nedl. handbalbond bestuurders.
Klopt. Bij regen hadden we deze tafel niet geaccepteerd.quote:
Welnee, ze is gewoon onder de dertig. What did we know.quote:Op zondag 17 april 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mens.. doe eens niet zo aangebrand zeg.. gevoelig onderwerp??
Wehehe dat is waar natuurlijk.. wijsheid komt met de jaren.. wacht er nog steeds opquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, ze is gewoon onder de dertig. What did we know.![]()
Groot gelijk heeft ze, toch?
In madrid voor een bruiloft en fokmoequote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het met CF eigenlijk?
Of is ze soms weer op reis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |