quote:Op zondag 17 april 2011 09:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Typisch een dag om chocola te eten.
Graag gedaan hoorquote:
Dat was al eens, maar laatst kon ik het niet meer vinden....quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
HeeeZe hebben wat nieuws geintroduceerd
Dit is nu een serie
En door op dat icoontje te klikken voor CUL SC kun je gewoon alle topics opvragen
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.quote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat was al eens, maar laatst kon ik het niet meer vinden....
Ah okquote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.
Hij stond al automagisch in mijn active topics lijstquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
En door op dat icoontje te klikken voor CUL SC kun je gewoon alle topics opvragen
Ik bedoelde een knopje voor een nieuw topic in een reeks.quote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.
Ik ben niet ziekquote:Op zondag 17 april 2011 09:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap dat je je soort van verplicht voelt, maar ziek is ziek.
Je snapt me best.quote:Op zondag 17 april 2011 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet ziekIk heb en ik had nooit verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen
een sportblessure
GMTA.quote:Op zondag 17 april 2011 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Chocolade ijs. Of Milka van het tankstation.
Supermarkt zal vast ook wel open zijn op zondag! Hoewel...net ff gekeken bij Appie, maar die is gewoon dicht op zondagquote:
Ja, zie: Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
Dat is vrij logisch, want het stuk code wat dit doet weet toch niet van de andere CUL SC topicsquote:Op zondag 17 april 2011 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmpft. Die reeks-knop geeft aan dat er 2 CUL SC's zijn. As if.
quote:
Geheime lover van FFT.quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb jij ergens signaalfuncties op zitten of zo
Of ben je gewoon een lurker?
Nee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, want het stuk code wat dit doet weet toch niet van de andere CUL SC topics. Misschien dat er in de toekomst daar nog wat aan gedaan kan worden, maar dit is al heel wat
.
Alleen als je een topic opent met die knop onderaan komt het vorige CUL SC automagisch in die lijst terecht. De rest niet.
Help, ik zit gewoon een Fok! feature te verdedigen. En dat op zondag.
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics Daar zie je welke nieuwe topics zijn geopend en als het een reeks betreft kijk ik wel eens even.quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
o Heb jij ergens signaalfuncties op zitten of zoOf ben je gewoon een lurker?
quote:Op zondag 17 april 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Supermarkt zal vast ook wel open zijn op zondag! Hoewel...net ff gekeken bij Appie, maar die is gewoon dicht op zondag![]()
De AH To Go op de Trambaan (ik vermoed bij het station) is wel openVan 09:30-21:00
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe rest komt ook als je een ouder topic pakt
Stadse mensen.....quote:Op zondag 17 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is Hoogeveen hè!! En we hebben hier geen AH To Go
Zat ik nou geheel verkeerd te kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is Hoogeveen hè!! En we hebben hier geen AH To Go
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
De 'trambaan' deed ook geen belletje rinkelen?
Neequote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
De 'trambaan' deed ook geen belletje rinkelen?
Ik citeer: "Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeft."quote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Beter dan dat achtergestelde platteland waar jullie bivakkeren en de supermarkten gewoon niet open zijn
Duhquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik citeer: "Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeft."
En wel stiekem van het achtergestelde platteland genieten he.
Het valt mij ook tegen. Dan morgen maar gordijnen wassen!quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen
Hmpf, volgens mij wordt het helemaal niet zulk mooi weer als ik had gedacht..
quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik citeer: "Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeft."
Nee, het valt mij ook wat tegen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen
Hmpf, volgens mij wordt het helemaal niet zulk mooi weer als ik had gedacht..
Bakkers mogen op zondag ook nie openquote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Geblesseerd P door de 15 km? wat vervelend.
Isa zin in chocolade? Is er geen bakker open op zondagochtend in je buurt?
Jammer ja.quote:Op zondag 17 april 2011 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, heb het wandelen toch maar afgezegdIk sta net op en loop een rondje en voel het erger worden
Balen dit
En ik moet straks ook nog ff supermarkten want ik heb niet alles in huis voor vanavondEn ik wilde eigenlijk ook ff naar vrienden op de koffie
Denk dat ik straks de fiets gewoon pak en ga. Hou ik iig die knie in beweging.
Knie overbelast lijkt het welquote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Je bent te ingeburgerd!quote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Isa zin in chocolade? Is er geen bakker open op zondagochtend in je buurt?
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens ontbijten en dan vanmiddag naar Antwerpen voor de ladiesrun tijdens de marathon
Gisteren mijn startnummer opgehaald !
Ben benieuwd,wordt een hele happening natuurlijk. Zusje stapt zo in de auto en komt deze kant op, ik loop tenslotte met haar (en voor haar omdat ze t weer kan) die 5 km
Verder beetje afwezig hier de laatste dagen, heb een sc-dipjejullie kennen t wel.
ik vind dat idd heel normaal jaquote:
mwah dat gezeur heb je niets aan, wrs een rare beweging gemaakt. kan ook gebeuren als je een trap afloopt oid.quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knie overbelast lijkt het welNiet tof
Kreeg ook al gelijk gezeik van mijn pa aan mijn kop. Dat ik misschien toch maar eens wat minder moest wandelen.....
Ja. Heb er ook last van. Of een algemeen Fok! dipjequote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Verder beetje afwezig hier de laatste dagen, heb een sc-dipjejullie kennen t wel.
Sport is evil.quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knie overbelast lijkt het welNiet tof
Kreeg ook al gelijk gezeik van mijn pa aan mijn kop. Dat ik misschien toch maar eens wat minder moest wandelen.....
Dat idd dusquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Heb er ook last van. Of een algemeen Fok! dipje. Hoe je het wilt noemen.
Alvast succes en veel plezier!quote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens ontbijten en dan vanmiddag naar Antwerpen voor de ladiesrun tijdens de marathon
Gisteren mijn startnummer opgehaald !
Ben benieuwd,wordt een hele happening natuurlijk. Zusje stapt zo in de auto en komt deze kant op, ik loop tenslotte met haar (en voor haar omdat ze t weer kan) die 5 km
En al is het overbelast, als je het niet probeert, weet je niet wat je kan.quote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mwah dat gezeur heb je niets aan, wrs een rare beweging gemaakt. kan ook gebeuren als je een trap afloopt oid.
goed rusten en smeren met srl gelei!
ah das liefquote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alvast succes en veel plezier!
En we hebben je gemist.
Voor bij je hardloop-pumps?quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef DarkElf het volgende:
Heb gisteren nog een leuk hardlooprokje gekocht trouwenswel ff wennen want kort maar zeker in de zomer is het lekker luchtig
(zit wel een soort broekje onder dus je staat niet in je onderbroek als t waait
)
nee gewoon bij mijn sportschoenen maar ja dat bestaat.quote:Op zondag 17 april 2011 10:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor bij je hardloop-pumps?![]()
Ik wist niet dat dat bestond....
Echt wel!quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee gewoon bij mijn sportschoenen maar ja dat bestaat.
mens, ik ben zo hip
Daar gaan onze dromenquote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef DarkElf het volgende:
(zit wel een soort broekje onder dus je staat niet in je onderbroek als t waait)
Tjaquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ik luchtig ga wandelen, dan heb ik een korte broek aan en dan rent iedereen weg of zet een zonnebril opquote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's iets voor jou Pee, lekker luchtig wandelen!
Ja. Ach. Shit happensquote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef Isabeau het volgende:
En wat spijtig, P, maar als het niet gaat dan gaat het niet hoor
Ja hehe, als je dat volhoudt worden ze ook nooit bruiner!quote:Op zondag 17 april 2011 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik luchtig ga wandelen, dan heb ik een korte broek aan en dan rent iedereen weg of zet een zonnebril opSpierwitte benen
Duidelijk, dat wordt een wit wandelrokje dus!quote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef DarkElf het volgende:
met iets wits lijkt je huid ineens bruiner hoor
Dat moet bij mij dan wel wit zijn dat pijn aan je ogen doetquote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef DarkElf het volgende:
met iets wits lijkt je huid ineens bruiner hoor
ik ben echt heel bleek maar met een wit iets aan heb ik ineens meer kleurquote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet bij mij dan wel wit zijn dat pijn aan je ogen doet
Veel plezier!quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, liefjens, ik ga er weer eens vandoor, fijne zondag allemaal!!!
quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Duidelijk, dat wordt een wit wandelrokje dus!
Loop ze, DEquote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, liefjens, ik ga er weer eens vandoor, fijne zondag allemaal!!!
quote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet bij mij dan wel wit zijn dat pijn aan je ogen doet
quote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
in z'n eentje want ik vond het afwaswater niet heet genoeg)
quote:
We zijn er nog niet uit of we maandag een bruiloft of een scheiding gaan aankondigenquote:
Cliffhanger!quote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uit of we maandag een bruiloft of een scheiding gaan aankondigen
Om te scheiden zul je toch eerst moeten trouwenquote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uit of we maandag een bruiloft of een scheiding gaan aankondigen
quote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ben een documentaire aan het downloaden over vinyl verzamelaars![]()
Ik zal eens kijen of ik die kan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
High Fidelity is wel een leuke film daarover
http://www.imdb.com/title/tt0146882/
Stiekem mijn favoriete film ooitquote:Op zondag 17 april 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal eens kijen of ik die kan vinden
Staat te downloaden nuquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stiekem mijn favoriete film ooit
En de film waarin Jack Black bekend werd.
Goeiemorgen!quote:Op zondag 17 april 2011 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen! Zon schijnt, geen wind, prachtig weer om vanmiddag competitie te spelen in AmstelveenPee, een sportblessure?
jammer van t wandelen maar gaat dus ff niet en er komen nog veeel meer mooie dagen
Isa al naar de pomp geweest voor chocola? Heb nog een grote doos celebrations die je best mag hebben. Oh en Milka sterren en ferrero rocher. Gratis af te halen
Altijd! Maar vandaag gaat vooral de was genieten, heb wat achterstallige schoonmaak.quote:Op zondag 17 april 2011 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ha die Krakvan t zonnetje genieten vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |